Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. okt. 14. 11h:38' EZ A 358. JÁTÉKHETED, 351. FORDULÓD 359. játékheted kezdete: okt. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1526 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 5 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 6. KP: v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
* 7. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 8. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 6 12 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 1 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
p 120 | használod a 120. pszi képességet |
ek 215 5 | t. energia kisütése: 215 5 |
ef 15 526 | energia fejlesztése 15 |
f 415 | kísérletezel a 415. tárggyal |
f 1222 | kísérletezel az 1222. tárggyal |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
(Továbbmész...) [180,33] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ryuku gólem nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 60.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólem mellkasát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gólem testét. (8 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a ryuku gólem testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gólem jobb lábát. (7 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a ryuku gólem mellkasát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 147, gyógyulás: 116, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [180,34] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy kputtyintó csalán. {max. életpontja: 341-390.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 4 4 2 | mozogsz délre, délre, keletre |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 589 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű nyakát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel kegyetlenül megütöd a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a dögkeselyű nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a dögkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 8 madártollat. 842 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 14, gyógyulás: 17, összesen: +3 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az élőholt mágus testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Agyartőrrel teljesen átdöföd az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +15 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 33, gyógyulás: 15, összesen: -18 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex testét. (7 támadással 463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 2 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 582, sebződés: 53, gyógyulás: 84, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [180,36] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Felismered. Ez egy kputtyintó csalán. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [181,36] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy pszi őselementál. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a pszi őselementál fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál bal lábát. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a pszi őselementál testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-12 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-14 pszi pont.) Hoppálé! 4 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 254 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 40, gyógyulás: 40, összesen: +0 ÉP}
im | imádkozol |
tps 800 | TVP spórolása: 423 pontért |
tpf 238 | TVP elővétele: 238 pontért |
im | imádkozol |
h 1139 | használod az 1139. tárgyat |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [183,34] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy erődítményt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy márványtorony van. Északra egy épület van. Elteszed a látcsövet. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pordémon. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+4.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pordémon testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod a pordémon testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A pordémon mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A pordémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
907 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
(Továbbmész...) [183,33] Épületek tűnnek fel. A kereskedők raktárházai mellett visz az utad. Egyszercsak az egyik hatalmas takarmány-raktár ajtaja kivágódik, és egy kétségbeesett fickó rohan ki rajta. A tekintetén látod, hogy valami tényleg iszonyatossal találkozott odabenn. Odarohan hozzád, és alig találva a szavakat, nagy nehezen elmondja mit látott. Rutinos kalandor vagy, ezért nem éred be ennyivel. Alaposan kifaggatod. Megtudod, hogy ő Berenghar, és az övé ez a raktár. Extra takarmányt tárol itt, mégpedig a megnövekedett igényekre tekintettel, igen nagy mennyiségben. Napok óta dézsmálja a készleteket valami rémséges szörnyeteg, de eddig nem tudott rájönni, mi lehet az, és hogyan jut be a bezárt ajtón át. Minden bála, amibe belezabál a szörny, szinte azonnal megrothad, és használhatatlanná válik. Ráadásul iszonyú bűz marad hátra utána. Az imént végre szemtől-szembe is találkozott a bestiával, és fertelmes kísértetként írta le.
- Ha segítesz nekem, és elűzöd ezt a szörnyeteget, busásan megjutalmazlak! - ígéri.
Elgondolkodsz az ajánlatán, ígéred neki, hogy visszatérsz, aztán magára hagyod, és gyorsan utánajársz néhány lényeges kérdésnek. Kapcsolataidon keresztül megtudod, hogy a Berenghar által leírt lény valamiféle anyagiasult pszi-entitás lehet. Egy igen komoly szeánsz segítségével lehet csak elpusztítani, amit legalább hat személynek kell végrehajtania. Varázsló ismerőseid felhívják a figyelmed még arra is, hogy a mentális energiák fókuszálásához egy lélekesszencia is szükséges személyenként. Hm... Érdekes feladatnak ígérkezik! (20. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá.) A toborzóirodához érve kíváncsian benézel. Alig lépsz be, egy gnóm hivatalnok máris felkiált:
- Itt is van egy!
Meghökkenve nézel körül, te lennél az az egy? Biztosan, ha ő mondja. Nyílik egy ajtó és előlép a toborzást vezénylő nagydarab ember férfi.
- Remek - mondja. - Szükségünk van néhány kalandozóra egy nem éppen veszélytelen küldetéshez. Ha érzel magadban elég erőt, és ismersz még olyanokat, akik az önkéntesek közé tartoznak, hozdd el őket is. Holnap reggel itt lesz a vezető, akivel át kéne ruccanni Healfallba.
- Micsoda? A varkaudarok városába? - döbbensz meg.
Ő csak bólint. Elhagyod az irodát, és már azon töprengsz, kiket is hívhatnál magaddal. (42. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Quwarg szagot érzel! Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 201-240.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 83 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-10 támadás). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy manifeszt.nyúlvány és 2 fekete gyöngy. 2 248 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 95, gyógyulás: 40, összesen: -55 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg anyakirálynő jobb oldalát. (5 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A quwarg anyakirálynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 20 ugh mérget.) 4 572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 53, gyógyulás: 79, összesen: +26 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [183,31] Még mindig a városban vagy. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat.
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: szk 156 0 0 | keresed a 156. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg anyakirálynő jobb oldalát. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg anyakirálynő testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) 4 572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 37, gyógyulás: 73, összesen: +36 ÉP}
tf 4 37 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 37 pontért |
DIREKT KONTAKTUS I. (121. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) A Direkt Kontaktus egy speciális támadó pszi képesség, amelyet a Pszi-Acéltornyon való áthatolásra fejlesztettek ki. Használatakor az ellenfél dobhat egy mentődobást, és ha az sikertelen, elveszíti összes pszi pontját, és ennek egy részét megkapod (de nem mehet a max. érték háromszorosa fölé). A kapott pszi pont a pszi szakértelmedtől függ, de nem lehet több egy bizonyos értéknél (110 pszi pont). A Direkt Kontaktus I. ismerete egyben immunitást is jelent a vele való támadással szemben! Tehát ha ellenfeled is ismeri a Direkt Kontaktus I-et, nem szívhatod el pszi pontját. (Ezt automatikusan megérzed, és ilyenkor nem használod a képességet.) A használata 35 pszi pontba kerül. (Megjegyzés: azoknak a szörnyeknek van pszi pontja, amelyek pszi támadást használnak.) A direkt kontaktus I-et és II-t összesen legfeljebb háromszor használhatod egy körben (ebbe nem számít bele a sikertelen használat.) |
HATTYÚTOLL VÁNKOS (1226. TÁRGY) Időnként a kalandozók is engedhetnek titkos vágyaiknak, mint például, hogy minden nap olyan kényelmek között hajthassák álomra fejüket, mintha egy puccos fogadó egyik szobájában tennék azt. Ágynemű és párnák közt. Erre azonban az eddigi, kalandozással telt mindennapokban nem volt lehetőség. Most azonban már semmi sem állíthat meg abban, hogy kispárnád legyen. A hattyútoll vánkos előállításának teendői a következők: fogj két királygyíkbőrt, és öltsd össze őket két acéltűvel (ezek ebben az esetben elhasználódnak, hiszen ezek fogják összefogni a huzatot). Ezután a szabadon maradt végén töltsd meg a királygyíkbőr huzatot hattyútollal, egészen pontosan 26 darabot kell erre felhasználnod. Ha nincs annyid az gond, mert a madártoll túl kicsi ahhoz, hogy azzal pótold a maradékot - ha ezt tennéd kemény, merev vánkost kapnál. Ezt nem szeretnénk! Tehát ha betömködted a hattyútollakat kész is a tárgy, ha jól csináltad, mindössze 32 TVP-nyi idő alatt. És mi történik, ha éjjelenként hattyútoll vánkosra hajtod le a fejed? A fordulód elején tapasztalati szinted függvényében több életpontot fogsz regenerálni. Ha férfi kalandozó vagy, nem fogsz olyan jól aludni, mint hölgytársaid (de azért jobban, mint a párna nélkül, csupán a párna által adott bónusz regeneráció nem lesz teljes), hiszen a tudatod hátsó szegletében ott fog motoszkálni a gondolat: "jaj, csak valaki meg ne lássa, hogy kispárnával alszom, mert még azt hinné, elpuhultam". Ha nemed nő, nem lesznek ilyen aggályaid. |
PSZI ŐSELEMENTÁL (258. SZÖRNY) Ez az! Már nem tudtad, hogy mi hiányzott! Az Álomvilágból nagy ritkán átkerülő pszi elementál nagyon ritkán érik el a begubódzás korát, mert már sokkal előtte lemészárolják őket a kalandozók. Ha azonban nagy ritkán a pszi elementál eléri a megfelelő kort, begubódzik, és egy hét múlva kikel belőle a pszi őselementál. A fentieknél persze sokkal gyakoribb, hogy egy kifejlett pszi őselementál látogat át a létsíkunkra, mert kalandozók vagy Thargodanok öldösésével akar tapasztalati ponthoz jutni. A pszi őselementálnak több csápja van, nehezebb megölni, több mösze élősködik rajta, és persze fejlettebbek a pszi képességei, mint fiatalkori verziója. A hatalmas, medúzaszerű, kissé ködös plazmajelenség sajnos csak közvetlen közelből vehető általában észre, ezért még BA paranccsal sem tudsz előle elmenekülni. |
AZONNALI GYÓGYÍTÁS (58. VARÁZSLAT) A varázslat elmondásával azonnal begyógyul sebeid egy része: kb. 50-70 plusz a papi szinted életpontnyi. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. Anyagi komponense egy gyöngymangó. Labirintusokban is használhatod! |
ÉBER KAKUKK (3. VARÁZSLAT) Ez a varázslat egy fantommadarat idéz meg, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ezért a varázslatot célszerű a forduló vége felé, az utolsó mozgás parancs után kiadni. A nagyon ügyes tolvajok még persze egy fantommadár éberségét is kijátszhatják, de az ő esélyük is kisebb. Ha ezzel a varázslattal véded magadat, akkor a tolvajoknak -5 lopás szakértelmük van, amikor tőled próbálnak csenni. A papi erőd növekedésével ez a büntetés egészen -10-ig nő. Elmondása 6 VP-be kerül, és egy táborozás idejéig tart. |
Erő: | 52 (70) | Szint: | 33 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 148 cm |
IQ: | 38 (45) | Támadás: | 56 (59) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 32 (44) | Védekezés: | 68 (74) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 35 (47) | Életpont: | 974/974 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 21 (28) | Varázspont: | 1229/1229 | Pénz: | 6748 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 67/8 | Pszi pont: | 241/220 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/86 | ökölvívás: | 31/60 (+5%) | szúrófegyverek: | 31/76 (+2%) |
vágófegyverek: | 27/42 | ütőfegyverek: | 6/12 | lőfegyverek: | 28/55 (+2%) |
dobófegyverek: | 13/3 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
183,31 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 191 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 768 időszaki: 722 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/5 | Max életkor 157 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 36/2 (+34%) | 2. nyomkövetés: | 64/26 | 3. mászás: | 17/31 |
4. csapdakészítés: | 19/51 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 1/92 | 6. gyógyítás: | 78/91 |
7. titkosírás: | 7/30 | 8. felderítés: | 13/62 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 22/58 |
10. teológia: | 29/12 (+21%) | 11. taumaturgia: | 55/12 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 3/83 |
13. versengés: | 19/23 | 14. harcművészetek: | 29/13 | 15. zene: | 40/61 |
16. szörnyismeret: | 16/10 | 17. pszi: | 34/6 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/20 |
19. vadászat: | 26/37 | 20. bányászat: | 36/67 | 21. úszás: | 13/83 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70 | |||
9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (6,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) | áldomás (#6) (2,0) |
nagyobb agypajzs (#120) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. bányászház (700): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 81. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 11, 14, 16, 20, 41, 42. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1542, az összesen kapott pontszám: 156585. (összesen ölhető: 1542 ) Eddig 9 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 19 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 65 TU. szükséges még: 45 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) OK |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) OK |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | agyartőr (#420) | 1 | bányászcsákány (#434) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | ||
1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | * | Fókuszpenge (#639) | 1 | kőkés (#6) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | |||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | avenir (#1706) | 1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | szigony (#389) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | 1 | moa stuki (#413) | ||||
Lövedékek | ||||||||
8 | nyílvessző (#108) | 6 | rézgolyó (#343) | 9 | stukilövedék (#414) | |||
18 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 4 | esszenciakristály (#350) | 2 | jégpasztilla (#1566) | |||
11 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 10 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | díszes tunika (#1488) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | Krough fejdísze (#1570) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | kyorg köpeny (#741) | 4 | rejtőköpeny (#277) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Huddens kesztyűje (#649) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Övcsatok | ||||||||
1 | * | kyorg övcsat (#1456) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
19 | borostyán függő (#162) | 8 | obszidián függő (#195) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
4 | aranylánc (#191) | 2 | csodálatos nyaklánc (#1211) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
3 | * | gólem talizmán (#811) | 2 | gyöngysor (#192) | 6 | halálhozó talizmán (#813) | ||
3 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 13 | * | korinthai talizmán (#814) | |
1 | trófea nyaklánc (#196) | 2 | varkaudar szimbólum (#1528) | 2 | vortex amulettje (#607) | |||
1 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
4 | arany papi karkötő (#309) | 4 | ezüst karkötő (#158) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | |||
1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | 2 | obszidián karkötő (#229) | 1 | * | teriadan karkötő (#844) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
35 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 3 | aranygyűrű (#193) | 1 | * | balkezes gyűrű (#1549) | |
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | regeneráló gyűrű (#254) | |||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. topáza (#2325) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 56 csepp tinta (#101), fér még: 4] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0] | ||||||
8 | huhogó bibe (#332) | [bennük 25 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 71] | ||||||
15 | sullár hólyag (#168) | [bennük 113 csepp spiritusz (#170), fér még: 187] | ||||||
12 | szent kehely (#257) | [bennük 120 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
24 | uzbány csőr (#169) | [bennük 288 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 0] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 2 | aenouth ködkürt (#1554) | |||
22 | áldott kő (#642) | 4 | aranypikkely (#415) | 17 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | 2 | csontkulcs (#74) | |||
2 | destabilizátor (#1275) | 5 | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | |||
2 | ezüst kulcs (#184) | 7 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | |||
8 | fenőkő (#1618) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
190 | gyógykenőcs (#313) | 109 | kaja (#2) | 7 | keg gomba (#1615) | |||
1 | kinemfogyó tegez (#368) | 2 | kis aranykulcs (#240) | 2 | kis vaskulcs (#40) | |||
5 | kötél (#92) | 5 | kristályfolyadék (#449) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
6 | krónika (#1725) | 6 | leviatán hólyag (#2182) | 10 | leviatángumó (#1757) | |||
3 | manakristály (#500) | 15 | megsemmisítő (#1540) | 2 | morf esszencia (#2452) | |||
3 | nagy aranykulcs (#246) | 5 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
37 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 5 | rézkulcs (#75) | |||
1 | ryuku tájoló (#1224) | 1 | sáfránykő (#979) | 1 | sáfránykristály (#675) | |||
3 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szeksztáns (#32) | 2 | szent jogar (#150) | |||
1 | szuper dobóháló (#273) | 2 | távcső (#42) | 4 | titanitdukát (#1480) | |||
1 | + | tüskecsapda (#242) | 4 | varázskő (#305) | 2 | vaskulcs (#183) | ||
5 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | adamantit (#627) | 66 | álompor (#396) | 152 | átlátszó morfplazma (#2451) | |||
134 | bíbor morfplazma (#2450) | 12 | borkonyó bibe (#312) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
6 | csuklyavirág (#133) | 11 | dentor bőr (#551) | 10 | dorony tüdő (#212) | |||
95 | drótszőr (#37) | 6 | eknozol (#540) | 6 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | etra hályog (#712) | 26 | ezüstdarab (#326) | 133 | fehér morfplazma (#2445) | |||
29 | fekete gyöngy (#99) | 153 | fekete morfplazma (#2446) | 4 | fokhagyma (#403) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 6 | galachmit (#310) | |||
3 | gyíkfű (#201) | 71 | gyöngymangó (#135) | 6 | hattyútoll (#1222) | |||
6 | hibátlan tűzopál (#1642) | 5 | ilkin érc (#232) | 1 | jégszív (#282) | |||
74 | kaktusztüske (#114) | 11 | karbin plazma (#199) | 3 | kazmár gyökér (#205) | |||
126 | kék morfplazma (#2442) | 8 | kék orchidea (#68) | 3 | kőszem (#304) | |||
10 | kvazár (#244) | 1 | lélekkő (#1650) | 161 | lila morfplazma (#2448) | |||
92 | madártoll (#112) | 14 | magszim bél (#103) | 88 | mákrózsa virág (#56) | |||
12 | mandibulapenge (#125) | 4 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 12 | mocsári penke (#148) | |||
1 | Morgan kristálya (#659) | 124 | narancs morfplazma (#2449) | 7 | nektoraf faggyú (#667) | |||
25 | óndarab (#85) | 10 | ovimon-bogyó (#207) | 1 | pirkit (#153) | |||
6 | polip szívóka (#391) | 22 | purifikátor háj (#269) | 2 | raaba-gumó (#936) | |||
2 | rakolits por (#669) | 3 | ramit kő (#226) | 9 | remák szív (#264) | |||
4 | rézdarab (#70) | 2 | rókafarok (#124) | 3 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
1 | sámán erszény (#650) | 149 | sárga morfplazma (#2447) | 1 | smaragdkő (#678) | |||
19 | sünmedve tüske (#14) | 7 | szárnyas hernyó (#69) | 4 | szuperkötél (#209) | |||
10 | szvó-ektoplazma (#151) | 9 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tükör (#43) | |||
42 | vasérc (#152) | 20 | vízionár szem (#102) | 139 | vörös morfplazma (#2443) | |||
4 | vörös zyel (#606) | 3 | xirnox szív (#213) | 139 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 255.24 kg | Megterheltség: 71% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 180 | áldott kő (#642) | 15 | hollókristály (#1102) | 2245 | kaja (#2) | 110 | megsemmisítő (#1540) | 1 | pengepajzs (#425) | 40 | varázskő (#305) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 741 | álompor (#396) | 900 | anguaxin váladék (#1382) | 900 | borkonyó bibe (#312) | 1099 | csalánvirág (#582) | 5240 | csontkulcs (#74) | 470 | dözmöng szív (#122) | 129 | dűneelf arckendő (#1920) | 90 | ében nyílvessző (#848) | 1 | fejsze (#1240) | 19 | fenőkő (#1618) | 1653 | fokhagyma (#403) | 27 | grifftojás (#179) | 6492 | halcsont (#390) | 6939 | kaja (#2) | 100 | kaktuszbogyó (#429) | 2703 | kővirág gyümölcs (#1956) | 7 | kristály kulcs (#1818) | 3861 | lidércesszencia (#1074) | 9512 | lótuszvirág (#447) | 224 | mimózabimbó (#1878) | $3337 | mutáns csont ($331) | 3888 | nothar bogyó (#923) | 700 | nyílvessző (#108) | 1 | olló (#335) | 1445 | óndarab (#85) | 492 | pirkit (#153) | 10 | pszi kristály (#618) | $7410 | quwarg tojás ($360) | 210 | rum (#1419) | 586 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 10717 | sallank karom (#128) | 6 | súlyzó (#347) | 904 | teriád féreg (#1276) | 155 | Thargodan csont (#1181) | 1480 | Thargodan esszencia (#328) | 410 | tinta (#101) | 28 | tl'urlang fiola (#788) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 16731 | tükör (#43) | 876 | tűzbimbó (#623) | 20 | tűzsárkány ital (#1400) | 200 | vámpírfog (#1221) | 3086 | varányszem (#30) | 100 | véka rizs (#1364) | 7213 | viharhomok (#1919) | 202 | xirnox szív (#213) | 2221 | yetiszív (#1070) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | gromak bőr (#268) | 9 | kaja (#2) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | trikornis szarv (#198) | 3 | tyrex csont (#280) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
242 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | bumeráng (#249) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 8 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) |
179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | |
30 | |
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|