33. forduló, 35. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 21. 12h:04'
EZ A 1143. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD
1144. játékheted kezdete: jún. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,65] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+1 pszi pont.)

bb 979 10 beraksz a bankba a 979. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 sáfránykövet. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

bb 1640 4 beraksz a bankba az 1640. tárgyat (4 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 fejlődéskövet. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

kb 687 690 693 kiveszel a bankból a 687. tárgyat (690 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ryuku karvédőt. Kiveszel a bank széfjéből 1 ryuku kesztyűt. Kiveszel a bank széfjéből 1 ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

kf 687 690 693 kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat
A csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
Leveszed a lánckesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
Felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

kf 1570 189 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat a 189. tárggyal
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
Előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

le 171 leveszed/lerakod a 171. tárgyat
Elrakod a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

kf 171 1 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a jobb kezedbe
Mostantól a rövid kardot fogod jobbkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

kf 6 2 kézbeveszed/felveszed a 6. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól a kőkést fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 234. Kapsz 2 VP-t.]

vi 8 5 30 viselkedésed: 8 5 30
Mostantól nagyon bátor vagy. Nálad láthatóan nagyobb és erősebb szörnyeket is kihívsz. Merészségi szinted ettől kezdve 8. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[79,66] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Ráismersz a lényre. Egy érző szívű dromedár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [80,67] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy dűnekukac. {támadása: 10.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 29 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a dűnekukac testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A dűnekukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sáfránykristály (ld. enc.). 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [80,68] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy dűnekukac. {védettsége: 25 szúró, 5 vágó, 25 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. Marokra fogva a rövid kardot a másikra rohansz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a dűnekukac szelvényezett hátát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. A dűnekukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sáfránykristály. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 204. Kapsz 12 VP-t.]

m 4 2 2 mozogsz délre, keletre, keletre
[80,69] Füves síkságra érkeztél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Észreveszel egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 2 rézdarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [81,69] Továbbra is síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő evaporőr mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az evaporőr hengertestét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rájanyék. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 34 életpontot sebeztél. A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [82,69] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. {támadása: 8.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[44 pontot használtál fel, van még 160. Kapsz 17 VP-t.]

kt 3 2 elkészíted a 3. tárgyat (2 darabot)
Sajnos csak 1 vizestömlő készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 1 vizestömlőt. [20 pontot használtál fel, van még 140. Kapsz 8 VP-t.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[83,69] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Utad során felfedezel egy mély kutat. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [84,69] Síkság, továbbra is csak síkság. A Rin völgy nyugati határánál jársz.

Észreveszel egy amniosz-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ramirez Espanza egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. [34 pontot használtál fel, van még 106. Kapsz 13 VP-t.]

kf 373 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 66. Kapsz 16 VP-t.]

tf 3 30 fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 32 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 36. Kapsz 12 VP-t.]

h 238 20 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Bár csak egyszerű nótákkal mersz próbálkozni, de azok egész jól mennek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 16. Kapsz 8 VP-t.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 13. Kapsz 1 VP-t.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 13.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 8, 4.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 13 pontod maradt, ebből a következő körre 13 pontot vihetsz át. Kapsz még 175 pontot. A következő körben tehát 188 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁFRÁNYKRISTÁLY (675. TÁRGY)
A dűnekukac, a homokféreg lárvája elméletben még nem képes ugyan a Fűszer termelésére, azonban néhány kivételes példányban mégis találnak kristályos állapotban levő sáfrányport. A sáfránykristály az univerzumban ismert legtöményebb méreg, tehát belélegzése nem ajánlatos, azonban az alkimista mesterek kizárólag ebből képesek előállítani a legendás tűzfényt, amely viszont állítólag minden bajok orvossága, az örök élet forrása...

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 34. fordulód.

Erő: 16 (26) Szint: 12 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 15 (23) Támadás: 27 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 13 (21) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 406/346 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 1
Szerencse: 25 (35) Varázspont: 244/138 Pénz: 31536 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 6/0
Eddig összesen 118 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 499 TP-t kaptál. Jelenleg 32 010 TP-d van. A következő szinthez még 990 TP szükséges. Trófeáid: kérődző etra, Mallon, liumbe. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5075 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 vágófegyverek: 12 dobófegyverek: 6

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
84,69 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 (+1) 2. nyomkövetés: 6 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 2
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. taumaturgia: 13
10. zene: 6 (+1) 11. szörnyismeret: 3 12. pszi: 1
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 4 15. bányászat: 1
16. főzés: 1

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer)
elfogod garokkot (#73) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 drótszőr (#37) 4 fejlődéskő (#1640) 2 kaja (#2)
10 sáfránykő (#979)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 rézdarab (#70) 1 ryuku karvédő (#687) 1 ryuku kesztyű (#690)
1 ryuku köpeny (#693) 2 sáfránykristály (#675) 1 uzbány csőr (#169)
22 víz (#27) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

77 78 79 80 81 82 83 84 85
64
65
66
67
68
69
70
(79,66) érző szívű dromedár (#753)
(80,67) dűnekukac (#357)
(80,68) dűnekukac (#357)
(80,69) mély kút (#93), Fairlight oltár, uzbány (#102)
(81,69) evaporőrök (#69), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, rájanyék (#58)
(82,69) oltár, Chara-din monolitja (#534), tetemember (#123)
(83,69) mély kút (#93), Elenios oltár
(84,69) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, művészi porolit (#720), 47. jellempróba, oltár

Üzenet küldése a karakternek