354. forduló, 356. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 15. 11h:06'
EZ A 358. JÁTÉKHETED, 355. FORDULÓD
359. játékheted kezdete: okt. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

SUSMAKIAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,19] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+6 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Mentális erőd regenerálódik. (+113 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy tüskés harci gromak nyomára bukkansz. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak nyakát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A tüskés harci gromak patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1 068 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 3, gyógyulás: 20, összesen: +17 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 694. Kapsz 7 VP-t.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 689. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 684. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 679. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 674. Kapsz 5 VP-t.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 674.]

* 6. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 674.]

* 7. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 674.]

* 8. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 669. Kapsz 5 VP-t.]

v 6 10 elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 664. Kapsz 5 VP-t.]

v 1 15 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 659. Kapsz 5 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 654. Kapsz 5 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 652. Kapsz 2 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 642. Kapsz 10 VP-t.]

p 120 használod a 120. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a nagyobb agypajzs pszi képességet. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 637. Kapsz 5 VP-t.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 637.]

ef 20 533 energia fejlesztése 20
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 497. Kapsz 85 VP-t.]

kf 413 kézbeveszed/felveszed a 413. tárgyat
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a moa stukit. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

dd 8 327 280 eldobod a 8. tárgyat a 327. tárgyat a 280. tárgyat
Elhajítasz 1 szöges bunkót. Elhajítasz 1 ezüstshurikent. Elhajítasz 1 tyrex csontot. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

f 2446 2451 1690 kísérletezel a 2446. tárggyal a 2451. tárggyal az 1690. tárggyal
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Lássuk az eredményt... Gyorsan felhörpinted a kész italt, nem is csalódsz az eredményben: +20 max. életkor. Ez az! Ez megfelelő recept volt! Ha tovább kísérletezel, nyilván újabb remek varázsitalok receptjére bukkansz. [10 pontot használtál fel, van még 487. Kapsz 10 VP-t.]

h 892 2 használod a 892. tárgyat
Felhasználsz 2 esszenciát (+20 fejlesztési pont). [0 pontot használtál fel, van még 487.]

f 265 kísérletezel a 265. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Semmi okosat nem sikerült kisütni. [10 pontot használtál fel, van még 477. Kapsz 10 VP-t.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
[188,19] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy szánalmas pondró közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) {támadása: 60.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 44 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a moa stukival. Elrepül 6 stukilövedék. Megsoroztad a szánalmas pondró jobb oldalát. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szánalmas pondró testét. (6 támadással 648 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). {GYD:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a szánalmas pondró testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A szánalmas pondró megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 30 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 354 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 957, sebződés: 160, gyógyulás: 131, összesen: -29 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték.

(Továbbmész...) [188,20] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kék orchideacserjét. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+12.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [188,21] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Krogan, a pusztító közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 44 szúró, 44 vágó, 44 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a moa stukival ellenfeledre lősz. Elrepül 6 stukilövedék. Megsoroztad a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (25 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Krogan, a pusztító testét. (8 támadással 526 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a Krogan, a pusztító testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Krogan, a pusztító pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A Krogan, a pusztító most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 pular kristály és egy gyöngymangó, ezenkívül 1 Krogan buzogánya. 3 988 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 141, gyógyulás: 106, összesen: -35 ÉP}

Felfedeztél egy törpe bányát. Felfedeztél egy gránátkaktuszt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ. Egészséged TF-elődött. [34 pontot használtál fel, van még 443. Kapsz 34 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[188,22] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Quwarg szagot érzel! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy áeratikus hasnyák. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 1x 1d20+6.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a moa stukival. Elrepül 1 stukilövedék. Meglövöd az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az áeratikus hasnyák jobb csápját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Feléd sújt az áeratikus hasnyák a farkával, de elhibázta! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 36 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 522 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 63, gyógyulás: 28, összesen: -35 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg anyakirálynő került az utadba. {max. életpontja: 401-440.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg anyakirálynő testét. (7 támadással 469 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg anyakirálynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) 4 572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 34, gyógyulás: 78, összesen: +44 ÉP}

Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 bunkó. Elrakod őket.

