Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. máj. 5. 9h:15' EZ A 678. JÁTÉKHETED, 342. FORDULÓD 679. játékheted kezdete: máj. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 135. tárgyat |
dd 2 125 88 | eldobod a 2. tárgyat a 125. tárgyat a 88. tárgyat |
dd 237 138 189 | eldobod a 237. tárgyat a 138. tárgyat a 189. tárgyat |
dd 129 | eldobod a 129. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
usz 50 | úszol 50 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szigonnyal teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
usz 50 | úszol 50 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a moszatrája testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
usz 50 | úszol 50 pontért |
Elszántan a másikra rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a moszatrája testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
usz 50 | úszol 50 pontért |
m 7 6 5 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vadászkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megkarcolod az epokitféreg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [160,75] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg királynő közeledik. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő bal első lábát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos. (9 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az 5 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Mjölborg kalapácsával meghorzsolod a qwarg rohamosztagos nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a qwarg rohamosztagos nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágójával az 1 qwarg rohamosztagos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az 1 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 58, gyógyulás: 12, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [159,76] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő Raia szent lovagja nem jelenthet komoly veszélyt. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 30 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálosztó kain jobb oldalát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálosztó kain tüskés bőrét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-14 életpont.) Bíborarany tőrrel megbököd a halálosztó kain jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A halálosztó kain csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A halálosztó kain belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 67, gyógyulás: 6, összesen: -61 ÉP}
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [157,77] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a jégtroll nyakát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (24 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a jégtroll jeges testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megkarcolod a jégtroll testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsával oldalba lök. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ököllel megütöd a jégtroll bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a jégtroll bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mancsával a jégtroll végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-18 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1487 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 63, gyógyulás: 5, összesen: -58 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a tüskés gigaféreg ízelt testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a tüskés gigaféreg testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 84, gyógyulás: 17, összesen: -67 ÉP}
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-12 életpont.) Bíborarany tőrrel megdöföd a tüskés harci gromak nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A tüskés harci gromak patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [155,76] A hegyvidéket síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg királynő. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a quwarg királynő torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
TŰZFÉNY (686. TÁRGY) Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani. Mindenesetre, a tűzfényt nem adod oda senkinek (és ellopni sem lehet). |
HALÁLOSZTÓ KAIN (168. SZÖRNY) Képzelj el egy közel három méteres, masszív, nyak nélküli fekete tömeget, amelyből hatalmas tüskék állnak ki és két sárgán izzó szem. Igen, a halálosztó kain az a szörny, ami semmi másra nem alkalmas, csak gyilkolásra. Egyetlen kézmozdulatára hatalmas csontpengék csúsznak elő a karja húsából, szájából fél méterre is ki tudja lőni belső állkapcsát, farka iszonyatos méregtüskéket tartalmaz. Emellett pillantásával képes kővé változtatni ellenfelét és ismer néhány trükkös varázslatot is. Érző lény ez? Aligha. Rendelkezik intelligenciával? Ki tudja. Nagyon ritkán bukkan fel, egy-egy ütközetben, átgázolva a lovagok során, kettéroppantva a győzedelmeskedő hadvezér gerincét, vagy egy koronázás során előlép a függöny mögül és a trónban ülő királyfi vérét szétkeni a padlón. Néha főmágusok kincsét őrzi, barikádot építve maga körül a szerencsevadászok és kóbor szörnyek csontjaiból. Ha esetleg néhány pillanatra megpróbálsz vele szembeszállni, nem árt, ha valamilyen ütőfegyverre hagyatkozol. Arra sem árt ügyelned, hogy ez a gonosz lény aránylag ellenálló energiatámadásokkal szemben. Kobuderák könnyen felsérthetik az öklüket a tüskéken! |
JÉGTROLL (164. SZÖRNY) A jégtroll majdnem kétszer nagyobb, mint a közönséges vadtroll, és általában csak a hóhatár fölött találkozhatsz vele. Mondom, általában, ugyanis a trollkeltető zónákban nyilván gyakori lakó. A jégtroll testhőmérséklete hihetetlenül alacsony, messze a fagypont alatt van. (Vajon mi csörgedezik az ereiben?) Szúró- és vágófegyverrel leölni szinte lehetetlen, örülhetsz, ha az ilyen fegyverek nem csorbulnak ki ezen a mozgó jégtömbön. A jégtroll szinte egyáltalán nem érez fájdalmat, ezért hihetetlenül szívós, rengeteg sebet kell ahhoz rajta ejteni, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Viszont, egyéb troll rokonaival ellentétben, nem képes regenerálódásra, csak nagyon korlátozott mértékben (mint a "szelíd" trollok). Rövid fogaival nem képes komoly sebet ejteni, viszont tartogat egyéb meglepetést... |
TÜSKÉS GIGAFÉREG (256. SZÖRNY) A sivatagok legmélyének roppant testű óriásférge, az a sok-sok tonnás szuperszörny, amivé a matuzsálem korú homokférgek átalakulnak. Érkezését általában földrengés jelzi. A legtapasztaltabb kalandozók számára nem is a szörny legyőzése jelenti a legnagyobb kihívást, hanem befogása, és engedelmességre kényszerítése. Aki egy tüskés gigaféreg hátán lovagol, gyakorlatilag legyőzhetetlen. |
Erő: | 38 (37) | Szint: | 23 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 37 (39) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 38 (59) | Védekezés: | 79 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 35 | Életpont: | 320/264 | Jellem: | jó (374) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 36 (39) | Varázspont: | 327/66 | Pénz: | 393 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/14 | Pszi pont: | 29/17 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/90 (+15%) | ökölvívás: | *21/100 | szúrófegyverek: | 23/64 (+2%) |
vágófegyverek: | 7/95 (+6%) | ütőfegyverek: | 23/72 (+2%) | lőfegyverek: | *24/100 |
dobófegyverek: | 10/13 |
Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dzsumbujharcos bóla (#1458) (1 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/19 | 2. nyomkövetés: | 60/42 | 3. lopás: | 6/31 |
4. mászás: | 14/91 | 5. csapdakészítés: | 21/88 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 26/65 (+3%) |
7. gyógyítás: | 85/27 | 8. titkosírás: | 4/50 | 9. felderítés: | 24/10 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 8/95 (+6%) | 11. teológia: | 10/28 (+22%) | 12. taumaturgia: | 28/30 |
13. szerencsejáték: | 7/0 | 14. versengés: | 4/51 | 15. harcművészetek: | 10/40 |
16. zene: | 41/99 (+23%) | 17. szörnyismeret: | 8/2 | 18. pszi: | 3/72 (+3%) |
19. zárnyitás: | 7/39 | 20. vadászat: | 18/90 | 21. bányászat: | 32/42 (+3%) |
22. úszás: | 24/16 (+48%) | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz a 4300. karakternek |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzsisak (#88) | 29 | kaja (#2) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
6 | mandibulapenge (#125) | 1 | sallank nyíl (#129) | 2 | tankány karom (#237) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
1 | jégszív (#282) | 1 | kőszem (#304) | 3 | polip szívóka (#391) | |||
3 | ragasztó (#83) | 2 | rájabőr (#404) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 9 | ugh méreg (#166) |