357. forduló, 359. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 16. 9h:34'
EZ A 378. JÁTÉKHETED, 358. FORDULÓD
379. játékheted kezdete: okt. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

SUSMAKIAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,17] koordinátán.
Visszadátumoztunk 20 játékhéttel.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+146 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+37 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+111 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 699. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 694. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 689. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 684. Kapsz 5 VP-t.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 684.]

* 6. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 684.]

* 7. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 684.]

* 8. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 679. Kapsz 5 VP-t.]

* 9. KP: v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 674. Kapsz 5 VP-t.]

v 6 15 elmormolod a 6. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 669. Kapsz 5 VP-t.]

v 1 15 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 664. Kapsz 5 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 659. Kapsz 5 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 649. Kapsz 10 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 647. Kapsz 2 VP-t.]

p 120 használod a 120. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a nagyobb agypajzs pszi képességet. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 642. Kapsz 5 VP-t.]

ek 215 9 t. energia kisütése: 215 9
108 varázspont felhasználásával előállítasz 9 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 642.]

ef 20 533 energia fejlesztése 20
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 502. Kapsz 140 VP-t.]

f 148 kísérletezel a 148. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Eltelik egy óra... Valahogy most csődöt mondott a fejed. [10 pontot használtál fel, van még 492. Kapsz 10 VP-t.]

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz hurokcsapdát. (ld. enc.) 34 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 482. Kapsz 10 VP-t.]

m 6 6 4 mozogsz nyugatra, nyugatra, délre
[190,17] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy adamantit gólem. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) {támadása: 80.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 237 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a moa stukival néhány lövedéket. Elrepül 2 stukilövedék. Többször meglövöd az adamantit gólem sziklaszilárd bőrét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az adamantit gólem jobb oldalát. Kritikus ütés! (7 támadással 509 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {KCC:} Kőkalapáccsal csak érinted az adamantit gólem testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az adamantit gólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A lény összetapos! 73 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az adamantit gólem testét. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Te 45 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+62 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az adamantit gólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A szörny megtipor. 66 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 953, sebződés: 697, gyógyulás: 259, összesen: -438 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+104 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Nyugatra egy kristálypalota van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt.

(Továbbmész...) [189,17] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt. Utad során felfedezel egy kristálypalotát.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy kihívás tornyát. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy lidércúr. Amikor elhal a zaj, előmászol.


Összefutsz Octavianus II. Elenios fanatikusa. Egy angyalok gyűrűjét, egy balkezes gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hoarián bőrövet, egy hoarián bőrzekét, egy mágusköpenyt, egy optiri agysisakot, egy örökkévaló holdkövét, egy Raia csataszoknyáját, egy rubin koszorút, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír fülbevalót és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy vámpírtőrt tart. Málhásállata egy nektoraf. {támadása: 43.} Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
{Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy smaragd védőgyűrű (ld. enc.)} Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" 7 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+5 varázspont). A felszabaduló tudati energiákat sebeid gyógyítására használod (+15 életpont). Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, megválaszolod hát néhány technikai kérdését. Kéztartás, komponensek, hanglejtés... Aztán felbátorodva tartasz egy kiselőadást mágiatörténetből, és elégedetten nyugtázod társad érdeklődését. Tudásod észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [189,18] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szánalmas pondró. {max. életpontja: 817-915.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 48 életpontot sebeztél. A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {GYD:} Kőkalapáccsal meghorzsolod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szánalmas pondró megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (4 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). {GYD:} Kőkalapáccsal csak érinted a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 26 életpontot vesztettél. A szánalmas pondró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. 4 354 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 921, sebződés: 288, gyógyulás: 193, összesen: -95 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz kis mágneses bigyót. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mocsári penkét. Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [61 pontot használtál fel, van még 421. Kapsz 61 VP-t.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy mérg. vas dobónyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Keményen dolgozol, de végül elkészíted a feladatul kapott mérg. vas dobónyilat 212 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Acélfejű Throfil. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Ha sokat jársz kaszinóban, nem lesz nehéz dolgod: rulettezni fogtok! Fél óra játék alatt meg kell másfélszerezned a zsetonjaidat, ha nyerni akarsz. Másfélszerest kell nyerni? Egyszerű! A duplázgatós technikát alkalmazod. Micsoda pechszéria! Elvesztesz mindent.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 401. Kapsz 20 VP-t.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Gránitvállú Danin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Lássuk, mennyire értesz a harcművészethez! Hat, egymásra rakott téglát kell egyetlen csapással szétzúznod. Felsorakozol, mélyeket lélegzel, és felemeled az öklödet. Koncentrálod a kít, és egyetlen, jól irányzott csapással eltöröd a kőkupacot. 530 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlalshela néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Harcolnod kell, ellenfeled egy borzalmas varkaudar. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar bal vállát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} Kőkalapáccsal megcsapod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű. 1 870 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 37, gyógyulás: 32, összesen: -5 ÉP}


Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Acélfejű Draenar néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy diuretikus kráken. Hogy mi? Csak értetlenül bámulsz.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 371. Kapsz 30 VP-t.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat nem túl bonyolult. Íme, egy papírdarab, amin egy titkosírás van, ezt kell megfejtened! A papírról egy, a mínosz-kúpok oldaláról megszokott komplexitású titkosírás köszön vissza. Igen... ez az "a" betű, akkor ez valószínűleg "az" lesz. Ebből sok van, ez talán e betű, igen, "ez"! Néhány perc, és megfejted a teljes titkosírást. 530 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Shinhyll néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy Tguarkhan! {max. életpontja: 123-134.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Tguarkhan testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Kőkalapáccsal eltalálod a Tguarkhan egyik karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! A Tguarkhan állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken, 2 ezüst nyaklánc és 3 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 70, gyógyulás: 24, összesen: -46 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Shinhyll néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy bumerángot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges! Ekkor mentő ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Előveszed. És igen! Itt van minden, amire a készítéshez szükség lehet! Keményen dolgozol, de végül elkészíted a feladatul kapott bumerángot 636 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladatod nem gyerekjáték. Egy hatalmas láda elé vezetnek. Amelyet rengeteg zár, lakat véd. Ezt a ládát kell kinyitnod egy negyed óra alatt. A ládát csapdák is védik, úgyhogy egyetlen rosszul megpiszkált zár, és a szobát mérges gáz önti el, vagy esetleg felrobban a láda! Hát, ez kemény lesz. A legkönnyebb zárakkal kezded. Sikerül is kettőt kinyitnod. A harmadik, egyszerűnek tűnő zárszerkezet egyszercsak pukkan egyet, és füst meg gáz kezd a ládából felszállni. Nem tudod folytatni a munkát.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [40 pontot használtál fel, van még 331. Kapsz 40 VP-t.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[190,17] A terep változik: ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy tyrannoszaurusz rex közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 60.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (8 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). {GYD:} Kőkalapáccsal csak érinted a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A tyrannoszaurusz rex belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 2 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 62, gyógyulás: 107, összesen: +45 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +22 életerőt. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [191,16] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy alanori csatamén egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kultúrmasztodon lehet. {védettsége: 18 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Kőkalapáccsal csak érinted a kultúrmasztodon testét. Kritikus ütés! (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +10 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 10 kaját. 2 470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 76, gyógyulás: 66, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [191,15] A sík vidék mocsarassá válik. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy káoszteknőc került az utadba. {max. életpontja: 161-190.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 85 életpontot vesztettél. A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (35 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a káoszteknőc testét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a káoszteknőc testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A káoszteknőc farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 teknőcteknőt. 2 407 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 156, gyógyulás: 43, összesen: -113 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +41 életerőt. [21 pontot használtál fel, van még 310. Kapsz 21 VP-t.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[191,14] Neem akar véget érni a dögletes bűzű mocsár. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Ráismersz a lényre. Egy szutykos remák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 39 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szutykos remák egyik csápját. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Kőkalapáccsal eltalálod a szutykos remák testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szutykos remák csápol, de mindhiába. A szutykos remák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1 350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mocsári penkét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [191,13] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Találsz egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet.


(Továbbmész...) [191,12] Neem akar véget érni a dögletes bűzű mocsár. Felfedeztél egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 289. Kapsz 21 VP-t.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[191,11] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Quwarg szagot érzel! A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ősquwarg. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 60 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősquwarg testét. (8 támadással 515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). {GYD:} Kőkalapáccsal gyengén megütöd az ősquwarg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Az ősquwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) 5 609 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 92, gyógyulás: 108, összesen: +16 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [191,10] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Quwarg szagot érzel! A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy átokmurgattyú. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 45 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel kegyetlenül megütöd az átokmurgattyú bal lábát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Kőkalapáccsal megcsapod az átokmurgattyú bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Agyarával az átokmurgattyú kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 984 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 10, gyógyulás: 22, összesen: +12 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Felfedeztél egy mocsári penkét. Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy talriai behemót volt. (ld. enc.) {támadása: 70.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[14 pontot használtál fel, van még 275. Kapsz 14 VP-t.]

gyk 13 40 gyakorolsz a 13. tárggyal 40 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan.

[40 pontot használtál fel, van még 235. Kapsz 40 VP-t.]

gyk 13 40 gyakorolsz a 13. tárggyal 40 pontért
Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetően fejlődött a jártasságod az ütőfegyverek terén. Már nem sok kell a következő szinthez. [40 pontot használtál fel, van még 195. Kapsz 40 VP-t.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 194. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: szk 159 0 0 keresed a 159. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ongóliantot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 194.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). A szervezetedet méreg pusztítja (-53 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 45 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 4 kaját habzsol be a quwarg harcos. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 194 pontod maradt, ebből a következő körre 194 pontot vihetsz át. Kapsz még 499 pontot. A következő körben tehát 693 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HUROKCSAPDA (217. SZÖRNYCSAPDA)
A hurokcsapda az egyik legegyszerűbb csapda, amellyel különböző szörnyeket tudsz elfogni. Nem kell külön KT paranccsal megcsinálni, elég, ha a FOG <szörny> 217 parancs teljesülésekor van nálad kötél. Rögzítéséhez szükség van egy fára, így csak erdőben vagy bozótosban használhatod. A hurokba vigyázatlanul belelépő lény továbblépve megfeszíti a hurkot, amely megrántja és felfüggeszti, ezáltal mozgásképtelenné teszi. Olyan lények ellen használhatod, amelyek: 1.) legalább két lábbal rendelkeznek, 2.) méretük max. embernél nem sokkal nagyobb. Használata (amíg vársz a sikerre) 15 TVP-be kerül.

ADAMANTIT GÓLEM (750. SZÖRNY)
Köztudott, hogy az óriások a hegyek lakói, s ezzel tisztában vagy te is. Épp ezért jelentkezik az elképedés az arcodon, amikor megpillantod ezt a robosztus adamantit gólemet, amint itt a pusztában feléd robog. Lépései hangosan dörrennek, a föld berepedezik alatta. Pedig nincs ezen mit csodálkozni: az adamantit gólem nem óriás, csupán egy gólemformázás varázslattal készített bestia. Valahol itt kell lennie alkotójának is, bár az adamantit gólem halálvágyó tekintetét elnézve lehet, hogy már a föld alatt nyugszik.

SMARAGD VÉDŐGYŰRŰ (223. TÁRGY)
Ez az aranygyűrű, közepén egy csillogó smaragdszilánkkal, mágikus erővel bír. Amíg hordod, mágikus aurát von köréd, ezáltal kettőt adva a védekezésedhez és a szerencsédhez. Ahhoz, hogy felvedd, a KF 223 parancsot kell kiadnod.

KIS MÁGNESES BIGYÓ (1266. TÁRGY)
Mikor fáradtan megérkezel a nyomorúságos kunyhóhoz, nem is tudod, hogyan keveredtél oda. A házigazda eléd siet, és barátságosan üdvözöl, aztán megkérdi, mi járatban vagy. Végigméred ezt a fura figurát. Hm... mit is várhatnál tőle? Aztán észreveszel a nyakában egy különös medált. Az újdonságok mindig lázba hoztak, most sem tudod megállni, hogy rá ne kérdezz, mi a csuda az.
- Ez egy kis mágneses bigyó - mondja a remete vigyorogva. - Egy Nagy Mágneses Bigyóról szedtem le nem túl régen. Én nem tudom mire használni itt a mocsárban, ezért örömmel eladom neked, ha meg tudunk egyezni az árában.
- No, de mégis, mire való? - tudakolod tőle, és érzed, hogy valami nagy-nagy titoknak kerültél a közelébe.
- Óh, hát nem sokat tud, csupán magához vonzza az elhagyott fémtárgyakat... - legyint a gnóm.
Az agyad egyből lázas munkába kezd. Hiszen ezt a kütyüt nagyszerűen lehetne használni a csatamezőkön! - Mit kérsz érte? - alig vagy képes palástolni az izgalmadat, hiába tudod, hogy ez rontja az alkupozíciód.
- Lássuk csak... Ha hozol nekem egy Rodger féle, kezdő szakácsoknak való üstöt, szívesen neked adom.
[Ha szeretnéd megvenni a gnómtól ezt a tárgyat, add ki a KT (Küldetés Teljesítése) 1266 parancsot egy lápi hajléknál, és máris megkapod. A kis mágneses bigyót 3 TVP-ért a H 1266 paranccsal tudod használni bármelyik csatamezőn (de egy csatamezőn fordulónként csak egyszer). Hatására véletlenszerű fémtárgyakat fogsz találni, de csak olyan csatamezőn használhatod, amit nem KUTattál még ki más módon. Az így szerzett kincsek mennyisége, és értéke természetesen függ attól, hogy melyik csatamezőn használod a medált. A bigyót nagy becsben tartod, ezért nem fogod átadni senkinek.

TALRIAI BEHEMÓT (312. SZÖRNY)
A Sötét Föld feneketlen mocsarainak mélyén olyan gigantikus lények tenyésznek, amelyek mellett egy ongóliant csak apró törpe csupán. A talriai behemótok, ősi idők óta növekedő óriáslények csak nagyon ritkán bukkannak fel a mocsár mélyéről, de akkor befalnak mindent: Thargodant, elementálokat, óriásokat, de még a hegyeket is. Szerencsére, a behemót már annyira óriási, hogy nemigen képes helyváltoztatásra: ha nem akarod a gyomrában végezni, egyszerűen kerüld el.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 358. fordulód.

Erő: 52 (70) Szint: 33 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 38 (45) Támadás: 56 (59) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 32 (44) Védekezés: 68 (74) Menekülés: 40 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 38 (50) Életpont: 975/976 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (30) Varázspont: 1250/1192 Pénz: 7259 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 69/10 Pszi pont: 241/365 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 11
Eddig összesen 4524 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25 525 TP-t kaptál. Jelenleg 4 807 971 TP-d van. A következő szinthez még 192 029 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, mágiamorfáló, kisebb quwarg isten.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/86 ökölvívás: 32/36 (+11%) szúrófegyverek: 31/94
vágófegyverek: 27/42 ütőfegyverek: 6/94 (+48%) lőfegyverek: 28/69 (+1%)
dobófegyverek: 13/3

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
191,10 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 793 időszaki: 747

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/5 Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/55 (+34%) 2. nyomkövetés: 64/56 3. mászás: 17/37
4. csapdakészítés: 20/0 (+7%) 5. csapdaészlelés: 2/2 6. gyógyítás: 79/16 (+25%)
7. titkosírás: 10/35 (+5%) 8. felderítés: 13/67 9. szörnyidomítás: 22/58
10. teológia: 30/58 (+19%) 11. taumaturgia: 56/0 12. szerencsejáték: 3/93 (+10%)
13. versengés: 19/23 14. harcművészetek: 30/17 (+2%) 15. zene: 40/61
16. szörnyismeret: 16/47 17. pszi: 34/51 (+6%) 18. zárnyitás: 1/31 (+11%)
19. vadászat: 26/37 20. bányászat: 36/89 21. úszás: 13/83

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 90
9. gyors fejlődés: 1 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) csupasz izom (#28) vámpirizáció (#1) (5,0) áldomás (#6) (5,0)
nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 11, 14, 16, 20, 41, 42.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1554, az összesen kapott pontszám: 157905. (összesen ölhető: 1554 ) Eddig 9 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 7 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 75 TU. szükséges még: 55 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 9592 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 agyartőr (#420) 1 bányászcsákány (#434) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
2 bunkó (#5) 1 * kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 avenir (#1706) 1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 * moa stuki (#413)
Lövedékek
7 nyílvessző (#108) 6 rézgolyó (#343) 16 ubuk tüske (#131)
2 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 esszenciakristály (#350) 2 ezüstshuriken (#327) 2 jégpasztilla (#1566)
11 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 5 tolmokov-koktél (#351) 3 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * díszes tunika (#1488)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 * kyorg köpeny (#741) 4 rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 * Huddens kesztyűje (#649) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Övcsatok
1 * kyorg övcsat (#1456)
Nadrágok
1 Raia csataszoknyája (#1537) 1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
22 borostyán függő (#162) 8 obszidián függő (#195) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
4 aranylánc (#191) 2 csodálatos nyaklánc (#1211) 4 ezüst nyaklánc (#117)
3 * gólem talizmán (#811) 2 gyöngysor (#192) 6 halálhozó talizmán (#813)
3 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144) 13 * korinthai talizmán (#814)
1 trófea nyaklánc (#196) 2 varkaudar szimbólum (#1528) 1 vortex amulettje (#607)
1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
4 arany papi karkötő (#309) 2 Eldaran karkötője (#373) 4 ezüst karkötő (#158)
1 halálhozó karkötője (#816) 1 * Huddens alkarvédője (#1550) 2 obszidián karkötő (#229)
1 * teriadan karkötő (#844) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
35 * angyalok gyűrűje (#529) 6 aranygyűrű (#193) 2 * balkezes gyűrű (#1549)
4 ezüst gyűrű (#180) 1 regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 48 csepp tinta (#101), fér még: 12]
4 fűszertartó (#210) [bennük 12 csepp sáfránypor (#211), fér még: 8]
8 huhogó bibe (#332) [bennük 25 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 71]
15 sullár hólyag (#168) [bennük 125 csepp spiritusz (#170), fér még: 175]
12 szent kehely (#257) [bennük 120 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
24 uzbány csőr (#169) [bennük 288 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 0]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 2 aenouth ködkürt (#1554)
20 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 17 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
2 destabilizátor (#1275) 3 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
6 ezüst kulcs (#184) 7 Fairlight szütyője (#2108) 1 feneketlen bugyor (#570)
10 fenőkő (#1618) 1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576)
190 gyógykenőcs (#313) 98 kaja (#2) 7 keg gomba (#1615)
1 kinemfogyó tegez (#368) 2 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
5 kötél (#92) 5 kristályfolyadék (#449) 3 kristálygömb (#265)
6 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648) 6 leviatán hólyag (#2182)
10 leviatángumó (#1757) 3 manakristály (#500) 15 megsemmisítő (#1540)
2 morf esszencia (#2452) 3 nagy aranykulcs (#246) 6 nagy bronzkulcs (#185)
2 nagy vaskulcs (#186) 37 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
5 rézkulcs (#75) 1 ryuku tájoló (#1224) 1 sáfránykő (#979)
1 sáfránykristály (#675) 3 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 2 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
2 távcső (#42) 4 titanitdukát (#1480) 1 + tüskecsapda (#242)
5 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183) 5 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 67 álompor (#396) 16 amniosz (#203)
151 átlátszó morfplazma (#2451) 136 bíbor morfplazma (#2450) 11 bordacsont (#16)
12 borkonyó bibe (#312) 3 csillezsályalevél (#1253) 6 csuklyavirág (#133)
11 dentor bőr (#551) 10 dorony tüdő (#212) 103 drótszőr (#37)
6 eknozol (#540) 6 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
26 ezüstdarab (#326) 136 fehér morfplazma (#2445) 42 fekete gyöngy (#99)
153 fekete morfplazma (#2446) 4 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
2 fülemüle agyar (#267) 6 galachmit (#310) $1 gromak bőr ($268)
7 gyíkfű (#201) 92 gyöngymangó (#135) 6 hattyútoll (#1222)
6 hibátlan tűzopál (#1642) 3 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282)
74 kaktusztüske (#114) 11 karbin plazma (#199) 4 kazmár gyökér (#205)
128 kék morfplazma (#2442) 9 kék orchidea (#68) 3 kőszem (#304)
12 kvazár (#244) 1 lélekkő (#1650) 162 lila morfplazma (#2448)
103 madártoll (#112) 13 magszim bél (#103) 88 mákrózsa virág (#56)
14 mandibulapenge (#125) 5 manifeszt.nyúlvány (#214) 14 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 125 narancs morfplazma (#2449) 7 nektoraf faggyú (#667)
28 óndarab (#85) 10 ovimon-bogyó (#207) 1 pirkit (#153)
6 polip szívóka (#391) 28 purifikátor háj (#269) 2 raaba-gumó (#936)
2 rakolits por (#669) 3 ramit kő (#226) 10 remák szív (#264)
74 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124) 3 ryuku rúnatekercs (#1162)
1 sámán erszény (#650) 149 sárga morfplazma (#2447) 1 smaragdkő (#678)
19 sünmedve tüske (#14) 7 szárnyas hernyó (#69) 4 szuperkötél (#209)
10 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172) 2 teknőcteknő (#416)
10 Thargodan esszencia (#328) 1 tükör (#43) $1 tyrex csont ($280)
43 vasérc (#152) 20 vízionár szem (#102) 139 vörös morfplazma (#2443)
4 vörös zyel (#606) 6 xirnox szív (#213) 141 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 333.42 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 8 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
180 áldott kő (#642) 15 hollókristály (#1102) 2245 kaja (#2)
110 megsemmisítő (#1540) 1 pengepajzs (#425) 40 varázskő (#305)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
741 álompor (#396) 900 anguaxin váladék (#1382) 900 borkonyó bibe (#312)
1099 csalánvirág (#582) 5240 csontkulcs (#74) 470 dözmöng szív (#122)
129 dűneelf arckendő (#1920) 90 ében nyílvessző (#848) 1 fejsze (#1240)
19 fenőkő (#1618) 1653 fokhagyma (#403) 27 grifftojás (#179)
6492 halcsont (#390) 6939 kaja (#2) 100 kaktuszbogyó (#429)
2703 kővirág gyümölcs (#1956) 7 kristály kulcs (#1818) 3861 lidércesszencia (#1074)
9512 lótuszvirág (#447) 224 mimózabimbó (#1878) $3337 mutáns csont ($331)
3888 nothar bogyó (#923) 700 nyílvessző (#108) 1 olló (#335)
1445 óndarab (#85) 492 pirkit (#153) 10 pszi kristály (#618)
$7410 quwarg tojás ($360) 210 rum (#1419) 586 ryuku védőkenőcs (#1154)
10717 sallank karom (#128) 6 súlyzó (#347) 904 teriád féreg (#1276)
155 Thargodan csont (#1181) 1480 Thargodan esszencia (#328) 410 tinta (#101)
28 tl'urlang fiola (#788) 1 trófea nyaklánc (#196) 16731 tükör (#43)
1076 tűzbimbó (#623) 20 tűzsárkány ital (#1400) 200 vámpírfog (#1221)
3586 varányszem (#30) 100 véka rizs (#1364) 7213 viharhomok (#1919)
202 xirnox szív (#213) 2221 yetiszív (#1070)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 7 kerek kő (#19) 4 spiritusz (#170)
2 stukilövedék (#414)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 2 ezüst nyaklánc (#117)
1 ezüstshuriken (#327) 3 gyíkfű (#201) 2 kaja (#2)
1 remák szív (#264) 1 teknőcteknő (#416) 1 Thargodan esszencia (#328)
1 tyrex csont (#280)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

188 189 190 191 192
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
(189,17) kristálypalota (#401), lidércúr (#252), Octavianus II (3311. kalandozó)
(189,18) szánalmas pondró (#792), kihívás tornya (#502), lápi hajlék (#670), mocsári penke (#148), borzalmas varkaudar (#166), Tguarkhan (#212)
(190,17) adamantit gólem (#750), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Dornodon oltár, tyrannoszaurusz rex (#160)
(191,10) átokmurgattyúk (#225), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), mocsári penke (#148), talriai behemót (#312)
(191,11) ősquwarg (#300)
(191,12) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(191,13) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(191,14) szutykos remákok (#191), mocsári penke (#148)
(191,15) káoszteknőc (#235), Thargodan csatamező (#432)
(191,16) Thargodan csatamező (#432), Tharr oltár, művészi porolit (#720), kultúrmasztodon (#227)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2019.10.16 09:25 Változások a számládon! Zseton levonás: 100 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (20 ford. lemaradT#s 1526-nek)
˙

Üzenet küldése a karakternek