34. forduló, 36. forduló, Rúgóláb Serif összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. márc. 28. 16h:21'
EZ A 65. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD
66. játékheted kezdete: ápr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3083
SZÁMLA : XXXX

RÚGÓLÁB SERIF KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,69] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Terach-kal. Fairlight követője. Egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr kesztyűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy pordémon trófea, egy bandita trófea és egy karmos tankány trófea ékesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.)

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[74,68] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Találsz egy púdersziklát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szeppent rákfatty. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szeppent rákfatty fejét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy éltető morf. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [75,67] Még mindig dombos terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyilkos tetű került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a gyilkos tetű nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy változatos morf volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [76,66] Amerre csak a szem ellát, dombok. Észreveszel egy krómkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hmm, csak egy északi aurach. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az északi aurach tömpe orrát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az északi aurach tömpe orrát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az északi aurach testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 9 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy harcias morf. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 156.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[76,65] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy tintacsiga. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a tintacsiga testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tintacsiga testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a tintacsiga testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tintacsiga belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (ld. enc.) 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy mágiamorfáló száll szembe veled.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a mágiamorfáló bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [76,64] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. A következő pillanatban fülig mersz egy fekete, gyanús állagú iszappal teli veremben. Csak nem egy szopógödör? (ld. enc.) Kétségbeesetten markolsz a gödör szélébe, és minden erődet megfeszítve, kikapaszkodsz. A baj azonban már megesett! [-100 TP.] Balszerencsédet átkozod, majd továbbállsz. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy domináns morf.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a domináns morf fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a domináns morf bal oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a domináns morf jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A domináns morf egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a domináns morf testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a domináns morf fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A domináns morf megüti a jobb válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. (ld. enc.)
(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+39 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy lomha morf volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 botot. [72 pontot használtál fel, van még 84.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[76,63] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy sóhajtó dorony nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony nyakát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a sóhajtó dorony jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a sóhajtó dorony bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy mágiamorfáló száll szembe veled.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával megérinted a mágiamorfáló testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a mágiamorfáló megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megkarcolod a mágiamorfáló jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a mágiamorfáló testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló meglök a szarvával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.
(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+40 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) nem felismerhető nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.

(Továbbmész...) [76,62] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy szikla mögé rejtőzöl. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy lomha morf. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes általad nem ismert nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [76,61] Továbbra is dombság.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy lomha morf volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss ismeretlen nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes általad nem ismert nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [74 pontot használtál fel, van még 10.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[75,60] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Macskaszemű Marion lábát masszírozza. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) nem felismerhető nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes nem felismerhető nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes általad nem ismert nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss nem felismerhető nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 2.]

be 42 bemész a 42. titkos labirintusba
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 4 16 16 mozogsz 4 16 16
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

f 15 kísérletezel a 15. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

f 15 kísérletezel a 15. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 8 5 mozogsz 8 5
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 1.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 175 pontot. A következő körben tehát 176 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZEPPENT RÁKFATTY (186. SZÖRNY)
A dombvidékek szerény lakója ez a kutya méretű, rákollójú, gyíktestű, páncélos szörnyecske. Napközben általában egy szikla hűvösében húzódik meg, de éjszaka életre kél, vadászatra indul. Különös váladékot köp ellenfeleire, amely gyorsan megszilárdul, acélkemény börtönbe zárva a célpontot. Vigyázz, ha a váladék valamelyik tárgyadra fröccsen, hasonlóképp hasznavehetetlenné válhat, mint a technokolin bogár esetében! A szeppent rákfatty kemény páncélja ellen leginkább az ütőfegyver használható.

TINTA (101. TÁRGY)
A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...)

SZOPÓGÖDÖR (177. TEREPTÁRGY)
A szopógödör a kalandozók réme. Egy ősi átok részeként jöttek létre. Gyakran illúziómágia vagy valamilyen egyszerűbb álca rejti őket a gyanútlan járókelők szeme elől. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol szopógödör van, mindössze 10% az esély, hogy az undorító, fekete masszával teli verem közelébe keveredsz. Ha azonban ez bekövetkezik, beleeshetsz, ha nem elég jók a reflexeid (ez a szerencsédtől és az ügyességedtől függ). A szopógödörből ugyan aránylag könnyű kimászni, de az átok-mágia borzalmas hatással lehet rád. Tulajdonságaid csökkenhetnek, szakértelmeket felejthetsz el részlegesen, és még ki tudja, milyen kellemetlenségekben lehet részed.

LILA MORFPLAZMA (2448. TÁRGY)
Áttetsző, lüktető, lilás színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted!

KARAKTERLAP

Rúgóláb Serif, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight híve vagy. Ez a 35. fordulód.

Erő: 12 Szint: 11 Merészség: 4/1 Magasság: 179 cm
IQ: 22 Támadás: 10 Agresszió: 4 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 10 (12) Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 14 Életpont: 142/115 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 4
Szerencse: 17 (18) Varázspont: 39/1 Pénz: 1 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 189 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 260 TP-t kaptál. Jelenleg 22 527 TP-d van. A következő szinthez még 2 473 TP szükséges. Trófeáid: vérszomjas csüldő, domináns morf, ork sámán.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 14 ütőfegyverek: 2 dobófegyverek: 5 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) max. 1 db (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
75,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 184 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 11 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 17 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. taumaturgia: 1 11. zárnyitás: 3 12. vadászat: 1
13. bányászat: 3 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz dárdát (#10) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
süvítő rája (#113), kardfogú fülemüle (#146), nektoraf (#355), harcias morf (#7619)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A fő áldozat természetesen pénz: 50 aranyat kell nekem feláldoznod.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 34. labirintus (70,4). cseréptetős torony (549): 42. labirintus (75,60). városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 41, 42.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 2, az összesen kapott pontszám: 200. (összesen ölhető: 270 )
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 6. Szerzett pont: 606. Beállított erő: 0 Összpont: 606

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 mászókarom (#78) 1 * rőtmanó kacagány (#714)
1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 dárda (#10)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 * orgyilkos tőr (#225)
6 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74) 3 fáklya (#36)
14 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 shinai gömb (#348)
1 szeksztáns (#32) 3 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 4 csepp tinta (#101), fér még: 6]
1 kavadu iszák (#25) [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7]
1 sullár hólyag (#168) [benne 18 csepp spiritusz (#170), fér még: 2]
2 vizestömlő (#3) [bennük 31 korty víz (#27), fér még: 9]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
11 álompor (#396) 1 antilopbőr (#48) 15 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 1 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41)
1 kaktusztüske (#114) 1 kék morfplazma (#2442) 1 királygyík bőr (#44)
1 lila morfplazma (#2448) 9 madártoll (#112) 6 móri gyümölcs (#116)
4 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153)
7 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128)
5 smirglilevél (#29) 6 sünmedve tüske (#14) 1 szvó-ektoplazma (#151)
2 vadász tatu bőr (#15)

Összsúly: 38.25 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 117 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 3 aurach fog (#657) 1 bot (#4)
1 lila morfplazma (#2448) 4 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74 75 76 77
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
(74,68) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Elenios oltár, vaskohó (#155), 26. jellempróba, szeppent rákfatty (#186)
(75,60) a 42. labirintus bejárata, mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), világítótorony (#156)
(75,67) Dornodon oltár, gyilkos tetű (#116)
(76,61) Fairlight oltár, 30. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely
(76,62) 21. jellempróba, Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), érclelőhely
(76,63) Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 22. jellempróba, sóhajtó dorony (#112), mágiamorfáló (#7623)
(76,64) szopógödör (#177), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tetemember (#123), domináns morf (#7624)
(76,65) tintacsiga (#74), mágiamorfáló (#7623)
(76,66) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), egy ismeretlen isten rúnaköve, 31. jellempróba, vaskohó (#155), oltár, északi aurach (#350)

Üzenet küldése a karakternek