338. forduló, 340. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. ápr. 29. 9h:13'
EZ A 677. JÁTÉKHETED, 339. FORDULÓD
678. játékheted kezdete: máj. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [152,99] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ).
A horizonton hatalmas, menetelő fémóriásokat látsz. Hátukon ládákat cipelnek, tele aranypénzzel. Döbbenten, kimeresztett szemmel bámulsz. Hát ez meg mi? Egy pattanás, ahogy kinyílik a szemed, és körbenézel. Igen, semmi kétség - álmodtál! De kár, szontyolodsz el, biztos elpotyogtattak néhány pénzt. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+62 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+17 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 460.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 458.]

kno 6 2 képesség-növelés 6
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
[0 pontot használtál fel, van még 458.]

tno 5 3 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

hu 88 hulladék: 88
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[153,98] A terep továbbra is sűrű erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szutykos remák lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 65 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod a szutykos remák testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápol, de mindhiába. A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Felismered. Ez egy noth szellem. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [154,97] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. {max. életpontja: 271-320.} Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.


(Továbbmész...) [155,96] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ráismersz a távolodóra. Egy kputtyintó csalán. {max. életpontja: 341-390.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[36 pontot használtál fel, van még 422.]

m 1 8 7 mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra
[156,95] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy norpadolótika. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 27 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a norpadolótika jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Felfedeztél egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy drasmólyom! {max. életpontja: 34-37.}

Teli erőből dzsumbujharcos bólát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dzsumbujharcos bóla. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra támadsz. Vadászkéssel kilukasztod a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 zöld üveget. Elhagyod a furcsa képződményt. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [156,94] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg parafenomén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén fejét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 42 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 52, gyógyulás: 2, összesen: -50 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Látsz egy phua-kúpot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).

(Továbbmész...) [155,93] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő! {max. életpontja: 151-166.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg királynő testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel megcsapod a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a quwarg királynő fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 kristálygömböt. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.]

[107 pontot használtál fel, van még 315.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[154,92] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy patak van. Elteszed a látcsövet.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 303.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy mélység fattya!
Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [50 pontot használtál fel, van még 253.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Úszik feléd valami. Egy opati polip!

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal felnyársalod az opati polip puha testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [50 pontot használtál fel, van még 203.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy mélység fattya!
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [50 pontot használtál fel, van még 153.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy mélység fattya!
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [50 pontot használtál fel, van még 103.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[153,91] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy hóhérbimbót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy kihívás tornyát. Keletre nézve látsz egy patakot. Délre egy Leah oltár van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [20 pontot használtál fel, van még 83.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+16 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 43.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 33.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 28.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebből a következő körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 480 pontot. A következő körben tehát 508 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 339. fordulód.

Erő: 38 (37) Szint: 23 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 37 (39) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 38 (59) Védekezés: 79 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 35 Életpont: 317/273 Jellem: jó (371) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (39) Varázspont: 327/241 Pénz: 408 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/8 Pszi pont: 29/13 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 23
Eddig összesen 2031 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5738 TP-t kaptál. Jelenleg 1008162 TP-d van. A következő szinthez még 191838 TP szükséges. Trófeáid: hordóagyú mameluk, kultúrmasztodon, Ek'Hor. A 323. fordulódban 77 arany került a bankszámládra. 85 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/45 (+5%) ökölvívás: *21/100 szúrófegyverek: 23/56 (+2%)
vágófegyverek: 7/83 (+6%) ütőfegyverek: 23/58 lőfegyverek: *24/100
dobófegyverek: 10/13 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dzsumbujharcos bóla (#1458) (1 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/19 (+20%) 2. nyomkövetés: 60/42 3. lopás: 6/31
4. mászás: 14/91 (+8%) 5. csapdakészítés: 21/73 (+5%) 6. csapdaészlelés: 26/62 (+200%)
7. gyógyítás: 85/27 8. titkosírás: 4/50 9. felderítés: 23/83
10. szörnyidomítás: 8/89 11. teológia: 9/52 (+15%) 12. taumaturgia: 28/14 (+6%)
13. szerencsejáték: 7/0 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/40
16. zene: 41/13 (+40%) 17. szörnyismeret: 8/2 18. pszi: 3/63 (+3%)
19. zárnyitás: 7/39 20. vadászat: 18/90 21. bányászat: 32/36 (+3%)
22. úszás: 22/36 (+48%) 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 4300. karakternek
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
varkaudar iszákos (#688)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 drótszőr (#37) 1 gyöngymangó (#135)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 kaja (#2) 1 kristálygömb (#265)
6 madártoll (#112) 3 polip szívóka (#391) 1 rézdarab (#70)
5 ugh méreg (#166) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(153,91) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), érclelőhely
(153,98) szutykos remákok (#191), noth szellem (#250)
(154,92) Sheran rúnaköve, tavacska, opati polip (#195)
(154,97) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 46. jellempróba, Raia szent lovagja (#239)
(155,93) quwarg boly (#359), Raia oltár, quwarg királynő (#153)
(155,96) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Raia oltár, kputtyintó csalán (#247)
(156,94) quwarg parafenomén (#248), phua-kúp (#372), 38. jellempróba
(156,95) norpadolótika (#226), grok-képződmény (#149), drasmólyom (#60)

Üzenet küldése a karakternek