Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. aug. 22. 12h:27' EZ A 436. JÁTÉKHETED, 341. FORDULÓD 437. játékheted kezdete: aug. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4114 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a quwarg harcos bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1695 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi eredménye! Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr nyakát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 7 18 1 | t. energia kisütése: 7 18 1 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 96 188 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
197 | 198 | 199 | |
27 | |
|
|
28 | |
|
|
29 | |
|
|
[188,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Tharr hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat.
be 632 2 | bemész a 632. épületbe |
be 632 1 | bemész a 632. épületbe |
im 0 3 | imádkozol |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sallank karom és 2 púderkő [púderkő ->eldobod]. 2862 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 65, gyógyulás: 43, összesen: -22 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló fejét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2862 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 22, gyógyulás: 39, összesen: +17 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Semmi eredménye! Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a Blounther apó testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Blounther apó törékeny testét. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd a Blounther apó törékeny testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy rókafarok. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 200 arany, -2 ÉP]. 4176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 38, gyógyulás: 54, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[198,28] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot.
be 95 | bemész a 95. titkos labirintusba |
lm 9 4 9 | mozogsz 9 4 9 |
lm 6 7 7 | mozogsz 6 7 7 |
kpcs 3 7 | kapcsoló 3 |
lm 41 4 10 | mozogsz 41 4 10 |
ft 176 | támadod a 176. szörnyet |
lm 28 28 42 | mozogsz 28 28 42 |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 216 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tűzelementál testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rontasz. Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a tűzelementál jobb karját. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a tűzelementál lángoló testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a tűzelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5921 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 538, sebződés: 56, gyógyulás: 50, összesen: -6 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 195 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ekharion dárda. Alaposan megsorozod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel megcsapod az óriás csontváz testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Cápafoggal megbököd az óriás csontváz testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2936 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 42, gyógyulás: 37, összesen: -5 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 215 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ekharion dárda. Alaposan megsorozod az aranyfecske farkát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az aranyfecske csillogó testét. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszurkálod az aranyfecske fejét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mithril felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 45 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. 7948 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 63, gyógyulás: 88, összesen: +25 ÉP}
Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a molgan testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a molgan bal oldalát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod a molgan testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmával néhányszor a molgan megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A molgan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manakristályt. 3521 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 12, gyógyulás: 40, összesen: +28 ÉP}
lm 40 4 4 | mozogsz 40 4 4 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 195 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod az aranyfecske testét. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszurkálod az aranyfecske testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő arany papi karkötő felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 45 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. 7948 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 60, gyógyulás: 81, összesen: +21 ÉP}
kpcs 3 4 | kapcsoló 3 |
lm 6 13 13 | mozogsz 6 13 13 |
kpcs 3 13 | kapcsoló 3 |
lm 16 24 24 | mozogsz 16 24 24 |
ef 99 540 | energia fejlesztése 99 |
* 1. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: | átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot) |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: | használod a 396. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
BRONZ TAIDER (641. TÁRGY) A taider egy ősi fegyver, egy hosszú lándzsa, a végén a fő hegy alatt két keresztrúd van, amelyek mindegyike mindkét végén hegyes, így a taidert oldalt mozdítva, az ellenfelet megütve is komoly sebet lehet okozni. A bronz taider egy mágikus fegyver, amelyet törpe mesterkovácsok készítettek nagyhatalmú mágusok segítségével. Az egyszerű bronz lándzsának álcázott tárgyat sokan néhány aranyért eladnák, mondván, hogy forgatása nehézkes, kényelmetlen. Ha azonban egy avatott fegyverforgató kezébe kerül, akinek szúrófegyver szakértelme legalább 30. szintű, és jelleme semleges, kiderül a fegyver igazi hatalma. A fegyver sárgás fénnyel kezd izzani, forgatóját bizsergetően kellemes érzés járja át, úgy érzi, nem fél semmitől és senkitől. És egy ilyen fegyverrel a kezében talál igaza is van! A bronz taider egy 10D4 sebzésű mágikus fegyver, +5 támadással. A lándzsa néha puha ütést mond ellenfeledre, és ha Tharr hívő vagy, időnként +1 támadást tudsz a bronz taiderrel leadni, ha szörny ellen harcolsz. |
![]() Az agyburok a hadiszerencse varázslatok egyik specifikus formája. Szerencsédet kizárólag a mentális támadásokkal szemben növeli meg, de azt nagyon - +5-öt kapsz az ilyen típusú mentődobásokra. A varázslat egészen a következő kör elejéig tart, így védettebb leszel az esetleges bűvölések ellen is. Elmondása 11 VP-be kerül, és anyagi komponense egy isteni könnycsepp. Előnye, hogy hatása összeadódik a hadiszerencse varázslatokkal (de a pszi mentális pajzzsal nem). |
MOA ZAFÍR (381. TÁRGY) Ebbe a tökéletesen kidolgozott, parányi ékszerbe a Moa mester belezárta a tengerek mélykékjét, a tengerszemek türkiz csillogását, a felhőtlen, vakítóan tiszta ég vidám kékjét. |
Erő: | 54 (75) | Szint: | 38 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 46 (72) | Támadás: | 55 (58) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 47 (54) | Védekezés: | 95 (102) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/57 év |
Egészség: | 50 (61) | Életpont: | 831/824 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 41 (77) | Varázspont: | 1757/1703 | Pénz: | 7998 arany | Kép. pont: | 34 |
Tudatpont: | 56/19 | Pszi pont: | 189/298 | Halhatatlanság: | 4 % | EFejl: | 63 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/68 | ökölvívás: | 25/10 (+11%) | szúrófegyverek: | 36/3 (+3%) |
vágófegyverek: | 24/76 (+6%) | ütőfegyverek: | 24/4 | lőfegyverek: | 28/9 (+1%) |
dobófegyverek: | 28/58 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Zinthurg pallos (#716) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -22.); ekharion dárda (#1557) (23 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
198,28 mezőn táborozol, a 95. labirintusban, 2. szinten, 39. ponton |
Kedvenc táborhely: 194,101 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2013. évben 5. hónapban. |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 53/67 | 2. nyomkövetés: | 55/1 (+5%) | 3. mászás: | 17/37 |
4. csapdakészítés: | 29/24 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 12/30 (+42%) | 6. gyógyítás: | 58/97 |
7. titkosírás: | 4/12 | 8. felderítés: | 24/14 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 8/60 |
10. teológia: | 64/98 (+22%) | 11. taumaturgia: | 90/64 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 4/89 |
13. versengés: | 19/67 | 14. harcművészetek: | 26/45 | 15. zene: | 3/75 |
16. szörnyismeret: | 12/66 | 17. pszi: | *28/100 (+4%) | 18. zárnyitás: | 12/77 (-785%) |
19. vadászat: | 11/73 | 20. vitalitás: | 2/52 | 21. bányászat: | 27/44 (+17%) |
22. úszás: | 11/36 | 23. főzés: | 4/16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse III (#59) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
26. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégoszlop (#231) | >> | 31. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal. |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Eddig 3 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 295). |
Eddig 4 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 59). |
A toronyháborúban összesen 2 győzelmet arattál, ezzel 84 pontot szereztél. |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 195 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1146 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 7 | arany pikkelyvért (#456) | 14 | tükörpáncél (#519) | 53 | ilkin érc (#232) | 288 | gyöngymangó (#135) | 2 | fpi formázó minta (#419) | 63 | isteni könnycsepp (#260) | 438 | ugh méreg (#166) | $6 | polip szívóka ($391) | 25 | dárda (#10) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 40 | áldott kő (#642) | 3 | esszenciakristály (#350) | 65 | vámpírfog (#1221) | $1 | mágusköpeny ($453) | 2 | Sshreakza amulettje (#836) | 1 | szívkereső (#423) | 25 | Eldereth szilánk (#512) | 561 | ugh méreg (#166) | 1 | teriád lándzsa (#1282) | 1 | manakristály (#500) | 16 | térhajlító kavics (#1539) | 22 | őskristály-szilánk (#1525) | 107 | szent jogar (#150) | $1 | rejtőköpeny ($277) | 2 | teriád nyílvessző (#1287) | 14 | gyógykenőcs (#313) | 6 | mágusszelence (#1076) | 2 | kristályfolyadék (#449) | 1 | Batharak vértje (#739) | 159 | sárkánypikkely (#292) | 1 | kentaurusz szőttes (#1641) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dizen kulcs (#472) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | jégszilánk (#1128) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
781 | arany (#50) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | |||
2 | kerek kő (#19) | 1 | kőszem (#304) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | moa zafír (#381) | 2 | norgat kulcs (#471) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | rókafarok (#124) | 2 | sallank karom (#128) | 1 | smaragd kulcs (#241) | |||
3 | spiritusz (#170) | 2 | szögletes kő (#17) | 1 | varkaudar csont (#1113) |
197 | 198 | 199 | |
27 | |
|
|
28 | |
|
|
29 | |
|
|