34. forduló, 36. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. nov. 17. 9h:06'
EZ A 62. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD
63. játékheted kezdete: nov. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [28,2] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.)

f 153 kísérletezel a 153. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Eltelik egy óra... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. [10 pontot használtál fel, van még 160.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[27,2] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy gyilkos tetű. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű belecsíp a derekadba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Elhajítod a vacak kaffogó hebrencs trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő gyilkos tetű trófeát. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Látsz egy olvasztókemencét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! (ld. enc.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [26,2] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy húsevő magszim. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Találsz egy smirglibokrot. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [25,1] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebesített csontlepke. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontlepke testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Van itt egy apró gnómlak (531. épület.). [44 pontot használtál fel, van még 116.]

be 531 bemész az 531. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz. Egy kopaszodó, barátságosan mosolygó gnóm nyit ajtót. Az, hogy barátságosan mosolyog, csak azután derül ki, hogy a száját és orrát fedő zöld sálszerű valamit leveszi.
- Hahó! Hogy s mint? - köszönt az apró alak. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. A gnóm egészen felvidul. - Szóval sikerült a dolog! [20 tapasztalati pontot kaptál.] Amint ígértem, van itt még egy térkép. Ez tulajdonképpen egy sűrű erdőben van, valamilyen szilverina rom. Állítólag gonosz szellemek őrzik a kincset, ezért ha félős vagy, nem menj oda... - Szilverina? - vonod fel kérdőn a szemöldöködet, majd ráébredve, hogy a gnóm gyávának tartott, ráröffensz: - Na ide azzal a térképpel! - a gnóm előhozza a füstös szobájából, és átnyújtja neked. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 1 jóságpont jár.]

3
2
4
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 14. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 42, délre 3 mérföldre található.

Búcsút intesz Murrtipnek (ahogyan röviden nevezted őt), és tovább indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 111.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[25,0] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy woor-antilop közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a woor-antilop bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A woor-antilop többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [26,-1] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Gránittorony: keletre 3, északra 33 mérföld. Gnómlak: nyugatra 3, délre 6 mérföld. Remetelak északkelet felé. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [26,-2] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy tigroszlán. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 75.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[25,-3] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy sérült alpesi tehén nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [25,-4] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 43.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+29 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 3.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 174 pontot. A következő körben tehát 174 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY)
A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges.

RÉZDARAB (70. TÁRGY)
Gyakran lehet a földben ásva furcsa, sárga színű, kemény anyagot találni. Ezt a bölcsek réznek nevezik, és állítólag abból az időből maradtak itt darabjai, amikor a fémek még gyakoribbak voltak. Bár a réz elég gyakori, és nem annyira értékes, mint más fémek, sok dologra használhatod, amíg nem találsz valami jobbat. Megmunkálásához elengedhetetlenül szükséges a kőkalapács.

MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY)
A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 35. fordulód.

Erő: 19 Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 11 Támadás: 8 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 8 Védekezés: 4 Menekülés: 35 % Életkor: 53/53 év
Egészség: 18 Életpont: 136/79 Jellem: jó (40) Tul. pont: 1
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 184 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 533 TP-t kaptál. Jelenleg 8 392 TP-d van. A következő szinthez még 3 608 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos tetű, alpesi tehén, piromenyét.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 8 ütőfegyverek: 10
dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12) << csontszablya (#64)
25,44 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 3 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 1 5. gyógyítás: 10 6. zene: 3
7. zárnyitás: 2 8. vadászat: 3 9. bányászat: 6 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 2 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Risara (#1529)

Összsúly: 54.09 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 2 óndarab (#85) 2 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

24 25 26 27 28 29
-5
-4
-3
-2
-1
0
1
2
3
(25,-4) érclelőhely
(25,-3) alpesi tehén (#91)
(25,0) Raia oltár, woor-antilop (#31)
(25,1) apró gnómlak (#531), gumifa (#38), Tharr oltár, csontlepke (#746)
(26,-2) tigroszlán (#43), gumifa (#38)
(26,-1) az 1. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), 24. jellempróba, mélységi grittang (#103)
(26,2) húsevő magszim (#67), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár
(27,2) gyilkos tetű (#116), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek