Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 28. 14h:17' EZ A 404. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD 405. játékheted kezdete: ápr. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1199 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 5. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk nyakát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,-5] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szeppent rákfatty nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szeppent rákfatty páncélos testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a szeppent rákfatty páncélos testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kitines ollójával a szeppent rákfatty bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [100,-5] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy vadász tatu közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadász tatu farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vadász tatu jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai majdnem eltalálnak! A vadász tatu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pókvadász testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,-7] Még mindig az erdőben vagy.
kt 1167 | elkészíted az 1167. tárgyat |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony nyakát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [101,-9] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Továbbmész...) [101,-10] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Találsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy alpesi tehén. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az alpesi tehén testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya nyakát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [9 pontot használtál fel, van még 4.]
szk 10 | keresed a 10. szörnyet |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
in 5874 666 359 | leírod az 5874. kalandozónak a 666. szörnyet a 359. tárgyat |
in 5874 753 379 | leírod az 5874. kalandozónak a 753. szörnyet a 379. tárgyat |
in 5415 147 145 | leírod az 5415. kalandozónak a 147. szörnyet a 145. tárgyat |
in 5415 149 157 | leírod az 5415. kalandozónak a 149. szörnyet a 157. tárgyat |
in 5415 152 159 | leírod az 5415. kalandozónak a 152. szörnyet a 159. tárgyat |
in 3425 24 60 | leírod a 3425. kalandozónak a 24. szörnyet a 60. tárgyat |
in 3425 40 61 | leírod a 3425. kalandozónak a 40. szörnyet a 61. tárgyat |
in 3425 52 62 | leírod a 3425. kalandozónak az 52. szörnyet a 62. tárgyat |
in 4446 349 120 | leírod a 4446. kalandozónak a 349. szörnyet a 120. tárgyat |
in 4446 350 143 | leírod a 4446. kalandozónak a 350. szörnyet a 143. tárgyat |
in 4446 355 167 | leírod a 4446. kalandozónak a 355. szörnyet a 167. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
MOLEKULAÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG) Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sőt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértő számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elő minden ércből. Ónt csak rézből, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et előállítani a nálad levő anyagokból. A fentiekből nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elő tudod állítani valamilyen más ércből. Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendő komponens.) |
LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY) Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő. |
FŐZÉS Volt eddig egy olyan művészeti ág, melyet mi, kalandozók, a sokadrangú képzettségek sorába illesztettünk. Azonban annak, aki egyszer már megkóstolta a qvilli fogadós feleségének fenséges étkeit, azonnal megváltozik a véleménye a szakácsok és mesterszakácsok munkájáról. Most minden adott ahhoz, hogy a főzőtudásodat fejleszthesd. Ehhez csak szorgalmasan kell Rodger üstje körül lebzselned [egy fordulóban csak egyszer lehet], étkeket kotyvasztanod, új recepteken törnöd a fejed. Vannak finomságok, melyek elkészítése csak a nagyobb szakácsoknak sikerülhet, így eszébe sem juthatnak egy kezdő konyhatündérnek. Mostantól (hogy főzés szakértelmed 1. szintre emelkedett) gondolkozhatsz új étkek ötletein, ehhez csupán egy üstre és a szokásos F (feltalál) parancsra van szükséged, valamint egy tárgyra (ami nem az üst), aminek számát megadod a parancs paramétereként. Ha az adott tárgyból lehet ételt készíteni, és elég kreatív vagy ahhoz, hogy ezt kitaláld, megismersz egy új receptet, melyről rögtön enciklopédiát is kapsz. Mint az eddigiekből is látszik, az F parancs itt is a jól megszokott módon, a tárgyak feltalálásához hasonlóan működik. Két gyakori ételkomponens van jelenleg, amiből nem lehet receptet feltalálni, ez a víz és a fűszerkeverék (ez utóbbi bármelyik boltban beszerezhető). Ezekre épp ezért nincs értelme receptvágyból F parancsot kiadni. Az ételeket a H <üst száma> <recept száma> paranccsal készítheted el. Bármennyire is jó szakács vagy, egy körben csak egyszer főzőcskézhetsz, egy magadfajta kalandozó ennél több időt ennél a kalandozástól oly messze álló dologra nem hajlandó szánni. Mindig 1 adagot, vagyis annyit főzöl, amennyit ott rögtön meg tudsz enni. Az ételek elfogyasztásának hatása lehet egyszeri, kör végéig tartó, stb... erről az ételek receptjének enciklopédiája mindig írni fog. Magasabb szintű főzésnél minden egyes étel elkészítése több tapasztalattal jár, valamint egy-egy étel megfőzése is egyre kevesebb és kevesebb TVP-be kerül. Van pár tereptípus, ahol nem főzhetsz. Ilyen például a sivatag, ahol nem találnál elég rőzsét, amivel alágyújthatnál az üstnek; a mocsár, ahol az ingoványos talaj, valamint az itt-ott feltörő, bűzös gázpöffetegek nem kedveznek a főzésnek; a magashegység, ahol a hideg és a hirtelen szélrohamok keserítenék meg az ételkészítést; illetve a lakott terület, mivel elég furán nézne ki, ha leülnél az utca porába főzőcskézni - valamint amint kész vagy a koldusok széjjelhordanák munkád gyümölcsét. Épületben szintúgy nem főzhetsz. A receptek enciklopédiáit nem oszthatják meg a kalandozók egymással. Ennek oka rendkívül egyszerű: egyelőre még az a tévhit van elterjedve a Túlélők Földjén, hogy a főzés csak a puhányoknak való. Ezután persze, hogy nem hangoztatja senki, hogy ő a főzőcskézésben jeleskedik. Talán később ez a nézet majd megváltozik, ennek csak a jövő a megmondhatója. |
FŐTT ÉTEL (1. RECEPT) Az egyik legegyszerűbb ételhez nincs is szükséged másra, mint 1 kajára és 5 vízcseppre. Nem tudni ki találta ki, de fergeteges ötletnek tűnik, hogy az ételt fel is lehet melegíteni, és a kajának amellett, hogy jobb íze lesz, laktatóbbá is válik. Ha kiadod a főzés parancsot erre a receptre (H 1167 1 vagy H 1168 1, attól függően, milyen üstöd van), ízletes ételt készíthetsz, melyet rögtön be is fogsz habzsolni. Éhséged csökken tőle, mintha egy csapásra 5 kaját ettél volna meg. A kaja felmelegítésének ideje: 3 TVP. |
SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY) Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen. |
Erő: | 18 (24) | Szint: | 10 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 142/69 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (21) | Varázspont: | 120/0 | Pénz: | 91 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 12/1 | Pszi pont: | 59/0 | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/40 (+8%) | szúrófegyverek: | 8/25 (+26%) | vágófegyverek: | 2/60 (+10%) |
ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 1/36 | dobófegyverek: | 7/82 (+30%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << mandibulakasza (#127) (120%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/95 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 11/63 (+34%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 2/33 | 5. csapdakészítés: | 6/11 (+2%) | 6. csapdaészlelés: | 1/0 |
7. gyógyítás: | 8/95 (+61%) | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 1/0 |
10. szörnyidomítás: | 1/0 | 11. teológia: | 4/89 (+20%) | 12. taumaturgia: | 2/13 (+9%) |
13. versengés: | 1/34 | 14. harcművészetek: | 1/0 | 15. zene: | 1/47 (+1%) |
16. szörnyismeret: | 5/6 (+8%) | 17. pszi: | 9/27 (+33%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 1/41 | 20. bányászat: | 1/56 | 21. főzés: | 1/0 (+100%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
bo-skorpió (#54) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2) |
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
Összsúly: 69.50 kg | Megterheltség: 102% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | álompor (#396) | 1 | grifftojás (#179) | 6 | móri gyümölcs (#116) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | sallank karom (#128) | 3 | spiritusz (#170) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dorony tüdő (#212) | 2 | főnixtoll (#563) | 8 | kaja (#2) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 7 | ubuk tüske (#131) | 1 | vadász tatu bőr (#15) |