35. forduló, 37. forduló, Indalef mogof Men összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. szept. 27. 11h:25'
EZ A 53. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD
54. játékheted kezdete: okt. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1510
SZÁMLA : XXXX

INDALEF MOGOF MEN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [63,18] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+177 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+42 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+11 pszi pont.)

kf 813 kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat
A nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 226.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 221.]

v 16 elmormolod a 16. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 216.]

kt 137 6 elkészíted a 137. tárgyat (6 darabot)
Legyártottál 6 mérg. ubuk tüskét. Éppen befejezed az alkotást, amikor a semmiből egy szörny materializálódik előtted. Nem kérdés, hogy a készítményedre pályázik. Ellenfeled egy nukleáris cickány.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nukleáris cickány fejét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a nukleáris cickány bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Ryuku kopjával felnyársalod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 2 fenőkövet. (ld. enc.) Egy ideig még harci készültségben vársz, de nem jön több ellenfél. Ezúttal megvédted a tulajdonodat. [6 pontot használtál fel, van még 210.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[62,17] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Észreveszel egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trappoló dinymák került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a trappoló dinymák jobb első lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a trappoló dinymák bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 486 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. A mindenit, a kész terméket akarja kiragadni a kezedből egy hirtelen előbukkanó óriáspók. Ezt nem hagyhatod! {egyik sebzési módja: 1x 3d9+10.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az óriáspók egyik lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az óriáspók csupasz testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az óriáspók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágójával az óriáspók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az óriáspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (ld. enc.) 1 136 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 1 trikornis szarvat. Már azt hitted, hogy győztél, de újabb ellenfél jelenik meg. Ezúttal egy köpködő bruhatag akarja megkaparintani az éppen elkészített tárgyadat.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 3 lajhár csont úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Marokra fogva a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nyelvével a köpködő bruhatag úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A köpködő bruhatag még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 1 tudás gyöngyét. (ld. enc.) Egy ideig még harci készültségben vársz, de nem jön több ellenfél. Ezúttal megvédted a tulajdonodat. [20 pontot használtál fel, van még 190.]

be 41 bemész a 41. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Dobogó szívvel indulsz előre. Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 185.]

lm 3 7 11 mozogsz 3 7 11
Folytatod az utat. A folyosó kanyarodik. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [3. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász tatu van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával teljesen átszúrod a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vadász tatu jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! A vadász tatu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 7 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [7. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis vaskulcs nyitja a ládát. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 8 arany, 1 csontkulcs és 1 móri gyümölcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Egy kereszteződéshez érkeztél. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [11. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bundás csirmáz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a bundás csirmáz bal első lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával felnyársalod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a bundás csirmáz bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bundás csirmáz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 145.]

lm 12 1 mozogsz 12 1
Haladsz az ellenséges labirintusban. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [12. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bundás csirmáz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a bundás csirmáz testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával teljesen átszúrod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 2 kaja és 1 bordacsont. Felpakolsz. Itt van Lady Olivia apjának képe is. Egy markáns, kackiás bajuszú harcos arca néz vissza rád a poros képről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Folytatod az utat. A folyosó kanyarodik. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 105.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[63,16] Továbbra is dombság. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.)
Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rőtmanó. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a rőtmanó fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával felnyársalod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival a rőtmanó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 96 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [64,16] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő evaporőr mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad az evaporőr hengertestét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával teljesen átdöföd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjával megérint az evaporőr. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [65,16] A síkságot ritka erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pókvadász. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a pókvadász jobb középső lábát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku kopjával teljesen átdöföd a pókvadász testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A pókvadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 69.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[66,16] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy rájanyék nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a rájanyék testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával felnyársalod a rájanyék bal szárnyát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [67,16] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy karmazsin huhogó lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a karmazsin huhogó egyik csápját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [68,17] Fák, mindenütt csak fák. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy technokolin. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával teljesen átdöföd a technokolin köpőszervét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a technokolin jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A technokolin csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a technokolin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy grákó denevér. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) {védettsége: 5 szúró, 2 vágó, 2 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Elszántan a másikra rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a grákó denevér testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a grákó denevér testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A grákó denevér megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A grákó denevér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. (ld. enc.) 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 39.]

m 3 mozogsz délkeletre
[69,18] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 29.]

f 326 kísérletezel a 326. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Hosszú idő telik el... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz ezüsthegyű lándzsát. (ld. enc.) 136 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 17.]

f 326 kísérletezel a 326. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz ezüstkardot. (ld. enc.) 173 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 5.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 2.]
Iszol a vizestömlőből. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Mostantól képes vagy a táborozás alatt konkrét szörnyek után kutatni. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (szörnyismeret: 1. szint). (ld. enc.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 177 pontot. A következő körben tehát 179 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FENŐKŐ (1618. TÁRGY)
Egy átlagos kalandozó legalább fél tucat olyan tárgyat hordoz magánál, amit nem is tart számon, azok annyira hozzátartoznak a mindennapok életéhez. Az ilyen tárgyak csak akkor válnak fontossá egy vadonjáró számára, ha valamilyen oknál fogva nélkülözni kénytelen azokat. A fegyverek karbantartása általában nem igényel különleges eszközöket [ezért ezeket nem is jelöljük a karakterlapon], ám akadhat néha olyan eset, hogy az egyébként jól bevált tárgyaidat is lecserélnéd valami hatékonyabbra, tökéletesebbre, használhatóbbra. Nos, ilyen ez a tenyérnyi hosszú, levél alakú, lapos kődarab is. Az alakja túl szabályos, ami arra vall, hogy némi mágiát is igénybevettek a megalkotásakor. Ha ezzel a kővel fened meg a szúró, vágó és vízifegyvereidet, azok élesebbek lesznek még a vadonatúj állapotuknál is! A fenőkövet a H 1618 paranccsal használhatod 8 TVP-ért. Hatására a szúró-, vágó-, és vízifegyvereid, a fordulód végéig +1 sebzést okoznak majd ütésenként. A lövedékeid és dobófegyvereid egyesével való végigélezése olyan sokáig tartana, hogy arra inkább nem szánsz időt. Sajnálatos módon a fenőkő egy idő után elkopik (mivel nem tudni, mennyit használt fenőkövet találtál, lehet ez akár a következő használatkor, de kitarthat akár még húsz alkalmon keresztül is). A fenőkővel megélezett fegyver az olimpián szintén többet sebez.

UGH MÉREG (166. TÁRGY)
Az ugh méreg jóval erősebb a gyenge méregnél, kiválasztása is rettentően nagy elővigyázatossággal, egy uzbány csőr felhasználásával kell, hogy történjen. Egy kavadu lebenyt vagy más tartót szinte azonnal szétmarna, amikor egy mérges csípésű lény fogáról vagy fullánkjáról lecseppen, de ebben a tartóban biztonságosan tárolhatod. Az ugh méreggel csak nagyon kevés fegyvert lehet bekenni, mert a legtöbb anyagot azonnal tönkreteszi. Hogy melyik az a fegyver alapanyag, amely ellenálló az ugh méreggel szemben, arra neked kell rájönnöd. Az ugh méreg hatása azonnali.

A TUDÁS GYÖNGYE (522. TÁRGY)
A Tudás Gyöngye ritka és igencsak keresett varázstárgy. Ha fel akarod használni, el kell nyelned a H 522 paranccsal, ekkor a gyöngy mágikus energiája felszabadul, és egy véletlenszerűen választott alaptulajdonságod eggyel megnő, függetlenül attól, hogy mekkora volt (a TF-elés persze nem vész el, tehát ha 30-as erőd volt és 100-at TF-eltél, és az erőd megnő 31-re, a 100 TF-elés akkor is meglesz). A tudás gyöngye egyfajta jóindulatú ragaszkodással bír: a varázskőhöz hasonlóan, a tudás gyöngyétől sem tudsz megszabadulni semmilyen módon. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel.

RŐTMANÓ (55. SZÖRNY)
Ezek a vörös, tüskés gumiszerű bőrrel megáldott lények első pillantásra humanoidnak tűnnek, de a monsterológusok szerint még egy százfogú is közelebb van a humanoidokhoz, mint ez a teljesen furcsa biológiai felépítésű teremtmény. Tény azonban, hogy ez a két méteres lény hatalmas pofonokat tud adni, és feltehetően Téged ez érdekel leginkább. Leghatásosabb fegyver ellene a szúrófegyver.

RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY)
Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet.

GRÁKÓ DENEVÉR (25. SZÖRNY)
A grákó denevér, ellentétben a normális denevérrel, nappal vadászik, és nemcsak barlangokban, hanem a szabadban is igen jól érzi magát, és kiválóan tud tájékozódni. Szívós támadók: ha lecsapnak valakire, elkezdik a vérét szívni, és addig nem hagyják abba, amíg jól nem laknak, vagy el nem pusztítják őket.

GRÁKÓBŐR (41. TÁRGY)
Legyőzve egy grákó denevért, és megnyúzva a késeddel, hozzájuthatsz a grákó vékony, de nagyon ellenálló, rugalmas bőréhez. Ezt a nagyon finom anyagot valószínűleg valamilyen kisebb tárgy készítésekor fogod tudni felhasználni.

EZÜSTHEGYŰ LÁNDZSA (324. TÁRGY)
Az ezüsthegyű lándzsa az ezüsttőrnél jóval hatékonyabb, bizonyos mágikus lények megsebzésére alkalmas fegyver. Természetesen csak a hegyét kell ezüstből készíteni - ehhez négy ezüstdarab szükséges - a nyeléhez bőven elegendő egy bot. A lándzsa hegyének kikalapálásához természetesen szükség van egy olvasztókemencére, és a KT 324 parancs kiadására, 40 TVP-ért. Ennek a szúrófegyvernek a sebzése 3d6.

EZÜSTKARD (325. TÁRGY)
Az ezüstkard jóval gyengébb minőségű, mint a vasból készült vágófegyverek, azonban alkalmas arra, hogy bizonyos mágikus lényeken sebet ejtsél vele. Sebzése - a bronzpengééhez hasonlóan (bár mérete annál jóval nagyobb) - 2d6+2. Az ezüstkard elkészítéséhez hat ezüstdarab és egy olvasztókemence szükséges. Ehhez a KT 325 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért.

SZÖRNYISMERET
Már közel egy évet töltöttél a Túlélők Földjén. Megismerted a szörnyek szokásait, harcmodorát, előfordulási helyét. Most már vállalkozni mersz arra, hogy a két forduló közötti pihenés ideje alatt megpróbálj egy-egy adott lényt felkutatni. Ehhez a fordulód végén (nem feltétlenül utolsó parancsként, de az utolsó mozgás parancs után) ki kell adnod a Szörnykeresés: SZK <szörnyszám> parancsot. Ez a kiadáskor nem kerül TVP-be. Ezután, a táborozás alatt a pihenés helyett időd egy részét azzal fogod tölteni, hogy nyomok után kutatva, megpróbálsz egy példányt felkutatni az általad megadott szörnyfajból. Ennek eredményességéről a következő forduló elején tájékoztat a számítógép. Ha megtaláltad a keresett szörnyet, azonnal meg is támadod (ill. ha elfogás parancs van kiadva rá, akkor megpróbálod elfogni), kivéve, ha életerőd a menekülés% alatt van. Az SZK parancs hátránya, hogy a forduló elején levonjuk tőled a parancs pontköltségét (ez alacsony szörnyismeret szakértelemnél 10 TVP, magasnál kevesebb) és kevesebbet fogsz a táborozás alatt gyógyulni, akkor is, ha a parancs nem volt sikeres. A parancsot csak olyan szörnyre adhatod ki, amelyet már ismersz, és olyan tereptípuson előfordul, ahol tábort vertél. A siker valószínűsége annál nagyobb, minél magasabb a szörnyismeret szakértelmed, de kis mértékben a nyomkövetésed és a felderítésed is beleszámít az eredménybe. A siker esélye kezdetben csekély, de magas szinten sem fogja a 30-35 százalékot meghaladni. Példa: SZK 10 hatására a két forduló között vadász tatu után fogsz kutatni.

KARAKTERLAP

Indalef mogof Men, egy kontyos ősz hajú, zöld szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Elenios hűséges követője vagy. Ez a 36. fordulód.

Erő: 18 (28) Szint: 15 Merészség: 7/7 Magasság: 261 cm
IQ: 11 (23) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 469 kg
Ügyesség: 12 (24) Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 14 (24) Életpont: 394/325 Jellem: jó (42) Tul. pont: 22
Szerencse: 11 (21) Varázspont: 290/49 Pénz: 119 arany Kép. pont: 14
Pszi pont: 19/8
Eddig összesen 300 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 785 TP-t kaptál. Jelenleg 76 044 TP-d van. A következő szinthez még 43 956 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, kérődző etra, köpködő bruhatag.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 16 (+1) ütőfegyverek: 9 lőfegyverek: 12
dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -5.); kerek kő (#19) (6 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -11.); nyu-shuriken (#157) (12 -13.); nyu-shuriken (#157) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
69,56 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 78

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 71 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 6 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 4
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. teológia: 3 (+1)
10. taumaturgia: 1 11. versengés: 2 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 1 (+1) 14. pszi: 3 15. zárnyitás: 1
16. vadászat: 1 17. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 25 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) csábmosoly (#16)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szárnyas gömböc (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat.
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): 43. labirintus (64,47). városháza (685): 2. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 43.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 17. Szerzett pont: 1764. Beállított erő: 0 Összpont: 1764

Összsúly: 73.73 kg Megterheltség: 50%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
29 arany (#50) 1 fáklya (#36) 6 gyenge méreg (#26)
3 lajhár csont (#236) 7 tüske (#22) 6 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 1 bruhatagnyelv (#1230) 1 csontkulcs (#74)
1 evaporőr háj (#105) 2 fenőkő (#1618) 1 grákóbőr (#41)
1 gyöngymangó (#135) 1 huhogó bibe (#332) 1 kaja (#2)
1 kerek kő (#19) 1 móri gyümölcs (#116) 2 pirkit (#153)
3 ragasztó (#83) 1 rőtmanó kacagány (#714) 1 tinta (#101)
1 trikornis szarv (#198) 1 tudás gyöngye (#522) 4 ugh méreg (#166)
1 vadász tatu bőr (#15) 7 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
15
16
17
18
19
(62,17) a 41. labirintus bejárata, Elenios oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), trappoló dinymák (#118), óriáspók (#303), köpködő bruhatag (#773), vadász tatu (#10), bundás csirmáz (#93)
(63,16) 32. jellempróba, oltár, rőtmanó (#55)
(63,18) nukleáris cickány (#155)
(64,16) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 35. jellempróba, oltár, evaporőr (#69)
(65,16) pókvadász (#59)
(66,16) rájanyék (#58), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tavacska, Raia oltár
(67,16) karmazsin huhogó (#185), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(68,17) egy ismeretlen isten rúnaköve, technokolin (#50), grákó denevér (#25)
(69,18) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár

Üzenet küldése a karakternek