341. forduló, 343. forduló, Old Secondhand összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 24. 12h:09'
EZ A 705. JÁTÉKHETED, 342. FORDULÓD
706. játékheted kezdete: jún. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4446
SZÁMLA : XXXX

JOCKEY EWING KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,101] koordinátán.
Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Dan McGee adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 1 tükörpáncélt. Ijedten ugrasz fel a közelből felhangzó nyerítésre, de meglátva a feléd robogó trikornis sörényébe kétségbeesetten kapaszkodó vikócmajmot, megnyugodsz. Küldeményed érkezett, Gilgames adta fel. A Trikornis Futárposta által kiszállított csomagban a következő van: 3 galachmitot.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+14 tvp ).
Egy kőlapokkal kirakott úton bandukolsz, magányos vándor jön veled szembe. Tenyerét feléd tartva köszönt, és rád néz. Te rá se hederítve folytatod utad, tudomást se veszel róla. Kisebb dolgod is nagyobb annál, hogy másokra pazarold drága idődet. Mikor elhaladsz mellette, a másik rád rivall: "Köszöntem!", majd botja végével rákoppint kobakodra. Feljajdulva ébredsz, fegyvered már megint a fejedre dőlt.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt. A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+136 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 611.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 611.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 605.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 603.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 601.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 601.]

* 3. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 601.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 599.]
Szupersebesen mormolsz. Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 597.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 139. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 595.]
Fürgén varázsolsz! Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 593.]
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 588.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [570 tapasztalati pontot kaptál.] Az apóka mohón veszi kézbe a galachmit köveket, szeretettel forgatja, dédelgeti őket, majd egy rongyba csavarja, és elteszi asztala egyik fiókjába. Ezután felhúzza a csizmát kifehéredett lábára, és élvezettel elnyújtózkodik.
- Szimpatikus vagy nekem! - fordul hozzád. - Most pedig lássunk munkához. Néhány évvel ezelőtt, a drakolderek utáni kutatás során bukkantam erre a térképre. Ebben (az egyébként feltehetően igen veszélyes) labirintusban könnyen lehet, hogy megtalálhatod a pálca egy darabját! Alaposan megvizsgálod a térképet. - Ja, és még valami: rendünknek több tagja is él hasonlóan csendes helyen, bármelyikünkhöz fordulhatsz a továbbiakban, nemcsak hozzám!

6 4 1
7 5 2
3
8
14
17
9 13
11 16
10 15
12
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 74. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 111, délre 21 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 583.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(189,101) erdei bölcs háza (#668)

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.) Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 573.]

vtn 182 varázslat tanulás: a 182. varázslatot
De hiszen azt a varázslatot már ismered! [0 pontot használtál fel, van még 573.]

vv 364 182 73 elmormolod a 364. varázslatot a 182. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 571.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 571.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 566.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

v 21 60 elmormolod a 21. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 60 kaja. [-180 varázspont.] Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. [5 pontot használtál fel, van még 561.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[189,101] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy manilla-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Killer hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy erdei bölcs háza (668. épület.). Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)
[20 pontot használtál fel, van még 541.]

v 198 152 108 elmormolod a 198. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(189,101) erdei bölcs háza (#668), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Sheran oltár, régészeti lelőhely (#1208), művészi porolit (#720)

[152,108] A terep továbbra is ritka erdő.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy A Tűzhajú egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-2 kaja.)
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember nővel. Fairlight főpap-jelöltje. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy Batharak vállemezét, egy Gorhud gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku karvédőt, egy Urgod kesztyűjét, egy vérpettyes gyűrűt, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy kentaurusz trófea, egy varkaudar katona trófea és egy bűbájlidérc trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted.
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 531.]

be 74 bemész a 74. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Semmi fényt nem látsz odabent. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 526.]

lm 900 4 905 mozogsz 900 4 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Bekukkantasz a kis terembe. [2. PONT.] Egy húsevő magszim lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával kegyetlenül megütöd a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 208 életpontot sebeztél. A húsevő magszim csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 76 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+32 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [3. PONT.] Egy húsevő magszim lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a húsevő magszim testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 206 életpontot sebeztél. A húsevő magszim csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 76 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+32 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [4. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [30 pontot használtál fel, van még 496.]

lm 5 900 11 mozogsz 5 900 11
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [5. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lebegő gomba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a lebegő gomba húsos törzsét. (7 támadással 307 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Bronz taiderrel jól megszúrod a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 335 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy lebegő gombát veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a lebegő gomba húsos törzsét. (7 támadással 319 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Bronz taiderrel eltalálod a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A lebegő gomba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 335 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 galachmit, 150 arany, 5 quwarg tojás, 2 zöld üveg és 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [6. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [7. PONT.] Egy vérfürdető magszim lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim jobb oldalát. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 213 életpontot sebeztél. A vérfürdető magszim csápol, de mindhiába. A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 988 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+4 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [8. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vérfürdető magszim. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim testét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 213 életpontot sebeztél. A vérfürdető magszim csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 988 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+2 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [9. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [10. PONT.] Egy vérfürdető magszimot veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérfürdető magszim testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1398 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+2 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Bekukkantasz a kis terembe. [11. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kputtyintó csalán van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 327 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[75 pontot használtál fel, van még 421.]

lm 17 17 1 mozogsz 17 17 1
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [12. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy újabb kanyarnál vagy. [13. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [14. PONT.] Egy kputtyintó csalán lakik itt. Itt csata lesz.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 309 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával gyengén megütögeted a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 207 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2822 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+18 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [15. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kputtyintó csalán. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 315 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pusztítás Botjával többször eltalálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 199 életpontot sebeztél. Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2822 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+17 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 596, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [17. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kputtyintó csalán van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 309 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kputtyintó csalán! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 319 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán egyik csápját. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kputtyintó csalánt veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 319 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kputtyintó csalán! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (7 támadással 209 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2822 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+23 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 ragasztót, 1 bev formázó mintát [bev formázó minta ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP] és 1 arx formázó mintát. Igazat mondott a bölcs! A csalán szétzilált rostjai közt rábukkansz a varázsbot első darabjára. Féltve elcsomagolod. [A bot külön nincs jelölve a karakterlapodon, nem adhatod át, nem lophatják el stb.] Egyhelyben toporogsz.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [15. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [14. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [13. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Újabb kanyar! [12. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [10. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [9. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [8. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [7. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [6. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Újabb kanyar! [4. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [3. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [2. PONT.] És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. [200 pontot használtál fel, van még 221.]

ek 395 189 101 t. energia kisütése: 395 189 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(152,108) a 74. labirintus bejárata, Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), húsevő magszim (#67), lebegő gomba (#39), vérfürdető magszim (#148), kputtyintó csalán (#247)

[189,101] Fák, mindenütt csak fák.

Látsz egy manilla-fát. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Killer hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy erdei bölcs háza (668. épület.).
[-2 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 216.]

v 181 186 61 elmormolod a 181. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Nem csinálhatsz újabb teleportot, amíg az előző érvényben van! [0 pontot használtál fel, van még 216.]

im 0 5 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 216.]

* 1. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 186.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy csillezsályalevelet ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 181.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 csillezsályalevelet. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 18, 1.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása. Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. Gondos válogatás után, elhajítasz néhány kevésbé értékes tárgyat. (Eldobott tárgyak: 1 bot, 1 szögletes kő, 52 kaja.)
Ebben a körben 181 pontod maradt, ebből a következő körre 181 pontot vihetsz át. Kapsz még 483 pontot. A következő körben tehát 664 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÜKÖRPÁNCÉL (519. TÁRGY)
A tükörpáncél egy mágikus vért, amely hihetetlen képességekkel ruházza fel viselőjét. Először is, tökéletesen immúnis leszel a kővé változtató pillantásra. Másodszor, kapsz +5 szerencsét és +5 felderítést. És persze a védettséged is jelentősen megnövekszik, szám szerint 22-vel. A tükörpáncél elkészítése hosszadalmas és fáradtságos folyamat, szükséges hozzá egy arx formázó minta, 15 kvazár, 10 ezüst, 20 tükör, 3 kőszem, 1 drakolder szem, 200 arany, valamint egy vaskohó és 150 TVP. A tükörpáncél mágikus aurájának elviseléséhez min. 20. szint szükséges.

