341. forduló, 343. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 10. 9h:18'
EZ A 357. JÁTÉKHETED, 342. FORDULÓD
358. játékheted kezdete: okt. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

SUSMAKIAS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [178,101] koordinátán.
Ip Man, amikor összefutottatok, adott neked 10 leviatángumát (ld. enc.), 171 gyógykenőcsöt, egy teriadan karkötőt (ld. enc.) és 2 csodálatos nyakláncot (ld. enc.). Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+52 életerő.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+107 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 534.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 529.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 524. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 519. Kapsz 5 VP-t.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 519.]

* 6. KP: h 135 1 0 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 517. Kapsz 2 VP-t.]

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

tno 4 2 növeled a 4. tulajdonságodat
Sajnos a Ghallán uralkodó genetikai törvényszerűségek miatt lehetetlen, hogy a TNO paranccsal egy olyan tulajdonságodat növeld meg, amely már 12-vel vagy még többel haladja meg a leggyengébb tulajdonságodat. Testi vagy szellemi nyomorék válna belőled így. Ez persze nem jelenti azt, hogy TF paranccsal vagy egyéb módon nem lépheted át ezt a bűvös határt. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

kno 14 1 képesség-növelés 14
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) Egy új fogást sajátítottál el: A Mágikus Támadás technikáját. (ld. enc.)
[0 pontot használtál fel, van még 517.]

kno 7 3 képesség-növelés 7
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 titkosírás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 titkosírás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 titkosírás.)
[0 pontot használtál fel, van még 517.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 512. Kapsz 5 VP-t.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 507. Kapsz 5 VP-t.]

v 6 10 elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 502. Kapsz 5 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 497. Kapsz 5 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 487. Kapsz 10 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 485. Kapsz 2 VP-t.]

p 120 használod a 120. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a nagyobb agypajzs pszi képességet. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 480. Kapsz 5 VP-t.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 86 elmormolod a 86. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 480.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 480.]
[A parancs tárolásra került.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

ef 20 542 energia fejlesztése 20
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 340. Kapsz 90 VP-t.]

kf 111 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat
Elrakod a moa stukit, majd előkészíted a hosszú íjat. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

f 551 kísérletezel az 551. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Telik múlik az idő... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz dentor szüttyőt. (ld. enc.) 235 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 330.]

f 936 kísérletezel a 936. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Vadul gondolkozol... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. [10 pontot használtál fel, van még 320.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[178,100] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ősdentor. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 123 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor bal oldalát. (8 támadással 490 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd az ősdentor testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 119 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 dentor bőrt. 3 784 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 282, gyógyulás: 8, összesen: -274 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy éltető morf. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+11.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az éltető morf karmával. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf jobb oldalát. (2 támadással 205 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod az éltető morf testét. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az éltető morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Csápjaival az éltető morf lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 790 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 655, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. A következő ellenfél egy változatos morf. {támadása: 76.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 65 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a változatos morf fejét. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a változatos morf testét. (6 támadással 566 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a változatos morf testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a változatos morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 32 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 33 életpontot vesztettél. A változatos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 113 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1007, sebződés: 190, gyógyulás: 12, összesen: -178 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 9 spirituszt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Északra egy kristálypalota van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt.

(Továbbmész...) [178,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy ősdentor. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 122 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor jobb lábát. (7 támadással 441 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az ősdentor testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 113 életpontot vesztettél. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 dentor bőrt. 3 784 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 268, gyógyulás: 7, összesen: -261 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kristálypalotát. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [178,98] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy Raia szent lovagja. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 271-320.} Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy mágiamorfáló. {max. életpontja: 689-750.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 113 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mágiamorfáló testét. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mágiamorfáló testét. (4 támadással 400 életpontot sebezve.) Te 50 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a mágiamorfáló testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Csápjaival a mágiamorfáló lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A mágiamorfáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 721 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 875, sebződés: 220, gyógyulás: 72, összesen: -148 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. A következő ellenfél egy halálos morf. {max. életpontja: 445-484.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálos morf jobb oldalát. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálos morf testét. (3 támadással 286 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a halálos morf fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A halálos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 74, gyógyulás: 15, összesen: -59 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 purifikátor hájat. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. [21 pontot használtál fel, van még 299. Kapsz 21 VP-t.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[178,97] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ananászvirág illatát hozza a szél. Felfedeztél egy oltárt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kultúrmasztodon. {támadása: 58.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 47 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon bal oldalát. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 11 kaját. 2 470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 74, gyógyulás: 16, összesen: -58 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy halálos morf. {egyik sebzési módja: 4x 6d5+13.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálos morf testét. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálos morf testét. (3 támadással 298 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a halálos morf jobb első lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Véres nyál csordul ki a halálos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 81, gyógyulás: 17, összesen: -64 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy domináns morf. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+22.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). A lény elbűvölően rád mosolyog! Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 fűszertartót. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel? Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itt hagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled.

(Továbbmész...) [178,96] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 294 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Első ellenfeled egy védelmező morf. {max. életpontja: 776-825.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 433 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf bal lábát. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a védelmező morf jobb karját. Kritikus ütés! (6 támadással 630 életpontot sebezve.) Te 78 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a védelmező morf testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Nem sikerült a védelmező morf ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A védelmező morf kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 71 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner ősquwarg trófeát, és kinyersz egy alkalmas védelmező morf trófeát. 9 794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 886, sebződés: 570, gyógyulás: 83, összesen: -487 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát.
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+101 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tyrannoszaurusz rex. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 2 856 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}


(Továbbmész...) [178,95] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tyrannoszaurusz rex közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 60.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 2 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 89, gyógyulás: 18, összesen: -71 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt. [61 pontot használtál fel, van még 238. Kapsz 61 VP-t.]

h 1138 használod az 1138. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[178,94] Szűnni nem akar a zöld síkság. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy púdersziklát. Északnyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Északra egy patak van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg anyakirálynő. {max. életpontja: 401-440.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő jobb középső lábát. (6 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 372 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 20 ugh mérget.) 4 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}

Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [178,93] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csapat q. rohamosztagos. {max. életpontja: 450-499.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a q. rohamosztagos torát. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 6 q. rohamosztagos. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A 6 q. rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Észreveszel egy rát-fát. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Feltöltöd a vizestömlőt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Kharón Nan Akherón orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt. Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+3 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg anyakirálynő. {egyik sebzési módja: 4x 6d5+12.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő torát. (6 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg anyakirálynő bal első lábát. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg anyakirálynő torát. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A quwarg anyakirálynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) 4 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}


(Továbbmész...) [178,92] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy kihívás tornyát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 217. Kapsz 21 VP-t.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[178,91] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Bátor Botond. Quwarg szagot érzel! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. {max. életpontja: 377-421.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg anyakirálynő. Itt csata lesz.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő testét. (6 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg anyakirálynő torát. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a quwarg anyakirálynő jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 15 ugh mérget.) 4 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 74, gyógyulás: 15, összesen: -59 ÉP}


(Továbbmész...) [178,90] A terep továbbra is ritka erdő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész tutajt. Moa találmány? Vagy mi a szösszenet ez? Most még nem tudhatod. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) [14 pontot használtál fel, van még 203. Kapsz 14 VP-t.]

dd 1578 5 96 eldobod az 1578. tárgyat az 5. tárgyat a 96. tárgyat
Elhajítasz 1 grifftoll kesztyűt. Elhajítasz 1 bunkót. Elhajítasz 1 bakkura csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 202. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: h 135 0 0 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 2 VP-t.]
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-54 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 170 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 4 kaját töm magába a quwarg harcos. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 483 pontot. A következő körben tehát 683 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LEVIATÁN GUMÓ (1757. TÁRGY)
A leviatán mitől repül? Talán óriási, gázzal telt hólyagok vannak a testében? Nem tudni, de találsz egy gumót, ami alighogy kiveszed a helyéről, máris felreppenne, erőlködnöd kell, hogy visszavedd. Rájössz, hogyha ezt a hátizsákodba rakod, akkor az máris könnyebb lesz. 10 kg-mal több terhet tudsz így magaddal vinni. Több leviatán gumó hatása összeadódik, max. 10 darabig.

TERIADAN KARKÖTŐ (844. TÁRGY)
Ez az ellipszis alakú karkötő mindkét oldalán fekete kövekkel van kirakva, csupán szélén övezi színaranyból készült keret. A karkötő a rakshallion ékszerészeinek keze munkája, és minden bizonnyal a népek között zajló háború során került a bo'adhun földekre, hogy itt egy sámánúr kezéről lehúzva egy Teriadan káoszszellem megszerezhesse. Amíg a karkötő Uthan Teriadan birtokában volt, önálló életre kelve további hatalmat gyűjtött magába. Viselője a következőket tapasztalhatja: +4 védettség, +4 támadás, +3 sebzés minden közelharcban leadott ütésére. Persze, mint minden, ami a káoszszellemektől származik, ezt is uralja valamiféle átok: szerencséd néggyel csökken, amíg viseled. A karkötő csak olyan kalandozónak engedi, hogy a kezére húzza, aki már elérte a 30. szintet.

CSODÁLATOS NYAKLÁNC (1211. TÁRGY)
A legendák szerint az ősi idők egy hőse, Naripumotelész hordta ezt a csodálatos nyakláncot. Az aranyból készült láncra 9 drágakövet illesztett az ősi mester, mindegyik más: van itt gyémánt, rubin, zafír, smaragd. Minden drágakő más bűbájt hordoz magában, így összességében a nyaklánc félelmetes hatalmat garantál viselőjének: max. ÉP-d és max. VP-d 65-tel, támadásod, sebzésed és egészséged 4-gyel nő meg. A tárgy ugyan átadható, de viseletéhez legalább 35. szintűnek kell lenned.

MÁGIKUS TÁMADÁS
Hosszú ideje problémát jelent a kizárólag ezüstfegyverekkel ill. mágikus úton sebezhető lények legyőzése a harcművészek számára. Most azonban sikerült kifejlesztened egy olyan kí-képességet, amellyel ütéseid erejét kí-energiával átfolyatva, sebet tudsz ejteni a párhuzamosan több síkon létező lényeken is. Az ütés átvitelekor még így is vész el energia, tehát ilyen lényekkel való ökölharc esetén kapsz ütésenként -4 sebzést. A mágikus támadás alkalmazása mindig automatikus, további kí képességet is használhatsz mellette. A képességet csak akkor nem fogod használni mágikus lények ellen, ha valamilyen varázslat vagy hatás amúgy is lehetővé teszi e lények megsebzését.

DENTOR SZÜTTYŐ (590. TÁRGY)
Egy aranytű segítségével egy dentor bőrből kiváló szüttyőt készíthetsz, amely megfelelően alkalmas a kátrány tárolására. Hogy a fekete kulimász ki ne folyjon, dugóként használj egy ében tobozt. A dentor szüttyő elkészítése 15 TVP-be kerül, és 10 csepp kátrány tárolására alkalmas.

KRISTÁLYPALOTA (401. ÉPÍTMÉNY)
AAHH! Hiszen ez valami gyönyörűségesen csodálatosan döbbenetesen megrázóan élvezetes látvány! Egy palota, amely tökéletesre csiszolt, töretlen, tömör kristályból épült! Vajon mi lehet a belsejében? Körbejárva, sajnálkozva látod, hogy sehol egy ajtó! Sehol egy ablak, vagy egyéb kiszögellés, ahová felmászhatnál a mászókampó segítségével! Pedig valahogyan biztosan be lehet jutni. Mivel a nyilván létező varázsszót nem ismered, az egyetlen megoldás az lehet, ha valahogyan feljutsz az épület tetejére, és ott körülnézel. Ha úgy érzed, hogy rendelkezel a megfelelő eszközzel, kiadhatod a H parancsot rá, 40 TVP-ért, és megpróbálhatod átkutatni a csodálatos kristálypalotát. Vigyázz, ehhez minimum 14-es mászás szakértelem szükséges!

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 342. fordulód.

Erő: 52 (71) Szint: 32 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 38 (45) Támadás: 47 (50) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 32 (44) Védekezés: 64 (70) Menekülés: 40 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 30 (42) Életpont: 958/904 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 18 (29) Varázspont: 1128/1006 Pénz: 5496 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 67/6 Pszi pont: 235/312 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 14
Eddig összesen 4310 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 67 698 TP-t kaptál. Jelenleg 4 104 488 TP-d van. A következő szinthez még 395 512 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, védelmező morf, kisebb quwarg isten.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/86 ökölvívás: 30/78 (+20%) szúrófegyverek: 31/31 (+3%)
vágófegyverek: 27/42 ütőfegyverek: 6/12 lőfegyverek: 28/18 (+9%)
dobófegyverek: 13/3

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
178,90 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 191
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 736 időszaki: 690

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/3 Max életkor 157 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/98 (+17%) 2. nyomkövetés: 63/86 3. mászás: 17/3
4. csapdakészítés: 18/88 (+7%) 5. csapdaészlelés: 1/74 6. gyógyítás: 78/14 (+25%)
7. titkosírás: 7/30 (+300%) 8. felderítés: 13/0 9. szörnyidomítás: 22/58
10. teológia: 27/33 (+12%) 11. taumaturgia: 53/41 (+16%) 12. szerencsejáték: 3/83
13. versengés: 19/23 14. harcművészetek: 29/13 (+100%) 15. zene: 40/61
16. szörnyismeret: 15/88 17. pszi: 33/47 (+7%) 18. zárnyitás: 1/10
19. vadászat: 25/87 20. bányászat: 36/29 21. úszás: 13/83

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70
9. gyors fejlődés: 1 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) nagyobb agypajzs (#120) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. bányászház (700): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 11, 14, 16, 41.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1518, az összesen kapott pontszám: 153945. (összesen ölhető: 1518 ) Eddig 8 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 14 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 95 TU. szükséges még: 75 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 324 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 bányászcsákány (#434) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 Krogan buzogánya (#1561)
Vízifegyverek
1 avenir (#1706) 1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 1 moa stuki (#413)
Lövedékek
8 nyílvessző (#108) 6 rézgolyó (#343) 13 ubuk tüske (#131)
7 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 esszenciakristály (#350) 2 jégpasztilla (#1566) 10 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
15 tolmokov-koktél (#351) 3 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * díszes tunika (#1488)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 * kyorg köpeny (#741) 2 rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 * Huddens kesztyűje (#649) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Övcsatok
1 * kyorg övcsat (#1456)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
17 borostyán függő (#162) 7 obszidián függő (#195) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
2 aranylánc (#191) 2 csodálatos nyaklánc (#1211) 3 * gólem talizmán (#811)
2 gyöngysor (#192) 6 halálhozó talizmán (#813) 3 hősiesítő medál (#1558)
1 * két kard szimbólum (#144) 13 * korinthai talizmán (#814) 2 varkaudar szimbólum (#1528)
2 vortex amulettje (#607) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * arany papi karkötő (#309) 2 ezüst karkötő (#158) 1 halálhozó karkötője (#816)
1 * Huddens alkarvédője (#1550) 1 teriadan karkötő (#844)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
35 * angyalok gyűrűje (#529) 3 aranygyűrű (#193) 1 balkezes gyűrű (#1549)
1 * regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 56 csepp tinta (#101), fér még: 4]
2 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 8]
8 huhogó bibe (#332) [bennük 25 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 71]
15 sullár hólyag (#168) [bennük 131 csepp spiritusz (#170), fér még: 169]
12 szent kehely (#257) [bennük 120 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
24 uzbány csőr (#169) [bennük 288 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 60 korty víz (#27), fér még: 0]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 2 aenouth ködkürt (#1554)
20 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 16 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
2 destabilizátor (#1275) 5 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
2 ezüst kulcs (#184) 7 Fairlight szütyője (#2108) 1 feneketlen bugyor (#570)
8 fenőkő (#1618) 1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576)
190 gyógykenőcs (#313) 58 kaja (#2) 7 keg gomba (#1615)
1 kinemfogyó tegez (#368) 2 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
5 kötél (#92) 5 kristályfolyadék (#449) 6 krónika (#1725)
6 leviatán hólyag (#2182) 10 leviatángumó (#1757) 3 manakristály (#500)
12 megsemmisítő (#1540) 2 morf esszencia (#2452) 3 nagy aranykulcs (#246)
5 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 30 ork csodaszer (#1228)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 5 rézkulcs (#75) 1 ryuku tájoló (#1224)
4 sáfránykő (#979) 1 sáfránykristály (#675) 5 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
2 tapasztalatkő (#975) 2 távcső (#42) 4 titanitdukát (#1480)
1 + tüskecsapda (#242) 2 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183)
6 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 65 álompor (#396) 150 átlátszó morfplazma (#2451)
133 bíbor morfplazma (#2450) 3 csillezsályalevél (#1253) 6 csuklyavirág (#133)
6 dentor bőr (#551) 10 dorony tüdő (#212) 85 drótszőr (#37)
4 eknozol (#540) 6 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
18 ezüstdarab (#326) 132 fehér morfplazma (#2445) 18 fekete gyöngy (#99)
149 fekete morfplazma (#2446) 4 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
6 galachmit (#310) 3 gyíkfű (#201) 69 gyöngymangó (#135)
7 hattyútoll (#1222) 6 hibátlan tűzopál (#1642) 6 ilkin érc (#232)
1 jégszív (#282) 74 kaktusztüske (#114) 11 karbin plazma (#199)
3 kazmár gyökér (#205) 123 kék morfplazma (#2442) 6 kék orchidea (#68)
3 kőszem (#304) 9 kvazár (#244) 1 lélekkő (#1650)
162 lila morfplazma (#2448) 71 madártoll (#112) 14 magszim bél (#103)
52 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
10 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659) 125 narancs morfplazma (#2449)
7 nektoraf faggyú (#667) 25 óndarab (#85) 10 ovimon-bogyó (#207)
3 pirkit (#153) 6 polip szívóka (#391) 1 pular kristály (#239)
22 purifikátor háj (#269) 2 raaba-gumó (#936) 2 rakolits por (#669)
3 ramit kő (#226) 9 remák szív (#264) 6 rézdarab (#70)
3 rókafarok (#124) 3 ryuku rúnatekercs (#1162) 2 sallank karom (#128)
2 sámán erszény (#650) 146 sárga morfplazma (#2447) 1 smaragdkő (#678)
19 sünmedve tüske (#14) 7 szárnyas hernyó (#69) 4 szuperkötél (#209)
10 szvó-ektoplazma (#151) 2 Thargodan esszencia (#328) 1 tükör (#43)
$2 tyrex csont ($280) 37 vasérc (#152) 20 vízionár szem (#102)
140 vörös morfplazma (#2443) 2 vörös zyel (#606) 3 xirnox szív (#213)
136 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 262.13 kg Megterheltség: 73%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
180 áldott kő (#642) 15 hollókristály (#1102) 2245 kaja (#2)
110 megsemmisítő (#1540) 1 pengepajzs (#425) 40 varázskő (#305)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
741 álompor (#396) 1200 anguaxin váladék (#1382) 900 borkonyó bibe (#312)
1099 csalánvirág (#582) 740 csontkulcs (#74) 470 dözmöng szív (#122)
129 dűneelf arckendő (#1920) 90 ében nyílvessző (#848) 1 fejsze (#1240)
19 fenőkő (#1618) 1653 fokhagyma (#403) 27 grifftojás (#179)
6492 halcsont (#390) 6939 kaja (#2) 100 kaktuszbogyó (#429)
2743 kővirág gyümölcs (#1956) 7 kristály kulcs (#1818) 3861 lidércesszencia (#1074)
5112 lótuszvirág (#447) 224 mimózabimbó (#1878) $3339 mutáns csont ($331)
3888 nothar bogyó (#923) 700 nyílvessző (#108) 1 olló (#335)
1445 óndarab (#85) 492 pirkit (#153) 20 pszi kristály (#618)
$7410 quwarg tojás ($360) 210 rum (#1419) 586 ryuku védőkenőcs (#1154)
10717 sallank karom (#128) 6 súlyzó (#347) 904 teriád féreg (#1276)
155 Thargodan csont (#1181) 1480 Thargodan esszencia (#328) 410 tinta (#101)
28 tl'urlang fiola (#788) 2 trófea nyaklánc (#196) 16731 tükör (#43)
876 tűzbimbó (#623) 20 tűzsárkány ital (#1400) 200 vámpírfog (#1221)
3086 varányszem (#30) 100 véka rizs (#1364) 7213 viharhomok (#1919)
202 xirnox szív (#213) 2221 yetiszív (#1070)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bakkura csizma (#96) 1 bunkó (#5) 1 fűszertartó (#210)
1 grifftoll kesztyű (#1578) 2 gyöngymangó (#135) 9 kerek kő (#19)
1 sallank karom (#128) 3 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
170 arany (#50) 2 dentor bőr (#551) 1 fehér morfplazma (#2445)
1 fekete morfplazma (#2446) 16 kaja (#2) 1 kék morfplazma (#2442)
1 lila morfplazma (#2448) 1 narancs morfplazma (#2449) 2 purifikátor háj (#269)
1 sárga morfplazma (#2447) 9 spiritusz (#170) 2 tyrex csont (#280)
60 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

177 178 179
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
(178,90) tutaj (#1242)
(178,91) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), művészi porolit (#720), bűbájlidérc (#761), quwarg anyakirálynő (#269)
(178,92) Sheran rúnaköve, tavacska
(178,93) q. rohamosztagosok (#242), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), patak, művészi porolit (#720), quwarg anyakirálynő (#269)
(178,94) 22. jellempróba, quwarg anyakirálynő (#269)
(178,95) tyrannoszaurusz rex (#160)
(178,96) quwarg királynők (#153), védelmező morf (#7622), Sheran rúnaköve, tyrannoszaurusz rex (#160)
(178,97) oltár, 45. jellempróba, kultúrmasztodon (#227), halálos morf (#7618), domináns morf (#7624)
(178,98) Raia szent lovagja (#239), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), 38. jellempróba, oltár
(178,99) ősdentor (#282), kristálypalota (#401), Sheran oltár
(178,100) ősdentor (#282), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626)

Üzenet küldése a karakternek