338. forduló, 340. forduló, Old Secondhand összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 20. 9h:04'
EZ A 704. JÁTÉKHETED, 339. FORDULÓD
705. játékheted kezdete: jún. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4446
SZÁMLA : XXXX

JOCKEY EWING KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,117] koordinátán.
Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. Gilgames neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 1 feneketlen bugyrot.
A táborozás 1. napján összeakadsz Tohony a Melákkal. Tharr teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy agori szegecscsizmát, egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kotét, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkévaló ametiszét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy torz fülkarikát, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy tl'urlang vadász trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy ezüstveretes pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tohony a Melákot kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött teológia szakértelmed, míg te őt a rejtőzködés szakértelemre oktattad. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Egy érdekes lénnyel találkozol, alakját tündöklő misztikus fény övezi, termete magabiztosságot és erőt sugárzik. A körülötte lebegő fény aura miatt képtelen vagy kivenni a jelenség fontosabb részleteit. Mikor továbbmész elgondolkodsz, ilyen lehet egy Halhatatlan. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a gyógyítás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Találkozol egy félelmetes, rettegést keltő lénnyel, alakját tündöklő misztikus fény övezi, felette óriási éjfekete felhők gomolyognak. A jelenség ugyan nem takarja el a napot, de a részleteket képtelen vagy kivenni. Az ismeretlentől való félelem érzésével állsz tovább. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz Verminyával. Erős fény veszi körül a lovas alakot. Ezüstösen csillogó páncél borítja, min egy dombormű izzik: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Fairlight felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy életköves gyűrűt, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy natharion gömböt, egy örökkév. igazgyöngét, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy umbatari bromag trófea, egy Notermanthi trófea és egy varkaudar vajákos trófea színesíti. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött szörnyismeret szakértelmed, míg te őt a rejtőzködés szakértelemre oktattad.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű elf férfival. A bőre kreolszínű. Sheran bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy fűzött kagylósort, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrövet, egy hősi övcsatot, egy Khór kesztyűjét, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rubin koszorút, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy Natharion amulettet visel. Felszerelését egy varkaudar katona trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy királyi palotaőr trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Két izmos kar által kettétört varázspálca. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy T'vadar tőrét, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Choler. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően gyógyítás szakértelmed. Eközben te taumaturgia szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket.
Az 1. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű törpe nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy mihlanil medált, egy moa munkáskesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy ulkor kötényt és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy fattylord trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Zanthia. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött szörnyismeret szakértelmed, míg te őt a gyógyítás szakértelemre oktattad.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Zanthiával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Motyogni kezd: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+1 varázspont). Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően szörnyismeret szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon összeakadsz Lord Steyrrel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően taumaturgia szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 2. napon összefutsz Qwardlosszal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött zene szakértelmed, míg te őt a taumaturgia szakértelemre oktattad. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Gilgames átutalt a bankszámládra 3000 aranyat a táborozásod 2. napján. Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. Gilgames neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 1 aranytermő ládikót.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+14 tvp ). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-55 életerő.) Ahogy a hervadt rózsa vérvörös szirmait nézed, furcsamód gyönyörűnek kezded látni. Talán valami jó jön a halál után... Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 71 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 acélpengőkét. A teremtés zsákja létrehozott 1 csuklyavirágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+141 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+490 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 497.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 497.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +55 max. életerő, +55 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 491.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-1 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 489.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 487.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 487.]

* 3. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 487.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 485.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 manifeszt.nyúlvány). [0 pontot használtál fel, van még 485.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 139. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 483.]
Szupersebesen mormolsz. Alkudozni fogsz. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 481.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 476.]

vv 364 73 73 elmormolod a 364. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-17 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 474.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 469.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 464.]

hu 174 309 1107 hulladék: 174 309 1107
Hulladék, ezért nem gyűjtesz harci kalapácsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany papi karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar látógömböt. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

hu 328 1550 1324 hulladék: 328 1550 1324
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Thargodan esszenciát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Huddens alkarvédőjét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ryuku derékszíjat. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[143,61] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Látsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel.
- Ez egy vortexmágus! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 98 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 142 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (7 támadással 303 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 145 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 287, gyógyulás: 0, összesen: -287 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+127 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+133 életerő.)

Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 2 arany papi karkötőt 160 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 1 Huddens alkarvédőjét 170 aranyért, 1 mocsári penkét 1 aranyért, 4 obszidián függőt 40 aranyért, 1 ryuku derékszíjat 65 aranyért, 5 Thargodan esszenciát 100 aranyért, 12 varkaudar látógömböt 1200 aranyért, 1 varkaudar pálinkát 22 aranyért.
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod az elf férfi táborhelyét. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. Ahhh, észrevett a figura! Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerű. Lelécelsz. Kettőt pislantasz, és máris körbevesz a városi őrség. Iszonyatos túlerő, nem lenne értelme az ellenállásnak. Amikor az őrparancsnok észreveszi a Nodonrod baráti körös kitűződet, félrevon, hogy a többiek ne hallják, mit készül mondani. Pár perc múlva már el is sikálva az ügy, 90 aranyat kell csupán a fickónak adnod, hogy szemet hunyjon. Elégedetten állsz tovább.
[-45 varázspont.] [105 pontot használtál fel, van még 359.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.)

Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 347.]

be 706 bemész a 706. épületbe
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. Az Ezüstmágus régi ismerősként üdvözöl, és elmondja, hogy melyek azok a varázslatok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni az Ezüst Kódexből (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
lángcsóva (#31) 25 aranyért, izomernyesztés (#33) 50 aranyért, varázsvédelem (#34) 35 aranyért, védelem sav ellen (#36) 75 aranyért,
tompítás (#40) 38 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért, elektromos pajzs (#51) 75 aranyért,
fúzió (#77) 94 aranyért, tükörpajzs (#101) 155 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért, varázsvédelem II (#108) 620 aranyért,
felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, a halál szava (#152) 800 aranyért,
var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, varázslatlopás (#154) 400 aranyért, varázsszem (#184) 65 aranyért, vízlélegzés (#185) 430 aranyért,
háló (#186) 5600 aranyért, a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért,
jégmágia (#279) 3100 aranyért, időcsere (#285) 100 aranyért, speciális védelem (#292) 4000 aranyért, Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért,
sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, klónozás (#367) 2500 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért, múltidézés (#369) 6000 aranyért,
oldás (#372) 160 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért.
Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [5 pontot használtál fel, van még 342.]

pki 1000 kiveszel a bankból 1000 aranyat
Kiveszel a bankból 1000 aranyat. A számládon van még 2534 arany. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

kb 189 135 733 kiveszel a bankból a 189. tárgyat (135 darabot)
[vas dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Kiveszel a bank széfjéből 15 vas dobónyilat. Kiveszel a bank széfjéből 91 gyöngymangót. Kiveszel a bank széfjéből 8 bunthar bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

bb 733 627 539 beraksz a bankba a 733. tárgyat (627 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 8 bunthar bőrt. Beraksz a bank széfjébe 6 adamantitot. Beraksz a bank széfjébe 1 mihlanilt. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

h 1271 135 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy gyöngymangót ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 337.]

vtn 277 varázslat tanulás: a 277. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: filofaxáció. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 302.]

vv 277 227 161 elmormolod a 277. varázslatot a 227. varázslatot a 161. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kutakodni kezdesz az emlékeid között, hogy összeszedd, mely épületekben kaptál még teljesítetlen küldetéseket, és hamarosan ki is alakul a lista:
királyi palota - szeretnék, ha tennéd dolgod a 71. labirintusban;
a Borzalom Fellegvára - valamilyen tárgyat szeretnének, de elfelejtetted mit. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 297.]
Gyorsvarázsolsz! [-31 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 295.]
Beizzik a turbómágia. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 293.]

fa 1171 1987 1 feladod az 1171. tárgyat az 1987. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Gilgames részére szánod. Átadsz 1 vark. pecsétgyűrűt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 290.]

fa 135 5827 500 feladod a 135. tárgyat az 5827. kalandozónak (500 darabot)
Nincs nálad annyi a tárgyból, amennyit paraméterként megadtál!
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Tohony a Melák részére szánod. Átadsz 104 gyöngymangót. Ennek elküldése 138 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 287.]