KARAKTERLAP

Jockey Ewing, egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight bíborosa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 342. fordulód.

Erő: 29 (31) Szint: 30 Merészség: 8/5 Magasság: 174 cm
IQ: 45 (52) Támadás: 42 Agresszió: 5 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 26 (38) Védekezés: 88 Menekülés: 30 % Életkor: 27/32 év
Egészség: 38 (45) Életpont: 538/536 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 35 (43) Varázspont: 1058/62 Pénz: 3233 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 28/24 Pszi pont: 200/226 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 11
Eddig összesen 2496 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24520 TP-t kaptál. Jelenleg 3387893 TP-d van. A következő szinthez még 112107 TP szükséges. Trófeáid: vark. kardtáncos, viharóriás, Thargodan légiós. A 339. fordulódban 2534 arany került a bankszámládra. 2534 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: 32/78 (+2%)
vágófegyverek: 10/10 ütőfegyverek: 22/86 (+12%) lőfegyverek: 29/94 (+5%)
dobófegyverek: 20/75

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) << Pusztítás Botja (#316)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 59/47 2. nyomkövetés: 86/47 3. lopás: 9/54
4. mászás: 13/26 5. csapdakészítés: 12/88 6. csapdaészlelés: 12/86 (+5%)
7. gyógyítás: 64/48 8. titkosírás: 6/37 9. felderítés: 32/97
10. szörnyidomítás: 8/6 11. teológia: 55/82 (+19%) 12. taumaturgia: 96/96 (+14%)
13. szerencsejáték: 1/93 14. versengés: 11/88 15. harcművészetek: 2/51
16. zene: 8/64 17. szörnyismeret: 20/63 18. pszi: 21/47 (+4%)
19. zárnyitás: 5/12 20. vadászat: 7/13 21. bányászat: 27/94
22. úszás: 8/99 23. főzés: 3/46 24. csapatmunka: 1/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) láthatatlanság (#76)
tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Követőim nagyhatalmú mágusok. Költs el egyetlen körben legalább 333 VP-t a V parancs használatával!
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (számláló: 0)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * bronz taider (#641) 1 sárkánytőr (#626)
Vágófegyverek
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 Pusztítás Botja (#316) 1 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 80 nyílvessző (#108) 24 * vashegyű nyíl (#176)
Pajzsok
1 * ryuku menetpajzs (#1320)
Páncélok
1 * mithril láncing (#457) 1 tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 * lidérckorona (#531) 1 pszi katalizátor (#610)
Köpenyek
1 * démoni palást (#1573) 1 ryuku vadászing (#1158) 1 sötét kámzsa (#699)
1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * ryuku vállvédő (#1323)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek és övcsatok
1 * fattylord deréköv (#1564) 1 * kyorg övcsat (#1456)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * tűzúr csizmája (#533) 1 zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * hókereszt (#843) 1 zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok
6 halálhozó talizmán (#813) 1 korinthai talizmán (#814) 1 * Natharion amulett (#742)
1 * Ovgun nyaklánca (#615) 3 rothasztó talizmán (#815) 2 ryuku nyaklánc (#1325)
1 viharamulett (#611) $1 * villám szimbólum ($145) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők
$1 * arany papi karkötő ($309) 1 * Xanathal karkötője (#956)
Gyűrűk
1 életköves gyűrű (#1572) 1 * Gorhud gyűrűje (#1257) 1 * Rughar gyűrűje (#518)
1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
13 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 34 csepp tinta (#101), fér még: 96]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
25 fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 124]
1 huhogó bibe (#332) [benne 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 8]
8 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 80]
6 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 72]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 55 csepp spiritusz (#170), fér még: 105]
2 szent kehely (#257) [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
8 toxyl üvegcse (#592) [üres, kapacitás: 80]
10 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 120]
4 vizestömlő (#3) [bennük 52 korty víz (#27), fér még: 28]
7 zöld üveg (#82) [bennük 88 csepp ragasztó (#83), fér még: 52]
Eszközök, használati tárgyak
5 acéltű (#334) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
1 ásó (#34) 1 Augur varázskönyve (#1097) 1 Baghar fétise (#1098)
11 csontkulcs (#74) 1 feneketlen bugyor (#570) 1 furulya (#233)
1 Goachan pipája (#1315) 5 kaja (#2) 1 Kalmárok Kémgömbje (#1589)
1 kinemfogyó tegez (#368) 5 kristályfolyadék (#449) 14 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 1 manakristály (#500) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 nagy aranykulcs (#246) 6 nagy vaskulcs (#186) 1 oldalzsák (#1172)
1 olló (#335) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 1 pszi kő (#248)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 roxati zárfaló (#314) 2 Sheran cserepe (#1271)
4 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42)
1 teremtés zsákja (#818) 1 térhajlító kavics (#1539) 3 teriád dobóháló (#1281)
20 varázskő (#305)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
11 acélpengőke (#231) 1 agvari manafókusz (#890) 39 álompor (#396)
16 amniosz (#203) 1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713)
11 borkonyó bibe (#312) 2 bruhatagnyelv (#1230) 4 cru formázó minta (#300)
2 csalánvirág (#582) 61 csillezsályalevél (#1253) 8 csuklyavirág (#133)
3 dramoan kő (#967) 22 drótszőr (#37) 58 ében toboz (#578)
113 ezüstdarab (#326) 8 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
1 galachmit (#310) 20 grifftojás (#179) 33 gyíkfű (#201)
3 gyöngymangó (#135) 20 halcsont (#390) 1 hattyútoll (#1222)
4 iknegurin (#541) 1 jégkristály (#593) 1 kazmár gyökér (#205)
4 kék orchidea (#68) 1 kreommat szirom (#925) 1 küklopsz szem (#643)
1 lajhár csont (#236) 16 lótuszvirág (#447) 192 madártoll (#112)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 mithril (#352) 1 moa rubin (#379)
1 móri gyümölcs (#116) 8 mutáns csont (#331) 13 ovimon-bogyó (#207)
3 purifikátor háj (#269) 12 quwarg tojás (#360) 1 rákpáncél (#97)
3 remák szív (#264) 1 rókafarok (#124) 1 Salamon esszenciája (#952)
3 sallank karom (#128) 16 sünmedve tüske (#14) 25 szárnyas hernyó (#69)
21 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)

Összsúly: 171.89 kg Megterheltség: 199%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
6 adamantit (#627) 11 angolna szálka (#1465) 8 bunthar bőr (#733)
1 Din cséphadarója (#840) 60 extra takarmány (#1360) 1 mihlanil (#539)
1 möszehát pajzs (#1231) 1 Raia pallosa (#426) 5 Tilnetor kardja (#474)
1 vámpírölő (#951)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
6 pirkit (#153) 1 szögletes kő (#17) 3 tinta (#101)
1 varázskő (#305) 14 víz (#27) 1 zangrozi csizma (#451)
2 galachmit (#310)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
284 arany (#50) 1 arx formázó minta (#298) 7 csillezsályalevél (#1253)
5 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108) 4 quwarg tojás (#360)
71 ragasztó (#83) 1 szárnyas hernyó (#69) 2 zöld üveg (#82)


Üzenet küldése a karakternek