344. forduló, 346. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. máj. 15. 9h:12'
EZ A 680. JÁTÉKHETED, 345. FORDULÓD
681. játékheted kezdete: máj. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,76] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 galachmitot (150 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 galachmitot (150 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Nem volt pénzed a megnyert 1 mágusköpenyt (200 arany) kifizetni. Büntetésként tételenként 150 aranyat kell fizetned. Kifizetted a megvett 1 Muezli aranykezét (19 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2009. jún 9., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a jún 13-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+80 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+12 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 646.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

dd 2 eldobod a 2. tárgyat
Elhajítasz 48 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[143,76] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg királynő. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megkarcolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő kultúrmasztodon mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon bal első lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöföd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. 2354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 104, gyógyulás: 22, összesen: -82 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [144,76] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy ősi csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [145,76] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi csatamezőt. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy patakot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kultúrmasztodon. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 66 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon fejét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 2354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [56 pontot használtál fel, van még 590.]

usz 30 úszol 30 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben kampós acélszigonyt fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy szigony! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [30 pontot használtál fel, van még 560.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 555.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz jobb lábát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod az óriás csontváz jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valamit kifordít az ásód. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ubuk dobónyíl. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy szintszívó intéz feléd kihívást. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. [30 pontot használtál fel, van még 525.]

m 8 mozogsz északra
[145,75] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester! {max. életpontja: 211-250.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester bal oldalát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1901 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg szabotőr! (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 2d6+8.}

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést a másikra támadsz. Vadászkéssel néhányszor megcsapod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöföd a quwarg szabotőr jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 csontpálcát. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [47 pontot használtál fel, van még 478.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kiderül, hogy sajnos nincs nálad elég pénz. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[145,74] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt tigris. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Látsz egy nekrofunt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Találsz egy oltárt. Leah híveié.

(Továbbmész...) [144,73] A bozótost ritka erdő váltja fel. Találsz egy mínosz-kúpot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög A Vándor előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy bávatag golombár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sebesült drakolich. {max. életpontja: 183-195.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. [24 pontot használtál fel, van még 454.]

be 86 bemész a 86. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Semmi fényt nem látsz odabent. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 449.]

lm 2 5 7 mozogsz 2 5 7
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [2. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [4. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [5. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [6. PONT.] Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [7. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] [40 pontot használtál fel, van még 409.]

lm 2 9 14 mozogsz 2 9 14
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [2. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. [7. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [8. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [11. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [13. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [14. PONT.] [64 pontot használtál fel, van még 345.]

lm 16 18 2 mozogsz 16 18 2
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [15. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [16. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [17. PONT.] A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [18. PONT. --> 1. SZINT, 1. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] [40 pontot használtál fel, van még 305.]

lm 19 24 26 mozogsz 19 24 26
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [17. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [18. PONT.] Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [24. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [25. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [26. PONT.] [56 pontot használtál fel, van még 249.]

lm 34 34 34 mozogsz 34 34 34
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [28. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [29. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [31. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [32. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [34. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg anyakirálynő. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [34. PONT.] Egy quwarg anyakirálynőt pillantasz meg. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [34. PONT.] Egy quwarg anyakirálynőt veszel észre magad előtt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. [56 pontot használtál fel, van még 193.]

lm 34 34 34 mozogsz 34 34 34
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [34. PONT.] Egy quwarg anyakirálynőt veszel észre magad előtt. {támadása: 42.} Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [34. PONT.] Egy quwarg anyakirálynőt veszel észre magad előtt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [34. PONT.] Egy quwarg anyakirálynő lakik itt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. [24 pontot használtál fel, van még 169.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [31. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérted a következő kanyart. [29. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [28. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [26. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [25. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [24. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [18. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [17. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Elértél a lépcsőhöz, amely a feletted levő szintre vezet. Nosza, rajta, gyerünk! Felmész. [1. PONT. --> 2. SZINT, 18. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [17. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [16. PONT.] Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [15. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [14. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [13. PONT.] Folytatod az utat. A folyosó kanyarodik. [12. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [11. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [8. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [168 pontot használtál fel, van még 1.]

m 8 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még -10.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -10.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -15.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -15 pontod maradt, ebből a következő körre -15 pontot vihetsz át. Kapsz még 486 pontot. A következő körben tehát 471 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

MUEZLI ARANYKEZE (442. TÁRGY)
Muezli, a hírhedt árnymanó tolvaj arról volt híres, hogy mindenkitől képes annak legféltettebb tárgyát ellopni. Hogy mindezt csak bűverejű kesztyűjének köszönheti, az csak azután derült ki, hogy Muezlit Kartagonban felakasztották. Azóta a kesztyűnek nyoma veszett, senki sem tud róla semmi pontosat. Kivéve most már téged... [Megjegyzés: mostantól képes vagy a KF ... 3 paranccsal védett tárgyakat is ellopni, de ilyenkor szükséges, hogy a tárgyra direktbe kiadott lopásod legyen, és még így is kisebb lesz az esélyed a lopásra.]

QUWARG SZABOTŐR (301. SZÖRNY)
A quwarg szabotőrök a nagymesterek és parafenoménok csicskái, maguk is élen járnak a károkozásban. Korlátozott mágikus képességeik mellett képesek ocsmány váladékot kiválasztani, amivel mindent és mindenkit beszennyeznek: ha a tárgyaidra jut belőle, a technokolin váladékához hasonló hatásnak lesznek kitéve! Mindezek mellett a quwarg szabotőr egy komoly kalandozónak nem ellenfele, ha sikerül idejekorán egy szúrófegyverrel pontosan eltalálni az érzékeny szerveket tartalmazó tort.

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 345. fordulód.

Erő: 38 (37) Szint: 23 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 37 (39) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 38 (59) Védekezés: 79 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 35 Életpont: 317/263 Jellem: jó (379) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (39) Varázspont: 327/4 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/8 Pszi pont: 29/17 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2080 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9758 TP-t kaptál. Jelenleg 1063864 TP-d van. A következő szinthez még 136136 TP szükséges. Trófeáid: hordóagyú mameluk, kultúrmasztodon, Ek'Hor. A 345. fordulódban 16 arany került a bankszámládra. 16 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/25 (+5%) ökölvívás: *21/100 szúrófegyverek: 23/77 (+5%)
vágófegyverek: 8/11 (+5%) ütőfegyverek: 23/72 lőfegyverek: *24/100
dobófegyverek: 10/33

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dzsumbujharcos bóla (#1458) (1 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/39 (+10%) 2. nyomkövetés: 60/54 (+12%) 3. lopás: 6/31
4. mászás: 15/13 (+6%) 5. csapdakészítés: 22/3 (+5%) 6. csapdaészlelés: 26/70 (+5%)
7. gyógyítás: 85/27 8. titkosírás: 4/50 9. felderítés: 24/20 (+3%)
10. szörnyidomítás: 8/95 11. teológia: 10/58 (+12%) 12. taumaturgia: 28/43 (+8%)
13. szerencsejáték: 7/0 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/40
16. zene: 42/80 (+1%) 17. szörnyismeret: 8/2 18. pszi: 3/81 (+3%)
19. zárnyitás: 7/39 20. vadászat: 18/95 21. bányászat: 32/45
22. úszás: 24/77 (+7%) 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 4300. karakternek
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
varkaudar iszákos (#688)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 drótszőr (#37)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csontpálca (#329) 1 fekete gyöngy (#99)
8 kaja (#2) 3 spiritusz (#170) 1 szigony (#389)
1 ubuk dobónyíl (#138) 4 ugh méreg (#166) 5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(143,76) quwarg királynők (#153), kultúrmasztodon (#227)
(144,73) a 86. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393), bávatag golombár (#165), drakolich (#760)
(144,76) 46. jellempróba, Fairlight oltár
(145,74) élőholt tigris (#766), nekrofun (#173), 45. jellempróba, Leah oltár
(145,75) quwarg boly (#359), kihívás tornya (#502), Elenios oltár, quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301)
(145,76) ősi csatamező (#263), tavacska, 48. jellempróba, kultúrmasztodon (#227), elektromos angolna (#196), óriás csontváz (#176)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2009. jún. 13-án, szombaton, 9 órától a szokásos helyen, a Láng Művelődési házban TF, ŐV, Végzetúr és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthető: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az TF programozójának és játékvezetőjének, élőben találkozhatsz a többi játékossal. Mókás vetélkedők, TF árverés legendás tárgyakért, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetőség, akciós könyv- és kártyavásár! Végzetúr találkozó, kvíz és árverés! Emellett a vadonatúj HKK kiegészítő, az Elözönlés is először itt lesz kapható, 8-f‹s mini villámversenyeken indulhatsz és nyerhetsz! Ingyenfordulók, információözön, vetélkedő és még sok más program vár. Egyedi varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét, és persze a találkozón átveheted az TF olimpiai fordulódat is. Az TF olimpiára való jelentkezés határideje 2009. jún. 9. kedd. Várunk szeretettel jún. 13-án! A Beholder Kft. munkatársai.

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ezt a hetet teljes egészében KT képességfás képességek leprogramozására szántam. Elkészült:
manaszívás (515): találkozáskor VP-t kapsz taumaturgiád függvényében.
a hit ereje (516): találkozáskor gyógyulsz teológiád függvényében.
tudati kincstár (518): a szövetség tagjai tárgyakat rakhatnak be amit bármelyikőtök kivehet.
tudati ismétlés (519): plusz 1 TK ismétlése évente és több extra az EXT hatására.
tudati gyorsítás III (520): plusz 1 jobbkezes támadás.
tudati kitérés II (521): esély, hogy a szörnyek speciális támadása nem hat rád.
taumaturgia mentor (522): találkozáskor őstaumaturgia vagy taumaturgia fejlődés.
hitbéli mentor (523): találkozáskor ősreológia vagy teológia fejlődés.
pszi regeneráció II (524): a pszi regeneráció több mezőre ható változata.
tudati ostrom (525): tudatcsata ellen nem véd a tudatpajzs és 2x fölénynél biztos a győzelem.
vakmerőség (526): a menekülés százalék akár 1-re is csökkenthető és bármilyen szintű merészség megadható.
A képességek teljes és végleges enciklopédiáját hamarosan felrakjuk a honlapunkra.
* - Volt egy régi hiba, ha egy mérgezett fegyverről lejött a méreg a használata után, akkor a következő csatában az FLH hibásan működött. Javítva.
- Újra működik a weboldalon a nyomtérkép!
- A pajzszúzás és nagyobb pajzszúzás "fizikai" típusú varázslat lett.
- Az elnyelés most már nem oltja ki a sebezhetőség varázslatot.

Üzenet küldése a karakternek