(Továbbmész...) [188,23] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy woorgard közeledik. {támadása: 35.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a woorgard idétlen masszáját. (8 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2 337 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 986, sebződés: 31, gyógyulás: 145, összesen: +114 ÉP}

Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [188,24] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ramirez Espanza vigyorog kajánul. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy magger közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 50.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magger jobb lábát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a magger jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 2 149 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 47, gyógyulás: 44, összesen: -3 ÉP}

[32 pontot használtál fel, van még 411. Kapsz 32 VP-t.]

m 4 4 1 mozogsz délre, délre, északkeletre
[188,25] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Quwarg szagot érzel! Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy quwarg ősmágus közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 65 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 83 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg ősmágus fejét. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 85 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 53 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +51 életerőt. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy és egy xirnox szív. 3 005 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 286, gyógyulás: 35, összesen: -251 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [188,26] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy pordémon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Gyanús mozgást látsz a fák között. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+12.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy drakolich közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 3d12+18.} Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Csontodig hatol a hideg. (51 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 8 tinta. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich jobb hátsó lábát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a drakolich csontos vázát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A drakolich belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 bordacsontot. 1 955 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 61, gyógyulás: 2, összesen: -59 ÉP}


(Továbbmész...) [189,25] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy pszi őselementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 38.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Agyartőrrel megdöföd a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) Hoppálé! 5 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. 2 254 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 36, gyógyulás: 34, összesen: -2 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) [51 pontot használtál fel, van még 360. Kapsz 51 VP-t.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[189,24] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Thargodan csatamező van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy tyrannoszaurusz rex nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 60.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (7 támadással 481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A tyrannoszaurusz rex belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 2 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 538, sebződés: 55, gyógyulás: 86, összesen: +31 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [189,23] Szűnni nem akar a zöld síkság. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy csapat q. rohamosztagos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 8 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 42 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (9 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A 9 q. rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2 226 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 538, sebződés: 33, gyógyulás: 79, összesen: +46 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) [14 pontot használtál fel, van még 346. Kapsz 14 VP-t.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 345. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: szk 156 0 0 keresed a 156. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy tüskés harci gromakot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 74 TVP-t kell elköltened.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 305. Kapsz 40 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 34 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 265. Kapsz 40 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 225. Kapsz 40 VP-t.]

tf 4 25 fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg nagymester. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+10.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester fejét. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 7, gyógyulás: 36, összesen: +29 ÉP}

[25 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 25 VP-t.]
A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-47 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 134 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 4 kaját bezabál a quwarg harcos. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 496 pontot. A következő körben tehát 696 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÁNALMAS PONDRÓ (792. SZÖRNY)
Egy-egy alanori fogadóban töltött éjszaka után statisztikai tény, hogy gyarapodik az ember szókincse. Legalábbis néhány eddig soha máshol nem hallott cifra káromkodó kifejezést biztos, hogy magára szed az ember. Nos, a "szánalmas pondró"-val való hasonlatossá tevés már elég hétköznapinak számít ezeken a helyeken. Gondoltad volna, hogy ennek a kifejezésnek az alapja, az épp most előtted tornyosuló hatalmas kukac. Ocsmány hernyófeje vörös-rózsaszín, hosszú szelvényes testben folytatódik, mely mindenütt nyálkás, halványkék színű folyadéktól nedvedzik. Ezen a csúszós nedven közlekedik a szörnyeteg. Szánalmas látványt nyújt! Csáprágói már indulnak is feléd, hogy mint amint piciny rokona, az amniosz-fa levelein élősködő pillangólárva, bekebelezze az elé kerülő táplálékot. Már az aggódásra adhat okot, hogy belőled akár egy tucat is elférne a testében.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 355. fordulód.

Erő: 52 (70) Szint: 33 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 38 (45) Támadás: 52 (55) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 32 (44) Védekezés: 68 (74) Menekülés: 40 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 38 (50) Életpont: 974/1033 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (30) Varázspont: 1229/1162 Pénz: 7032 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 69/7 Pszi pont: 241/293 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 8
Eddig összesen 4488 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34 286 TP-t kaptál. Jelenleg 4 694 986 TP-d van. A következő szinthez még 305 014 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, mágiamorfáló, kisebb quwarg isten.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/86 ökölvívás: *31/100 (+7%) szúrófegyverek: 31/86 (+5%)
vágófegyverek: 27/42 ütőfegyverek: 6/12 lőfegyverek: 28/65 (+2%)
dobófegyverek: 13/3

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
189,23 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 191
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 782 időszaki: 736

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/5 Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/53 (+34%) 2. nyomkövetés: 64/56 3. mászás: 17/33
4. csapdakészítés: 19/79 (+7%) 5. csapdaészlelés: 1/92 6. gyógyítás: 78/91
7. titkosírás: 10/30 8. felderítés: 13/62 9. szörnyidomítás: 22/58
10. teológia: 29/95 (+21%) 11. taumaturgia: 55/86 (+22%) 12. szerencsejáték: 3/83
13. versengés: 19/23 14. harcművészetek: 30/13 15. zene: 40/61
16. szörnyismeret: 16/47 (+37%) 17. pszi: 34/33 (+6%) 18. zárnyitás: 1/20
19. vadászat: 26/37 20. bányászat: 36/83 (+8%) 21. úszás: 13/83

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 90
9. gyors fejlődés: 1 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (4,0) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) csupasz izom (#28) nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 11, 14, 16, 20, 41, 42.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1548, az összesen kapott pontszám: 157245. (összesen ölhető: 1548 ) Eddig 9 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 13 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 9800 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 bányászcsákány (#434) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
2 bunkó (#5) 1 kőkalapács (#13) 2 Krogan buzogánya (#1561)
Vízifegyverek
1 avenir (#1706) 1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 * moa stuki (#413)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 3 kerek kő (#19) 7 nyílvessző (#108)
6 rézgolyó (#343) 16 ubuk tüske (#131) 2 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 esszenciakristály (#350) 2 jégpasztilla (#1566) 11 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
5 tolmokov-koktél (#351) 3 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * díszes tunika (#1488)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 * kyorg köpeny (#741) 4 rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 * Huddens kesztyűje (#649) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Övcsatok
1 * kyorg övcsat (#1456)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
22 borostyán függő (#162) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 8 obszidián függő (#195)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
4 aranylánc (#191) 2 csodálatos nyaklánc (#1211) 1 ezüst nyaklánc (#117)
3 * gólem talizmán (#811) 2 gyöngysor (#192) 6 halálhozó talizmán (#813)
3 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144) 13 * korinthai talizmán (#814)
1 trófea nyaklánc (#196) 2 varkaudar szimbólum (#1528) 1 vortex amulettje (#607)
1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
4 arany papi karkötő (#309) 2 Eldaran karkötője (#373) 4 ezüst karkötő (#158)
1 halálhozó karkötője (#816) 1 * Huddens alkarvédője (#1550) 2 obszidián karkötő (#229)
1 * teriadan karkötő (#844)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
35 * angyalok gyűrűje (#529) 5 aranygyűrű (#193) 2 * balkezes gyűrű (#1549)
4 ezüst gyűrű (#180) 1 regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 48 csepp tinta (#101), fér még: 12]
4 fűszertartó (#210) [bennük 12 csepp sáfránypor (#211), fér még: 8]
8 huhogó bibe (#332) [bennük 25 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 71]
15 sullár hólyag (#168) [bennük 129 csepp spiritusz (#170), fér még: 171]
12 szent kehely (#257) [bennük 120 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
24 uzbány csőr (#169) [bennük 288 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 0]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 2 aenouth ködkürt (#1554)
22 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 17 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
2 destabilizátor (#1275) 3 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
5 ezüst kulcs (#184) 7 Fairlight szütyője (#2108) 1 feneketlen bugyor (#570)
8 fenőkő (#1618) 1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576)
190 gyógykenőcs (#313) 107 kaja (#2) 7 keg gomba (#1615)
1 kinemfogyó tegez (#368) 2 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
5 kötél (#92) 4 kristályfolyadék (#449) 3 kristálygömb (#265)
6 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648) 6 leviatán hólyag (#2182)
10 leviatángumó (#1757) 3 manakristály (#500) 15 megsemmisítő (#1540)
2 morf esszencia (#2452) 3 nagy aranykulcs (#246) 6 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 37 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
5 rézkulcs (#75) 1 ryuku tájoló (#1224) 1 sáfránykő (#979)
1 sáfránykristály (#675) 3 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 2 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
2 távcső (#42) 4 titanitdukát (#1480) 1 + tüskecsapda (#242)
5 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183) 5 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 67 álompor (#396) 151 átlátszó morfplazma (#2451)
136 bíbor morfplazma (#2450) 11 bordacsont (#16) 12 borkonyó bibe (#312)
3 csillezsályalevél (#1253) 6 csuklyavirág (#133) 11 dentor bőr (#551)
10 dorony tüdő (#212) 95 drótszőr (#37) 6 eknozol (#540)
6 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 26 ezüstdarab (#326)
134 fehér morfplazma (#2445) 39 fekete gyöngy (#99) 152 fekete morfplazma (#2446)
4 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 2 fülemüle agyar (#267)
6 galachmit (#310) $1 gromak bőr ($268) 3 gyíkfű (#201)
88 gyöngymangó (#135) 6 hattyútoll (#1222) 6 hibátlan tűzopál (#1642)
5 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282) 74 kaktusztüske (#114)
11 karbin plazma (#199) 4 kazmár gyökér (#205) 127 kék morfplazma (#2442)
9 kék orchidea (#68) 3 kőszem (#304) 10 kvazár (#244)
1 lélekkő (#1650) 161 lila morfplazma (#2448) 103 madártoll (#112)
13 magszim bél (#103) 88 mákrózsa virág (#56) 14 mandibulapenge (#125)
5 manifeszt.nyúlvány (#214) 12 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659)
124 narancs morfplazma (#2449) 7 nektoraf faggyú (#667) 28 óndarab (#85)
10 ovimon-bogyó (#207) 1 pirkit (#153) 6 polip szívóka (#391)
2 pular kristály (#239) 22 purifikátor háj (#269) 2 raaba-gumó (#936)
2 rakolits por (#669) 3 ramit kő (#226) 9 remák szív (#264)
89 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124) 3 ryuku rúnatekercs (#1162)
1 sámán erszény (#650) 149 sárga morfplazma (#2447) 1 smaragdkő (#678)
19 sünmedve tüske (#14) 7 szárnyas hernyó (#69) 4 szuperkötél (#209)
10 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172) 9 Thargodan esszencia (#328)
1 tükör (#43) $1 tyrex csont ($280) 42 vasérc (#152)
20 vízionár szem (#102) 139 vörös morfplazma (#2443) 4 vörös zyel (#606)
6 xirnox szív (#213) 141 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 329.92 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 8 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
180 áldott kő (#642) 15 hollókristály (#1102) 2245 kaja (#2)
110 megsemmisítő (#1540) 1 pengepajzs (#425) 40 varázskő (#305)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
741 álompor (#396) 900 anguaxin váladék (#1382) 900 borkonyó bibe (#312)
1099 csalánvirág (#582) 5240 csontkulcs (#74) 470 dözmöng szív (#122)
129 dűneelf arckendő (#1920) 90 ében nyílvessző (#848) 1 fejsze (#1240)
19 fenőkő (#1618) 1653 fokhagyma (#403) 27 grifftojás (#179)
6492 halcsont (#390) 6939 kaja (#2) 100 kaktuszbogyó (#429)
2703 kővirág gyümölcs (#1956) 7 kristály kulcs (#1818) 3861 lidércesszencia (#1074)
9512 lótuszvirág (#447) 224 mimózabimbó (#1878) $3337 mutáns csont ($331)
3888 nothar bogyó (#923) 700 nyílvessző (#108) 1 olló (#335)
1445 óndarab (#85) 492 pirkit (#153) 10 pszi kristály (#618)
$7410 quwarg tojás ($360) 210 rum (#1419) 586 ryuku védőkenőcs (#1154)
10717 sallank karom (#128) 6 súlyzó (#347) 904 teriád féreg (#1276)
155 Thargodan csont (#1181) 1480 Thargodan esszencia (#328) 410 tinta (#101)
28 tl'urlang fiola (#788) 1 trófea nyaklánc (#196) 16731 tükör (#43)
1076 tűzbimbó (#623) 20 tűzsárkány ital (#1400) 200 vámpírfog (#1221)
3586 varányszem (#30) 100 véka rizs (#1364) 7213 viharhomok (#1919)
202 xirnox szív (#213) 2221 yetiszív (#1070)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 átlátszó morfplazma (#2451) 1 ezüstshuriken (#327) 1 fekete morfplazma (#2446)
1 Földanya gyümölcse (#1690) 5 kerek kő (#19) 2 kreiton esszencia (#892)
9 stukilövedék (#414) 1 szöges bunkó (#8) 8 tinta (#101)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
134 arany (#50) 1 álompor (#396) 6 bordacsont (#16)
3 borkonyó bibe (#312) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 bunkó (#5)
3 fekete gyöngy (#99) 1 gromak bőr (#268) 1 gyöngymangó (#135)
1 kaja (#2) 1 Krogan buzogánya (#1561) 2 mandibulapenge (#125)
3 óndarab (#85) 2 pular kristály (#239) 5 spiritusz (#170)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

186 187 188 189 190
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
(187,19) tüskés harci gromak (#156)
(188,19) szánalmas pondró (#792), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Raia oltár
(188,20) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), bűbájlidérc (#761)
(188,21) Krogan, a pusztító (#7001), törpe bánya (#435), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), oltár, érclelőhely
(188,22) áeratikus hasnyákok (#243), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), 31. jellempróba, quwarg anyakirálynő (#269)
(188,23) Tharr oltár, 42. jellempróba, érclelőhely, woorgard (#231)
(188,24) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 35. jellempróba, oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), magger (#747)
(188,25) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 25. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), oltár, quwarg ősmágus (#302)
(188,26) tavacska, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), bűbájlidérc (#761), drakolich (#760)
(189,23) q. rohamosztagos (#242), Thargodan csatamező (#432), Leah oltár, 29. jellempróba, művészi porolit (#720), quwarg nagymester (#214)
(189,24) 46. jellempróba, oltár, tyrannoszaurusz rex (#160)
(189,25) pszi őselementál (#258), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, művészi porolit (#720), 35. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek