345. forduló, 347. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jún. 16. 9h:19'
EZ A 684. JÁTÉKHETED, 346. FORDULÓD
685. játékheted kezdete: jún. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


32 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,73] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 8. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 50 kaját (40 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 50 kaja (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 kvazár kardot (100 arany kikiáltási áron), 1 nitmák kardot (100 arany kikiáltási áron), 1 varkaudar szablyát (50 arany kikiáltási áron), 1 ryuku buzogányt (200 arany kikiáltási áron), 1 mithril láncinget (300 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Chini, amikor összefutottatok, adott neked 2 pirkitet. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+80 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+12 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 467.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

vi 10 viselkedésed: 10
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

lm 9 14 16 mozogsz 9 14 16
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [9. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [11. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [12. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [13. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [14. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [15. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [16. PONT.] [56 pontot használtál fel, van még 411.]

lm 18 2 19 mozogsz 18 2 19
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [17. PONT.] Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [18. PONT. --> 1. SZINT, 1. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [17. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [18. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [19. PONT.] [48 pontot használtál fel, van még 363.]

lm 24 26 34 mozogsz 24 26 34
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [24. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [25. PONT.] Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [26. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [28. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [29. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Újabb kanyar! [31. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [32. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [34. PONT.] Egy quwarg anyakirálynőt veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megbököd a quwarg anyakirálynő jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 106, gyógyulás: 22, összesen: -84 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] [87 pontot használtál fel, van még 276.]

lm 34 34 34 mozogsz 34 34 34
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [34. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg anyakirálynő. {egyik sebzési módja: 4x 6d5+12.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő nyakát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megbököd a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a quwarg anyakirálynő bal vállát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megkarcolod a quwarg anyakirálynő bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 84, gyógyulás: 17, összesen: -67 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [34. PONT.] Egy quwarg anyakirálynő lakik itt. {támadása: 42.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a quwarg anyakirálynő jobb középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 111, gyógyulás: 23, összesen: -88 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [34. PONT.] Egy quwarg anyakirálynő lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő jobb első lábát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (40 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg anyakirálynő jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg anyakirálynő bal oldalát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 126, gyógyulás: 18, összesen: -108 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. [49 pontot használtál fel, van még 227.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [31. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [29. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [28. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [26. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [25. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [24. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [18. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [17. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosót egy másik járat keresztezi. [2. PONT.] Hopp, itt lehet eggyel feljebb menni! A lépcső nem túl bizalomgerjesztő, de azért felmászol rajta - és lám, baj nélkül! [1. PONT. --> 2. SZINT, 18. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [17. PONT.] Mész tovább, előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [16. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út itt elkanyarodik. [15. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [14. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [13. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [11. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [8. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [7. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [2. PONT.] Elértél a felfelé vezető lépcső aljához. Felkukázol, majd lassan fellépkedsz. [1. PONT. --> 3. SZINT, 7. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. [6. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [5. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [4. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [2. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [224 pontot használtál fel, van még 3.]

vi 5 viselkedésed: 5
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 8 8 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 8 8 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 8 8 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még -10.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -10.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -15.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben -15 pontod maradt, ebből a következő körre -15 pontot vihetsz át. Kapsz még 487 pontot. A következő körben tehát 472 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 346. fordulód.

Erő: 38 (37) Szint: 23 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 37 (39) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 38 (59) Védekezés: 79 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 35 Életpont: 317/123 Jellem: jó (378) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (39) Varázspont: 327/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/10 Pszi pont: 29/17 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2080 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 1063864 TP-d van. A következő szinthez még 136136 TP szükséges. Trófeáid: hordóagyú mameluk, kultúrmasztodon, Ek'Hor. A 346. fordulódban 29 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 29 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/25 ökölvívás: *21/100 szúrófegyverek: 23/77
vágófegyverek: 8/11 ütőfegyverek: 23/72 lőfegyverek: *24/100
dobófegyverek: 10/33

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dzsumbujharcos bóla (#1458) (1 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/39 2. nyomkövetés: 60/54 3. lopás: 6/31
4. mászás: 15/13 5. csapdakészítés: 22/8 (+5%) 6. csapdaészlelés: 26/70
7. gyógyítás: 85/27 8. titkosírás: 4/50 9. felderítés: 24/20
10. szörnyidomítás: 8/95 11. teológia: 10/74 (+16%) 12. taumaturgia: 28/46 (+3%)
13. szerencsejáték: 7/0 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/40
16. zene: 42/83 (+3%) 17. szörnyismeret: 8/2 18. pszi: 3/84 (+3%)
19. zárnyitás: 7/39 20. vadászat: 18/95 21. bányászat: 32/45
22. úszás: 24/77 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 4300. karakternek
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
varkaudar iszákos (#688)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 fekete gyöngy (#99) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(144,73) quwarg anyakirálynő (#269)

Üzenet küldése a karakternek