TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2009. okt. 1. 9h:08'
EZ A 699. JÁTÉKHETED, 358. FORDULÓD
700. játékheted kezdete: okt. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX
|
KALHID KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [154,66] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 4 moa üveggömböt (50 arany kikiáltási áron), 1 moa gyöngyöt (50 arany kikiáltási áron), 1 moa obszidiánt (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 zafír fülbevalót (33 arany).
Chini, amikor összefutottatok, adott neked 1000 aranyat, egy ezüsthegyű nyilat és egy szent jogart. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+93 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
* 1. KP: |
használod a 64. pszi képességet |
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 561.]
* 2. KP: |
használod a 135. tárgyat |
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 559.]
m 5 6 |
mozogsz délnyugatra, nyugatra |
[153,67] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pszi őselementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöföd a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-4 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.
(Továbbmész...) [152,67] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Lao-Ce vigyorog kajánul. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [20 pontot használtál fel, van még 539.]
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a megbízható kampós acélszigonyt markolod. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trosnyogó szakóca!
Elszántan a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy moa üveggömb! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [50 pontot használtál fel, van még 489.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[151,66] A síkság után kisebb hegyek következnek.
Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy szárnyas gömböc előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy téfea magoflux!
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a téfea magoflux bal oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 259 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg felderítő!
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel eltalálod a quwarg felderítő bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 3 bronzhegyű nyilat. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy patakot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 451.]
be 71 |
bemész a 71. titkos labirintusba |
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. A járatban sötétség van. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 446.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy pillanatra megállsz fülelni. [6. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [7. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy bronzkulcs és 1 pszi kő. Gyorsan kiüríted a ládát. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [6. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [8. PONT.] egy varkaudar bajnok lakik itt. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok bal karját. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöföd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1065 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát, 1 bronzkulcsot és 1 kis vaspajzsot. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. A messzeségből egy tompa csattanást hallasz, amit hátborzongató halálüvöltés követ. Valami megölt valamit, de micsoda mit?
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-6 varázspont.] [33 pontot használtál fel, van még 413.]
lm 11 15 11 |
mozogsz 11 15 11 |
Haladsz az ellenséges labirintusban. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [9. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [11. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [15. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Tompa puffanást hallasz a távolból, majd egy borzalmas üvöltést, amibe a falak is beleremegnek. Mintha valami nagyon nagy szörny lehelte volna ki a lelkét éppen. Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [12. PONT.] Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] [42 pontot használtál fel, van még 371.]
lm 16 20 21 |
mozogsz 16 20 21 |
Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [16. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [19. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [20. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy varkaudar mágus! Fegyvere egy bot. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 5 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar mágus fejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Ramirez feszítővasa segíthet ebben. Nekiveselkedsz, és borzalmas erővel bezúzod az ajtót. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [21. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 aranytű, 3 orgyilkos tőr, 1 kis vaspajzs és 1 aranylánc. Gyorsan kiüríted a ládát. Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! A messzeségből egy tompa csattanást hallasz, amit hátborzongató halálüvöltés követ. Valami megölt valamit, de micsoda mit? [28 pontot használtál fel, van még 343.]
lm 23 26 24 |
mozogsz 23 26 24 |
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [20. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [22. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [23. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [24. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy újabb kanyarnál vagy. [25. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [26. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [25. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [24. PONT.] [56 pontot használtál fel, van még 287.]
lm 29 35 37 |
mozogsz 29 35 37 |
Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [23. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [27. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt mirg van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg bal lábát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod az élőholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 473 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [28. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [29. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! OUAÖAÁÁHHHHAAAARGGGHH! - hallatszik a messzeségből. Furcsa, mintha épp most beleztek volna ki egyszerre tíz ongóliantot. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [28. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [27. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kanyarodik a járat. [33. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [35. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. A távolból dübörgést hallasz, majd valami iszonyatos üvöltést. Mintha a poklok minden ördöge egyszerre jajveszékelne! Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [33. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy kereszteződéshez érkeztél. [27. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [23. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [22. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [19. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [38. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [37. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. A távolból dübörgést hallasz, majd valami iszonyatos üvöltést. Mintha a poklok minden ördöge egyszerre jajveszékelne! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [105 pontot használtál fel, van még 182.]
lm 40 42 18 |
mozogsz 40 42 18 |
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [38. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [39. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Vigyázva kikerülöd. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [40. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. A távolból dübörgést hallasz, majd valami iszonyatos üvöltést. Mintha a poklok minden ördöge egyszerre jajveszékelne! Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [39. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [42. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Tompa puffanást hallasz a távolból, majd egy borzalmas üvöltést, amibe a falak is beleremegnek. Mintha valami nagyon nagy szörny lehelte volna ki a lelkét éppen. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [39. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [38. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az egyenes folyosó közepén vagy. [17. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [18. PONT.] egy tyrannoszaurusz rex lakik itt. {egyik sebzési módja: 1x 10d10+20.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 7 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 142, gyógyulás: 29, összesen: -113 ÉP}
Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] [83 pontot használtál fel, van még 99.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [16. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [11. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [9. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [6. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [2. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Vigyázva kikerülöd. [35 pontot használtál fel, van még 64.]
Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [3. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [4. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [5. PONT.] egy átokmurgattyú lakik itt. (ld. enc.) {támadása: 32.} Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Egy széles, magas terembe érsz. [5. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy átokmurgattyú! Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [3. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérted a következő kanyart. [2. PONT.] És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. [49 pontot használtál fel, van még 15.]
m 3 3 3 |
mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
[152,67] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
Találsz egy tűzbokrot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Lao-Ce előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 5.]
m 3 2 |
mozogsz délkeletre, keletre |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
v 96 143 61 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
be 703 30 7 |
bemész a 703. épületbe |
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
* 1. BP: |
használod a 235. tárgyat |
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
* 2. BP: |
t. energia kisütése: 3 1 |
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még -10.]
* 3. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -10.]
* 4. BP: |
használod a 163. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -15.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 26, 30.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -15 pontod maradt, ebből a következő körre -15 pontot vihetsz át. Kapsz még 499 pontot. A következő körben tehát 484 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ÁTOKMURGATTYÚ (225. SZÖRNY)
Az átokmurgattyúk apró, majomszerű, nyomorúságos teremtmények. Bár könnyű megölni, jobb, ha mégsem keversz harcba az átokmurgattyúval: fertelmesen rothasztó érintése a max. életerődet csökkenti, gennyes agyaraival történő harapása pedig permanensen csökkenti szerencsédet (emiatt csak FT-vel fogod megtámadni, vagy ha van rajtad tulajdonságpajzs). Az átokmurgattyú még halálában is átkot hoz gyilkosára: felszakadó lelke arra kényszeríti ölőjét, hogy metssze ki a gyomrában érlelődő átkozott kavicsot, és vegye magához. |
KARAKTERLAP
Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 358. fordulód.
Erő: |
38 (39) |
Szint: |
23 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
173 cm |
IQ: |
38 (40) |
Támadás: |
25 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
93 kg |
Ügyesség: |
38 (59) |
Védekezés: |
83 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
27/27 év |
Egészség: |
35 |
Életpont: |
332/272 |
Jellem: |
jó (389) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
36 (47) |
Varázspont: |
330/271 |
Pénz: |
2042 arany |
Kép. pont: |
0 |
Tudatpont: |
14/2 |
Pszi pont: |
40/-2 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 2164 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4813 TP-t kaptál. Jelenleg 1167449 TP-d van. A következő szinthez még 32551 TP szükséges. Trófeáid:
ongóliant,
Blounther apó,
Orkhan Thai. A 348. fordulódban 1171 arany került a bankszámládra. 1288 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
9/30 (+5%) |
ökölvívás: |
22/70 (+2%) |
szúrófegyverek: |
24/5 (+1%) |
vágófegyverek: |
9/0 (+10%) |
ütőfegyverek: |
*23/101 |
lőfegyverek: |
25/57 (+3%) |
dobófegyverek: |
10/78 |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
28/49 |
2. nyomkövetés: |
60/94 (+8%) |
3. lopás: |
6/31 |
4. mászás: |
15/57 (+2%) |
5. csapdakészítés: |
22/68 (+5%) |
6. csapdaészlelés: |
27/25 (+25%) |
7. gyógyítás: |
88/67 |
8. titkosírás: |
4/53 |
9. felderítés: |
30/14 (+45%) |
10. szörnyidomítás: |
10/55 |
11. teológia: |
11/40 (+12%) |
12. taumaturgia: |
29/5 |
13. szerencsejáték: |
7/0 |
14. versengés: |
4/51 |
15. harcművészetek: |
10/40 |
16. zene: |
45/56 (+5%) |
17. szörnyismeret: |
8/2 |
18. pszi: |
4/39 (+3%) |
19. zárnyitás: |
7/40 (+1%) |
20. vadászat: |
19/35 |
21. bányászat: |
32/66 (+3%) |
22. úszás: |
25/1 (+12%) |
23. csapatmunka: |
1/79 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
16. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) |
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50) |
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) |
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
villámcsapás (#50) |
>> |
nők (#999) |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
férfiak (#998) |
villámcsapás (#50) |
>> |
autentikus vámpír (#154) |
|
|
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(151,66) a 71. labirintus bejárata, mély szakadék (#154), Leah oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), téfea magoflux (#98), quwarg felderítő (#299), érclelőhely, varkaudar bajnok (#190), varkaudar mágus (#128), élőholt mirg (#135), tyrannoszaurusz rex (#160)
(152,67) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, tündöklő szobor (#1587), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, trosnyogó szakóca (#192)
(153,67) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Leah oltár, pszi őselementál (#258)