Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. szept. 8. 9h:08' EZ A 56. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD 57. játékheted kezdete: szept. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2168 SZÁMLA : XXXX |
tno 1 2 | növeled az 1. tulajdonságodat |
kno 8 | képesség-növelés 8 |
d 105 | eldobod a 105. tárgyat |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 8 1 | mozogsz délnyugatra, északra, északkeletre |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a móleon egyik karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a móleon hosszú mandibuláját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a móleon gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fémrudat. (ld. enc.) 77 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [38,-11] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot.
(Továbbmész...) [39,-12] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Kevés hó szitál. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot.
h 34 | használod a 34. tárgyat |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 2 8 1 | mozogsz keletre, északra, északkeletre |
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a vadtroll testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vadtroll belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vadtroll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-6 életpont)! A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis gyilkos sallank trófeát, és kinyersz egy alkalmas vadtroll trófeát. 189 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [40,-13] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadtroll nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadtroll bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a vadtroll jobb oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Csontszuronnyal megdöfködöd a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadtroll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [41,-14] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 163 | használod a 163. tárgyat |
PÖRÖLYCSAPÁS Ez a nemcsak a kéz, hanem a teljes test brutális erejét összpontosító csapás nem is annyira sebzéséről, hanem arról a képességéről vált ismertté, hogy akár egy ökröt is el tud kábítani. Igaz, ami igaz, a Pörölycsapás még a legkeményebb ellenfél támadóerejét is meg tudja gyengíteni, hisz percekig csillagokat fog látni. Ha ezt sikeresen alkalmazod, ellenfeled következő ütésével 1/2 sebzést fog okozni. |
FÉMRÚD (104. TÁRGY) Közelebbről megvizsgálod a móleon hosszú, egyenes gerincét: legnagyobb csalódásodra nem fémből van, hanem csak valamilyen ezüstösen csillogó anyagból. A móleon gerincének van egy sajátossága: képes magához vonzani a vapár tüskéit. |
VADTROLL (70. SZÖRNY) A vadtroll cseppet sem hasonlít az izomkolosszus, szende, intelligens (??) troll kalandozókra. Az ő bőre ragyás, zöld, hajlott háttal jár, hosszú fogai és még hosszabb karmai vannak. Bár kinézetre elég nyápic, jóval több erő lakozik benne, mint az "elsatnyult szelíd trollokban". A kapott sebzéseket fenomenális iramban regenerálja vissza, ezért nem könnyű elbánni vele. Állítólag a tűz a legjobb módja az elpusztításuknak. |
TUBARKŐ (700. TÁRGY) Az árnymanó koszos ingujjából egy még koszosabb, fekete követ varázsol elő. - Ez ám a mágikus hatalmú kő! - mondja nagy hangon. - Ha nálad van, hihetetlen szerencséd lesz - a holmijaid elpusztíthatatlanok lesznek, mit neked a szójer nyála vagy a sárkány lehelete! - nos, ha a fele igaz mindennek, akkor már jó üzlet! Az árnymanó nagyhangon folytatja. - Mindössze egy alligátorbőr cipő kellene a fázós lábamra érte, meg egy liumbe bimbó, a kedvenc csemegém! Ha a követ meg akarod szerezni, és a két tárgy a rendelkezésedre áll, a Küldetés Teljesítése: KT 700 parancsot add ki a manóodún, 5 TVP-ért. A tubarkővel kapcsolatban persze az árnymanó kicsit túlzott - valóban védelmet jelent a tárgyaidnak, de nem tökéleteset. Minden tárgynak a különböző támadási formák ellen - sav, tűz, törés, hideg, elektromosság - mentődobása van. Pl. egy üveg folyadéknak alacsony a mentődobása törés és hideg ellen, de tűzzel szemben ellenállóbb, mint pl. egy madártoll. A mentődobás 1 és 20 között van, a tubarkő a tárgy minden mentődobásához +3 -at ad! Egy második tubarkő további +2, egy harmadik további +1 bónuszt jelent - ha hajlandó vagy többször összegyűjteni a tárgyakat - tehát három tubarkő esetén összesen +6 lesz a bónusz. Háromnál több tubarkőnek már nincs jelentősége. A tubarkövet nem kell KF-elned. |
SZÖRNYISMERET Már közel egy évet töltöttél a Túlélők Földjén. Megismerted a szörnyek szokásait, harcmodorát, előfordulási helyét. Most már vállalkozni mersz arra, hogy a két forduló közötti pihenés ideje alatt megpróbálj egy-egy adott lényt felkutatni. Ehhez a fordulód végén (nem feltétlenül utolsó parancsként, de az utolsó mozgás parancs után) ki kell adnod a Szörnykeresés: SZK <szörnyszám> parancsot. Ez a kiadáskor nem kerül TVP-be. Ezután, a táborozás alatt a pihenés helyett időd egy részét azzal fogod tölteni, hogy nyomok után kutatva, megpróbálsz egy példányt felkutatni az általad megadott szörnyfajból. Ennek eredményességéről a következő forduló elején tájékoztat a számítógép. Ha megtaláltad a keresett szörnyet, azonnal meg is támadod (ill. ha elfogás parancs van kiadva rá, akkor megpróbálod elfogni), kivéve, ha életerőd a menekülés% alatt van. Az SZK parancs hátránya, hogy a forduló elején levonjuk tőled a parancs pontköltségét (ez alacsony szörnyismeret szakértelemnél 10 TVP, magasnál kevesebb) és kevesebbet fogsz a táborozás alatt gyógyulni, akkor is, ha a parancs nem volt sikeres. A parancsot csak olyan szörnyre adhatod ki, amelyet már ismersz, és olyan tereptípuson előfordul, ahol tábort vertél. A siker valószínűsége annál nagyobb, minél magasabb a szörnyismeret szakértelmed, de kis mértékben a nyomkövetésed és a felderítésed is beleszámít az eredménybe. A siker esélye kezdetben csekély, de magas szinten sem fogja a 30-35 százalékot meghaladni. Példa: SZK 10 hatására a két forduló között vadász tatu után fogsz kutatni. |
Erő: | 16 | Szint: | 8 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 12 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 120/53 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 (13) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 26 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4 | szúrófegyverek: | 8 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 5 | dobófegyverek: | 3 |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -2.); dárda (#10) (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. csapdakészítés: | 1 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 17 (+1) | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. harcművészetek: | 7 (+1) | 9. szörnyismeret: | 1 (+1) |
10. zárnyitás: | 2 | 11. vadászat: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
ormánygőte (#18) |
Összsúly: 48.22 kg | Megterheltség: 114% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 2 | kaja (#2) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fémrúd (#104) |