342. forduló, 344. forduló, Nehwon, a Gyors összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 25. 15h:04'
EZ A 489. JÁTÉKHETED, 343. FORDULÓD
490. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1657
SZÁMLA : XXXX

NEHWON, A GYORS KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,23] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 teknőcteknő (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany) ellenértékét.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve gyógyító totem. (ld. enc.) A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 47 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+517 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+70 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 656. hetének nyerőszámai: 16, 13, 9. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy kronotapír nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-15 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronotapír fejét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a kronotapír tekergő ormányát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-17 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Káoszkígyóval meghorzsolod a kronotapír testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a kronotapír fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A kronotapír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 2891 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 105, gyógyulás: 123, összesen: +18 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 660.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 1099 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 650.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 645.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 645.]

* 4. KP: beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 645.]

* 5. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 643.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 641.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 641.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 636.]

* 7. KP: használod a 72. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 631.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 626.]

kt 284 elkészíted a 284. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 626.]

h 1168 8 használod az 1168. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban kaja, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 626.]

v 227 elmormolod a 227. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 621.]

ek 7 6 6 t. energia kisütése: 7 6 6
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+6 csapdaészlelés.) [-6 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 621.]

ft 422 1 támadod a 422. szörnyet
FT 422 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 621.]

kf 1322 kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat
Kiveszed a füledből a zafír fülbevalót, majd a füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 621.]

tf 1 5 fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) [5 pontot használtál fel, van még 616.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

kb 2 15 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

v 181 185 58 elmormolod a 181. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(183,23) kronotapír (#286)

[185,58] Egy kisebb településhez érkeztél. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy Bunkó Akadémia (708. épület.) és egy alanori íjásztelep (717. épület.).
Összeakadsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy drakolder gyűrűt, egy Gorhud gyűrűjét, egy Luthius karkötőjét, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy szerencsetalizmánt, egy torz fülkarikát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy gnomori rémszolga trófea, egy rubin góliát trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Igazi pech ezt a kalandozót látni (-2 szerencse forduló végéig.) Továbbmész.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 606.]

be 708 272 424 bemész a 708. épületbe
Betotyogsz a Bunkó Akadémia épületébe. A teremfelügyelő udvariasan üdvözöl, és mutatja, hogy épp senkire nem kell várnod, máris feltöltheted magad ismeretekkel. Leperkálod a 20 aranyat. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy pszi elementál lord. (ld. enc.) A másik szörnyet, amit a kristály mutat, ezelőtt is ismerted. [5 pontot használtál fel, van még 601.]

ftv 98 272 felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 272. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 601.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,23] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar bajnok. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (6 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar bajnok jobb karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 32, gyógyulás: 25, összesen: -7 ÉP}

Látsz egy fekete lótuszt. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Egészséged TF-elődött.
[16 pontot használtál fel, van még 585.]

v 198 163 13 elmormolod a 198. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(183,23) kronotapír (#286), varkaudar bajnokok (#190), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)

[163,13] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Tamarinai Geodrin vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy szőke, rövid hajú, zöld szemű ember férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy dalebg.kristályvértet, egy Emma kötényét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Kabol gyűrűjét, egy káosz szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy natharion gömböt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét és egy zafír fülbevalót visel. Rangja: Inkvizítori krónikás. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy térfaló trófea és egy Rém trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Mentális auráját felismered, gonosz, mint Te. Nem látszik valami barátságosnak. Folytatod utadat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét. Egészséged TF-elődött.
[-100 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 555.]

be 90 bemész a 90. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. A járatban sötét félhomály van. Fáklyát gyújtasz. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 550.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

tv 50 32 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot a 32. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

lm 16 17 mozogsz 16 17
Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [15. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [16. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy purifikátor. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 121 életpontot sebeztél. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [15. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [17. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 535.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 535.]

lm 30 mozogsz 30
Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [18. PONT.] Haladsz előre. Az út ismét kanyarodik. [19. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [30. PONT.] [32 pontot használtál fel, van még 503.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

lm 39 42 32 mozogsz 39 42 32
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [35. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [36. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [37. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [39. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szutykos remák. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 117 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák lebegő nyúlványait. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [40. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [42. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szutykos remák. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 115 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szutykos remák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [40. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [37. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kanyarodik a járat. [36. PONT.] Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [35. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [32. PONT.] [33 pontot használtál fel, van még 470.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

v 160 3 elmormolod a 160. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a varázskő készítés varázslatot! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 3 kőszembe. [-360 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 460.]

lm 33 34 30 mozogsz 33 34 30
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [33. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [34. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy pszi őselementál. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 117 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál párolgó héját. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a pszi őselementál jobb oldalát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel eltalálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 35, gyógyulás: 36, összesen: +1 ÉP}

Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [33. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [32. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [35. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [30. PONT.] [48 pontot használtál fel, van még 412.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

lm 27 29 21 mozogsz 27 29 21
Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [27. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [28. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szutykos remák van előtted! Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 139 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [29. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [28. PONT.] Folytatod az utat. A folyosó kanyarodik. [27. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [21. PONT.] [24 pontot használtál fel, van még 388.]

lm 24 22 mozogsz 24 22
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [23. PONT.] Egy ekharion lakik itt. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ekharion testét. (6 támadással 102 életpontot sebezve.) Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 40 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [24. PONT.] Egy ekharion lakik itt. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az ekharion jobb oldalát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 34 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [23. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [22. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [12 pontot használtál fel, van még 376.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 371.]

be 90 bemész a 90. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 366.]

lm 2 mozogsz 2
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] [3 pontot használtál fel, van még 363.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

lm 6 mozogsz 6
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [7. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [3. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [5. PONT.] Egy pszi őselementál lakik itt. Itt csata lesz.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 32, gyógyulás: 21, összesen: -11 ÉP}

Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [6. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy pszi őselementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál bal lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál bal lábát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-12 pszi pont.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 24, gyógyulás: 35, összesen: +11 ÉP}

Egy pszi elementál lordot veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi elementál lord testét. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a pszi elementál lord párolgó héját. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a pszi elementál lord testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontakt. II pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) (-1 TU.) A pszi elementál lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 56 arany, 2 borostyán függő, 2 fekete gyöngy, 2 ezüst nyaklánc és egy ezüst papi karkötő. Messze hajítod a vacak kis taalru trófeát, és kiszedsz egy pszi elementál lord trófeát. 3622 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 18, gyógyulás: 61, összesen: +43 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 300 arany, 3 pszi kő, 1 galachmit, 1 igazgy. fülbevaló, 1 shinai gömb, 1 moa üveggömb, 1 szem szimbólum, 5 szent jogar és 1 zafír erőöv. Gyorsan kiüríted a ládát. [32 pontot használtál fel, van még 331.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 326.]

m 1 1 7 mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra
[164,12] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Észreveszel egy malmot. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 11 tüskét. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 fáklyát. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [165,11] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő tüskés harci gromak nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 115 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Találsz egy Chara-din monolitját. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadász quwarg közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 120 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg torát. (6 támadással 34 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a vadász quwarg torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 14, gyógyulás: 25, összesen: +11 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [164,10] Még mindig bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő ragyás burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[57 pontot használtál fel, van még 269.]

m 1 8 7 mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra
[165,9] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Északra nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [165,8] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Találsz egy Thargodan csatamezőt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Rhiannon lábát masszírozza. Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [164,7] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Felismered a közeledőt. Csak egy sérült purifikátor császár. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gyóntatás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (6 támadással 99 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Káoszkígyóval megdöfködöd a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 2588 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 49, gyógyulás: 56, összesen: +7 ÉP}

Találsz egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A szellemkastélyhoz sétálsz. Környéke üres, bejárata hivalkodóan csábítgat befelé. Eldörmögsz egy rövid imát, majd bátran nekiindulsz. A sötét folyosón utadat egy robosztus fal állja el. A belőle kiálló acéltüskéken megcsillan egy kósza fénysugár. Végigpásztázod tekinteteddel, titkos nyitó szerkezetet kutatva. Nem találsz semmit. Egyre biztosabb vagy abban, hogy ez a fal csak illúzió. Minden bátorságodat összeszedve, a tüskékkel nem törődve, a falnak rontasz. Nagy szerencsédre igazad volt, akadálytalanul siklasz át rajta. Néhány lépés után váratlanul velőtrázó sikoltást hallasz, ami nem akar megszakadni. Rémülten keresed a menekülés útját, de rájössz, a füledre tapasztott tenyered semmit sem használ. A falhoz lapulsz, és kivárod, amíg véget ér. Éhezni és szomjazni kezdesz! (204 életpontot vesztettél.) A sötétből egy árnyalak közelít feléd. Rögtön felismered: a kísértetvarázsló az. Harcolni akar.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kísértetvarázsló testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a kísértetvarázsló jobb karját. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a kísértetvarázsló fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kísértetvarázsló karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kísértetvarázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 18, gyógyulás: 34, összesen: +16 ÉP}

Pár perc gyaloglás után a keskeny folyosó egy terembe vezet. Rémülten ugrasz hátra, amikor valami megjelenik előtted. Az ébenfekete testű lény körvonalai nehezen kivehetőek a sötétségben, te mégis látni véled borzasztó formáit. - Egy halálelementál - ismered fel egy pillanat alatt ellenfeled. - Esélyem sincs - érkezik a következő gondolat, amikor rádöbbensz, hogy nincs az ujjadon angyalok gyűrűje. - Futás - kiáltasz fel, és hátat fordítva megpróbálod a lehetetlent, elfutni a halál prófétája elől. Összeszorított fogakkal futsz végig a már ismert útszakaszon, minden pillanatban a sorsodat megpecsételő támadásra számítva. Pár perc múlva, mivel a rém nem követ, megkönnyebbülten fellélegzel. Kedveszegetten hagyod ott a cirkuszosokat, hogy újra belevethesd magad Ghalla "hétköznapi" életébe.
Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 231.]

m 6 mozogsz nyugatra
[163,7] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt.

Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 221.]

a 248 1056 8 átadod a 248. tárgyat az 1056. kalandozónak (8 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 8 pszi követ Ezüsthajú Szigfrid részére. [5 pontot használtál fel, van még 216.]

szk 256 keresed a 256. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tüskés gigaférget. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 213.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

* 4. BP: használod a 65. pszi képességet
3 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 13 fejleszted a 4. tulajdonságodat 13 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 22, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 484 pontot. A következő körben tehát 684 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÓGYÍTÓ TOTEM (116. TUDATI KÉPESSÉG)
Mostantól lehetőségetek nyílik a tudati feltételes gyógyításra. Ehhez az EK 116 <életerő%> <gyógyító varázslat> parancsot kell kiadnod. Ha az életerőd a második paraméterként megadott % alá esik, automatikusan használod a harmadik paraméterben megadott gyógyító varázslatot. Az életerő% 30 és 90 között kell, hogy legyen. A <gyógyító varázslat> lehet 1 is, ebben az esetben tudati vitalizációt hajtasz végre. A képesség használata nem igényel plusz TU-t vagy TVP-t, kivéve a Tudati Vitalizációt. A képesség nem működik lakott területen, labirintusban vagy épületben. A parancs kikapcsolásához egy üres EK 116 parancsot adj ki.

PSZI ELEMENTÁL LORD (272. SZÖRNY)
Az Álomvilág nagyhatalmú entitásai, nem félnek senkitől és semmitől. Egy három méter magas, folyamatosan kavargó, kék ködoszlopra emlékeztet, amelynek feje egy tigrisre vagy valamilyen hasonló, macskaszerű nagyragadozóra hasonlít. Négy óriási csápja inkább tiszteletet parancsoló, semmint igazi fegyver: az elementál lordot pszi elementálok hada védelmezi, és mentális képességei minden halandó lényét felülmúlják. És persze kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni!

PURIFIKÁTOR CSÁSZÁR (393. SZÖRNY)
Micsoda óriásira nőtt purifikátor ez? Császári látványosság, az bizonyos! Első gondolatod, hogy végre, egy ártatlan kérődző, amelyet lemészárolhatsz hájáért - aztán közelebbről ráébredsz, hogy íme, egy veszedelmes szörny, amely gyakorlatilag sebezhetetlen ütőfegyverrel! Persze még így is érdemes megkockáztatni a harcot - hiszen ki tudja, ha nyersz, talán épp ez az a purifikátor, amelynél a rég elveszett legendás császári kesztyű található!

KARAKTERLAP

Nehwon, a Gyors, egy hófehér, copfos hajú, borostyánszemű drow férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah püspöke vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 343. fordulód.

Erő: 36 (41) Szint: 26 Merészség: 7/5 Magasság: 190 cm
IQ: 40 (47) Támadás: 38 Agresszió: 5 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 38 (48) Védekezés: 78 Menekülés: 20 % Életkor: 169/169 év
Egészség: 32 (39) Életpont: 409/276 Jellem: gonosz (465) Tul. pont: 0
Szerencse: 44 (53) Varázspont: 975/617 Pénz: 5428 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 35/11 Pszi pont: 171/3 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 1
Eddig összesen 2183 szörnyet (17 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 30002 TP-t kaptál. Jelenleg 1961373 TP-d van. A következő szinthez még 38627 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, kisebb quwarg isten, pszi elementál lord. 33 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 98 az új rendszer szerint. A 336. fordulódban 7460 arany került a bankszámládra. 7721 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 31
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 14 lőfegyverek: 30
dobófegyverek: 8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18 2. nyomkövetés: 102 3. lopás: 7
4. mászás: 10 (-4) 5. csapdakészítés: 24 6. csapdaészlelés: 15 (+6)
7. gyógyítás: 41 8. titkosírás: 11 9. felderítés: 25 (+1)
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 50 12. taumaturgia: 63 (-7)
13. szerencsejáték: 11 14. versengés: 14 15. zene: 6
16. szörnyismeret: 41 (+1) 17. pszi: * 20 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 25 20. bányászat: 31 21. úszás: 12
22. főzés: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot )
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219), csápos otagit (#395) hurokcsapdával (#217)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), szubreális vámpír (#223), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) mentális pajzs (#72) óriáserő (#53) villámmágia (#227)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) izomernyesztés (#33) >> bibircsók-óriás (#120)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
jégcsóva (#41) >> Tguarkhan (#212) agykorbács (#97) >> varkaudar behemót (#189)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243)
jégcsóva (#41) >> Mnebolath (#237) jégcsóva (#41) >> taalru (#249)
villámcsapás (#50) >> magger (#747) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282) villámcsapás (#50) >> ekharion (#232)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> kultúrmasztodon (#227)
villámcsapás (#50) >> orbitális mackósajt (#229) villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál lord (#272) tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
elektromos pajzs (#51) >> Tguarkhan (#212) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Látogass meg birodalmamban!
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 drótszőr (#37) 1 ezüstdarab (#326) 3 kőszem (#304)
5 pszi kő (#248) 1 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
405 arany (#50) 2 borostyán függő (#162) 2 ezüst nyaklánc (#117)
1 ezüst papi karkötő (#308) 1 fáklya (#36) 2 fekete gyöngy (#99)
1 galachmit (#310) 2 göcsörtös bunkó (#123) 1 gromak bőr (#268)
1 halcsont (#390) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 14 kaja (#2)
2 lótuszvirág (#447) 10 mákrózsa virág (#56) 1 moa üveggömb (#383)
1 mocsári penke (#148) 1 pirkit (#153) 4 purifikátor háj (#269)
3 remák szív (#264) 3 sáfránypor (#211) 1 shinai gömb (#348)
1 szem szimbólum (#142) 5 szent jogar (#150) 2 tünde nyíl (#554)
20 tüske (#22) 3 ugh méreg (#166) 3 varázskő (#305)
32 víz (#27) 1 zafír erőöv (#397)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(163,7) nekrofun (#173)
(163,13) bűbájlidérc (#761), a 90. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Leah oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), egy ember férfi, purifikátor (#157), szutykos remák (#191), pszi őselementál (#258), ekharion (#232), pszi elementál lord (#272)
(164,7) purifikátor császár (#393), nekrofun (#173), kísértetvarázsló (#424)
(164,10) Raia rúnaköve, ragyás burástyák (#111)
(164,12) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), malom (#1204), Tharr oltár
(165,8) Thargodan csatamező (#432), művészi porolit (#720)
(165,9) ősi csatamező (#263)
(165,11) tüskés harci gromakok (#156), quwarg boly (#359), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), vadász quwarg (#241)

Üzenet küldése a karakternek