34. forduló, 36. forduló, Fekete Mamba összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 27. 12h:06'
EZ A 68. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD
69. játékheted kezdete: szept. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2184
SZÁMLA : XXXX

UNGABUNGA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,12] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+29 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

kt 8 1 elkészíted a 8. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 szöges bunkót. [16 pontot használtál fel, van még 156.]

go 13 gonoszkodsz: 13
Látva, hogy a lény magatehetetlen, nekiállsz darabokra szétverni. Nagyon kemény, kőszerű teste van, így a dolog eltart egy darabig. A sziklozug nem ad ki hangot, de borzasztóan tekergődzik, amíg a végső csapást meg nem adod neki. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 146.]

m 2 mozogsz keletre
[47,12] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sörényes ubuk közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sörényes ubuk bal első lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször eltalálod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a sörényes ubuk kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt mágus. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy piromenyét. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a piromenyét testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Iszonyatos forróság áraszt el. (17 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a piromenyét testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A piromenyét a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 136.]

go 2 gonoszkodsz: 2
Nem bírod nézni a szerencsétlen troll szenvedését - ezért egy jól irányzott csapással inkább véget vetsz neki. Ez igazán irgalmas cselekedet volt! (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 126.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[46,11] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Találsz egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ork sámán közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az ork sámán nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az ork sámán fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Magad mögé lököd a pitiáner sörényes ubuk trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ork sámán trófeát. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy proteinfecske. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske bal szárnyát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a proteinfecske testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a proteinfecske bal szárnyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a proteinfecske farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. Messze hajítod a vacak kis karmazsin huhogó trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő proteinfecske trófeát. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+34 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+26 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délkeletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [70 pontot használtál fel, van még 56.]

jlk 9171 jelszó kimondása 9171
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a massza jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a massza dermedt torát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a massza nyitott pofáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a massza összevagdalja az oldaladat. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a massza megcsapja a fejedet. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 karbin plazmát. (ld. enc.) 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Hö - a kúp üres! A francba! Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [15 pontot használtál fel, van még 41.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Végy belőle! Nagyobb lesz.
Tegyél hozzá! Kisebb lesz.
[5 pontot használtál fel, van még 36.]

m 4 mozogsz délre
[46,12] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kaffogó hebrencs. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a kaffogó hebrencs bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs jobb vállát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. (ld. enc.) 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy élőholt mirg száll szembe veled.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg farkát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Sűrű szárnycsattogtatással egy élőholt mirg távolodik. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Találsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 207 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 26.]

ep 146 100 építed a 146. tárgyat 26 pontért
Nekilátsz az építkezés folytatásának. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen az oltár. 19 tapasztalati pontot kaptál. [26 pontot használtál fel, van még 0.]

h 242 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalt kalandozó helyett hadviselt harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 174 pontot. A következő körben tehát 173 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PROTEINFECSKE (139. SZÖRNY)
Ez a sas méretű, nagy sebességgel repülni tudó madár agresszív ragadozó. Áldozatát a levegőből lecsapva marcangolja szét, legyen az vadász tatu, quwarg, vagy egy kóbor árnymanó kölyök, majd a karmaiba ragadva felrepül vele, és a fészkében falja fel. Nevét eredetileg magas tápértékéről kapta, és akkor is rajtaragadt, amikor később kiderült, hogy húsa, bár ízletes, egyben lassan ölő méreg is.

KARBIN PLAZMA (199. TÁRGY)
A karbin agyplazmájára kivágása után azonnal rá kell csöpögtetned 3 csepp spirituszt, mert különben nagyon gyorsan megromlik. A tartósított (és igen undorító) massza egyenlőre teljesen hasznavehetetlen lomnak tűnik.

KAFFOGÓ HEBRENCS (88. SZÖRNY)
A síkságok nagytestű, félelmetes dögevője inkább kitartásáról híres, mint nagy erejéről. Jókora, különösen rugalmas állkapcsával a zsákmányába kapaszkodik, és húzni kezdi hátrafelé - a dög azé a hebrencsé lesz, aki a legerősebben és a legállhatatosabban húz. Ha nincs dög, az élő zsákmány is megfelel - amibe egyszer belekapaszkodnak fogukkal, csak akkor engedik el, ha elpusztítják őket (bár gyakran még akkor sem). Ezért aztán rengeteg csapást kell rá mérni (lehetőleg ütőfegyverrel), amíg a szívós szervezet felmondja a szolgálatot. A kaffogó hebrencs sárgás szőrű, oroszlánsörényű de sakálfejű, gyors mozgású szörnyeteg.

HEBRENCS ÁLLKAPOCS (130. TÁRGY)
A kaffogó hebrencs hegyes fogú, rugalmas állkapcsát kivágni nem könnyű feladat. Nem beszélve arról, hogy látszólag semmi értelme. Vagy egy találékonyabb kalandozó mégiscsak használni tudná?

KARAKTERLAP

UngaBunga, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah híve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 35. fordulód.

Erő: 17 Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 255 cm
IQ: 10 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 463 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 3 Menekülés: 35 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 20 Életpont: 163/63 Jellem: gonosz (5) Tul. pont: 2
Szerencse: 9 Varázspont: 0/0 Pénz: 129 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 16/15
Eddig összesen 254 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 972 TP-t kaptál. Jelenleg 17 146 TP-d van. A következő szinthez még 7 854 TP szükséges. Trófeáid: proteinfecske, ork sámán, xirnox.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/8 vágófegyverek: 2/60 ütőfegyverek: 17/75 (+25%)
lőfegyverek: 7/89 (+36%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) max. 1 db (4 -9.); mérg. ubuk tüske (#137) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
46,70 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/50 (+22%) 2. nyomkövetés: 5/78 (+24%) 3. mászás: 2/17
4. csapdakészítés: 2/53 (+14%) 5. csapdaészlelés: 1/27 6. gyógyítás: 20/87 (+66%)
7. titkosírás: 1/83 (+11%) 8. felderítés: 1/91 (+7%) 9. zene: 1/14
10. vadászat: 1/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak az 1. fajúaknak
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
süvítő rája (#113), sírlidérc (#172)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 21, 26, 53.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 49 (limit: 1270), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4975.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1122 TU szükséges.)
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 49.70 kg Megterheltség: 72%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bunkó (#5) 6 kerek kő (#19) 12 sünmedve tüske (#14)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bomló esszencia (#2367) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kaja (#2)
1 karbin plazma (#199) 6 madártoll (#112) 2 pirkit (#153)
1 szöges bunkó (#8) 7 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48
10
11
12
13
(46,11) Raia oltár, phua-kúp (#372), ork sámán (#345), proteinfecske (#139), massza (#217)
(46,12) kaffogó hebrencs (#88), élőholt mirg (#135), 4. jellempróba, oltár
(47,12) 2. jellempróba, Sheran oltár, sörényes ubukok (#89), piromenyét (#99)

Üzenet küldése a karakternek