34. forduló, 36. forduló, Yaztromo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 19. 13h:04'
EZ A 195. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD
196. játékheted kezdete: aug. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1102
SZÁMLA : XXXX

YAZTROMO KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [-69,-22] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 170.]

* 2. KP: tf 2 20 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. Hamarosan valami ennivalót kellene találnod. [20 pontot használtál fel, van még 150.]

kf 72 kézbeveszed/felveszed a 72. tárgyat
Leveszed a bőrsisakot, majd a fejedre teszed a rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 15 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 150.]

d 44 2 eldobod a 44. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

kf 64 1 kézbeveszed/felveszed a 64. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a csontszuronyt, majd a jobb kezedbe veszed a csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

t 84 támadod a 84. szörnyet
FT 84 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy bíborgörény! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával végigmetszed a bíborgörény bal hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A bíborgörény feléd harap, de sikertelenül. Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a bíborgörény szőrös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A bíborgörény belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


kf 12 1 kézbeveszed/felveszed a 12. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a csontszablyát, majd a jobb kezedbe veszed a csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

m 3 mozogsz délkeletre
[-68,-21] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Észreveszel egy mínosz-kúpot. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy acéldarázs. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Ez mellément. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rontasz. {CSTT:} Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd az acéldarázs potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy zombi.

Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy óriás csontváz. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 140.]

le 12 leveszed/lerakod a 12. tárgyat
Elrakod a csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

be 31 bemész a 31. titkos labirintusba
A mínosz-kúp egy hajdani vár romjaira épült. A három, összekapcsolódó toronyra emlékeztető alaprajz is ezt sugallja. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Egy igazi kalandnak nézel elébe! Lelépdelsz a lépcsőn a mélybe. Az évszázados nyugalmat sugárzó köveket itt-ott fekete ork írás csúfítja el. [5 pontot használtál fel, van még 135.]

lm 6 mozogsz 6
Belépsz a déli torony pincéjébe. Mindenhol törött szobrok, porkupacok. [2. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Duer-ork az. Fegyvere egy csontszablya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel kegyetlenül megütöd a Duer-ork testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A Duer-ork fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Duer-ork büdös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Duer-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Ahová belépsz, az északnyugati torony pincéje. Ez maradt meg még aránylag a legjobb állapotban. [5. PONT] Hirtelen egy Tugt-orkot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontszablya. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Tugt-ork testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel megütöd a Tugt-ork testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A Tugt-ork fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel kegyetlenül megütöd a Tugt-ork fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Tugt-ork vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 125.]

d 64 2 eldobod a 64. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

kf 12 1 kézbeveszed/felveszed a 12. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

lm 6 3 mozogsz 6 3
Ahová belépsz, az északnyugati torony pincéje. Ez maradt meg még aránylag a legjobb állapotban. [5. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Tugt-ork. Fegyvere egy csontszablya. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Tugt-ork jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a Tugt-ork testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Tugt-ork nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy.
Bemész a két északi tornyot elválasztó romos folyosóba. Csak nehogy beszakadjon! [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egyre éhesebb vagy.
Átsétálsz az északkeleti torony pincéjébe. Itt-ott lerágott csontokat látsz eldobálva. [3. PONT] Hirtelen egy varkaudart veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontszurony. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar jobb karját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt és 1 csontkulcsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 105.]

d 12 1 eldobod a 12. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

ff 28 felt. fegyverváltás: 28
Felt. fegyverváltás: << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

lm 1 mozogsz 1
Belépsz a déli torony pincéjébe. Mindenhol törött szobrok, porkupacok. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Jó lenne valami kaját keresni.
Visszatérsz a déli toronyban levő kijárathoz, és visszamászol a mínosz-kúpba. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Korgó gyomrod figyelmet követel.
[10 pontot használtál fel, van még 95.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[-68,-22] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sünmedve lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a sünmedve testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A sünmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy zombi.

Elszántan a másikra támadsz. Csontszuronnyal felnyársalod a zombi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A zombi csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontváz.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a csontváz bal vállát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz nála 1 sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 16 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1600.
Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [-68,-23] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy sakál. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 8-9.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sakál bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sakál fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sakál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy autentikus vámpír. Amikor elhal a zaj, előmászol. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [22 pontot használtál fel, van még 73.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 43.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 13.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 12.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 8. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 12.]
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebből a következő körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 175 pontot. A következő körben tehát 187 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yaztromo, egy hosszú ősz hajú, félszemű troll férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr híve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 35. fordulód.

Erő: 15 (17) Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 254 cm
IQ: 20 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 474 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 19 Életpont: 129/111 Jellem: semleges (-9) Tul. pont: 3
Szerencse: 18 Varázspont: 29/28 Pénz: 93 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 12/5 Pszi pont: 15/9
Eddig összesen 187 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 413 TP-t kaptál. Jelenleg 5 790 TP-d van. A következő szinthez még 1 210 TP szükséges. Trófeáid: szintszívó, északi aurach.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 3/42 (+20%) szúrófegyverek: 13/59 (+28%)
vágófegyverek: 1/14 (+14%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 4/44
dobófegyverek: 4/53 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
45,100 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 63 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/63 (+22%) 2. nyomkövetés: 6/30 (+34%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 2/23 5. csapdakészítés: 3/75 (+12%) 6. csapdaészlelés: 1/5
7. gyógyítás: 10/79 8. titkosírás: 1/52 9. felderítés: 1/51
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 1/19 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 1/0 14. harcművészetek: 1/0 15. zene: 1/0
16. szörnyismeret: 3/2 17. pszi: 2/9 (+4%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 1/59 20. vitalitás: 1/0 21. bányászat: 3/67
22. testépítés: 1/0 23. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szöges bőrpajzsot (#66) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot, csak egyszer), dárdát (#10) (max. 1 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot )
mászol max. 28 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
nektoraf (#355), hadroszaurusz (#162), élőholt sullár (#216), vízionár (#66), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (1,6) pszi-ernyő (#64)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 11, 12, 20, 31.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 16 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1600.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 223 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
2 * bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57) 1 * mászókarom (#78)
1 * rézsisak (#72) 1 * szöges bőrpajzs (#66)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csontszablya (#64)
$1 * csontszurony ($12) 1 dárda (#10) 2 ezüstshuriken (#327)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst gyűrű (#180) 3 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * koponya gyűrű (#1733)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
1 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 rézkulcs (#75) 1 + tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 19 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 11]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bőr (#95) 6 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 3 grákóbőr (#41)
2 gyöngymangó (#135) 10 halálvirág (#2371) 10 kaktusztüske (#114)
3 királygyík bőr (#44) 12 madártoll (#112) 5 móri gyümölcs (#116)
2 mutáns csont (#331) 2 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
1 rézdarab (#70) 17 sallank karom (#128) 12 smirglilevél (#29)
24 sünmedve tüske (#14) 5 szárnyas hernyó (#69) $1 szvó-ektoplazma ($151)
$8 tigroszlán fog ($63) 1 tükör (#43) 16 varányszem (#30)
1 varkaudar csont (#1113) 3 vasérc (#152)

Összsúly: 44.60 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 2 királygyík bőr (#44)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontkulcs (#74) 6 sünmedve tüske (#14) 1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-70 -69 -68 -67
-24
-23
-22
-21
-20
(-69,-22) bíborgörények (#84)
(-68,-23) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, 24. jellempróba, sakál (#28)
(-68,-22) sünmedve (#33), zombi (#49), csontváz (#48), Leah oltár
(-68,-21) a 31. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), 2. jellempróba, Tharr oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), acéldarázs (#140), zombi (#49), Duer-ork (#45), Tugt-ork (#46), varkaudar (#64)

Üzenet küldése a karakternek