m 4 5 6 mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,117] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 198 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1759 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? A következő kincseket találtad: egy nyu-shuriken [nyu-shuriken ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], egy fekete bőrcsizma [fekete bőrcsizma ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], 2 bumeráng [bumeráng ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (186,106)-> 24 arany, -2 ÉP]. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1830 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. A harc elkerülhetetlen. Egy borzalmas varkaudar támad rád.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 160 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 arany, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP]. 2012 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar hadúr védelmezi a vadászterületét.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 26 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 3207 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 zangrozi csizma, egy ugh méreg [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP], 13 arany és egy varkaudar pálinka [varkaudar pálinka ládikóba-> (186,106)-> 22 arany, -2 ÉP]. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Észreveszel egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Látsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Rowena hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csataremák került az utadba. Itt csata lesz.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a csataremák testét. (7 támadással 301 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Bronz taiderrel többször eltalálod a csataremák testét. (7 támadással 321 életpontot sebezve.) A csataremák csápjait vérre éhesen a jobb lábadra tapasztja. (12 támadástól 159 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 813, sebződés: 313, gyógyulás: 0, összesen: -313 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+128 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz Qwardlosszal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te zene szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a taumaturgia szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Összeakadsz Verminyával. Megnézed közelebbről ezt a fénylő páncélost. Nem mered hosszasan bámulni, de feltűnik rajta valamilyen jelkép: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Fairlight felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy életköves gyűrűt, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy natharion gömböt, egy örökkév. igazgyöngét, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy umbatari bromag trófea, egy Notermanthi trófea és egy varkaudar vajákos trófea ékesíti. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően szörnyismeret szakértelmed. Eközben te rejtőzködés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [201,118] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csataremák. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csataremák egyik csápját. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a csataremák feléd kúszó csápját. (7 támadással 283 életpontot sebezve.) A csataremák csápjai nem ismernek kegyelmet: már véres pép a bal vállad. (12 támadástól 177 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+32 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 177, gyógyulás: 0, összesen: -177 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Skinhead előtt. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [200,118] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Látsz egy borkonyó cserjét. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Véres Holló, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy zoloboo sámán. Amikor elhal a zaj, előmászol. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+32 életerő.)

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elődött. [181 pontot használtál fel, van még 106.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[199,119] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy nőstény varkaudar. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+32 életerő.)

Észreveszel egy manilla-fát. Találsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillagbozótost. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy pézsmatököt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rhiannon előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [mákrózsa virág ->eldobod] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy óriás liánt. Egyre éhesebb vagy. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elődött. [87 pontot használtál fel, van még 19.]

v 198 189 101 elmormolod a 198. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(199,119) nőstény varkaudar (#689), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar falu (#1109), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(200,118) Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 48. jellempróba, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), zoloboo sámánok (#230)
(201,118) csataremák (#694), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(202,117) varkaudar íjász (#687), varkaudar hírnök (#686), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hadúr (#270), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), Raia oltár, 38. jellempróba, művészi porolit (#720), csataremák (#694), Qwardloss (1179. kalandozó), Verminya (5699. kalandozó)

[189,101] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy manilla-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Találsz egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Killer orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...

Egy apró vályogviskót pillantasz meg, melynek kéményéből vastag, fekete füst kígyózik az ég felé. A viskó mellett néhány birka legelészik. Látszik, hogy a ház igencsak rossz állapotban van: a tulajdonosnak vagy ideje, vagy ereje nincs arra, hogy karbantartsa a parányi házikót. Lehet, hogy itt lakik a sokat emlegetett erdei bölcs! (668. épület.)
[-95 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 9.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat.
- Sajnálom, de nincs semmim, amit megoszthatnék veled - mondja a bölcs reszelős hangon, majd ismét a könyvébe mélyed. Eltöprengesz, vajon hogyan tudnád társalgásra bírni. Hirtelen ötlettől vezérelve, kérdésekkel kezded bombázni a bölcset: hogyan lehet adamantitot bányászni? Hogyan juthatnál sárkányölő kardhoz? Merre lehet szuperpszi követ találni? A bölcs felemeli a kezét, türelmedet kérve. - sajnálom, de én leginkább a természettel, a mezőgazdasággal, meg hasonló dolgokkal foglalkozom, a hatalommal kapcsolatos dolgok nem izgatnak. Kérlek, ne zavarj. - a bölcs láthatóan megpróbál ignorálni. - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 4.]

