Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. okt. 14. 9h:07' EZ A 444. JÁTÉKHETED, 353. FORDULÓD 445. játékheted kezdete: okt. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4114 SZÁMLA : XXXX |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Tüzet köpsz ellenfeledre. 165 életpontot sebeztél. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeled Rád lő hosszú íjjal. Feléd repül 4 vashegyű nyíl. A lövedék átfúrja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod Fürge Alduin bal lábát. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megdöfködöd Fürge Alduin testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Inkvizítori korbáccsal Fürge Alduin párszor épp hogy megérintgeti a testedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. A másik egy pillanatig még vádlón bámul rád, aztán meginog, és összeesik. Vége! A mosoly azonban lehervad az arcodról, amikor ellenfeled teste köddé válik. Kereket oldott az utolsó pillanatban valamilyen varázslat segítségével! 18560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] {Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 55, gyógyulás: 210, összesen: +155 ÉP}
Ellenfelednek nem volt esélye, hogy a helyedre kerüljön. Továbbra is te maradsz a toronyban. 18560 tapasztalati pontot kaptál.Tüzet köpsz ellenfeledre. 163 életpontot sebeztél. Mielőtt a közelébe érhetnél, ellenfeled lő Rád rövid íjjal. Feléd repül 3 nyílvessző. Szerencsére mellément. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod Hard Jackal Madrow jobb lábát. (6 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd Hard Jackal Madrow testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Hard Jackal Madrow elhibázta támadását. Ellenfeled meginog, majd zsákként dől el. Halott! A siker azonban nem teljes: a "halott" eltűnik a következő pillanatban. Deus ex machinája volt az átkozottnak. Mérgelődve állsz tovább. 13920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 852, sebződés: 5, gyógyulás: 221, összesen: +216 ÉP}
Ellenfelednek nem volt esélye, hogy a helyedre kerüljön. Továbbra is te maradsz a toronyban. 13920 tapasztalati pontot kaptál.Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Tüzet köpsz ellenfeledre. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod Tömör Cs. Koponya testét. (6 támadással 461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal több döféssel felnyársalod Tömör Cs. Koponya nyakát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Tömör Cs. Koponya csapása melletted suhan el. Ellenfeled meginog, majd zsákként dől el. Halott! A következő másodpercben súlyos csalódás ér: áldozatod csak úgy hipp-hopp, eltűnik! Valószínűleg deus ex machinája volt, el kellett volna lopni tőle azt előbb. 20311 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] {Csatastatisztika; sebzés: 906, sebződés: 5, gyógyulás: 212, összesen: +207 ÉP}
Ellenfelednek nem volt esélye, hogy a helyedre kerüljön. Továbbra is te maradsz a toronyban. 20311 tapasztalati pontot kaptál.Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 144 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod Kardtörő Kőpenge bal karját. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). (bőre védelmezi.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal több döféssel felnyársalod Kardtörő Kőpenge jobb lábát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). (bőre védelmezi.) Kardtörő Kőpenge támadását kecsesen hárítod. Ellenfeled holtan rogy össze. Végeztél vele! A mosoly azonban lehervad az arcodról, amikor ellenfeled teste köddé válik. Kereket oldott az utolsó pillanatban valamilyen varázslat segítségével! 24360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 846, sebződés: 5, gyógyulás: 127, összesen: +122 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mély levegőt veszel, és lehelsz. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat markolva becéloz ellenfeled. Feléd repül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a testedet. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod Ramya Hwesta-Lor jobb karját. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). (bőre védelmezi.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted Ramya Hwesta-Lor bal lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). (bőre védelmezi.) Sárkányölő karddal Ramya Hwesta-Lor néhányszor megcsapja a bal válladat. (5 támadástól 185 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +37 ÉP.) Nitmák pengével Ramya Hwesta-Lor kicsit megvagdalja a testedet. (3 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +9 ÉP.) Egy villámkéz varázslatot dob rád a másik. 6 életpontot vesztettél. {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd Ramya Hwesta-Lor bal lábát. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). (bőre védelmezi.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod Ramya Hwesta-Lor jobb lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). (bőre védelmezi.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Sárkányölő karddal Ramya Hwesta-Lor mély sebeket nyitva megvagdossa a jobb karodat. (4 támadástól 152 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +31 ÉP.) Nitmák pengével Ramya Hwesta-Lor párszor súrolva eltalálja a testedet. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámkéz. 7 életpontot vesztettél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 496, gyógyulás: 192, összesen: -304 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot |
* 10. KP: | használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 308 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (40 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (4 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a kisebb quwarg isten jobb oldalát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 262 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A kisebb quwarg isten most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (186,61)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 24 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. 21475 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 846, sebződés: 339, gyógyulás: 148, összesen: -191 ÉP}
Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a quwarg ősmágus jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 28 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 madártoll és egy rókafarok. 5001 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 43, gyógyulás: 54, összesen: +11 ÉP}
tno 1 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
vv 263 209 | elmormolod a 263. varázslatot a 209. varázslatot |
bb 1314 1 | beraksz a bankba az 1314. tárgyat (1 darabot) |
bb 1840 1 | beraksz a bankba az 1840. tárgyat (1 darabot) |
ek 40 17 | t. energia kisütése: 40 17 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal oldalát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] és 4 gyöngymangó. 3351 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 2, gyógyulás: 31, összesen: +29 ÉP}
(Továbbmész...) [186,60] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló jobb oldalát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd az őrült varázsló testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 púderkő [púderkő ->eldobod]. 3351 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 7, gyógyulás: 34, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [187,60] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Blounther apó. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Blounther apó hosszú szakállát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Blounther apó bal lábát. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd a Blounther apó bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Blounther apó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 pirkit és egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 200 arany, -2 ÉP]. 4890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 75, gyógyulás: 60, összesen: -15 ÉP}
im 0 4 | imádkozol |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 37 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 42 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel megcsapod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sallank karom és egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3351 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 87, gyógyulás: 31, összesen: -56 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy arany és egy szent jogar. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2267 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 4, gyógyulás: 26, összesen: +22 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló fejét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. 3351 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 4, gyógyulás: 31, összesen: +27 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó jobb lábát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó nyakát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2267 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 13, gyógyulás: 22, összesen: +9 ÉP}
m 2 2 6 | mozogsz keletre, keletre, nyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb lábát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2267 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 2, gyógyulás: 23, összesen: +21 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 8 madártoll és 4 gyöngymangó. 3351 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 25, gyógyulás: 39, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,112] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar fejét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. 2788 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 11, gyógyulás: 29, összesen: +18 ÉP}
Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb (ld. enc.). 2536 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász fejét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 2437 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a varkaudar iszákos jobb lábát. (4 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {GYD:} Cápafoggal meghorzsolod a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar látógömb. 4400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 78, gyógyulás: 81, összesen: +3 ÉP}
Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csataremák testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csataremák jobb oldalát. (6 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megdöfködöd a csataremák testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod a csataremák testét. (6 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a csataremák testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1583, sebződés: 248, gyógyulás: 296, összesen: +48 ÉP}
(Továbbmész...) [198,112] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Felfedeztél egy manilla-fát. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csataremák lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a csataremák testét. (6 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a csataremák fejét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a csataremák testét. (3 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a csataremák testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápjaival a csataremák lecsap a jobb karodra. (12 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1327, sebződés: 235, gyógyulás: 237, összesen: +2 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. Semmi hatás! Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb lábát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó, ezenkívül 1 varkaudar látógömb. 2788 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 21, gyógyulás: 38, összesen: +17 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [196,112] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.
(Feltételes támadás:) Egy qwarg rohamosztagos! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos nyakát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Hiába próbálsz hátrálni, a 10 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (10 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A 10 qwarg rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3840 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 40, gyógyulás: 104, összesen: +64 ÉP}
(Továbbmész...) [195,113] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tyrannoszaurusz rex. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (6 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megbököd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A tyrannoszaurusz rex fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 4258 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 861, sebződés: 51, gyógyulás: 124, összesen: +73 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika bal oldalát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika testét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápjaival a norpadolótika lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3468 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 30, gyógyulás: 51, összesen: +21 ÉP}
v 96 184 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | |
111 | |
|
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
|
|
[184,60] Épületek tűnnek fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy A versengés tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
be 1861 | bemész az 1861. épületbe |
be 1861 | bemész az 1861. épületbe |
be 1861 | bemész az 1861. épületbe |
be 1861 | bemész az 1861. épületbe |
be 1861 | bemész az 1861. épületbe |
ef 99 540 | energia fejlesztése 99 |
* 1. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: | átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot) |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). 3351 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 7, gyógyulás: 40, összesen: +33 ÉP}
tf 2 23 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 23 pontért |
AURGIR LÁNDZSÁJA (1314. TÁRGY) Aurgir, a Jáde hosszú nyelű lándzsája különleges acélból kovácsolt varázstárgy, melynek szárán időnként végigcikázik egy-egy elektromos szikra. A Viharok Urának fegyverét 55. szúrófegyver szakértelemszintet el nem ért kalandozók nem vehetik a kezükbe. Sebzése mágikus, 10D10+20. Az őt forgató kalandozó +20 támadást és +10 védettséget kap. |
TRADICIONÁLIS ÖV (1368. TÁRGY) Az, hogy egy szamuráj milyen színű övet visel, sokat elárul hovatartozásáról. Az övek általában sötétek, de előfordul az is, hogy egy nemesi ház tarkább, kirívóbb holmi viselését követeli meg hűbéreseitől. A tradicionális ruhanemű szakszerű felcsatolásához legalább 40. szintűnek kell lenned. Ha viseled +5 támadást, +5 védelmet és +1 sebzést kapsz. |
VARKAUDAR LÁTÓGÖMB (1107. TÁRGY) A varkaudar látógömb öklömnyi méretű eszköz, de természetesen több titok rejlik a belsejében, mint azt első ránézésre gondolhatnád. Elsősorban arra alkották a varkaudar mágusok, hogy fontos információkat rejtsenek el benne, melyet később szutykos remák háton lovagoló hírnökök szállíthatnak a különböző varkaudar települések között. A tárgy belsejébe zárt titkos tudás sokszor tartalmazhatja egy új érclelőhely pontos koordinátáit, amit a faj bányászainak mielőbb fel kell fedezniük, vagy akár egy titkos varkaudar rejtekhely pontos helyét is, ahol újabb varkaudarokat sikerült felfedezni az invázió során szétszóródottak közül. Ha minden igaz, némi gógyi birtokában már nem is olyan nehéz rábírni egy ilyen tárgyat arra, hogy feltárja előtted a titkát. Ennek megpróbálásához a H 1107 parancsra, és 10 TVP-nyi időre van szükség. |
Erő: | 57 (80) | Szint: | 41 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 49 (77) | Támadás: | 58 (62) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 48 (57) | Védekezés: | 104 (112) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/51 év |
Egészség: | 56 (69) | Életpont: | 1075/1006 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 45 (78) | Varázspont: | 1886/819 | Pénz: | 4290 arany | Kép. pont: | 51 |
Tudatpont: | 60/0 | Pszi pont: | 198/216 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 81 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/83 | ökölvívás: | 25/63 (+29%) | szúrófegyverek: | 36/91 (+9%) |
vágófegyverek: | 25/15 (+4%) | ütőfegyverek: | 25/7 | lőfegyverek: | 28/42 (+6%) |
dobófegyverek: | 29/37 (+13%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << sárkányölő kard (#289) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -22.); ezüsttollú nyíl (#363) (23 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
184,60 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 194,113 |
Kedvenc táborhely: 194,101 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2013. évben 5. hónapban. |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 55/4 | 2. nyomkövetés: | 56/17 (+5%) | 3. mászás: | 17/48 |
4. csapdakészítés: | 30/25 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 14/16 | 6. gyógyítás: | 58/97 |
7. titkosírás: | 4/12 | 8. felderítés: | 20/6 (+25%) | 9. szörnyidomítás: | 8/60 |
10. teológia: | 68/55 (+37%) | 11. taumaturgia: | 92/24 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 5/0 |
13. versengés: | 20/35 | 14. harcművészetek: | 27/49 | 15. zene: | 3/75 |
16. szörnyismeret: | 13/20 | 17. pszi: | 29/94 (+5%) | 18. zárnyitás: | 12/72 |
19. vadászat: | 11/88 | 20. vitalitás: | 2/63 | 21. bányászat: | 28/66 |
22. úszás: | 12/98 | 23. főzés: | 4/16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 22, max: 50) |
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), Notermanthi (#257) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), csontváz lord (#177), halálelementál (#279) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) | hatalomvarázs (#220) |
agyburok (#90) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
26. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégoszlop (#231) | >> | 31. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal. |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 2) |
HŐSTETTEID |
Eddig 11 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 370). |
Eddig 8 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 74). |
A toronyháborúban összesen 18 győzelmet arattál, ezzel 617 pontot szereztél. |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 228 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 226 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 7 | arany pikkelyvért (#456) | $14 | tükörpáncél ($519) | 265 | gyöngymangó (#135) | 2 | fpi formázó minta (#419) | 438 | ugh méreg (#166) | $6 | polip szívóka ($391) | 20 | dárda (#10) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 40 | áldott kő (#642) | 100 | ilkin érc (#232) | 100 | ramit kő (#226) | 4 | esszenciakristály (#350) | 45 | vámpírfog (#1221) | $1 | mágusköpeny ($453) | 6 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | szívkereső (#423) | 12 | gyógykenőcs (#313) | 25 | Eldereth szilánk (#512) | 274 | ugh méreg (#166) | 50 | varázskő (#305) | 1 | Mallon botja (#1526) | 14 | térhajlító kavics (#1539) | 22 | őskristály-szilánk (#1525) | 74 | szent jogar (#150) | 2 | teriád nyílvessző (#1287) | 5 | mágusszelence (#1076) | 2 | kristályfolyadék (#449) | 1 | kentaurusz szőttes (#1641) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | jégszilánk (#1128) | 1 | Aurgir lándzsája (#1314) | 1 | sárkánypenge (#1840) | |||
2 | szögletes kő (#17) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
621 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 3 | fűszertartó (#210) | |||
9 | gyöngymangó (#135) | 16 | madártoll (#112) | 3 | nyílvessző (#108) | |||
4 | pirkit (#153) | 1 | rókafarok (#124) | 2 | sallank karom (#128) | |||
1 | szent jogar (#150) | 3 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | víz (#27) |
183 | 184 | 185 | |
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|