352. forduló, 354. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. szept. 17. 9h:07'
EZ A 697. JÁTÉKHETED, 353. FORDULÓD
698. játékheted kezdete: szept. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [152,57] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Rhatt páncélját (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 12 ovimon-bogyót (1 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 Rhatt páncélja (eladási ár: 520 arany, ebből a kezelési költség: 52 arany) ellenértékét.
Chini, amikor összefutottatok, adott neked 3 mérgezett vasnyilat és 3 ezüsthegyű nyilat. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+153 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+21 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 833. hetének nyerőszámai: 20, 14, 11. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 679.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 679.]

hu 317 166 856 hulladék: 317 166 856
Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ugh mérget. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nitmák kardot. [0 pontot használtál fel, van még 679.]

hu 2 99 36 hulladék: 2 99 36
Hulladékgyűjtés törölve: kaja. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete gyöngyöt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fáklyát. El is dobod a birtokodban levő 1 darabot. [0 pontot használtál fel, van még 679.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 1115 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 659.]

fog 104 219 1 elfogod a 104. szörnyet a 219. tárggyal
fog 104 219 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 659.]

v 181 185 60 elmormolod a 181. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[185,60] Lakott területre érkeztél. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 1 álomport 1 aranyért, 1 bronzsisakot 9 aranyért, 1 bumerángot 4 aranyért, 1 elkarog szőrt 1 aranyért, 3 fekete gyöngyöt 18 aranyért, 1 kőszemet 5 aranyért, 2 mandibulapengét 6 aranyért, 2 mutáns csontot 8 aranyért, 1 nitmák kardot 20 aranyért, 7 nyílvesszőt 7 aranyért, 3 óndarabot 6 aranyért, 1 pular kristályt 8 aranyért, 1 sallank nyilat 3 aranyért, 3 szöges bunkót 30 aranyért, 1 téfea-agyat 8 aranyért, 1 ubuk dobónyílat 5 aranyért, 47 ugh mérget 94 aranyért, 1 varkaudar csizmát 20 aranyért, 1 xirnox szivet 10 aranyért.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 649.]

be 616 bemész a 616. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Lamzorgárpók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):


deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db,
gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db, szeksztáns (#32) 40 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db,
fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 24 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db,
grákóbőr (#41) 6 ap /db, távcső (#42) 32 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db,
mákrózsa virág (#56) 1 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db,
csontkulcs (#74) 8 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db,
mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db,
bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, vízionár szem (#102) 6 ap /db,
magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db,
vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, dözmöng szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db,
mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db,
gyöngymangó (#135) 4 ap /db, hebrencs csapda (#147) 30 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db,
szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, karócsapda (#163) 24 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje,
uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db, grifftojás (#179) 20 ap /db,
vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db,
trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, gyíkfű (#201) 2 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db,
kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, fűszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db, xirnox szív (#213) 20 ap /db,
manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, praglonc hártya (#215) 400 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db,
ramit kő (#226) 6 ap /db, helytartói jogar (#228) 70 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db,
tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db,
kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, smaragd kulcs (#241) 48 ap /db, nyílcsapda (#243) 44 ap /db, kvazár (#244) 22 ap /db,
márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, pszi kő (#248) 1000 ap /db, regeneráló gyűrű (#254) 1600 ap /db,
kristálygömb (#265) 20 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, purifikátor háj (#269) 36 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db,
szuper dobóháló (#273) 16 ap /db, sárga erőöv (#276) 250 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db,
raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, sötét ital (#284) 100 ap kortyonként, Szent Kulacs (#285) 1000 ap /db,
bíbor erőöv (#291) 600 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db,
cru formázó minta (#300) 50 ap /db, din formázó minta (#301) 50 ap /db, Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db, kőszem (#304) 10 ap /db,
varázskő (#305) 150 ap /db, réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, galachmit (#310) 300 ap /db, gyógykenőcs (#313) 10 ap /db,
roxati zárfaló (#314) 800 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db,
rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, pukkanó tűcsapda (#336) 12 ap /db, alkímiázó üst (#341) 800 ap /db, súlyzó (#347) 18 ap /db,
shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db,
quwarg tojás (#360) 4 ap /db, kinemfogyó tegez (#368) 700 ap /db, moa smaragd (#377) 50 ap /db, moa gyöngy (#378) 40 ap /db,
moa rubin (#379) 60 ap /db, moa obszidián (#380) 24 ap /db, moa zafír (#381) 80 ap /db, moa jádekő (#382) 32 ap /db,
moa üveggömb (#383) 10 ap /db, moa gyémánt (#385) 160 ap /db, halcsont (#390) 4 ap /db, polip szívóka (#391) 4 ap /db,
álompor (#396) 2 ap /db, zafír erőöv (#397) 15000 ap /db, fokhagyma (#403) 8 ap /db, rájabőr (#404) 6 ap /db,
rájabőr úszógatya (#405) 30 ap /db, kígyóbőr öv (#410) 16 ap /db, vérvörös köpeny (#412) 8 ap /db, teknőcteknő (#416) 24 ap /db,
era formázó minta (#418) 50 ap /db, fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, láthatatlan köpeny (#441) 1600 ap /db, gór formázó minta (#444) 50 ap /db,
lótuszfőzet (#448) 10 ap /db, kristályfolyadék (#449) 8 ap /db, mágusköpeny (#453) 3200 ap /db, kholden kulcs (#470) 40 ap /db,
norgat kulcs (#471) 48 ap /db, dizen kulcs (#472) 70 ap /db, fiatalság itala (#473) 400 ap /db, Morgan pálcája (#503) 4500 ap /db,
ostromlétra (#510) 10 ap /db, drakolder kulcs (#524) 200 ap /db, moa töltő (#525) 200 ap /db, dentor bőr (#551) 70 ap /db,
őselemek köpenye (#560) 28000 ap /db, amul kulcs (#565) 100 ap /db, árnyékkulcs (#566) 120 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db,
csalánvirág (#582) 16 ap /db, mópat tetem (#584) 8 ap /db, toxyl (#591) 16 ap cseppje, toxyl üvegcse (#592) 50 ap /db,
jégkristály (#593) 40 ap /db, hro formázó minta (#601) 50 ap /db, rémplazma (#616) 100 ap /db, sárkányfog (#617) 40 ap /db,
arkog kő (#632) 2 ap /db, törpe őskő (#633) 1000 ap /db, küklopsz szem (#643) 60 ap /db, kulcskarika (#648) 160 ap /db,
rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, liumbe hajtás (#655) 8 ap /db,
aurach fog (#657) 2 ap /db, elf csont (#664) 8 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db,
sáska amulett (#668) 30 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, rinóbőr öv (#685) 600 ap /db, teknősesszencia (#702) 90 ap /db,
troll csont (#704) 8 ap /db, kobudera csont (#705) 8 ap /db, gnóm csont (#706) 8 ap /db, kij formázó minta (#717) 50 ap /db,
topáz erényöv (#731) 220 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 260 ap /db, kyorg köpeny (#741) 4800 ap /db, bo'adhun idol (#745) 1200 ap /db,
tl'urlang fiola (#788) 100 ap /db, tl'urlang erőkő (#825) 200 ap /db, dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, ogre öv (#834) 1140 ap /db,
hótarantula köpeny (#842) 4500 ap /db, Mindabala pikkelye (#845) 2400 ap /db, Éjvadász bundája (#850) 5000 ap /db, rasáth orrkarika (#859) 1400 ap /db,
vörös zselé (#862) 10 ap /db, yetifog (#863) 8 ap /db, ünnepi övsál (#874) 1400 ap /db, halgar kulcs (#877) 100 ap /db,
kitintüske (#879) 8 ap /db, káoszkulcs (#884) 100 ap /db, szürke briliáns (#908) 60 ap /db, skorpiókarom (#911) 8 ap /db,
quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, artikula bélhólyag (#927) 8 ap /db, cápazsír (#932) 8 ap /db, bahrot bőr (#938) 10 ap /db,
keselyűmirigy (#941) 10 ap /db, kulcsszilánk (#942) 14 ap /db, tl'urlang méreg (#946) 396 ap cseppje, Salamon esszenciája (#952) 1880 ap /db,
párducbőr (#1066) 20 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db,
féregbél (#1071) 8 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, párducszem (#1073) 4 ap /db, lidércesszencia (#1074) 14 ap /db,
cetuszony (#1075) 20 ap /db, mammutbőr (#1078) 12 ap /db, jégtörő korong (#1079) 16 ap /db, szélgömb (#1080) 60 ap /db,
behemótköröm (#1081) 20 ap /db, hósárkány szív (#1082) 40 ap /db, Augur varázskönyve (#1097) 3000 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db,
varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, párducbőr övtáska (#1117) 140 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, sámán gyógykenőcs (#1139) 300 ap /db,
isteni fétis (#1150) 3000 ap /db, tenger gyümölcse (#1155) 32 ap /db, ryuku vadászing (#1158) 800 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db,
Thargodan csont (#1181) 30 ap /db, Thargodan koponya (#1182) 60 ap /db, ektoplazma (#1185) 93 ap /db, sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db,
ryuku tájoló (#1224) 900 ap /db, mösze hátpáncél (#1229) 22 ap /db, holdbőr (#1236) 28 ap /db, gyilkos méreg (#1265) 120 ap kortyonként,
teriád edény (#1278) 140 ap /db, teriád ékszer (#1279) 2000 ap /db, teriád dobóháló (#1281) 80 ap /db, bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db,
jáde drakpikkely (#1306) 120 ap /db, topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db, fekete drakpikkely (#1308) 120 ap /db, zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db,
aszott drakpikkely (#1310) 120 ap /db, hoarián bőröv (#1341) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db, draklen kulcs (#1377) 120 ap /db,
pókláb (#1378) 2 ap /db, teriád méreg (#1379) 24 ap cseppje, anguaxin váladék (#1382) 28 ap /db, aranycsináló csáp (#1383) 60 ap /db,
dinó szaru (#1385) 22 ap /db, teriád vadászöv (#1389) 5000 ap /db, halálfej szimbólum (#1417) 126 ap /db, galóca kalap (#1447) 14 ap /db,
teriád kobak (#1461) 39 ap /db, kígyónyelv (#1473) 12 ap /db, hajóács szerszám (#1475) 108 ap /db, cseng hópikkely (#1496) 75 ap /db,
rozsomákszőr (#1510) 2 ap /db, teknőstojás (#1514) 30 ap /db, őskristály-szilánk (#1525) 99 ap /db, Raia csataszoknyája (#1537) 2400 ap /db,
térhajlító kavics (#1539) 690 ap /db, varázskorsó (#1546) 1350 ap /db, Napsörény szarva (#1569) 1320 ap /db, démoni palást (#1573) 3400 ap /db,
ork sör (#1701) 32 ap /db, trix gyógypálca (#1704) 20 ap /db, jégkulcs (#1715) 200 ap /db, Snafall jeges öve (#1716) 1650 ap /db,
Zortac méregfoga (#1722) 12500 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, dorony duda (#235) 28 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db,
fűszertartó (#210) 6 ap /db, halcsont (#390) 2 ap /db, hoarián bőrnadrág (#1345) 12 ap /db, hoarián bőröv (#1341) 10 ap /db,
íjászkence (#1225) 16 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, karócsapda (#163) 12 ap /db, kazmár gyökér (#205) 4 ap /db,
kinemfogyó tegez (#368) 70 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, kulcskarika (#648) 80 ap /db, liumbe hajtás (#655) 4 ap /db,
madártoll (#112) 1 ap /db, mászókampó (#165) 12 ap /db, olló (#335) 7 ap /db, párducbőr pénztárca (#1118) 25 ap /db,
pirkit (#153) 2 ap /db, pszi kő (#248) 100 ap /db, rakolits por (#669) 7 ap /db, Ramirez feszítővasa (#1261) 16 ap /db,
roxati zárfaló (#314) 100 ap /db, shinai gömb (#348) 40 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db,
szeksztáns (#32) 20 ap /db, szent jogar (#150) 50 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db, teriád dobóháló (#1281) 40 ap /db,
Thargodan esszencia (#328) 20 ap /db, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 100 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db,
vaskulcs (#183) 10 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 12 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.

