353. forduló, 355. forduló, HóKinn,CsendBenn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 4. 9h:23'
EZ A 498. JÁTÉKHETED, 354. FORDULÓD
499. játékheted kezdete: jún. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4718
SZÁMLA : XXXX

HÓKINN,CSENDBENN KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,-18] koordinátán.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+77 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+224 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+44 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-28 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A plusz TU-kat 10 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 713. hetének nyerőszámai: 13, 12, 1. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 121 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 612.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 184. varázslatot a 116. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 612.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 612.]
Fürgén varázsolsz! Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 610.]

* 3. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 604.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 604.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 604.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 604.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+24 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 574.]

* 6. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 574.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 574.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 572.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 570.]

* 8. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 27. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 568.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 566.]
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 564.]

* 9. KP: élelemszerzés 30 pontért

Gyümölcsöktől roskadozó mayuto-bokor az első fogás! (+5 kaja.) Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 534.]

m 4 mozogsz délre
[191,-17] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Leah híveié. [12 pontot használtál fel, van még 522.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
Siker: növények sarjadnak ki idézésed nyomán! Fák sarjadnak! Ritka erdőt hoztál létre. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 512.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[190,-17] Az erdőt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ősdentor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével megvagdalod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Fókuszpengével végigvagdosod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az ősdentor bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 75, gyógyulás: 16, összesen: -59 ÉP}

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északkeletről folyik délnyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy tavacska van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [189,-17] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy korongfát.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy purifikátor császár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével kissé megkarcolgatod a purifikátor császár testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Fókuszpengével kicsit megvagdalod a purifikátor császár jobb oldalát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a purifikátor császár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 59, gyógyulás: 12, összesen: -47 ÉP}


(Továbbmész...) [188,-17] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[36 pontot használtál fel, van még 476.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[187,-17] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy éjkornis. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis farkát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az éjkornis testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az éjkornis testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Az éjkornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 obszidián karkötő és egy aranytű. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 2704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 74, gyógyulás: 13, összesen: -61 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [186,-18] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Maitreya Mahagatta, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,-19] Épületek tűnnek fel. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védelmez.) Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az őrült varázsló testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sáfránypor és 7 spiritusz. 2323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 440.]

pki 9999 kiveszel a bankból 9999 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

pbe 1000 1850 beraksz a bankba 1000 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

kb 1 1 kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

h 1 50 20 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

bb 1 10 beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

pbe 9999 beraksz a bankba 9999 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

pki 500 kiveszel a bankból 500 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[186,-19] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy épületet. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy ezoterikus mardel. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 8 drótszőrt. 1492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy legyengült Raia szent lovagja közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja jobb lábát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2142 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [187,-18] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy trikornis herceg. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled gyóntatás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy becsületjel varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis herceg fehér hátát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trikornis herceg hófehér sörényét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a trikornis herceg testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A trikornis herceg többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A trikornis herceg rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) A trikornis herceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 trikornis szarvat. 3295 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [188,-18] Tovább barangolsz a fák között. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy Chara-din monolitját.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [41 pontot használtál fel, van még 399.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 369.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

ek 133 t. energia kisütése: 133
Gloriózus ceremónia közepette elülteted a szent tölgyfa csíráját. Azonnal kihajt. Áldott legyen Földanya! [-6 TU.] [60 pontot használtál fel, van még 309.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 37. tárgyat a 415. tárgyat
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 307.]
10 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 307.]
Gyorsvarázsolsz! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 305.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 305.]

* 6. BP: t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

* 7. BP: imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 275.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 245.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 215.]

* 8. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 212.]

* 9. BP: keresed a 115. szörnyet a 184. szörnyet a 120. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy törpemammutot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

* 10. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 66. varázslatot a 83. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 212.]
Beizzik a turbómágia. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 210.]
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 111 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-56 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 1, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 495 pontot. A következő körben tehát 695 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

HóKinn,CsendBenn, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 354. fordulód.

Erő: 36 (37) Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 201 cm
IQ: 33 Támadás: 22 Agresszió: 6 Testsúly: 269 kg
Ügyesség: 40 Védekezés: 62 Menekülés: 40 % Életkor: 9/14 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 394/291 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 45 (46) Varázspont: 485/2 Pénz: 536 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/21 Pszi pont: 162/164 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1301 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11956 TP-t kaptál. Jelenleg 1035783 TP-d van. A következő szinthez még 164217 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Blounther apó, Hoxxurton. A 353. fordulódban 8225 arany került a bankszámládra. 8266 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/11 ökölvívás: 1/26 szúrófegyverek: 14/25
vágófegyverek: 26/30 (+15%) ütőfegyverek: 20/28 lőfegyverek: 24/63 (+6%)
dobófegyverek: 13/7

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) << kőkalapács (#13) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/53 (+20%) 2. nyomkövetés: 56/85 3. mászás: 16/32
4. csapdakészítés: 29/5 (+5%) 5. csapdaészlelés: 9/93 6. gyógyítás: 59/91
7. titkosírás: 12/84 8. felderítés: 43/37 9. szörnyidomítás: 17/94
10. teológia: 40/82 (+28%) 11. taumaturgia: 19/22 (+3%) 12. szerencsejáték: 1/7
13. versengés: 5/68 14. zene: 74/97 (+30%) 15. szörnyismeret: 35/22
16. pszi: *24/100 17. zárnyitás: 3/97 18. vadászat: 25/58 (+30%)
19. bányászat: 31/48 20. úszás: 15/26 21. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bíborgörényt (#84) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), görgőte (#41) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
troll (#5), elf (#2), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
az elme fölénye (#116) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181) lángcsóva (#31) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 2 gyöngymangó (#135)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 6 borkonyó bibe (#312) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
8 drótszőr (#37) 1 ezüsttőr (#322) 11 kaja (#2)
2 obszidián karkötő (#229) 2 sáfránypor (#211) 1 spiritusz (#170)
4 trikornis szarv (#198) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,-19) őrült varázsló (#255)
(186,-19) Chara-din monolitja (#534), ezoterikus mardelek (#184), Raia szent lovagja (#239)
(186,-18) oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(187,-18) trikornis herceg (#261)
(187,-17) bűbájlidérc (#761), éjkornis (#228)
(188,-18) Tharr rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(188,-17) bűbájlidérc (#761)
(189,-17) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), purifikátor császár (#393)
(190,-17) ősdentor (#282), patak, 34. jellempróba
(191,-17) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Leah oltár

Üzenet küldése a karakternek