v 96 186 61 elmormolod a 96. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

im 0 5 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 gyöngymangót. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-55 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 6, 30.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 480 pontot. A következő körben tehát 484 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FILOFAXÁCIÓ (277. VARÁZSLAT)
Biztos találkoztál már a kissé céltalan érzéssel egy-egy küldetés befejezése után: most akkor merre és hogyan tovább? Aztán beugrott, hogy még valahova menned kellene, hiszen meg is ígérted valakinek, de bárhogy is erőlködsz, nem jut eszedbe, hogy hol is történt ez! Nos, a visszaemlékezés megkönnyítésére itt ez a praktikus varázslat. Miközben öklödbe zársz egy fényesen csillogó aranyérmét, és elköltesz 20 varázspontot, rövid utazásra indulsz az emlékeidben, és megtudod, melyek azok az épületek, melyekben küldetést vállaltál, és még nem teljesítetted. Többnyire a küldetés milyenségére vonatkozóan is kapsz némi támpontot, de nem mindig pontosan, hiszen ehhez sokkal mélyebbre le kellene ásni, mint azt ekkora energia-befektetéssel megtehetnéd. A varázslattal való emlékezés ideje: 10 TVP-nyi.

KARAKTERLAP

Jockey Ewing, egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight bíborosa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 339. fordulód.

Erő: 29 (31) Szint: 30 Merészség: 8/5 Magasság: 174 cm
IQ: 45 (49) Támadás: 45 Agresszió: 5 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 26 (34) Védekezés: 63 Menekülés: 30 % Életkor: 27/32 év
Egészség: 38 (42) Életpont: 555/172 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 35 (40) Varázspont: 1050/576 Pénz: 2366 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 28/28 Pszi pont: 200/274 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 11
Eddig összesen 2466 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8808 TP-t kaptál. Jelenleg 3320421 TP-d van. A következő szinthez még 179579 TP szükséges. Trófeáid: vark. kardtáncos, viharóriás, Thargodan légiós. A 339. fordulódban 2534 arany került a bankszámládra. 2534 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: 32/74 (+2%)
vágófegyverek: 10/10 ütőfegyverek: 22/64 (+2%) lőfegyverek: 29/87 (+3%)
dobófegyverek: 20/75

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) << Pusztítás Botja (#316)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 59/47 (+20%) 2. nyomkövetés: 86/44 (+16%) 3. lopás: 9/54 (+8%)
4. mászás: 13/18 5. csapdakészítés: 12/88 6. csapdaészlelés: 12/61
7. gyógyítás: 64/8 (+60%) 8. titkosírás: 6/37 9. felderítés: 32/95 (+8%)
10. szörnyidomítás: 8/6 11. teológia: 55/29 (+4%) 12. taumaturgia: 96/54 (+8%)
13. szerencsejáték: 1/93 14. versengés: 11/81 (+7%) 15. harcművészetek: 2/47
16. zene: 8/64 (+3%) 17. szörnyismeret: 20/63 (+2%) 18. pszi: 21/31 (+6%)
19. zárnyitás: 5/12 20. vadászat: 7/13 21. bányászat: 27/64
22. úszás: 8/99 23. főzés: 3/46 24. csapatmunka: 1/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) tolvajvér (#364)
villámmágia (#227) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod!
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (számláló: 0)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * bronz taider (#641) $1 bronzhegyű lándzsa ($87) 1 sárkánytőr (#626)
Vágófegyverek
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) $1 harci kalapács ($174) 1 Pusztítás Botja (#316)
2 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) $2 rövid íj ($107)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 78 nyílvessző (#108) $4 sallank nyíl ($129)
24 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
$1 bumeráng ($249) $3 vas dobónyíl ($189)
Pajzsok
$1 rákpajzs ($98) 1 * ryuku menetpajzs (#1320)
Páncélok
$1 szöges páncél ($65)
Sisakok
$1 bőrsisak ($57) 1 * lidérckorona (#531) 1 pszi katalizátor (#610)
Köpenyek
1 * démoni palást (#1573) 1 ryuku vadászing (#1158) 1 sötét kámzsa (#699)
1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * ryuku vállvédő (#1323)
Kesztyűk
$1 kígyóbőr kesztyű ($49) 1 mászókarom (#78) 1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek és övcsatok
1 * fattylord deréköv (#1564) 1 * kyorg övcsat (#1456)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * tűzúr csizmája (#533) 2 zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * hókereszt (#843) 1 zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok
5 halálhozó talizmán (#813) 1 korinthai talizmán (#814) 1 Natharion amulett (#742)
1 * Ovgun nyaklánca (#615) 3 rothasztó talizmán (#815) 2 * ryuku nyaklánc (#1325)
1 szerencsetalizmán (#366) 1 viharamulett (#611) $1 * villám szimbólum ($145)
2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők
$1 * arany papi karkötő ($309) 1 * Xanathal karkötője (#956)
Gyűrűk
1 életköves gyűrű (#1572) 1 * Gorhud gyűrűje (#1257) 1 Rughar gyűrűje (#518)
1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 43 csepp tinta (#101), fér még: 77]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
25 fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 124]
1 huhogó bibe (#332) [benne 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 8]
8 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 80]
6 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 72]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 44 csepp spiritusz (#170), fér még: 116]
2 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 20]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
8 toxyl üvegcse (#592) [üres, kapacitás: 80]
10 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 120]
4 vizestömlő (#3) [bennük 45 korty víz (#27), fér még: 35]
5 zöld üveg (#82) [bennük 17 csepp ragasztó (#83), fér még: 83]
Eszközök, használati tárgyak
5 acéltű (#334) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
1 ásó (#34) 1 Augur varázskönyve (#1097) 1 Baghar fétise (#1098)
11 csontkulcs (#74) 1 feneketlen bugyor (#570) 1 furulya (#233)
1 Goachan pipája (#1315) 1 Kalmárok Kémgömbje (#1589) 1 kinemfogyó tegez (#368)
4 kristályfolyadék (#449) 14 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648)
1 manakristály (#500) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 nagy aranykulcs (#246)
6 nagy vaskulcs (#186) 1 oldalzsák (#1172) 1 olló (#335)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 1 pszi kő (#248) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
2 roxati zárfaló (#314) 6 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 Sheran cserepe (#1271)
4 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42)
1 teremtés zsákja (#818) 1 térhajlító kavics (#1539) 3 teriád dobóháló (#1281)
21 varázskő (#305)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
11 acélpengőke (#231) 1 agvari manafókusz (#890) 39 álompor (#396)
1 berzerker tüske (#713) 11 borkonyó bibe (#312) 2 bruhatagnyelv (#1230)
4 cru formázó minta (#300) 2 csalánvirág (#582) 45 csillezsályalevél (#1253)
8 csuklyavirág (#133) 3 dramoan kő (#967) 22 drótszőr (#37)
58 ében toboz (#578) 113 ezüstdarab (#326) 8 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 20 grifftojás (#179) 33 gyíkfű (#201)
3 gyöngymangó (#135) 20 halcsont (#390) 1 hattyútoll (#1222)
4 iknegurin (#541) 1 jégkristály (#593) 1 kazmár gyökér (#205)
3 kék orchidea (#68) 1 kreommat szirom (#925) 2 küklopsz szem (#643)
16 lótuszvirág (#447) 192 madártoll (#112) 4 mithril (#352)
1 moa rubin (#379) 1 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331)
13 ovimon-bogyó (#207) 15 polip szívóka (#391) 10 quwarg tojás (#360)
1 rákpáncél (#97) 3 remák szív (#264) 1 rókafarok (#124)
1 Salamon esszenciája (#952) 3 sallank karom (#128) 24 szárnyas hernyó (#69)
21 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)

Összsúly: 168.30 kg Megterheltség: 133%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 67 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
6 adamantit (#627) 11 angolna szálka (#1465) 8 bunthar bőr (#733)
1 Din cséphadarója (#840) 60 extra takarmány (#1360) 1 mihlanil (#539)
1 möszehát pajzs (#1231) 1 Raia pallosa (#426) 5 Tilnetor kardja (#474)
1 vámpírölő (#951)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 adamantit (#627) 2 arany papi karkötő (#309) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 csillezsályalevél (#1253) 6 drótszőr (#37) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstdarab (#326) 11 gyöngymangó (#135) 1 Huddens alkarvédője (#1550)
5 isteni könnycsepp (#260) 1 mihlanil (#539) 1 mocsári penke (#148)
4 obszidián függő (#195) 1 quwarg tojás (#360) 1 ryuku derékszíj (#1324)
1 sáfránypor (#211) 5 Thargodan esszencia (#328) 3 tinta (#101)
1 vark. pecsétgyűrű (#1171) 12 varkaudar látógömb (#1107) 1 varkaudar pálinka (#1137)
10 vashegyű nyíl (#176) 1 vérvörös rózsa (#1622) 19 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1891 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 1 csuklyavirág (#133)
9 ében toboz (#578) 1 kék orchidea (#68) 1 nyílvessző (#108)
2 zangrozi csizma (#451)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(189,101) erdei bölcs háza (#668), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Sheran oltár, régészeti lelőhely (#1208), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek