33. forduló, 35. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 9. 9h:10'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: dec. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [22,6] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 Martian tekercsét. Astrid átadott neked a 1. napon 4 TU-t.
Mokesz, amikor összefutottatok, adott neked egy kazmár gyökeret (ld. enc.). Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+5 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

flh 8 131 felt. lőfegyver haszn. 8 a 131. tárggyal
Ok, FLH 8 131 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

ba 124 nem támadod a 124. szörnyet
BA 124 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

ep 146 40 építed a 146. tárgyat 40 pontért
Folytatod az építést. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. A munka egyharmada már megvan, hogy elkészüljön az oltár. 30 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 140.]

ep 146 40 építed a 146. tárgyat 40 pontért
Nekilátsz az építkezés folytatásának. Köveket hordasz egymásra. Már félig készen van az oltár. 30 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 100.]

ep 146 20 építed a 146. tárgyat 20 pontért
Folytatod az építést. Köveket hordasz egymásra. Az építés jól halad: már kétharmad részben kész van az oltár. 15 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 80.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[22,7] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy süvítő rája került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval eltalálod a süvítő rája testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval súrolod a süvítő rája testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [22,8] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kaffogó hebrencs. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a kaffogó hebrencs fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [22,9] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy surranó kígyó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a surranó kígyó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A surranó kígyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A surranó kígyó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Itt ébredt fel az Aranysárkány. Sötét lelkek rettegjetek! Stormbringer " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 50.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[23,10] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy süvítő rája nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedéked átfúrja a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval megütöd a süvítő rája testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod a süvítő rája testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája beleharap a kezedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [24,9] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy proteinfecske. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a proteinfecske bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske bal szárnyát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a proteinfecske farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a proteinfecske testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a proteinfecske jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 madártollat. 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Észreveszel egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [25,8] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Látsz egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy evaporőr. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az evaporőr testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az evaporőr testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 20.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[24,8] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy alpesi tehén nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom zsíros kígyóhúst. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tintacsiga. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lény tintát köp rád! Rád ömlik az egész! A bőröd színe sötétről feketére változott. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tintacsiga testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a tintacsiga testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [23,9] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy húsevő magszim nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 73 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Felfedeztél egy nekrofunt. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 174 pontot. A következő körben tehát 174 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KAZMÁR (204. NÖVÉNY)
A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot.

MARTIAN TEKERCSE (569. TÁRGY)
Bár első érintésre valami furcsa hidegség tölt el, mikor kézbe veszed a régi korok e mesés iratát, hamar túlteszed magad fenntartásaidon, és alaposan szemügyre veszed, mit tudhat e tekercs. Hát igen! A régi istenek hatalma ma is félelmetes: bár e tárgyat csupán egyszer használhatod a H 569 <varázslat> paranccsal, mert utána porrá foszlik, de hatására megtanulhatsz egy tetszőlegesen kiválasztott papi varázslatot, amelynek sorszáma 200-nál kisebb.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 34. fordulód.

Erő: 18 Szint: 11 Merészség: 5/3 Magasság: 110 cm
IQ: 12 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 6 Menekülés: 30 % Életkor: 58/58 év
Egészség: 16 Életpont: 154/68 Jellem: gonosz (4) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 Varázspont: 38/21 Pénz: 33 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 13/13
Eddig összesen 192 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 071 TP-t kaptál. Jelenleg 19 816 TP-d van. A következő szinthez még 5 184 TP szükséges. Trófeáid: orgyilkos, ork sámán, északi aurach.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 15/2 (+35%) lőfegyverek: 11/15 (+12%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -5.); tüske (#22) max. 2 db (6 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
62,66 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/21 2. nyomkövetés: 10/6 (+8%) 3. mászás: 3/15
4. csapdaészlelés: 1/24 5. gyógyítás: 12/22 6. titkosírás: 1/80
7. felderítés: 2/43 8. taumaturgia: 7/22 (+6%) 9. versengés: 1/15
10. zárnyitás: 5/77 11. vadászat: 1/68 12. bányászat: 5/77

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 845 TU szükséges.)

Összsúly: 34.95 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 tüske (#22) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 1 hebrencs állkapocs (#130) 4 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 surranó kígyó bőr (#47) 5 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

21 22 23 24 25 26
5
6
7
8
9
10
11
(22,7) süvítő rája (#113), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(22,8) kaffogó hebrencs (#88), 42. jellempróba, Dornodon oltár
(22,9) surranó kígyók (#30), Fairlight rúnaköve, 39. jellempróba
(23,9) húsevő magszimok (#67), nekrofun (#173), Sheran oltár, 35. jellempróba
(23,10) Fairlight oltár, süvítő rája (#113)
(24,8) alpesi tehenek (#91), Dornodon oltár, tűzrakó hely (#1169), 46. jellempróba, tintacsiga (#74)
(24,9) proteinfecske (#139), gumifa (#38), oltár
(25,8) mély kút (#93), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, evaporőr (#69)

Üzenet küldése a karakternek