33. forduló, 35. forduló, Bálványfaragó Yodd összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. nov. 27. 0h:14'
EZ A 116. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD
117. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5097
ingyenf: 3

BÁLVÁNYFARAGÓ YODD KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [62,-35] koordinátán.
Minden varázserőd visszatért. (+5 varázspont.)

fkt 343 10 1 felt. készítesz a 343. tárgyat (10 darabot)
fkt 343 10 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

fkt 39 2 1 felt. készítesz a 39. tárgyat (2 darabot)
fkt 39 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

fkt 2082 1 felt. készítesz a 2082. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

ff 2082 8 87 felt. fegyverváltás: 2082 8 87
Felt. fegyverváltás: << obszidián penge << szöges bunkó << bronzhegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

cir 18 vándorcirkusz látogatása 18
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 148.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[63,-35] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy móleon. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a móleon testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A móleon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol egy barna, rövid hajú, szürke szemű, körszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. Leah hűséges követője. Egy angyalok gyűrűjét, egy bronz vadászmedált, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy Jerome köpenyét, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy vérszomjas csüldő trófea, egy rőtmanó berzerker trófea és egy törpemammut trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz.
Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Továbbmész.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 obszidián pengét.

(Továbbmész...) [64,-35] A hegyvidéket síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Már megint nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy süvítő rája közeledik feléd! Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [65,-35] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északkeletről folyik (Eldobott tárgyak:. Mohón iszol belőle. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy tintacsiga. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a tintacsiga testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tintacsiga testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A tintacsiga belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [43 pontot használtál fel, van még 105.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[66,-34] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyíkfű csomót. (ld. enc.) Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy phua-kúpot. Északra nézve látsz egy tavacskát. Elrakod a távcsövet. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy téfea magoflux közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a téfea magoflux bal oldalát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-17 varázspont.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a téfea magoflux testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [67,-33] A terep vált: bozótos területen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [68,-32] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy épületet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy szintszívó. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[27 pontot használtál fel, van még 78.]

m 3 mozogsz délkeletre
[69,-31] A terep változik: ismét síkságon vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Elrakod a távcsövet.

A messzeségben egy apró pontot látsz. Közelebb érve látod, hogy egy ember áll a távolban. A következő pillanatban eltűnik, és a helyén egy kis csillogó erőd áll! Kíváncsian közelebb lopódzol. Az adamantit bástyák között nem látsz ablakot, sem ajtót. Talán ha közelebb mész [BE parancs] fogad valaki. (552. épület.)
Eszel valamit. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 69.]

be bemész
Kiabálni kezdesz, hátha a zajra kinéz valaki az erődből. Szerencséd van: megnyílnak a falak! Egy nagyon izmos, teljes vasvértezetet viselő férfi sétál elő. Jobb kezében egy fénylő vaslándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Bárgyú, de jóságos szemeivel rád bámul, majd hosszas gondolkozás után ezt szavalja:
- Kedves kalandozó, üdvözöllek a jóság dicsőségéért folytatott harc... - itt elakad, majd legyint: - Mit állsz ott kinn, gyere már be! Az adamantit vár harcosa egyszerű adamantit berendezésű szobába vezet be. Egy kényelmes, kemény karosszékbe ültet le, majd elővesz egy jegyzetfüzetet.
- A nevem Lord Kovács József. Téged hogy hívnak? - kérdezi. Miután bemutatkozol, nehézkesen írni kezd. Fél perc múlva átadja a füzetet, és megkér, hogy írd fel a neved. - A mesteremnek, St. Laurelnek lenne egy kis szüksége a segítségedre. Messze keletre lakik, így nem tud személyesen itt lenni. Én szervezem helyette az újból mozgolódó Dornodon-hívők ellen a felkelést, akiket egy Morbid nevű varázsló vezet. Elkelne egy apró segítség: hozhatnál néhány bronzhegyű nyilat - mondjuk legalább hatot. - Lord Kovács József barátságosan megveregeti a válladat. Sajgó tagjaidat masszírozva, homályos ígéretet teszel. Elbúcsúzol a csupa izom fegyverforgatótól. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- De jó hogy látlak! Tehát sikerült a küldetést teljesítened! [140 tapasztalati pontot kaptál.] Diadalmasan adod át a nyílvesszőket.
- Köszönöm, nekem is van elég - hárítja el a harcos, majd a homlokára csap és hálálkodva veszi át őket.
- Remek munka volt. A második küldetés: tisztítsd meg a varkaudar fészket, ahol az ellenfél seregeinek elit magja gyülekezik! Íme, a rejtekhely térképe:

7 4 5
6
8 2 3
10
9 1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 37. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 12, délre 18 mérföldre található.

Elbúcsúzol a csupa izom fegyverforgatótól. [5 pontot használtál fel, van még 64.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[70,-31] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy alpesi tehén került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az alpesi tehén fejét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy patakot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [71,-31] Szűnni nem akar a zöld síkság. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy patakot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy piromenyét! Ezt kerested. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a piromenyét farkát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Nincs időd félrehajolni. (23 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a piromenyét testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 46.]

f 104 kísérletezel a 104. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Hosszú idő telik el... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz súlyzót. (ld. enc.) 72 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 36.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz nagy vaspajzsot. (ld. enc.) 171 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 26.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [20 pontot használtál fel, van még 6.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 5.]
A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 175 pontot. A következő körben tehát 180 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÍKFŰ CSOMÓ (200. NÖVÉNY)
Különösen élénkzöld, hosszú szálú fűcsomót pillantasz meg a földön. Némi vizsgálódás után rájössz, hogy ez gyíkfű. A gyíkfű bizonyos időközönként terem, duzzadt, nedvedző szálakat. Ha ilyenkor bukkansz egy csomóra, automatikusan gyűjtesz belőle, TVP költség nélkül. Ha sikerül begyűjtened két adag gyíkfüvet, akkor a H 201 paranccsal, 4 TVP-ért a talpadra kenheted. Ilyenkor aktiválódik a fűben lapuló halvány mágikus erő, és beturbózza a lábaidat. Abban a körben, amikor a talpadra kented, 9 mezőt léphetsz.

TÉFEA MAGOFLUX (98. SZÖRNY)
A téfea magoflux egy kb. másfél méter magas, sárgás, részben áttetsző bőrű, embrióra emlékeztető lény. Ez az aránylag ártalmatlan szörny nagy csapás a mágiahasználókra: csípésével varázsenergiát szív el áldozatából, így táplálkozik. Ezt az energiát sebeinek gyógyítására, ha ép és egészséges, akkor a további csapásokat felfogó energiamező képzésére fordítja. Ertylben a legendák szerint valaki egy éjszaka szabadon engedett a mágustanoncok szállásán egy téfeát. Mire egy teljes osztályt lemészárolt, már olyan erőssé vált, hogy csak 100 elit lovag volt képes végezni vele. Szerencsére csak sötét helyeken, vagy a gőzös-árnyas mocsarakban található meg. Agyát nagyra értékelik az alkimisták, de ha nem tudod tartósítani valahogy, akkor felesleges kivágnod, mert egy fél napon belül úgyis megromlik.

TETEMEMBER (123. SZÖRNY)
A bozótosok mélyén sötét, gonosz mágia lapul. Néha ez az anyagtalan, sötét gáz belesuhan egy elesett kalandozó testébe, és "lelket" ad neki. Ez az abszolút gonosz, csak a vérre szomjazó, az életet minden formájában gyűlölő lény igen veszélyes ellenfél. Érintése olyan rothadást képes előidézni, amely permanens egészségkárosodást idézhet elő. E miatt a veszélyes tulajdonsága miatt SOHA nem fogod megtámadni, bármekkora is legyen a merészséged, csak akkor, ha direkt feltételes támadást adsz ki rá. Legyőzéséhez ütőfegyver szükséges.

SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY)
A mocsarak dögletes bűzű párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat. Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhőre emlékeztető, alaktalan plazmaszerű lény egyszerre létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerődet, tested lassan kihűl. Még a legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek előle. [Megjegyzés: a szintszívó elől mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha 10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor, ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentődobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek, amelyek szintlépéskor nőttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.]

SÚLYZÓ (347. TÁRGY)
Meg akarod növelni az erőd növelésére irányuló tulajdonságfejlesztés hatásfokát? Igen? Akkor a legegyszerűbb, ha készítesz egy korszerű, ergonómikus súlyzót. Ehhez mindössze két nehezékre és egy fémrúdra van szükséged, és egy KT 347 parancsra, 10 TVP árán. Ha súlyzó van a birtokodban, és TF 1 <TVP> parancsot adsz ki, akkor minden 10 TVP-nyi fejlesztés 13 TVP-nyit fog számítani, azaz a súlyzó 30%-al növeli a gyakorlás hatásfokát.

NAGY VASPAJZS (161. TÁRGY)
A nagy vaspajzs elkészítéséhez inkább türelem és erő, mintsem nagy szakértelem szükséges - elegendő tehát, ha 3-as már a bányászat szakértelmed. Elsőként fel kell fűtened egy vaskohót 14 pirkittel. Ha a kohó elég forró, megolvasztasz 7 vasércet, amelyet kőkalapáccsal megfelelő alakúra formázol. Ehhez a KT 161 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért. A nagy vaspajzs 8-as védettséget ad, szinte sebezhetetlenné téve a szemből jövő támadásokkal szemben.

KARAKTERLAP

Bálványfaragó Yodd, egy fekete, göndör hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr híve vagy. Ez a 34. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 10 Merészség: 5/3 Magasság: 180 cm
IQ: 17 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 74 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 15 Életpont: 136/118 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 17/0 Pénz: 9 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 140 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 099 TP-t kaptál. Jelenleg 13 328 TP-d van. A következő szinthez még 3 672 TP szükséges. Trófeáid: púpos burástya, alpesi tehén, gyilkos tetű. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 9 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 8 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: obszidián penge (#2082) << szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -4.); kerek kő (#19) (5 -8.); rézgolyó (#343) max. 1 db (9 -);
71,83 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 71

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 198 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 8 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 2 5. gyógyítás: 10 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 1 9. versengés: 1
10. zárnyitás: 1 11. vadászat: 1 12. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 19 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kis bőrpajzsot (#45) (max. 1 darabot, csak egyszer), szöges bőrpajzsot (#66) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 46 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
piromenyét (#99), sünmedve (#33)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), acéldarázs (#140), rájanyék (#58), süvítő rája (#113)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) (2,8)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 37.

Összsúly: 62.66 kg Megterheltség: 108%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 91 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 bronzhegyű nyíl (#94) 4 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fémrúd (#104) 1 gyíkfű (#201) 3 kaja (#2)
1 obszidián penge (#2082) 2 pirkit (#153) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72
-36
-35
-34
-33
-32
-31
-30
(63,-35) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), móleonok (#68), egy kobudera férfi
(64,-35) süvítő rája (#113)
(65,-35) gumifa (#38), patak, tintacsiga (#74)
(66,-34) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), téfea magoflux (#98)
(67,-33) tetemember (#123)
(68,-32) szintszívó (#96)
(69,-31) adamantit erőd (#552)
(70,-31) alpesi tehén (#91), tavacska
(71,-31) piromenyétek (#99)

Üzenet küldése a karakternek