Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. nov. 17. 9h:06' EZ A 62. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD 63. játékheted kezdete: nov. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1042 SZÁMLA : XXXX |
f 153 | kísérletezel a 153. tárggyal |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű belecsíp a derekadba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Elhajítod a vacak kaffogó hebrencs trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő gyilkos tetű trófeát. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) [26,2] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy húsevő magszim. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [25,1] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebesített csontlepke. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontlepke testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
be 531 | bemész az 531. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz Murrtipnek (ahogyan röviden nevezted őt), és tovább indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 111.]
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a woor-antilop bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A woor-antilop többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [26,-1] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Gránittorony: keletre 3, északra 33 mérföld. Gnómlak: nyugatra 3, délre 6 mérföld. Remetelak északkelet felé. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [26,-2] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy tigroszlán. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [25,-4] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY) A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges. |
RÉZDARAB (70. TÁRGY) Gyakran lehet a földben ásva furcsa, sárga színű, kemény anyagot találni. Ezt a bölcsek réznek nevezik, és állítólag abból az időből maradtak itt darabjai, amikor a fémek még gyakoribbak voltak. Bár a réz elég gyakori, és nem annyira értékes, mint más fémek, sok dologra használhatod, amíg nem találsz valami jobbat. Megmunkálásához elengedhetetlenül szükséges a kőkalapács. |
MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY) A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver. |
Erő: | 19 | Szint: | 9 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 8 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 53/53 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 136/79 | Jellem: | jó (40) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 10 |
dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12) << csontszablya (#64) |
25,44 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 743 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 3 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. gyógyítás: | 10 | 6. zene: | 3 |
7. zárnyitás: | 2 | 8. vadászat: | 3 | 9. bányászat: | 6 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 2 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
Risara (#1529) |
Összsúly: 54.09 kg | Megterheltség: 112% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 2 | óndarab (#85) | 2 | rézdarab (#70) |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | |
-5 | |
|
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|