347. forduló, 349. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 11. 11h:09'
EZ A 358. JÁTÉKHETED, 348. FORDULÓD
359. játékheted kezdete: okt. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

SUSMAKIAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [179,60] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+6 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+67 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+111 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 689.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 684.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 679. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 674. Kapsz 5 VP-t.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 674.]

* 6. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 674.]

* 7. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 674.]

* 8. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 669. Kapsz 5 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 664. Kapsz 5 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 654. Kapsz 10 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 652. Kapsz 2 VP-t.]

p 120 használod a 120. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a nagyobb agypajzs pszi képességet. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 647. Kapsz 5 VP-t.]

v 6 10 elmormolod a 6. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 642. Kapsz 5 VP-t.]

v 1 12 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 637. Kapsz 5 VP-t.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 637.]

ef 15 526 energia fejlesztése 15
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 532. Kapsz 76 VP-t.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Laenlena. A feladatod a következő. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy dobóhálót! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Keményen dolgozol, de végül elkészíted a feladatul kapott dobóhálót 212 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Kakklomplak néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Egy mini-labirintus bejárata előtt álltok. Fel kell derítened és térképezned az egész labirintust, és megtalálni a benne elrejtett tárgyakat. Fél órát kapsz. Úgy eltévedsz a labirintusban, hogy egy óra múlva a kalandmesternek kell kihoznia. Hát, a felderítés szakértelmed még nem az igazi!
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 512.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Gránitvállú Garhin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Most kiderül, hogy mennyire értesz a csapdákhoz. Egy nagy kőtömbön egy kincsesláda van, de a kőtömb körül csapdák vannak. Ezeket kell hatástalanítanod, és a ládát megszerezned. Habozás nélkül hozzálátsz a feladat végrehajtásához. Csapdák? Hát, még nem sokat foglalkoztál velük. Beleesel egy nagy gödörbe, majd amikor kikászálódsz, néhány karó szúr seggbe. Ez nem a te napod!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 502.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Most kiderül, hogy mennyire értesz a csapdákhoz. Egy nagy kőtömbön egy kincsesláda van, de a kőtömb körül csapdák vannak. Ezeket kell hatástalanítanod, és a ládát megszerezned. Habozás nélkül hozzálátsz a feladat végrehajtásához. Csapdák? Hát, még nem sokat foglalkoztál velük. Beleesel egy nagy gödörbe, majd amikor kikászálódsz, néhány karó szúr seggbe. Ez nem a te napod!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 492.]

fkt 312 20 felt. készítesz a 312. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 462.]

m 2 2 4 mozogsz keletre, keletre, délre
[180,60] A síkság után kisebb hegyek következnek. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy hordóagyú mameluk. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+10.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hordóagyú mameluk testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hordóagyú mameluk jobb hátsó lábát. (4 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a hordóagyú mameluk bal első lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 29 aranyat. 2 531 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 25, gyógyulás: 67, összesen: +42 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [181,60] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Találsz egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Raia hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy szárnyas gömböc vigyorog kajánul. Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ősdentor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 53.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 128 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 128 életpontot vesztettél. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel eltalálod az ősdentor bal karját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 118 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 dentor bőrt. 3 784 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 451, gyógyulás: 108, összesen: -343 ÉP}


(Továbbmész...) [181,61] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tyrannoszaurusz rex lehet. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 2 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 81, gyógyulás: 82, összesen: +1 ÉP}

Észreveszel egy tűzbokrot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy kristálypalota van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt. Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 423. Kapsz 39 VP-t.]

vps 1200 VP spórolása: 1200
Félreraktunk, letiltottunk neked 1088 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 423.]

vpf 238 VP elővétele: 238
Felszabadítottunk neked 238 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 393. Kapsz 30 VP-t.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+26 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 363. Kapsz 30 VP-t.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[181,60] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Felfedeztél egy templomot. Raia híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy szárnyas gömböc előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő ősquwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 501-550.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ősquwarg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősquwarg gigantikus potrohát. (8 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ősquwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Az ősquwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) 5 609 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 597, sebződés: 91, gyógyulás: 99, összesen: +8 ÉP}


(Továbbmész...) [181,59] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kputtyintó csalán. {max. életpontja: 341-390.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+3 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [181,58] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy quwarg ősmágus közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 55 életpontot vesztettél. Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus fejét. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 95 életpontot vesztettél. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. 291 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mocsári penke és egy kék orchidea. 3 005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 441, gyógyulás: 46, összesen: -395 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 342. Kapsz 21 VP-t.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[181,57] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kultúrmasztodon. {védettsége: 18 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 37 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon bal első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon fejét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 11 kaját. 2 470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 58, gyógyulás: 60, összesen: +2 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Fairlight hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Leon Silver I. hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy barátság szent tüzét. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy grok-képződmény van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [181,56] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Itt, a természet teremtésének mélyén az áhítat csendje uralkodik. Észreveszel egy óriás liánt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt.


(Továbbmész...) [181,55] Tovább barangolsz a fák között. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar bajnok. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 1x 1d4+4.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 18 életpontot vesztettél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt. 1 118 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 38, gyógyulás: 27, összesen: -11 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [51 pontot használtál fel, van még 291. Kapsz 51 VP-t.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[181,54] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés harci gromak. {max. életpontja: 141-150.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1 068 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [181,53] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. {támadása: 60.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Észreveszel egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.) [14 pontot használtál fel, van még 277. Kapsz 14 VP-t.]

vpf 500 VP elővétele: 500
Felszabadítottunk neked 500 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

v 77 1 elmormolod a 77. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a fúzió varázslatot! Létrehoztál 1 kvazárt. [-25 varázspont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [5 pontot használtál fel, van még 272. Kapsz 5 VP-t.]

f 244 kísérletezel a 244. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Sajna, nem sikerült semmit kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 262. Kapsz 10 VP-t.]

f 124 kísérletezel a 124. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Eltelik egy óra... Sajna, nem sikerült semmit kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 252. Kapsz 10 VP-t.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 251. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: szk 156 0 0 keresed a 156. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 211.]

tf 4 11 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [11 pontot használtál fel, van még 200.]
A szervezetedet méreg pusztítja (-62 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 79 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 4 kaját bezabál a quwarg harcos. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 489 pontot. A következő körben tehát 689 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 348. fordulód.

Erő: 52 (70) Szint: 32 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 38 (45) Támadás: 55 (58) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 32 (44) Védekezés: 68 (74) Menekülés: 40 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 33 (45) Életpont: 960/923 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (27) Varázspont: 1134/1134 Pénz: 6277 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 67/10 Pszi pont: 235/468 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 1
Eddig összesen 4390 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 656 TP-t kaptál. Jelenleg 4 358 865 TP-d van. A következő szinthez még 141 135 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, védelmező morf, kisebb quwarg isten.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/86 ökölvívás: 31/25 (+10%) szúrófegyverek: 31/62 (+4%)
vágófegyverek: 27/42 ütőfegyverek: 6/12 lőfegyverek: 28/43 (+3%)
dobófegyverek: 13/3

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
181,53 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 191
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 755 időszaki: 709

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/5 Max életkor 157 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/34 (+34%) 2. nyomkövetés: 64/26 (+5%) 3. mászás: 17/29
4. csapdakészítés: 19/30 (+7%) 5. csapdaészlelés: 1/92 (+18%) 6. gyógyítás: 78/66
7. titkosírás: 7/30 8. felderítés: 13/50 (+7%) 9. szörnyidomítás: 22/58
10. teológia: 28/44 (+14%) 11. taumaturgia: 54/51 (+10%) 12. szerencsejáték: 3/83
13. versengés: 19/23 14. harcművészetek: 29/13 15. zene: 40/61
16. szörnyismeret: 15/88 17. pszi: 33/82 (+5%) 18. zárnyitás: 1/20
19. vadászat: 26/37 20. bányászat: 36/62 (+5%) 21. úszás: 13/83