[Megjegyzés: azokról a tárgyakról, amelyeket esetleg nem ismersz, 20 arany árán információt kérhetsz a BE <boltszám> <tárgy> paranccsal.] [5 pontot használtál fel, van még 644.]

be 619 bemész a 619. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Gyémántgyúró Duirgan vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):


bunkó (#5) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db,
csontszurony (#12) 4 ap /db, kőkalapács (#13) 1 ap /db, fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db,
ásó (#34) 10 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, bőrpáncél (#51) 10 ap /db,
bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db,
rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db,
díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db,
bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db,
rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db,
bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db,
mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 32 ap /db,
vassisak (#160) 36 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db, vasvért (#164) 120 ap /db, rövid kard (#171) 32 ap /db,
harci kalapács (#174) 40 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 10 ap /db, vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db,
mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, vas dobónyíl (#189) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db,
láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db,
tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, bumeráng (#249) 8 ap /db, kvazár páncél (#251) 500 ap /db,
smaragd koszorú (#252) 600 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, kvazár sisak (#266) 140 ap /db, gromak páncél (#270) 60 ap /db,
szürke bőrkesztyű (#271) 24 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db,
kvazár pajzs (#296) 200 ap /db, kvazár kard (#297) 280 ap /db, optiri agysisak (#315) 250 ap /db, Pusztítás Botja (#316) 2700 ap /db,
varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, ezüsthegyű lándzsa (#324) 30 ap /db,
ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 250 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db,
tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, Baghar korbácsa (#357) 2000 ap /db, vámpírkard (#358) 5000 ap /db, ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db,
vámpírtőr (#364) 1600 ap /db, Trákin csákánya (#367) 400 ap /db, szigony (#389) 28 ap /db, réz fejpánt (#406) 14 ap /db,
bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, vas fejpánt (#408) 24 ap /db, moa stuki (#413) 20 ap /db, stukilövedék (#414) 2 ap /db,
teknőcpajzs (#417) 30 ap /db, agyartőr (#420) 1500 ap /db, tyrex bunkó (#421) 4000 ap /db, mágusölő (#422) 3600 ap /db,
szívkereső (#423) 3500 ap /db, csontpozdorja (#424) 5000 ap /db, pengepajzs (#425) 1800 ap /db, Raia pallosa (#426) 6000 ap /db,
őstroll agyaló (#427) 6250 ap /db, bányászcsákány (#434) 20 ap /db, Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db, kvazár kesztyű (#445) 120 ap /db,
zangrozi csizma (#451) 250 ap /db, krapixlon fürdőruha (#454) 80 ap /db, kampós acélszigony (#455) 90 ap /db, arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db,
mithril láncing (#457) 5920 ap /db, Rhatt páncélja (#458) 8800 ap /db, Tharr pajzsa (#459) 6720 ap /db, mithril pajzs (#460) 4200 ap /db,
szellempajzs (#461) 8000 ap /db, Urgod kesztyűje (#462) 8800 ap /db, mithril kesztyű (#463) 4000 ap /db, nehéz harci kesztyű (#464) 5550 ap /db,
mithril sisak (#465) 4640 ap /db, Morgan sipkája (#466) 8800 ap /db, gyémántsisak (#467) 8320 ap /db, Dantor vértje (#469) 60 ap /db,
Tilnetor kardja (#474) 2250 ap /db, törpe bakancs (#475) 5985 ap /db, cápaölő tőr (#480) 48 ap /db, obszidián tüske (#481) 120 ap /db,
pásztorbot (#513) 1200 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, tükörpáncél (#519) 11200 ap /db, Mjölborg kalapácsa (#523) 7200 ap /db,
gránátlövedék (#526) 8 ap /db, óriásölő (#528) 6000 ap /db, lidérckorona (#531) 12000 ap /db, Bufa páncélja (#538) 8800 ap /db,
Thargodan korona (#543) 750 ap /db, gnóm nyílpuska (#546) 70 ap /db, nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db, troll dorong (#550) 100 ap /db,
troll klopfoló (#552) 240 ap /db, tünde nyíl (#554) 12 ap /db, jing-jang fejpánt (#556) 40 ap /db, árnyéktőr (#557) 70 ap /db,
bűvös shuriken (#562) 40 ap /db, angyalok kesztyűje (#609) 140 ap /db, sárkánytőr (#626) 3000 ap /db, Halálpöröly (#635) 17500 ap /db,
Végítélet (#636) 12000 ap /db, Fényhozó (#637) 12000 ap /db, Káoszkígyó (#638) 20000 ap /db, Fókuszpenge (#639) 12000 ap /db,
Thór pörölye (#640) 10000 ap /db, bronz taider (#641) 10000 ap /db, Huddens kesztyűje (#649) 15000 ap /db, ryuku kopja (#694) 140 ap /db,
ryuku szablya (#695) 140 ap /db, ryuku buzogány (#696) 140 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, Zinthurg pallos (#716) 30 ap /db,
Zombilapító (#721) 1500 ap /db, császári kesztyű (#723) 400 ap /db, otagi csáp (#725) 2500 ap /db, rubin fejék (#729) 280 ap /db,
rémbőr tarkóvédő (#737) 600 ap /db, Batharak vértje (#739) 1000 ap /db, bo'adhun tiara (#744) 4000 ap /db, Batharak vállemeze (#831) 1230 ap /db,
cápabőr csizma (#832) 1080 ap /db, nitmák penge (#837) 4000 ap /db, Din cséphadarója (#840) 5000 ap /db, krathan szablya (#854) 100 ap /db,
krathan pallos (#855) 300 ap /db, nitmák kard (#856) 40 ap /db, sziklazúzó (#857) 750 ap /db, drag'kór bökő (#873) 40 ap /db,
törp sisak (#897) 1350 ap /db, kyorg vállpánt (#901) 1440 ap /db, kyorg tőr (#902) 7840 ap /db, Kabol irhája (#903) 1560 ap /db,
troglodita fúvócső (#905) 1350 ap /db, kyorg hosszúpenge (#917) 60 ap /db, bo'adhun nyílpuska (#930) 70 ap /db, Daramoula pálcája (#950) 2400 ap /db,
angyali sisak (#971) 14000 ap /db, Olimpikon (#973) 20000 ap /db, Olimposz (#974) 20000 ap /db, hósárkánybőr csizma (#1088) 10500 ap /db,
bíborarany tőr (#1095) 1000 ap /db, törpe szekerce (#1105) 400 ap /db, csorba csatabárd (#1108) 100 ap /db, varkaudar che-kard (#1112) 1500 ap /db,
che-vállszalag (#1114) 1600 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, ryuku ökölgyolcs (#1156) 1200 ap /db, malomkő (#1205) 10 ap /db,
energialándzsa (#1227) 1280 ap /db, Halatir kalapja (#1262) 75 ap /db, vadászkés (#1264) 24 ap /db, teriád tőr (#1277) 200 ap /db,
teriád lándzsa (#1282) 600 ap /db, teriád pöröly (#1283) 600 ap /db, teriád kard (#1284) 600 ap /db, biethlan lándzsa (#1290) 13500 ap /db,
biethlan kard (#1291) 13500 ap /db, fagyott kalapács (#1299) 4200 ap /db, ryuku menetpajzs (#1320) 375 ap /db, ryuku vállvédő (#1323) 330 ap /db,
hoarián bőrzeke (#1342) 32 ap /db, hoarián saru (#1346) 30 ap /db, rizspapír-vért (#1366) 1200 ap /db, naginata (#1371) 1500 ap /db,
mérg. teriád nyíl (#1380) 260 ap /db, mérg. teriád tőr (#1381) 260 ap /db, Gonemutlan tőre (#1390) 5790 ap /db, hoarián vállkendő (#1448) 20 ap /db,
kyorg övcsat (#1456) 1200 ap /db, ősi teknőcpajzs (#1469) 2145 ap /db, kalózcsizma (#1483) 60 ap /db, finom keszkenő (#1484) 36 ap /db,
Shengoroth karma (#1520) 1260 ap /db, ryuku tűvető (#1521) 2300 ap /db, precíziós vetőtű (#1522) 46 ap /db, Mallon botja (#1526) 900 ap /db,
méregtagadó (#1531) 1200 ap /db, méregfog (#1553) 1200 ap /db, Ek'Hor pajzsa (#1556) 2500 ap /db, ekharion dárda (#1557) 80 ap /db,
Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db, Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db, kamikáze fejfedő (#1592) 750 ap /db,
ezüstveretes pajzs (#1669) 3000 ap /db, Brod buzogánya (#1735) 100 ap /db, Kudlar ostora (#1736) 4500 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, bíborarany tőr (#1095) 500 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db, császári kesztyű (#723) 200 ap /db,
dzsumbujharcos bóla (#1458) 11 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 4 ap /db, hoarián bőrnadrág (#1345) 12 ap /db, hoarián saru (#1346) 15 ap /db,
hosszú íj (#111) 20 ap /db, kalózcsizma (#1483) 20 ap /db, kampós acélszigony (#455) 45 ap /db, krapixlon fürdőruha (#454) 40 ap /db,
kvazár kard (#297) 140 ap /db, mandibulakasza (#127) 25 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 8 ap /db,
mithril sisak (#465) 290 ap /db, Mjölborg kalapácsa (#523) 600 ap /db, Muezli aranykeze (#442) 35 ap /db, ryuku ökölgyolcs (#1156) 400 ap /db,
Trákin csákánya (#367) 80 ap /db, tükörpáncél (#519) 800 ap /db, vadászkés (#1264) 12 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 18 ap /db,
vashegyű nyíl (#176) 5 ap /db áron.

[Megjegyzés: azokról a tárgyakról, amelyeket esetleg nem ismersz, 20 arany árán információt kérhetsz a BE <boltszám> <tárgy> paranccsal.] [5 pontot használtál fel, van még 639.]

m 2 mozogsz keletre
[186,60] Folytatod sétádat a házak közt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Raia híveié. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Utad során felfedezel egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 150 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy Vlagyimir szobrát. (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (651. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 629.]

ep 411 150 építed a 411. tárgyat 150 pontért
Mindenekelőtt jelentkezel a munkafelügyelőnél, aki meghatározza, hogy hol melózzál. Folytatod az építést. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a királyi emlékmű. 340 tapasztalati pontot kaptál. [150 pontot használtál fel, van még 479.]

be 651 bemész a 651. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [505 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 100 arany.] - A következő feladat - és itt a papírjaiba néz - árokásás lenne. A pontos...
- Nem! - vágsz a szavába. - Én kalandozó vagyok, nem segédmunkás! Küldetést adjon nekem, ne kulimunkát! Szörnyek százait öltem le a csatornától nyugatra, tömegnyi küldetést teljesítettem, varázsolni tudok... Többre vagyok hivatott az általad kiadott munkáknál! - az írnok először döbbenten rád néz, majd arcán ravaszkás mosoly fut végig.
- Igazán? Nos, legyen! Lássuk, mit tud a hétpróbás kalandozó! Tavalyelőtt egy Morgan nevű varázsló valamilyen Moa relikvia segítségével betört a királyi kincseskamrába, és ellopott onnét több zsák galachmitot. Ezt több száz különböző helyen rejtette el, de ügynökeinknek sikerült ezen helyszínek nagy részét - úgy nagyjából - azonosítani. Az egyetlen probléma, hogy ezek a rejtekhelyek IGEN VESZÉLYESEK. A feladat a következő: hatolj be a megadott föld alatti rejtekhelyre, és szerezd meg az ott elrejtett galachmitokat, bármi áron!
- Csak ennyi? - mosolyodsz el. Gyerekjáték! Hadd látom a hely térképét! - A hivatalnok még köhécselve megjegyzi, hogy nem árt, ha valamilyen mágikus fegyvert is viszel magaddal.

1 16 21 22 24
39
17 25
2 14
18 19 27 38
23
20 15
3 13 32 26
9 29
4
12 30 28
8
31
10 33 34 37
5
7 35
11
6 36
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
2: 1. térkép 3. pont
3: 1. térkép 2. pont
4: 1. térkép 5. pont
5: 1. térkép 4. pont

Ez a 70. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 48, északra 6 mérföldre található.

Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 474.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[185,59] Folytatod sétádat a házak közt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Sheran híveié. A szörnypiacnál összefutsz a múltkori mutáns gondozónővel, már nem annyira kétségbeesett. Elújságolja, hogy egy csapat kalandozó visszahozta két elkóborolt gorilláját, de még így is jó pár odakint kószál valahol a városban. Nagyon veszélyesek, és igen okosak - állítja. Kicsit bátorítod, hogy biztosan minden rendbe fog jönni, aztán tovább folytatod az utad. Közben pedig azon agyalsz, hogy talán mégis össze kéne hozni azt a hajtóvadászatot... (12. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen délre 9 mérföldre teljesítheted.) nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 53 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pirkit és 2 mocsári penke. 2040 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 88, gyógyulás: 2, összesen: -86 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+91 életerő.) Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Van itt egy szörnypiac (648. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (657. épület.). [50 pontot használtál fel, van még 424.]

ve 104 1 megveszed a 104. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[152,57] A síkságot ritka erdő váltja fel. Látsz egy fekete lótuszt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Axillon előtt. Észreveszel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen trikornis nyomokra bukkansz! A teriád dobóhálódat a kezeidbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Jajaj, nem sikerült! Hogy kerülhette ki ez a trikornis a jó kis csapdádat? Lehet, hogy te voltál ügyetlen. De az is lehet, hogy a szörny volt túl tapasztalt... No sebaj, majd legközelebb! Lógó orral bontod szét a csapdát. Később elgondolkozol még a dolgon egy kicsit, és arra a következtetésre jutsz, hogy ez a csapda teljesen alkalmatlan ennek a lénynek az elfogására. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [20 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [153,56] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki! A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő zoloboo sámán nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán bal oldalát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöfködöd a zoloboo sámán jobb lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával megcsapod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megbököd a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a zoloboo sámán vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 66, gyógyulás: 6, összesen: -60 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [154,55] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kultúrmasztodon került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 58 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon bal oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2242 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+91 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Dred Hornwill előtt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy kristálypalota van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. [90 pontot használtál fel, van még 334.]

m 2 mozogsz keletre
[155,55] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy márványtornyot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Steven McCar előtt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következő küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin! A rettegés megsokszorozza az erődet: nyaktörő sebességgel mászol le a toronyfalon. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku ostromteknős lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 37 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megbököd a ryuku ostromteknős fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős melléd csap a farkával! A ryuku ostromteknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1290 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 296.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

m 2 mozogsz keletre
[156,55] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy megsebesített aranyfecske. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 286.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az exkavációt. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mérg. ubuk dobónyíl. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy óriás csontváz támad rád.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz jobb lábát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel eltalálod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 837 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz jön feléd. {egyik sebzési módja: 1x 3d10+15.}

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöföd az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 837 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz lord készül a lemészárlásodra. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. [30 pontot használtál fel, van még 256.]

be 1215 7 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A szekeret vezető csontsovány alakváltó bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délkeletre indul.
3 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): egy tüskés harci gromak támad a karavánra, szerencsére erre ezek az emberek is fel vannak készülve, és elzavarják a bestiát; van itt egy quwarg boly, egy Chara-din monolitja; 6 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy művészi porolit; 9 mérföld zötykölődés után (dombságon): egy eltévedt pattanóböde megtámadja a karavánt, szerencsére a karaván soraiban vannak felkészült harcosok is, akik elűzik a bestiát; van itt egy olvasztókemence, egy vaskohó; 12 mérföld megtétele után (ritka erdőben): egy eltévedt quwarg királynő megtámadja a karavánt, szerencsére a karaván soraiban vannak felkészült harcosok is, akik elűzik a bestiát; van itt egy Chara-din monolitja, egy művészi porolit; 15 mérföld megtétele után (ritka erdőben): van itt egy ősi csatamező, egy művészi porolit; 18 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): van itt egy szopógödör.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [14 pontot használtál fel, van még 242.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(152,57) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), trikornisok (#104)
(153,56) zoloboo sámán (#230)
(154,55) kultúrmasztodon (#227), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)
(155,55) márványtorony (#175), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, 37. jellempróba, ryuku ostromteknős (#362)
(156,55) aranyfecske (#283), ősi csatamező (#263), délkeletre tartó szekérkaraván (#1215), 30. jellempróba, Tharr oltár, csontváz (#48), óriás csontváz (#176)

[163,62] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy kputtyintó csalán. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)
[0 pontot használtál fel, van még 242.]

m 2 mozogsz keletre
[164,62] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Felfedeztél egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bávatag golombár közeledik. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

Egyszer csak a fák között különös jelenségre leszel figyelmes. Egy alig fél méter magas, ám csupa torony, csupa ablak, nádszálakból, száraz levelekből, meg mindenféle, kemény gyümölcshéjból ácsolt kis kulipintyóra bukkansz. Alig látszik ki a páfránylevelek közül! Egy icipici tündérke könyököl az egyik ablakban. Szemmel láthatóan, látványosan unatkozik. Ez bizony nem lehet más, csakis egy serteperte tündérke palotácskája. (751. épület.)
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 232.]

be 751 bemész a 751. épületbe
Egyenesen a miniatűr épület irányába csörtetsz. A palotácskába ugyan nem férsz be, de erre nincs is szükség, a tündérke máris eléd röppen. Alaposan megszemléled ezt a pirinyó, szárnyas teremtést. Semmi kétség, valóban egy serteperte tündérke az, jól gondoltad! Sokszor hallottál már róla, hogy mindenféle csodára képesek, csak az a baj, hogy nagyon nehéz rávenni őket ezekre a csodákra. Talán neked sikerülhet - fordul meg a fejedben nyomban. Illedelmesen köszöntöd tehát a kíváncsi lényt, és elmondod, hogy fáradt vándor vagy, a vak véletlen sodort gyönyörű palotájának a közelébe, és biztosítod, hogy nem akarsz semmi rosszat. A tündérke csengő-csilingelő kacagással fogadja a kijelentésed. Alig bírja abbahagyni. Miután jól kinevette magát, és kitörölgette a jókedv könnycseppjeit a szeme sarkából, így szól:
- Ez a legeredetibb belépő, amivel valaha is próbálkoztak nálam! Lásd, mivel ilyen alaposan megnevettettél, hajlandó vagyok társalogni veled egy kicsit. Mondd el őszintén, hogy mit szeretnél? Csak mondd el bátran, és mivel jókedvem van, talán segítek neked.
Gyorsan végiggondolod, hogy milyen csodára is vágysz leginkább, aztán nagy nehezen szavakba is öntöd, mire jutottál.
- Segítségre van szükségem. Egy ügyintézőre, aki néhány apróbb feladatot elvégez helyettem, hogy én csak kigondoljam, mit szeretnék, és az máris megtörténjen. Igen, ezt szeretném leginkább!
A tündérke hirtelen, villámgyorsan körülrepül téged, közben hangosan tűnődik.
- Nagyon nehezet kérsz, nagyon nehezet, de talán nem megoldhatatlan... Ha nem unatkoznék ilyen nagyon, rá se hederítenék egy ilyen arcátlan kérésre. és, ha jobban belegondolok ez egy igen komoly szívesség, bizony, igen komoly! Szolgálat, mit szolgálat? Egyenesen elkötelezettség! - torpan meg előtted a tündérke, és neked szegezi ujjacskáját. - Látnom kell, hogy tényleg fontos neked ez a kérés! Ha megbizonyosodom erről, segítek neked.
- És hogyan tudnálak meggyőzni? Bármire hajlandó vagyok! Adok aranyat, ha kell, vagy kérj bármit, én elhozom neked! Nem tudsz olyat kérni, hogy ne teljesítsem! - bizonygatod.
- Először is hordj vizet a tavacskámba! Sajnos teljesen kiszáradt. Amarra van egy forrás - mutat kelet felé -, annak vizével töltsd fel a medret. A tavacska emitt van, a nagy kenyérfa mögött. Vizestömlőd biztosan van. Most menj, és akkor gyere vissza, ha végeztél!
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 23 parancsot kell kiadnod ugyanezen a helyen. A küldetést másik tündérpalotában nem adhatod le, csak ebben.] Nincs már miről tovább beszélgetni. Elköszönsz, és máris a dolgod után nézel. A serteperte tündérke utánad kiált, sok szerencsét kíván. [5 pontot használtál fel, van még 227.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+17 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 187.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 177.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 177.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 172.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 13, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját fal föl a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 172 pontod maradt, ebből a következő körre 172 pontot vihetsz át. Kapsz még 494 pontot. A következő körben tehát 666 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZOLOBOO SÁMÁN (230. SZÖRNY)
A zoloboo sámán a primitív zoloboo törzsek korlátlan hatalmú ura, komoly mágikus és világi hatalommal rendelkező teremtmény. Sokak szerint olyan zolobook, akiket megszállt egy másik létsíkról megidézett szellem, és ennek köszönhetőek iszonyatos képességeik. Annyi viszont egészen bizonyos, hogy megállapodásuk van a királlyal: ha a királyság lakói nem császkálnak az erdőben, akkor cserébe nem rabol a zoloboo sámán az erdőhöz közeli falvakból embereket áldozatként rituális szertartásaihoz. Ha szembekerülsz egy zoloboo sámánnal, alaposan kösd fel a felkötnivalódat - ő ugyanis nemcsak a varázslás tudományában jártas az emberfeletti teremtmény, hanem döbbenetes gyorsasággal képes parányi, rituális pengéjét forgatni. Ha sikerül legyőznöd, kövesd a nyomait: esetleg megtalálhatod titkos rejtekhelyét, ahol kincsét őrzi.

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 353. fordulód.

Erő: 38 (39) Szint: 23 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 38 (40) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 38 (59) Védekezés: 76 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 35 Életpont: 323/319 Jellem: jó (381) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (44) Varázspont: 324/71 Pénz: 1625 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 40/24 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 2122 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10159 TP-t kaptál. Jelenleg 1119421 TP-d van. A következő szinthez még 80579 TP szükséges. Trófeáid: hordóagyú mameluk, Blounther apó, Ek'Hor. A 348. fordulódban 1171 arany került a bankszámládra. 1229 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/25 ökölvívás: 22/38 (+6%) szúrófegyverek: 23/99 (+7%)
vágófegyverek: 8/56 ütőfegyverek: 23/90 (+2%) lőfegyverek: 25/27 (+5%)
dobófegyverek: 10/78

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/99 (+20%) 2. nyomkövetés: 60/66 (+12%) 3. lopás: 6/31
4. mászás: 15/45 (+4%) 5. csapdakészítés: 22/43 (+5%) 6. csapdaészlelés: 26/70
7. gyógyítás: 87/47 (+40%) 8. titkosírás: 4/53 9. felderítés: 29/28 (+3%)
10. szörnyidomítás: 10/55 11. teológia: 11/20 (+2%) 12. taumaturgia: 28/79 (+12%)
13. szerencsejáték: 7/0 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/40
16. zene: 44/96 (+40%) 17. szörnyismeret: 8/2 18. pszi: 4/18 (+3%)
19. zárnyitás: 7/39 20. vadászat: 19/35 21. bányászat: 32/51
22. úszás: 24/89 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod quwarg harcost (#201) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
varkaudar iszákos (#688)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzsisak (#88) 1 bumeráng (#249) 1 deus ex machina (#1)
4 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665) 1 fáklya (#36)
3 fekete gyöngy (#99) 1 kőszem (#304) 2 mandibulapenge (#125)
2 mutáns csont (#331) 1 nitmák kard (#856) 7 nyílvessző (#108)
3 óndarab (#85) 1 pular kristály (#239) 1 sallank nyíl (#129)
3 szöges bunkó (#8) 1 téfea-agy (#172) 1 ubuk dobónyíl (#138)
47 ugh méreg (#166) 1 varkaudar csizma (#317) 1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
374 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 16 kaja (#2)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mocsári penke (#148) 4 pirkit (#153)
1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(163,62) kputtyintó csalán (#247), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(164,62) tündérpalota (#751), nekrofun (#173), bávatag golombár (#165)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A hósárkány pajzs és a szerencse gyűrűje átadható lett, de a pajzs használatához minimum 45. szint kell, a gyűrű használatához min. 30. szint.
* A "Látogasd meg az istenek csarnokát!" küldetést lecseréltük egy olyan küldetésre minden istennél, amit az új fejlesztésben lehet teljesíteni.

Üzenet küldése a karakternek