358. forduló, 360. forduló, HóKinn,CsendBenn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. okt. 24. 9h:17'
EZ A 518. JÁTÉKHETED, 359. FORDULÓD
519. játékheted kezdete: okt. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4718
SZÁMLA : XXXX

HÓKINN,CSENDBENN KALANDJAI


22 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [378,88] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol UgyanKedvesPotrien. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy trikornis herceg trófea, egy Blounther apó trófea és egy orbitális mackósajt trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz Tars Tarkasszal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy ősdentor trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy spagulár! Csábosan rebegteted a szempilláidat, majd ruhádat úgy mozdítod, hogy elővillanjanak hosszú, karcsú combjaid. Semmi hatás!
A 22. napon találkozol Kárásszal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy Urgod kesztyűjét, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Kitaszított trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy tűzelementál trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Mélyen a szemébe nézel, és lassan végighúzod a nyelvedet a felső ajkadon. A srác nem látszik izgatottnak.
UgyanKedvesPotrien, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót. Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
Amíg aludtál, egy igen furcsa álmot láttál: egy kastély szobájában, egy terített asztal mellett álldogáltál. Egyszercsak besettenkedett egy árnymanó, és valami fekete port szórt az egyik korsóba. Nem sokkal azután, hogy kiosont, bejöttek a vendégek. A korsóból egy gyönyörű kobudera leány ivott! Téged nem látott senki, és nem is tudtál senkihez sem szólni - balszerencsédre csak amolyan narrátora lehettél a saját álmodnak. A kobudera leánynak semmi baja sem lett, de magad előtt láttad az árnymanó gonoszan mosolygó pofáját, és biztos lehettél benne, hogy a por VALAMIRE jó volt. Miután felébredtél, az álom emléke gyorsan tovatűnt, de azért valami kényelmetlen érzés maradt benned... A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+77 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+117 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+43 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 732. hetének nyerőszámai: 24, 2, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a törpemammut testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a törpemammut testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a törpemammut fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 689.]

* 2. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 4 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 649.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 184. varázslatot a 116. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 649.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 649.]
Beizzik a turbómágia. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 647.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 641.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 641.]
[0 pontot használtál fel, van még 641.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 641.]

* 6. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+24 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 611.]

* 7. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 611.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 611.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 609.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 607.]

* 9. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 27. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 605.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 603.]
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

at 5003 10 TU-t adsz át az 5003. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 4 TU árán átcsúsztatsz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

at 4784 10 TU-t adsz át a 4784. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

at 1548 10 TU-t adsz át az 1548. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

tno 5 10 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

v 22 445 elmormolod a 22. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

a 94 5300 10 átadod a 94. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 10 bronzhegyű nyilat Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 598.]

a 249 3296 3 átadod a 249. tárgyat a 3296. kalandozónak (3 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 3 bumerángot ELFelejett Álmok részére. [5 pontot használtál fel, van még 593.]

a 232 4683 10 átadod a 232. tárgyat a 4683. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 ilkin ércet Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 588.]

a 226 4683 10 átadod a 226. tárgyat a 4683. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 ramit követ Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 583.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[379,89] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy albinó küklopsz volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (adamantit) találsz.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 adamantitot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [380,90] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sziklaskorpió. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió csillogó torát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével végigvagdosod a sziklaskorpió bal középső lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a sziklaskorpió fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sziklaskorpió kitines testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a sziklaskorpió farkát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a bal karodat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 86, gyógyulás: 18, összesen: -68 ÉP}

Észreveszel egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy kátránygödröt. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre.
Összeakadsz UgyanKedvesPotrien. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy trikornis herceg trófea, egy Blounther apó trófea és egy orbitális mackósajt trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [381,90] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sziklaskorpió. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió bal első lábát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sziklaskorpió kitines testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sziklaskorpió testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sziklaskorpió jobb hátsó lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a sziklaskorpió testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 109, gyógyulás: 23, összesen: -86 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy kátránygödröt. (ld. enc.) Találsz egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [52 pontot használtál fel, van még 531.]

v 84 174 elmormolod a 84. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[381,89] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. A távolból robbanások hangját hallod. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Felismered. Ez egy albinó küklopsz. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [381,88] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. A távolból robbanások hangját hallod. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sárkányfajzat lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a sárkányfajzat jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sárkányfajzat testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sárkányfajzat jobb első lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 62, gyógyulás: 14, összesen: -48 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+241 életerő.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (mithril) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 mithrilt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [381,87] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sárkányfajzat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sárkányfajzat bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sárkányfajzat fejét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a sárkányfajzat jobb szárnyát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sárkányfajzat, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a sárkányfajzat testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sárkányfajzat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 133, gyógyulás: 28, összesen: -105 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [92 pontot használtál fel, van még 439.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 439.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[380,87] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy albinó küklopsz ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy sárkányfajzat nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sárkányfajzat jobb szárnyát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a sárkányfajzat farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sárkányfajzat farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sárkányfajzat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 120, gyógyulás: 26, összesen: -94 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [379,87] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (mithril) találsz.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 mithrilt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy viharóriás barlang van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy Thargodan mágus. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Notermanthi. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Notermanthi jobb karját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+244 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Mufffaló Bill-lel. Kíséretébe tartozik egy élőholt Raia szent lovagja, egy élőholt Sir Rasolphius, egy élőholt Raia angyala. Ő Xanthippe férje! Leah félisten hatalmú szolgája. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy derit sodronynadrágot, egy Eldaran karkötőjét, egy értépő sarkantyút, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt és egy Urgod kesztyűjét visel. Felszerelését egy tollaskígyó trófea, egy Notermanthi báró trófea és egy sötét ölész trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Ódon sírhantok gyűrűjében álló fekete tölgy. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [378,87] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy legyengült ében halálhajcsár ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy viharóriás barlang van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [84 pontot használtál fel, van még 355.]

h 313 1 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +10 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 355.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 355.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst UgyanKedvesPotrien részére. [5 pontot használtál fel, van még 350.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 37. tárgyat a 415. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót UgyanKedvesPotrien részére. Sajnos nincs nálad drótszőr. Sajnos nincs nálad aranypikkely. [5 pontot használtál fel, van még 345.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 343.]
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 343.]
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 343.]

* 6. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

* 7. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 343.]

* 8. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 340.]

* 9. BP: keresed a 115. szörnyet a 184. szörnyet a 120. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy törpemammutot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 10. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 66. varázslatot a 83. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 340.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 338.]
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 298.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 258.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 218.]

tf 4 18 fejleszted a 4. tulajdonságodat 18 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [18 pontot használtál fel, van még 200.]
Szörnyű szomjúság kínoz. (-56 életerő.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). A szervezetedet méreg pusztítja (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 3, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 500 pontot. A következő körben tehát 700 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÁTRÁNYGÖDÖR (579. TEREPTÁRGY)
A feketén fortyogó kátránnyal teli gödörbe, ha belelépsz, jaj neked! Még akkor is, ha a Thargodanok előszeretettel fürdenek benne. Ennek ellenére, maga a kátrány hasznos lehet, ha egy speciálisan erre a célra készített tartóba sikerül gyűjteni belőle, a KT 580 paranccsal, 5 TVP árán.

KARAKTERLAP

HóKinn,CsendBenn, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 359. fordulód.

Erő: 36 (37) Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 201 cm
IQ: 33 Támadás: 22 Agresszió: 6 Testsúly: 269 kg
Ügyesség: 40 Védekezés: 60 Menekülés: 40 % Életkor: 9/14 év
Egészség: 35 (37) Életpont: 397/292 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 44 Varázspont: 485/2 Pénz: 7169 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 162/163 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1324 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5740 TP-t kaptál. Jelenleg 1040716 TP-d van. A következő szinthez még 159284 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Blounther apó, Notermanthi. A 358. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5050 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/11 ökölvívás: 1/26 szúrófegyverek: 14/37 (+3%)
vágófegyverek: 26/82 (+13%) ütőfegyverek: 20/28 lőfegyverek: 24/85 (+6%)
dobófegyverek: 13/11

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) << kőkalapács (#13) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/23 (+50%) 2. nyomkövetés: 57/77 (+36%) 3. mászás: 16/37
4. csapdakészítés: 29/30 (+5%) 5. csapdaészlelés: 9/93 6. gyógyítás: 60/71 (+40%)
7. titkosírás: 12/84 8. felderítés: 43/39 9. szörnyidomítás: 17/94
10. teológia: 41/65 (+12%) 11. taumaturgia: 19/70 (+5%) 12. szerencsejáték: 1/7
13. versengés: 5/68 14. zene: 76/47 (+30%) 15. szörnyismeret: 35/22
16. pszi: *24/100 17. zárnyitás: 3/97 18. vadászat: 25/88
19. bányászat: 32/0 (+15%) 20. úszás: 15/26 21. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bíborgörényt (#84) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), görgőte (#41) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
troll (#5), elf (#2), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181) lángcsóva (#31) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
12 bronzhegyű nyíl (#94) 3 bumeráng (#249) 1 csillezsályalevél (#1253)
2 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngymangó (#135)
1 ilkin érc (#232) 2 ramit kő (#226) 1 aranytermő ládikó (#504)
1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 1 adamantit (#627) 2 kaja (#2)
2 mithril (#352) 1 pular kristály (#239)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(378,35) ében halálhajcsár (#295), művészi porolit (#720), oltár, törpe bánya (#435), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(378,36) törpemammut (#115)
(379,35) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, Thargodan mágusok (#318), Notermanthi (#257), Mufffaló Bill (2398. kalandozó)
(379,37) albinó küklopsz (#338), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(380,35) albinó küklopsz (#338), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), sárkányfajzat (#340)
(380,38) sziklaskorpió (#339), törpe bánya (#435), oltár, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, UgyanKedvesPotrien (1850. kalandozó)
(381,35) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, sárkányfajzat (#340)
(381,36) sárkányfajzat (#340), törpe bánya (#435), érclelőhely
(381,37) törpe bánya (#435), albinó küklopsz (#338)
(381,38) sziklaskorpiók (#339), kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Sheran oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A jelenlét bónusszal rendelkező karakterek ezentúl akkor is megkapják a +5% tapasztalati pontot, ha az aktuális hónapban még nem léptek négy fordulót, csak az előző hónapban. A zsetonkedvezmény viszont továbbra is az ötödik emailes fordulótól kezdve jár.

Üzenet küldése a karakternek