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70
9. gyors fejlődés: 1 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) csupasz izom (#28) nagyobb agypajzs (#120) áldomás (#6) (2,0)
vámpirizáció (#1) (4,0)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (teljesítve)
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. bányászház (700): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 11, 14, 16, 41.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1524, az összesen kapott pontszám: 154605. (összesen ölhető: 1524 ) Eddig 8 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 8 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 95 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 216 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 bányászcsákány (#434) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 Krogan buzogánya (#1561)
Vízifegyverek
1 avenir (#1706) 1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 1 moa stuki (#413)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 3 kerek kő (#19) 8 nyílvessző (#108)
6 rézgolyó (#343) 1 sallank nyíl (#129) 9 stukilövedék (#414)
18 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
4 esszenciakristály (#350) 2 jégpasztilla (#1566) 11 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
10 tolmokov-koktél (#351) 3 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * díszes tunika (#1488) 1 szöges páncél (#65)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 * kyorg köpeny (#741) 4 rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 * Huddens kesztyűje (#649) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Övcsatok
1 * kyorg övcsat (#1456)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
18 borostyán függő (#162) 8 obszidián függő (#195) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
4 aranylánc (#191) 2 csodálatos nyaklánc (#1211) 1 ezüst nyaklánc (#117)
3 * gólem talizmán (#811) 2 gyöngysor (#192) 6 halálhozó talizmán (#813)
3 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144) 13 * korinthai talizmán (#814)
1 trófea nyaklánc (#196) 2 varkaudar szimbólum (#1528) 2 vortex amulettje (#607)
1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 arany papi karkötő (#309) 4 ezüst karkötő (#158) 1 halálhozó karkötője (#816)
1 * Huddens alkarvédője (#1550) 2 obszidián karkötő (#229) 1 * teriadan karkötő (#844)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
35 * angyalok gyűrűje (#529) 3 aranygyűrű (#193) 1 * balkezes gyűrű (#1549)
2 ezüst gyűrű (#180) 1 regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 56 csepp tinta (#101), fér még: 4]
2 fűszertartó (#210) [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0]
8 huhogó bibe (#332) [bennük 25 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 71]
15 sullár hólyag (#168) [bennük 106 csepp spiritusz (#170), fér még: 194]
12 szent kehely (#257) [bennük 120 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
24 uzbány csőr (#169) [bennük 288 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 60 korty víz (#27), fér még: 0]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 2 aenouth ködkürt (#1554)
20 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 17 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
2 destabilizátor (#1275) 5 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
2 ezüst kulcs (#184) 7 Fairlight szütyője (#2108) 1 feneketlen bugyor (#570)
8 fenőkő (#1618) 1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576)
190 gyógykenőcs (#313) 126 kaja (#2) 7 keg gomba (#1615)
1 kinemfogyó tegez (#368) 2 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
5 kötél (#92) 5 kristályfolyadék (#449) 1 kristálygömb (#265)
6 krónika (#1725) 6 leviatán hólyag (#2182) 10 leviatángumó (#1757)
3 manakristály (#500) 15 megsemmisítő (#1540) 2 morf esszencia (#2452)
3 nagy aranykulcs (#246) 5 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
30 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 5 rézkulcs (#75)
1 ryuku tájoló (#1224) 1 sáfránykő (#979) 1 sáfránykristály (#675)
4 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 2 szent jogar (#150)
1 szuper dobóháló (#273) 2 távcső (#42) 4 titanitdukát (#1480)
1 + tüskecsapda (#242) 4 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183)
5 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 65 álompor (#396) 151 átlátszó morfplazma (#2451)
133 bíbor morfplazma (#2450) 9 borkonyó bibe (#312) 2 csillezsályalevél (#1253)
6 csuklyavirág (#133) 9 dentor bőr (#551) 10 dorony tüdő (#212)
85 drótszőr (#37) 4 eknozol (#540) 6 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 26 ezüstdarab (#326) 133 fehér morfplazma (#2445)
24 fekete gyöngy (#99) 150 fekete morfplazma (#2446) 4 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 2 fülemüle agyar (#267) 6 galachmit (#310)
$3 gromak bőr ($268) 3 gyíkfű (#201) 71 gyöngymangó (#135)
6 hattyútoll (#1222) 6 hibátlan tűzopál (#1642) 5 ilkin érc (#232)
1 jégszív (#282) 74 kaktusztüske (#114) 11 karbin plazma (#199)
3 kazmár gyökér (#205) 124 kék morfplazma (#2442) 8 kék orchidea (#68)
3 kőszem (#304) 10 kvazár (#244) 1 lélekkő (#1650)
162 lila morfplazma (#2448) 84 madártoll (#112) 14 magszim bél (#103)
88 mákrózsa virág (#56) 10 mandibulapenge (#125) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
12 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659) $1 mutáns csont ($331)
125 narancs morfplazma (#2449) 7 nektoraf faggyú (#667) 25 óndarab (#85)
10 ovimon-bogyó (#207) 1 pirkit (#153) 6 polip szívóka (#391)
22 purifikátor háj (#269) 2 raaba-gumó (#936) 3 rakolits por (#669)
3 ramit kő (#226) 9 remák szív (#264) 2 rézdarab (#70)
2 rókafarok (#124) 3 ryuku rúnatekercs (#1162) 1 sámán erszény (#650)
147 sárga morfplazma (#2447) 1 smaragdkő (#678) 19 sünmedve tüske (#14)
7 szárnyas hernyó (#69) 4 szuperkötél (#209) 10 szvó-ektoplazma (#151)
2 Thargodan esszencia (#328) $1 trikornis szarv ($198) 1 tükör (#43)
$3 tyrex csont ($280) 42 vasérc (#152) 20 vízionár szem (#102)
140 vörös morfplazma (#2443) 2 vörös zyel (#606) 4 xirnox szív (#213)
137 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 325.27 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
180 áldott kő (#642) 15 hollókristály (#1102) 2245 kaja (#2)
110 megsemmisítő (#1540) 1 pengepajzs (#425) 40 varázskő (#305)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
741 álompor (#396) 900 anguaxin váladék (#1382) 900 borkonyó bibe (#312)
1099 csalánvirág (#582) 740 csontkulcs (#74) 470 dözmöng szív (#122)
129 dűneelf arckendő (#1920) 90 ében nyílvessző (#848) 1 fejsze (#1240)
19 fenőkő (#1618) 1653 fokhagyma (#403) 27 grifftojás (#179)
6492 halcsont (#390) 6939 kaja (#2) 100 kaktuszbogyó (#429)
2743 kővirág gyümölcs (#1956) 7 kristály kulcs (#1818) 3861 lidércesszencia (#1074)
9512 lótuszvirág (#447) 224 mimózabimbó (#1878) $3337 mutáns csont ($331)
3888 nothar bogyó (#923) 700 nyílvessző (#108) 1 olló (#335)
1445 óndarab (#85) 492 pirkit (#153) 10 pszi kristály (#618)
$7410 quwarg tojás ($360) 210 rum (#1419) 586 ryuku védőkenőcs (#1154)
10717 sallank karom (#128) 6 súlyzó (#347) 904 teriád féreg (#1276)
155 Thargodan csont (#1181) 1480 Thargodan esszencia (#328) 410 tinta (#101)
28 tl'urlang fiola (#788) 2 trófea nyaklánc (#196) 16731 tükör (#43)
876 tűzbimbó (#623) 20 tűzsárkány ital (#1400) 200 vámpírfog (#1221)
3086 varányszem (#30) 100 véka rizs (#1364) 7213 viharhomok (#1919)
202 xirnox szív (#213) 2221 yetiszív (#1070)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ilkin érc (#232) 1 pular kristály (#239) 1 ramit kő (#226)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
58 arany (#50) 6 borkonyó bibe (#312) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 dentor bőr (#551) 1 gromak bőr (#268) 11 kaja (#2)
1 kék orchidea (#68) 3 kerek kő (#19) 1 kvazár (#244)
2 mocsári penke (#148) 2 rézdarab (#70) 1 tyrex csont (#280)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

178 179 180 181 182
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
(180,60) hordóagyú mameluk (#254), Dornodon rúnaköve, vaskohó (#155), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(181,53) bűbájlidérc (#761), phua-kúp (#372), Tharr oltár, 48. jellempróba
(181,54) tüskés harci gromakok (#156), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, 38. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(181,55) varkaudar bajnokok (#190)
(181,56) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), Chara-din monolitja (#534)
(181,57) kultúrmasztodon (#227), Dornodon rúnaköve, oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(181,58) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg ősmágus (#302)
(181,59) kputtyintó csalán (#247)
(181,60) márványtorony (#175), Raia oltár, művészi porolit (#720), ősdentor (#282), ősquwarg (#300)
(181,61) tyrannoszaurusz rex (#160), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, 40. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek