344. forduló, 346. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 5. 12h:01'
EZ A 596. JÁTÉKHETED, 345. FORDULÓD
597. játékheted kezdete: okt. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,44] koordinátán.
Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+154 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.)

* 1. KP: vv 127 26 72 elmormolod a 127. varázslatot a 26. varázslatot a 72. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 512.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 510.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 508.]

* 2. KP: vv 64 4 0 elmormolod a 64. varázslatot a 4. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 506.]
Fürgén varázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 504.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

* 4. KP: vv 224 12 24 elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 502.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 500.]

* 5. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 500.]

* 6. KP: v 1 10 40 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 495.]

* 7. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

* 8. KP: kf 815 0 0 kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
A nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

* 9. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 487.]

* 10. KP: ek 362 0 0 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 477.]

a 133 3906 1 átadod a 133. tárgyat a 3906. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Már túl sok tárgy van nála, ezt nem adhatod neki oda. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

h 1271 133 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 477.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[133,45] Alacsonyabb hegyek közé értél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Marcho Ven-Saak hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +21 életerőt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő tüskés harci gromak nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 141-150.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a tüskés harci gromak bal oldalát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +11 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (140,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy csontváz lord. {támadása: 34.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 93 életpontot vesztettél. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a csontváz lord bal vállát. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal súrolod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. 1 755 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 130, gyógyulás: 8, összesen: -122 ÉP}

Egy szikla mögé rejtőzöl. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ó! Hiszen ez egy élőholt tigris. {max. életpontja: 141-151.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [134,46] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy ryuku ostromteknős. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 141-160.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku ostromteknős testét. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy Thargodan csontváz. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+12.}

Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

A következő ellenfél egy hegymélyi lidérc. {védettsége: 50 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.}

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegymélyi lidérc jobb karját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc jobb lábát. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Rövid karddal végigvágod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A hegymélyi lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (140,61)-> 7 arany, -2 ÉP] 1 802 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 37, gyógyulás: 60, összesen: +23 ÉP}

Találsz nála 8 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 636 (limit: 1310), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 62048.
Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy Chara-din monolitját. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Van itt egy Bunkó Akadémia (707. épület.). Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [135,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kérődző etra. {max. életpontja: 109-113.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra bal első lábát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a kérődző etra nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Lábával meglök a kérődző etra. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +10 életerőt. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 11, gyógyulás: 1, összesen: -10 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amőba. {max. életpontja: 543-562.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. 191 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba hullámzó testét. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a korinthai amőba testét. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 286 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 59, gyógyulás: 73, összesen: +14 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 437.]

a 148 3906 2 átadod a 148. tárgyat a 3906. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Már túl sok tárgy van nála, ezt nem adhatod neki oda. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Harcban a bevált rövid kardot fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy opati polip! {támadása: 9.}

Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Rövid karddal párszor kilyukasztod az opati polip testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 417.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a megbízható rövid kardot markolod. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy opati polip! {védettsége: 7 szúró, 7 vágó, 7 ütő ellen.}

Meglengetve a rövid kardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az opati polip egyik csápját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápjaival az opati polip lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 397.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a megbízható rövid kardot markolod. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna! {max. életpontja: 27-32.}

Marokra fogva a rövid kardot a másikra rontasz. {CSTT:} Rövid karddal párszor kilyukasztod az elektromos angolna sikamlós testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 377.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált rövid kardot fogod használni. Nincs szerencséd! A víz alatt csak hínárokat találsz, se kincs, se szörny. [20 pontot használtál fel, van még 357.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a hatékony rövid kardot markolod, harcra készen. Fúj! Egy dög úszik előtted. Öklendezve a felszínre merülsz. Mára elment a kedved az úszástól. [20 pontot használtál fel, van még 337.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Harcban a bevált rövid kardot fogod használni. Fúj! Egy dög úszik előtted. Öklendezve a felszínre merülsz. Mára elment a kedved az úszástól. [20 pontot használtál fel, van még 317.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

131 132 133 134 135 136
43
44
45
46
47
(133,45) Elenios oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), tüskés harci gromakok (#156), csontváz lord (#177)
(134,46) ryuku ostromteknős (#362), Thargodan csontváz (#297), hegymélyi lidérc (#7084), Bunkó Akadémia (#707), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(135,46) kérődző etra (#368), gumifa (#38), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, korinthai amőba (#420), opati polip (#195), elektromos angolna (#196)

[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Utad során felfedezel egy Arénagödröt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +17 életerőt. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 307.]

f 733 kísérletezel a 733. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Telik múlik az idő... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz bunthar zsákot. (ld. enc.) 258 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 297.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy norpadolótika. {védettsége: 24 szúró, 40 vágó, 24 ütő ellen.}

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a norpadolótika testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 72, gyógyulás: 64, összesen: -8 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy norpadolótika.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a norpadolótika bal középső lábát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod a norpadolótika bal középső lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A norpadolótika a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 71, gyógyulás: 63, összesen: -8 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vark. nekromanta. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi eredménye! Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +23 életerőt. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 27, gyógyulás: 4, összesen: -23 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy kronotapír. (ld. enc.) {támadása: 60.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-4 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-12 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 109, gyógyulás: 16, összesen: -93 ÉP}

[45 pontot használtál fel, van még 227.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[135,46] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy gumifát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy karmos tankány. {támadása: 16.} Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +16 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP] 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [135,45] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy dehidrátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 131-139.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dehidrátor farkát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod a dehidrátor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dehidrátor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +11 életerőt. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy Thargodan csontváz áll veled szemben.

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megkarcolod a Thargodan csontváz jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy dermesztő lidérc. {védettsége: 38 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.}

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A dermesztő lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

Találsz nála 1 manakristályt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 638 (limit: 1310), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 62298.
Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Nano Pallanthoff formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy nekrofunt. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [134,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hmm, csak egy vörös rakolits. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 16.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 17 életpontot vesztettél. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vörös rakolits egyik karját. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod a vörös rakolits fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Csáprágójával a vörös rakolits megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vörös rakolits összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +31 életerőt. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 32, gyógyulás: 1, összesen: -31 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Fából lettem én, szalmából,
De egy porcikám se lángol.
Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Andezit Tódor hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 197.]

tim 40 titkosírás megfejtése 40 pontért
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet. {támadása: 40.}

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 86 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a massza ragyás testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal súrolod a massza testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A massza meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A massza egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A massza pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Többször megcsíp a massza. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a massza ollója. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (140,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 253, gyógyulás: 35, összesen: -218 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Ez az! Megtaláltad! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (140,61)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 tolmokov-koktél és egy mérg. vas dobónyíl. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [40 pontot használtál fel, van még 157.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[133,43] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy hegymélyi lidérc száll szembe veled. {védettsége: 50 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegymélyi lidérc jobb lábát. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hegymélyi lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (140,61)-> 7 arany, -2 ÉP] 1 802 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 19, gyógyulás: 52, összesen: +33 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy dermesztő lidérc. {egyik sebzési módja: 4x 3d4+6.}

Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a dermesztő lidérc egyik csápját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). A dermesztő lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 lidércesszencia [lidércesszencia ládikóba-> (140,61)-> 7 arany, -2 ÉP]. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Találsz nála 1 keg gombát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 640 (limit: 1310), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 62548.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [132,43] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +37 életerőt.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy élőholt quwarg áll veled szemben. {max. életpontja: 218-237.}

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt quwarg testét. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvagdalod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +25 életerőt. 1 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontváz lord. {max. életpontja: 158-177.}

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a csontváz lord zörgő csontját. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal súrolod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +32 életerőt. 1 755 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}

Találsz nála 2 ork csodaszert.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 642 (limit: 1310), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 62798.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [131,43] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ki-Nyú Vacc orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy dermesztő lidérc. {max. életpontja: 159-168.}

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a dermesztő lidérc áttetsző testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +26 életerőt. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt quwarg. {védettsége: 15 szúró, 27 vágó, 22 ütő ellen.}

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg torát. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 710 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 43, gyógyulás: 59, összesen: +16 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 ork csodaszert.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 644 (limit: 1310), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 63048.
Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [15 pontot használtál fel, van még 142.]

m 3 mozogsz délkeletre
[132,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy hegymélyi lidérc. {egyik sebzési módja: 2x 3d10+7.}

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hegymélyi lidérc jobb karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Rövid karddal végigvágod a hegymélyi lidérc nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A hegymélyi lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (140,61)-> 7 arany, -2 ÉP] 1 802 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 43, gyógyulás: 60, összesen: +17 ÉP}

Második ellenfeled egy szubreális vámpír. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +36 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 88, gyógyulás: 20, összesen: -68 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Daleron Kawer vigyorog kajánul. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Körbevizsgálódsz. Friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 137.]

szk 396 keresed a 396. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy bunthart. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

ef 10 518 energia fejlesztése 10
Ebbe a képességbe te már belefejlesztetted a szükséges mennyiséget! [0 pontot használtál fel, van még 137.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [10 pontot használtál fel, van még 127.]

* 3. BP: le 815 0 0 leveszed/lerakod a 815. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 127.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 28, 8.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a sörényes ubuk. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 127 pontod maradt, ebből a következő körre 127 pontot vihetsz át. Kapsz még 486 pontot. A következő körben tehát 613 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUNTHAR ZSÁK (734. TÁRGY)
Tíz bunthar bőrből egy aranytű segítségével egy fantasztikusan praktikus hátizsákot varrhatsz magadnak 40 TVP árán! A zsákba rengeteg hasznos holmi fér - ezentúl +25 különböző fajta tárgy lehet nálad (ha azt semmi nem módosítja, 150 lehet). Ha több bunthar zsák van a birtokodban, a hatásuk nem adódik össze. A bunthar zsák nem ellopható, és nem átadható. Persze így is előfordulhat, hogy elveszted esetleg valamiképp - de ne aggódj, meglevő tárgyaid ilyenkor nem vesznek el, persze újabb tárgyat nem vehetsz fel addig, amíg 150 vagy több tárgyad van.

KRONOTAPÍR (286. SZÖRNY)
Az alanori tudósok szerint a csatornán suttyomban átúszó kalandozók óriási bajt okoztak azzal, hogy megbolygatták a Thargodan csatamezőket, és a rettegett következmények nem is késlekedtek. Úgy tűnik, a Thargodan csatamezők mélyén szunnyadó ősi mágia megzavarásának eredményeképp repedés keletkezett a dimenziók között, és szerencsétlenségünkre pont az idő létsíkja keletkezett egy átjáró! Lehetséges, hogy Ghallán ennek következményeként az idő fel fog gyorsulni, de mintha ez nem lenne elég, ún. kronoteremtmények özönlöttek át, melyek érintésükkel zavart kelthetnek az időben. A kronotapírokat úgy tűnik, mágnesként vonzzák a Thargodan csatamezők: rövid időn belül (ha az időnek egyáltalán megmaradt a jelentése) el fogják őket árasztani. A kronotapírok az idő fázisai között való mozgásuk miatt gyakorlatilag sebezhetetlenek, bár a tudósok már dolgoznak azon mágikus anyag keresésén, amely a képességet semlegesíteni tudja. Egy jós szerint a megoldás a tiltott manaforrásban keresendő.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 345. fordulód.

Erő: 33 (42) Szint: 27 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 44 (48) Támadás: 30 (32) Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 32 (38) Védekezés: 35 (40) Menekülés: 40 % Életkor: 165/171 év
Egészség: 33 (37) Életpont: 409/407 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 41 (45) Varázspont: 773/488 Pénz: 5315 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 55/10 Pszi pont: 181/628 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 3610 szörnyet (26 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 37 996 TP-t kaptál. Jelenleg 2 284 485 TP-d van. A következő szinthez még 15 515 TP szükséges. Trófeáid: norpadolótika, varkaudar iszákos, zombi mester. A 311. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5750 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/88 (+21%) ökölvívás: 2/18 szúrófegyverek: 23/75
vágófegyverek: 34/30 (+18%) ütőfegyverek: 18/10 lőfegyverek: 24/82 (+2%)
dobófegyverek: 11/66 (+25%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -21.); bronzhegyű nyíl (#94) (22 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
132,44 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 58

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 160 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/62 (+11%) 2. nyomkövetés: 93/17 (+55%) 3. lopás: 6/21
4. mászás: 15/94 5. csapdakészítés: 26/68 6. csapdaészlelés: 32/50
7. gyógyítás: 33/84 8. titkosírás: 23/24 (+16%) 9. felderítés: 21/80 (+5%)
10. szörnyidomítás: 10/68 11. teológia: 42/84 (+14%) 12. taumaturgia: 32/5 (+10%)
13. szerencsejáték: 1/80 14. versengés: 13/79 (+8%) 15. zene: 23/36 (+11%)
16. szörnyismeret: 50/78 17. pszi: 22/17 (+3%) 18. zárnyitás: 5/66
19. vadászat: 25/92 20. vitalitás: 1/10 21. bányászat: 32/12
22. úszás: 9/69 (+32%) 23. főzés: 16/15 24. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó;
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
pszi elementál (#221), High Density (#1949)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (3,40) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72) pszi-ernyő (#64)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97), pusztító végzet (#106)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) (málhás: +8 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
2.) Elég volt a szöszmötölésből a lepusztult helyeken. Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 53, 54, 58, 63, 66, 68, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 645 (limit: 1310), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 63173.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 144 TU szükséges.)
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 1 csatabárd (#555) 32 isteni könnycsepp (#260)
$39 szürke bőrkesztyű ($271) 1 topáz erényöv (#731) 1 fokhagyma (#403)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
344 kábító nyilacska (#1590) 668 mákrózsa virág (#56) 6 moa harci nadrág (#1862)
1580 vasérc (#152) $9859 quwarg tojás ($360) 3044 madártoll (#112)
25 sötét ital (#284) 1195 pirkit (#153) 2660 kaja (#2)
18 ogwawa kulcs (#1376) 556 sallank karom (#128) 1314 csuklyavirág (#133)
121 bogyógránát (#430) 18 szuperkötél (#209) 192 jégpasztilla (#1566)
23 bunthar bőr (#733) 4 olló (#335) 1117 vas dobónyíl (#189)
8 káoszkulcs (#884) 1202 nyílvessző (#108) 32 jégszilánk (#1128)
3 csatabárd (#555) 986 isteni könnycsepp (#260) 96 megsemmisítő (#1540)
870 ezüstdarab (#326) 64 tolmokov-koktél (#351) 18 féregbél (#1071)
$465 rókafarok ($124) 991 gyöngymangó (#135) $984 csontkulcs ($74)
6 fejsze (#1240) 114 Huddens elixírje (#830) $489 szent jogar ($150)
6 vastag ryuku kulcs (#1344) 3 Sheran cserepe (#1271) 7 halálfej szimbólum (#1417)
1905 gyógykenőcs (#313) $550 dözmöng szív ($122) 500 purifikátor háj (#269)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 3 csuklyavirág (#133)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
55 arany (#50) 6 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615)
10 mákrózsa virág (#56) 1 manakristály (#500) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
3 ork csodaszer (#1228) 6 polip szívóka (#391) 1 rakolits por (#669)
1 sáfránypor (#211) 2 tolmokov-koktél (#351) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

130 131 132 133 134 135 136
42
43
44
45
46
47
(131,43) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Elenios rúnaköve, művészi porolit (#720), dermesztő lidérc (#645), élőholt quwarg (#202)
(132,43) nekrofun (#173), élőholt quwarg (#202), csontváz lord (#177)
(132,44) hegymélyi lidérc (#7084), szubreális vámpír (#223), nekrofun (#173), művészi porolit (#720)
(133,43) hegymélyi lidérc (#7084), dermesztő lidérc (#645)
(134,44) vörös rakolits (#356), phua-kúp (#372), Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), massza (#217)
(135,45) dehidrátor (#151), Thargodan csontváz (#297), dermesztő lidérc (#645), művészi porolit (#720), nekrofun (#173), tündöklő szobor (#1587)
(135,46) kérődző etra (#368), gumifa (#38), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, korinthai amőba (#420), opati polip (#195), elektromos angolna (#196), karmos tankány (#137)

Üzenet küldése a karakternek