33. forduló, 35. forduló, Illian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. szept. 4. 9h:11'
EZ A 34. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD
35. játékheted kezdete: szept. 6.
A következő fordulódat legkorábban a 35. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1869
SZÁMLA : XXXX

ILLIAN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [50,89] koordinátán.
A táborozás 4. napján találkozol Silverlarddal. Sheran tanítványa. Egy borostyán függőt, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián függőt, egy örökkéval. rubinját és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy purifikátor trófea, egy burástya királynő trófea és egy epokitféreg trófea díszíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Silverlard, amikor összefutottatok, adott neked egy távcsövet, egy rövid íjat, 7 nyílvesszőt, 15 kaját és egy sullár hólyagot. Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.)

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[50,88] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Utad során felfedezel egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy tintacsiga. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a tintacsiga testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tintacsiga testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [50,87] Szűnni nem akar a zöld síkság. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy mély kutat. Északnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy rájanyék. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a rájanyék testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Teleeszed magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [49,86] A síkság után kisebb hegyek következnek. Találsz egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 60 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 10 pontot kell rákölteni.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Eszel valamit. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 125.]

rm 13 156 40 rombolsz a 13. tárggyal a 156. tárgyat 40 pontért
Borzalmas üvöltést hallatva, eszelős rombolásba kezdesz. Hosszas "munkádat" siker koronázza: elpusztítottad a teljes építményt! Ezen a mezőn megszűnt a világítótorony. 90 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. (+4 gonoszság.) [41 pontot használtál fel, van még 84.]

rm 13 156 10 rombolsz a 13. tárggyal a 156. tárgyat 10 pontért
Oh, oh, sajna nem bukkansz rá dühöd tárgyára. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[50,87] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy gyilkos sallank közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gyilkos sallank karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [51,88] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trollfa. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Csontkéssel megérinted a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elhajolsz a trollfa ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Bronzhegyű lándzsával megérinted a trollfa ágas-bogas fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elhajolsz a trollfa ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [52,89] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy megsebesített púpos burástya lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a púpos burástya testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét. [51 pontot használtál fel, van még 33.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[51,90] Még mindig bozótos.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [15 pontot használtál fel, van még 18.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 15.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 174 pontot. A következő körben tehát 189 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÁJANYÉK (58. SZÖRNY)
Amikor egy sötét árnyék sötétíti el a napot, könnyen előfordulhat, hogy egy lecsapni készülő rájanyéket pillantasz meg (huh, nem egy sárkány...). A rájanyék állítólag a kontinensen oly gyakori wyvern rokona. Bőrszárnyú, hosszú, tüskés farkú gyíkszerű lény, igen éles karmokkal. A karmoknál azonban sokkal nagyobb veszélyt jelent a bénító mérget hordozó faroktüske. A rájanyék leginkább sík vidékeken vadászik. Egyik kedvenc eledele az óriás patkány.

TROLLFA (80. SZÖRNY)
Belépni egy sűrű erdőbe már eleve azt jelenti, hogy készülj fel a legrosszabbra. Aztán amikor egy vastag, erős fa megmozdul melletted, már késő az utolsó imát elrebegni: alighanem egy trollfa döntött úgy, hogy véget vet az életednek. Ezek az akár száz évig is elélő, háromméteres monstrumok csak kisöccsei a gyilkos enteknek, de félelmetes regenerálódó képességük így is kemény próba elé állítja azt a kalandozót, aki a valós világot preferálja az árnyékvilág könnyed semmittevéséhez képest. A trollfák ellen ütőfegyvert alkalmazni esztelenség, és a szúrófegyvereknek sem sok esélye van. Mivel a sűrű erdőben nem használhatsz lő- és dobófegyvert, nem sok választási lehetőséged marad... Szerencsére, a trollfák nem tudnak gyorsan mozogni - ha a dolgok rosszra fordulnak, még mindig marad a futás! A trollfa fegyverként egy kicsavart fatörzset használ.

KARAKTERLAP

Illian, egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon követője vagy. Ez a 34. fordulód.

Erő: 17 (18) Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 143 cm
IQ: 17 (19) Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 17 Menekülés: 50 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 12 Életpont: 117/117 Jellem: gonosz (40) Tul. pont: 0
Szerencse: 9 Varázspont: 26/22 Pénz: 23 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 95 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 738 TP-t kaptál. Jelenleg 6958 TP-d van. A következő szinthez még 42 TP szükséges. Trófeáid: alattomos manó, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 2
lőfegyverek: 9

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << szöges bunkó (#8) << kőkés (#6)
Óvatosság (labirintusokban): 0
51,90 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 10 3. lopás: 5
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 2 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 9 8. teológia: 3 9. vadászat: 4
10. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az emberektől (1) bármit, a gnómoktól (6) bármit
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Silverlard (#5750), vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Rombolj porig egy világítótornyot. (teljesítve)
2.) Ölj meg egy nyavalyás, fényes szőrű trikornist!
3.) Végezz ki egy békésen legelésző alpesi tehenet, ne adjon több tejet! (teljesítve)

Összsúly: 77.64 kg Megterheltség: 168%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 sallank karom (#128) 1 tüske (#22) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(49,86) világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)
(50,87) tavacska, 24. jellempróba, rájanyék (#58), gyilkos sallank (#85)
(50,88) mély kút (#93), oltár, tintacsigák (#74)
(51,88) trollfa (#80)
(51,90) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár
(52,89) púpos burástya (#92), móricserje (#115, belőle készíthető: #116)

Üzenet küldése a karakternek