Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. aug. 14. 15h:15' EZ A 435. JÁTÉKHETED, 339. FORDULÓD 436. játékheted kezdete: aug. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4114 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajít feléd ellenfeled. Feléd repül 6 vas dobónyíl. Megpróbálod félreütni a lövedéket, sikertelenül. A lövedékek perforálják a testedet. (6 támadástól 321 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Daramoula pálcájával Thor többször kegyetlenül megüti a testedet. (8 támadástól 814 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +163 ÉP.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Zarknod szemével Thor gyilkos csapásokat szórva összezúzza a bal oldaladat. (7 támadástól 473 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +95 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káoszcsapás. 33 életpontot vesztettél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 1688, gyógyulás: 420, összesen: -1268 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1651 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 229 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (52 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (5 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a kisebb quwarg isten jobb oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Képtelen vagy védeni a kisebb quwarg isten minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 271 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A kisebb quwarg isten most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany papi karkötő, 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (186,61)-> 96 arany, -2 ÉP] és 4 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 24 arany, -2 ÉP]. 16956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 934, sebződés: 327, gyógyulás: 267, összesen: -60 ÉP}
kf 527 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat |
hu 390 391 56 | hulladék: 390 391 56 |
hu 923 312 69 | hulladék: 923 312 69 |
v 209 | elmormolod a 209. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló fejét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 4, gyógyulás: 40, összesen: +36 ÉP}
ve 268 20 | megveszed a 268. tárgyat 20 |
ve 108 20 | megveszed a 108. tárgyat 20 |
ea 309 3 | eladod a 309. tárgyat 3 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal karját. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2015 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 15, gyógyulás: 27, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [187,60] Még mindig a városban vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Tharr hívői építették. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Blounther apó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a Blounther apó testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Blounther apó bal vállát. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod a Blounther apó testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Blounther apó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 gyöngymangó és egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 200 arany, -2 ÉP]. 4342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 48, gyógyulás: 59, összesen: +11 ÉP}
im | imádkozol |
im 0 3 | imádkozol |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 10, gyógyulás: 29, összesen: +19 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló bal oldalát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló jobb vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 54, gyógyulás: 43, összesen: -11 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy karbin plazma és 2 sáfránypor. 2976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 54, gyógyulás: 40, összesen: -14 ÉP}
bb 268 1550 1366 | beraksz a bankba a 268. tárgyat (1550 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó fejét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd a részeg kalandozó jobb oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2015 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 16, gyógyulás: 26, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,18] A sík vidéket bozótos váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kputtyintó csalán. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [200,18] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a drakolich jobb hátsó lábát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich jobb vállát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal megdöföd a drakolich testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 36, gyógyulás: 5, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [202,18] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy drakolich. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a drakolich fejét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (25 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a drakolich csontos vázát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A drakolich megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 25, gyógyulás: 2, összesen: -23 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 235 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó jobb oldalát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a halálhozó bőrszárnyát. (5 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal meghorzsolod a halálhozó testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 46 életpontot vesztettél. Csőrét a halálhozó hasadba döfi. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10755 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 992, sebződés: 276, gyógyulás: 141, összesen: -135 ÉP}
(Továbbmész...) [203,18] Az erdőt síkság váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
m 2 | mozogsz keletre |
Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon ormányát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon bal első lábát. (3 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 3271 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 38, gyógyulás: 67, összesen: +29 ÉP}
v 198 198 28 | elmormolod a 198. varázslatot |
198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | |
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
[198,28] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot.
be 95 | bemész a 95. titkos labirintusba |
lm 12 13 16 | mozogsz 12 13 16 |
Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a zombi mester testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester testét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Cápafoggal megdöföd a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fokhagyma és 2 sallank karom. 2976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 18, gyógyulás: 43, összesen: +25 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló bal karját. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megcsapod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Cápafoggal megdöföd a varkaudar varázsló bal karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 31 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 31, gyógyulás: 26, összesen: -5 ÉP}
lm 20 20 23 | mozogsz 20 20 23 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}
Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester jobb lábát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester jobb karját. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sáfránypor és 4 pirkit. 2976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 9, gyógyulás: 31, összesen: +22 ÉP}
ef 99 540 | energia fejlesztése 99 |
* 1. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: | átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot) |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: | használod a 396. tárgyat |
ADAMANTIT CSIZMA (631. TÁRGY) Ebből a gyémántkemény ércből különösen nehéz feladat egy a lábadat nem tönkretevő csizmát készíteni. Persze, egy legalább 31-es bányászattal rendelkező mesterkovács érti a mesterségét: először is, a vaskohónál 3 pirkit felhasználásával kiolvasztja az adamantitot 6 ércből, és 3 mithrillel keveri. A hro formázó minta segítségével az épp megszilárduló fémet egy fekete bőrcsizma köré formálja. Az egész procedúra 80 TVP-t igényel. A kapott lábbeli ugyan még így sem kényelmes, viszont kiváló védelmet nyújt a lábadnak, 9-cel növeli a védettségedet. Emellett, mágikus kisugárzásának köszönhetően, a többi adamantit páncéllal együtt a Sötét Földön okozott sebzésedet is növeli. |
HATALOMVARÁZS (220. VARÁZSLAT) Egy egyszerű, de igencsak praktikus varázslat: elmondásakor minden tulajdonságod megnő kettővel! A varázslat hatása egészen a következő táborozásod végéig tart, de hogy ne okozzon problémát, pl. tulajdonság fejlesztéskor, egy második V 220 paranccsal TVP és VP költség nélkül kikapcsolhatod bármikor. A hatalomvarázs elmondása 25 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense nincs. |
Erő: | 54 (75) | Szint: | 37 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 46 (72) | Támadás: | 54 (57) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 47 (54) | Védekezés: | 95 (102) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/57 év |
Egészség: | 50 (61) | Életpont: | 767/820 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 40 (76) | Varázspont: | 1693/1222 | Pénz: | 6537 arany | Kép. pont: | 30 |
Tudatpont: | 56/3 | Pszi pont: | 189/266 | Halhatatlanság: | 4 % | EFejl: | 63 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/68 | ökölvívás: | 24/82 (+31%) | szúrófegyverek: | 35/87 (+9%) |
vágófegyverek: | 24/66 | ütőfegyverek: | 24/2 | lőfegyverek: | 28/6 |
dobófegyverek: | 28/43 (+16%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Zinthurg pallos (#716) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -22.); ekharion dárda (#1557) (23 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
198,28 mezőn táborozol, a 95. labirintusban, 1. szinten, 23. ponton |
Kedvenc táborhely: 194,101 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2013. évben 5. hónapban. |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 53/67 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 54/96 (+4%) | 3. mászás: | 17/37 |
4. csapdakészítés: | 29/8 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 11/16 | 6. gyógyítás: | 58/97 |
7. titkosírás: | 4/12 | 8. felderítés: | 23/84 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 8/60 |
10. teológia: | 64/48 (+26%) | 11. taumaturgia: | 90/44 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 4/89 |
13. versengés: | 19/67 (+8%) | 14. harcművészetek: | 26/45 | 15. zene: | 3/75 |
16. szörnyismeret: | 12/66 | 17. pszi: | 28/93 (+3%) | 18. zárnyitás: | 10/88 (+44%) |
19. vadászat: | 11/73 | 20. vitalitás: | 2/52 | 21. bányászat: | 27/27 (+17%) |
22. úszás: | 11/36 | 23. főzés: | 4/16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
26. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégoszlop (#231) | >> | 31. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal. |
3.) Lássuk, képes vagy-e leküzdeni a kihívás tornyának legmagasabb szintjét - bizonyítékképp használj tiltott teleportot! (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
Eddig 3 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 280). |
Eddig 4 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 56). |
A toronyháborúban összesen 2 győzelmet arattál, ezzel 84 pontot szereztél. |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 185 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1277 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 7 | arany pikkelyvért (#456) | 14 | tükörpáncél (#519) | 20 | ilkin érc (#232) | 288 | gyöngymangó (#135) | 2 | fpi formázó minta (#419) | 63 | isteni könnycsepp (#260) | 438 | ugh méreg (#166) | $6 | polip szívóka ($391) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 40 | áldott kő (#642) | 31 | vas dobónyíl (#189) | 3 | esszenciakristály (#350) | 65 | vámpírfog (#1221) | $1 | mágusköpeny ($453) | 2 | Sshreakza amulettje (#836) | 1 | szívkereső (#423) | 25 | Eldereth szilánk (#512) | 561 | ugh méreg (#166) | 1 | teriád lándzsa (#1282) | 1 | manakristály (#500) | 16 | térhajlító kavics (#1539) | 23 | őskristály-szilánk (#1525) | 107 | szent jogar (#150) | $1 | rejtőköpeny ($277) | 2 | teriád nyílvessző (#1287) | 14 | gyógykenőcs (#313) | 6 | mágusszelence (#1076) | 2 | kristályfolyadék (#449) | 1 | Batharak vértje (#739) | 199 | sárkánypikkely (#292) | 20 | jégszilánk (#1128) | 1 | kentaurusz szőttes (#1641) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | borkonyó bibe (#312) | 13 | halcsont (#390) | 1 | Huddens alkarvédője (#1550) | |||
108 | mákrózsa virág (#56) | 8 | nothar bogyó (#923) | 25 | polip szívóka (#391) | |||
1 | rizspapír-vért (#1366) | 15 | szárnyas hernyó (#69) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
298 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 19 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
7 | kerek kő (#19) | 1 | kholden kulcs (#470) | 19 | nyílvessző (#108) | |||
4 | pirkit (#153) | 2 | ramit kő (#226) | 4 | sáfránypor (#211) | |||
2 | sallank karom (#128) | 1 | sötét tekercs (#535) | 8 | szögletes kő (#17) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) |
197 | 198 | 199 | |
27 | |
|
|
28 | |
|
|
29 | |
|
|