Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. dec. 3. 12h:14' EZ A 149. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD 150. játékheted kezdete: dec. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3474 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 10 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
v 2 | elmormolod a 2. varázslatot |
v 7 135 4 | elmormolod a 7. varázslatot |
d 18 1 | eldobod a 18. tárgyat (1 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a gyilkos sallank jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyilkos sallank megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az ork sámán testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az ork sámán testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot vesztettél. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Eldobod az értéktelenné vált sörényes ubuk trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ork sámán trófeát. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) [48,26] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy woor-antilop. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a woor-antilop jobb vállát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a woor-antilop bal első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a woor-antilop nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A woor-antilop most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a százfogú testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az alpesi tehén jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [50,24] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő sakál nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sakál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a sakál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sakál feléd harap, de sikertelenül. A sakál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
h 243 | használod a 243. tárgyat |
ELMEROMBOLÁS (545. TUDATI KÉPESSÉG) Köztudomású, hogy csak azokat a teremtményeket lehet igazán eredményesen támadni pszi-képességgel, amelyek rendelkeznek az agyhoz hasonló központi idegrendszerrel. Egy puhatestű, masszaszerű lényt például nem nagyon hatja meg ha az agyát akarod bénítani, vagy agyállományát akarod roncsolni, hisz nincsen agya. Sajnos azonban akad egy bökkenő. Mégpedig, hogy amelyik lény rendelkezik aggyal, az képes azt valamilyen szintű védelemmel is felvértezni az elmemanipulációk ellen. Ez a védelem a legtöbb esetben tudattalan, ösztönös, és a legtöbb esetben könnyen kikapcsolható, legyűrhető. De azért akadnak kivételek. Olyan entitások, amelyek erőteljes hártyákkal, burkokkal, falakkal vértezik fel elméjüket, és a védőrétegek sokaságán az ártó pszi-formulákkal szinte lehetetlen áttörni. A tudati erőd falai közt tanácskozással töltött idő meghozta végre az eredményét. Megszületett a megoldás, az elmerombolás képessége. Ez a tudati képesség a kasztroplanáris térben felgyülemlett, irányítatlan, és felhasználatlan tudati energiákat hasznosítja, egyetlen irányított pörölycsapásba sűrítve azt. Az elmerombolást a támadó pszi-képességeiddel egyidejűleg fogod alkalmazni, TU felhasználása nélkül megcsapolva a tudati teret, és hatására a képesség úgy robban keresztül az ellenfeled mentális védelmén, akárha nem is lenne. [Támadó pszi- képességeid ellen, az ellenfél mentődobás-büntetést kap, amely kb a tapasztalati szinted egyötödének felel meg. A képesség aktiválást, vagy TU elköltését nem igényli, automatikusan működni fog minden pszi-támadásod mellett.] |
ÓNDARAB (85. TÁRGY) Néha az ásás eredményeképp a dombos, hegyes vidéken ónt találhatsz. Önmagában ez persze semmire sem jó, de ha esetleg a megfelelő helyen, a megfelelő anyaggal ötvözöd, lehet, hogy valamilyen óriási felfedezésed lesz... |
ALPESI TEHÉN (91. SZÖRNY) Az alpesi tehén egy nagy, lilafoltos kérődző, oldalán gyakran látható MILKA felirathoz hasonló minta. A legtöbb bölcs azt állítja, hogy a bőrelszíneződés ilyetén pigmentációja aligha lehet véletlen, de eddig még egyikük sem tudta a különös rúnasor jelentését megfejteni. Tény, hogy a vérszomjas szörny húsa igen ízletes. Sajnos ennek megszerzése komoly harci tapasztalatot igényel, ugyanis az amúgy békés szörny bőszen védi magát, ha megtámadják. Főként síkságon és alacsonyhegységben fordul elő. [Kaptunk néhány levelet, amelyek a játék "bugyuta" humorával kapcsolatban fejezik ki elégedetlenségüket (a szörnyön nincs sapka, lemész bétába, stb.). Ezért úgy döntöttük, hogy kell egy igazi, klasszikus fantasy szörny, így legalább valami komoly dolog is szerepel a játékban.] |
Erő: | 9 | Szint: | 10 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 19 (21) | Támadás: | 11 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 95/95 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 131/96 | Jellem: | gonosz (43) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 45/30 | Pénz: | 251 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 21/12 | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 13/45 (+24%) | ütőfegyverek: | 1/78 | dobófegyverek: | 4/35 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
50,96 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 875 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/90 | 2. nyomkövetés: | 3/18 (+18%) | 3. mászás: | 3/86 (+12%) |
4. csapdakészítés: | 7/24 (+23%) | 5. csapdaészlelés: | 1/9 | 6. gyógyítás: | 15/0 (+33%) |
7. teológia: | 1/52 (+17%) | 8. zárnyitás: | 1/5 | 9. vadászat: | 1/23 |
10. bányászat: | 2/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
vízionár (#66), süvítő rája (#113) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Rombolj porig egy világítótornyot. |
2.) Ölj meg egy nyavalyás, fényes szőrű trikornist! |
3.) Végezz ki egy békésen legelésző alpesi tehenet, ne adjon több tejet! (teljesítve) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1419 TU szükséges.) |
Összsúly: 33.62 kg | Megterheltség: 120% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | gyöngymangó (#135) | 1 | parittya (#18) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | arany (#50) | 1 | antilopbőr (#48) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 3 | óndarab (#85) | 6 | sallank karom (#128) |
44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | |
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|