34. forduló, 36. forduló, Illian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. szept. 5. 9h:08'
EZ A 35. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD
36. játékheted kezdete: szept. 6.
A következő fordulódat legkorábban a 36. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1869
SZÁMLA : XXXX

ILLIAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [51,90] koordinátán.
Minden varázserőd visszatért. (+4 varázspont.)

kt 116 4 elkészíted a 116. tárgyat (4 darabot)
Begyűjtöttél 4 móri gyümölcsöt. [16 pontot használtál fel, van még 173.]

h 116 használod a 116. tárgyat
Lenyeled a finom, húsos gyümölcsöt. Néhány perc múlva megkezdődik a hasmenés! Minden villámgyorsan történik, de szerencsére már előre letoltad a nadrágodat. Hopp, és még valami kicsusszant! Egy kis piros, csúnya, embriószerű valami. Egy kis szörnyeteg! Irtózva gondolsz rá, hogy mi lett volna, ha ez megnő a testedben. Eltaposod a férget. [2 pontot használtál fel, van még 171.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve varázsfesték. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! 2.) Ölj meg egy nyavalyás, fényes szőrű trikornist! 3.) Végezz ki egy békésen legelésző alpesi tehenet, ne adjon több tejet! [30 pontot használtál fel, van még 141.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve hadiszerencse II. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! 2.) Ölj meg egy nyavalyás, fényes szőrű trikornist! 3.) Áldozz fel az oltáromnál 24 csepp ugh mérget, bizonyítva, hogy akár többet is tudsz szerezni! [30 pontot használtál fel, van még 111.]

v 7 125 6 elmormolod a 7. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 18 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 108.]

v 7 51 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 5 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 105.]

v 7 12 1 elmormolod a 7. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 2 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 102.]

d 7 eldobod a 7. tárgyat
Elhajítasz 1 kőhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

d 5 eldobod az 5. tárgyat
Elhajítasz 1 bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

fgo 30 felt. gonoszkodás 30 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[52,90] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy evaporőr. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr hengertestét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű ember nővel. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy szöges páncélt visel. Felszerelését egy sörényes ubuk trófea és egy alpesi tehén trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, semleges jellemű a hitvány! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) [53,90] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sörényes ubuk közeledik. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sörényes ubuk fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a sörényes ubuk jobb hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált alattomos manó trófeát, és kiszedsz egy sörényes ubuk trófeát. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [54,90] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy sörényes ubuk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöföd a sörényes ubuk jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Észreveszel egy mély kutat. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot. (ld. enc.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy mély kút van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő woor-antilop nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a woor-antilop fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a woor-antilop bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a woor-antilop testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a woor-antilop öklelő szarvai elől. A woor-antilop összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [51 pontot használtál fel, van még 51.]

m 3 2 1 mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre
[55,91] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [56,91] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Találsz egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [57,90] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet.

[36 pontot használtál fel, van még 15.]

gy 20 gyógyítás 15 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[58,90] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy vaskohót. Elrakod a távcsövet.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 3.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 25 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól vakmerő kalandor helyett életképes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +8 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 175 pontot. A következő körben tehát 175 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSFESTÉK (9. VARÁZSLAT)
Bármilyen ügyes is egy tolvaj, néha-néha lebukik, és lassan elterjed a személyleírása. Ezért néha szükség lehet arra, hogy megváltoztassa külső megjelenését. Ezzel a varázslattal a hajad, szemed és bőröd színét változtathatod meg. Ha a hajad színét változtatod, második paraméternek 1-et írj, harmadiknak pedig a hajszín kódját (1: szőke, 2: barna, 3: fekete, 4: vörös, 5: ezüst, 6: arany, 7: ősz). Ha a szemed színét, 2 legyen a 2. paraméter, a 3. a szemszín kódja (1: barna, 2: szürke, 3: zöld, 4: kék, 5: piros, 6: csillogó, 7: félszemű is lehetsz, ennek a játék szempontjából nincs külön jelentősége). Ha 3 a 2. paraméter, a bőrszínt állítod. 3. paraméter lehetséges értékei: 1: normál, 2: sötét, 3: fekete, 4: világos, 5: kreol, 6: rózsaszín, 7: bronz, 8: fehér, 9: sárga, 10: zöld. Példa: V 9 2 3 hatására a szemed színe zöldre változik. A varázslat elmondása 4 VP-be kerül, és feltétlenül szükséges hozzá, hogy legyen nálad egy tükör. Azok, akik már amúgy is ismerik a karaktered számát, sajnos nem fogják az új személyleírást megkapni, csak a nevedet - a színek mássága ellenére is fel tudnak ismerni.

HADISZERENCSE II. (24. VARÁZSLAT)
A speciális támadásokkal (méreg, gyilkos pillantás, halálos lehelet) szemben nem sokat segít a páncél vagy a fegyver, csak a szerencse. Az ilyen típusú támadások elkerülésében segít egy teljes fordulón keresztül ez a varázslat, ha elmormolod 6 VP-ért.

SÖRÉNYES UBUK (89. SZÖRNY)
A sörényes ubuk nagy, lapos testű lény, amely a síkságok magas füvében bújkál, áldozatára lesve. Sörénye igazándiból több tucatnyi vékony nyúlvány, amely horgocskában végződik. Érintésük maró fájdalmat okoz. Testük többi részét hosszú, hegyes tüskék fedik, szinte lehetetlenné téve, hogy egy rövidebb fegyverrel kárt okozzunk benne. Ha a tüskék között sikerül egy támadást bevinni, akkor valószínűleg egy hegyes fegyver tudja a legnagyobb kárt okozni. A szörny támadásra hatalmas fogait használja.

UBUK TÜSKE (131. TÁRGY)
A sörényes ubuk hosszú, hegyes tüskéi kiválóan alkalmasak arra, hogy fúvócsőből kilődd őket. Ha van fúvócsöved, add ki a KF 20 131 parancsot, és máris ezekkel a kiváló d8 sebzésű lövedékekkel fogsz mészárolni.

MUTÁNS CSONT (331. TÁRGY)
Normális esetben a karakterek nem gyűjtenek össze minden hulladékot (rongyot, csontokat, fadarabokat, hasznavehetetlen, törött tárgyak), és ezeknek nincs is külön sorszáma. Van azonban néhány, nem esztétikus, nem használható, semmire se jó vacak, amit időnként meg kell engedni a kalandozóknak, hogy összeszedjenek, mert az ilyen kacatok nélkül nem életszerű a játék. Mutáns csontot nem szerezhetsz úgy, hogy kicsontozol egy leölt mutánst, az ilyen véres hentesmunka nem kalandozónak való, a magoflux agy kioperálása és hasonló műtétek már így is elég visszataszítóak. Mutáns csontot viszont - a mutánsok megjelenése óta - találhatsz is. Mire jó? Semmire, hidd el, semmire! D 331 az egyetlen dolog, amit csinálhatsz vele.

KARAKTERLAP

Illian, egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon hűséges követője vagy. Ez a 35. fordulód.

Erő: 17 (18) Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 143 cm
IQ: 17 (19) Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 17 Menekülés: 50 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 12 Életpont: 124/124 Jellem: gonosz (40) Tul. pont: 2
Szerencse: 9 Varázspont: 42/21 Pénz: 48 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 99 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 762 TP-t kaptál. Jelenleg 7720 TP-d van. A következő szinthez még 4280 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8 (+1) vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 2
lőfegyverek: 9

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << szöges bunkó (#8) << kőkés (#6)
Óvatosság (labirintusokban): 0
58,90 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 10 3. lopás: 5
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 2 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 9 8. teológia: 3 9. vadászat: 4
10. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az emberektől (1) bármit, a gnómoktól (6) bármit
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Silverlard (#5750), vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Ölj meg egy nyavalyás, fényes szőrű trikornist!
3.) Áldozz fel az oltáromnál 24 csepp ugh mérget, bizonyítva, hogy akár többet is tudsz szerezni!

Összsúly: 62.15 kg Megterheltség: 135%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 79 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrpáncél (#51) 1 bunkó (#5) 1 csontszurony (#12)
3 kaja (#2) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 6 mandibulapenge (#125)
8 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
25 arany (#50) 1 antilopbőr (#48) 1 evaporőr háj (#105)
3 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331) 13 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(52,90) evaporőr (#69), egy ember nő
(53,90) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), gumifa (#38), Dornodon oltár, sörényes ubuk (#89)
(54,90) sörényes ubukok (#89), mély kút (#93), tavacska, 43. jellempróba, woor-antilop (#31)
(55,91) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Dornodon oltár
(56,91) Tharr rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), phua-kúp (#372), oltár
(57,90) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(58,90) Tharr oltár, 21. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek