338. forduló, 340. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 8. 9h:28'
EZ A 357. JÁTÉKHETED, 339. FORDULÓD
358. játékheted kezdete: okt. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

SUSMAKIAS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,102] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+6 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+57 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+22 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+109 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 680.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 675.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 670. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 665. Kapsz 5 VP-t.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 665.]

* 6. KP: h 135 1 0 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 663. Kapsz 2 VP-t.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 658. Kapsz 5 VP-t.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 653. Kapsz 5 VP-t.]

v 6 10 elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 648. Kapsz 5 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 643. Kapsz 5 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 633. Kapsz 10 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 631. Kapsz 2 VP-t.]

p 120 használod a 120. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a nagyobb agypajzs pszi képességet. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 626. Kapsz 5 VP-t.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 626.]

m 3 mozogsz délkeletre
[183,103] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy ongóliant közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 2x 4d10+15.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 38 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (26 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ongóliant testét. (8 támadással 499 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +64 életerőt. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 21 arany, egy nagy vaskulcs (ld. enc.), egy aranytű, 2 vasérc és egy ezüst karkötő. 3 254 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 74, gyógyulás: 10, összesen: -64 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy változatos morf.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a változatos morf jobb karját. (4 támadással 417 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a változatos morf testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a változatos morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. 4 407 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy éltető morf. {védettsége: 37 szúró, 37 vágó, 37 ütő ellen.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. A lény jeget köp rád. Nincs időd félrehajolni. (67 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 4 tinta, szárnyas hernyó, fekete gyöngy. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az éltető morf testét. (5 támadással 501 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod az éltető morf testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Az éltető morf leken néhány pofont. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 5 081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 599, sebződés: 156, gyógyulás: 18, összesen: -138 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 vortex amulettjét. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. Erőd TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 608. Kapsz 18 VP-t.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Teljesítettél egy isteni küldetést! Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 598. Kapsz 10 VP-t.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[182,102] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy hordóagyú mameluk. {max. életpontja: 411-510.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 43 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hordóagyú mameluk testét. (8 támadással 501 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a hordóagyú mameluk testét. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hordóagyú mameluk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +36 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 30 aranyat. 2 531 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy mágiamorfáló. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+11.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 25 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mágiamorfáló testét. (6 támadással 554 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a mágiamorfáló testét. Kritikus ütés! (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mágiamorfáló, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mágiamorfáló nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Csápjaival a mágiamorfáló lecsap a bal karodra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Véres nyál csordul ki a mágiamorfáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +50 életerőt. 4 790 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 64, gyógyulás: 14, összesen: -50 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Második ellenfeled egy éltető morf. {védettsége: 37 szúró, 37 vágó, 37 ütő ellen.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az éltető morf karmával. (5 támadással 494 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed az éltető morf karmával. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Az éltető morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Véres nyál csordul ki az éltető morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 5 081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 597, sebződés: 120, gyógyulás: 19, összesen: -101 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Találsz nála 2 sáfránykövet. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. Erőd TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 580. Kapsz 18 VP-t.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 580.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[183,103] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ongóliant. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 550.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (18 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant testét. (7 támadással 439 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő, egy ezüst papi karkötő, 2 borostyán függő, egy aranygyűrű és egy gyöngymangó. 3 254 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 94, gyógyulás: 16, összesen: -78 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy halálos morf áll veled szemben. {támadása: 55.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálos morf testét. (5 támadással 517 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a halálos morf jobb oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A halálos morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 94 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 5 114 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 185, gyógyulás: 12, összesen: -173 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy harcias morf. {max. életpontja: 889-968.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 27 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf jobb lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 644 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a harcias morf testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) A harcias morf kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel meghorzsolod a harcias morf testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a harcias morf testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Nem sikerült a harcias morf ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 4 746 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1019, sebződés: 287, gyógyulás: 52, összesen: -235 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Találsz nála 2 keg gombát.
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+102 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [184,104] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Raia szent lovagja lehet. {támadása: 48.} Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Hideg szél borzolja a hátadat. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra. {támadása: 19.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 48 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel kegyetlenül megütöd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 589 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy orgyilkos tőr. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz jön feléd. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.}

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 53 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy szintszívó támad rád. {támadása: 8.} Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +18 életerőt. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy ősdentor. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 111 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {GYD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor bal vállát. (4 támadással 286 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 127 életpontot vesztettél. {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ősdentor testét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Agyartőrrel megbököd az ősdentor testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 dentor bőrt. 3 784 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 277, gyógyulás: 8, összesen: -269 ÉP}


(Továbbmész...) [185,105] Egy kisebb településhez érkeztél. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy őrült varázsló. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 201-240.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy manifeszt.nyúlvány és 4 pirkit. 2 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 33, gyógyulás: 3, összesen: -30 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [102 pontot használtál fel, van még 478. Kapsz 102 VP-t.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +95 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 478.]

m 2 mozogsz keletre
[186,105] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy őrült varázsló közeledik. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 51 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 144 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 80 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő jégpasztilla. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló testét. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom és 2 fekete gyöngy. 2 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 240, gyógyulás: 4, összesen: -236 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Sheran híveié. Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Épületeket látsz: egy szörnypiac (649. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (658. épület.). [7 pontot használtál fel, van még 471. Kapsz 7 VP-t.]

ve 240 megveszed a 240. tárgyat
Vásároltál 1 sivatagi doareget. 376 aranyat fizettél. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 461. Kapsz 10 VP-t.]

id 240 40 idomítod a 240. szörnyet 40 pontért
Hozzálátsz a sivatagi doareg neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Mindketten kimerültek vagytok, mire befejezitek. (Még 55 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [40 pontot használtál fel, van még 421. Kapsz 40 VP-t.]

id 240 40 idomítod a 240. szörnyet 40 pontért
Hozzálátsz a sivatagi doareg neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Nehéz volt ez a mai oktatás, de láthatóan haladtatok. (Még 15 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [40 pontot használtál fel, van még 381. Kapsz 40 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[185,105] Folytatod sétádat a házak közt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 82 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő szent jogar. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 91 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-10 támadás). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló jobb oldalát. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. A következő kincseket találtad: egy manifeszt.nyúlvány és 4 gyöngymangó. 2 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 184, gyógyulás: 3, összesen: -181 ÉP}

Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 374. Kapsz 7 VP-t.]

ve 649 megveszed a 649. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

kf 649 kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

ve 741 megveszed a 741. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

kf 741 kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

ve 1 5 megveszed az 1. tárgyat 5
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

ve 414 40 megveszed a 414. tárgyat 40
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

ve 1488 megveszed az 1488. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

kf 1488 kézbeveszed/felveszed az 1488. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

ve 3 4 megveszed a 3. tárgyat 4
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[184,104] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt.

(Továbbmész...) [183,103] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ilkin érc) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg nagymester. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 24 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 73, gyógyulás: 11, összesen: -62 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [182,102] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy quwarg nagymester. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 30.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester bal első lábát. (3 támadással 263 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Erőd TF-elődött. [36 pontot használtál fel, van még 338. Kapsz 36 VP-t.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[181,101] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.

Észreveszel egy csillezsályát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy sziklafészek van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csillezsályalevelet. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 328. Kapsz 10 VP-t.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

ef 15 542 energia fejlesztése 15
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 223. Kapsz 105 VP-t.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 222. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: h 135 0 0 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 220. Kapsz 2 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 20 fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 52 TVP-t kell elköltened.] Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg parafenomén lehet. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-12 támadás))! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 20 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +34 életerőt. 2 083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 39, gyógyulás: 5, összesen: -34 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 20 VP-t.]
A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-41 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 89 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 4 kaját bezabál a quwarg harcos. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 480 pontot. A következő körben tehát 680 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NAGY VASKULCS (186. TÁRGY)
A nagy vaskulcs a kis vaskulcsból és a normál vaskulcsból álló sorozat harmadik tagja. Hatalmas lakatokat tudsz vele kinyitni, amelyeknél a zárnyitó készlet finom drótjaival igen nehezen boldogulnál.

A VORTEX AMULETTJE (607. TÁRGY)
Egy tökéletesen fekete, csepp alakú, kőből készült amulett. Nyilvánvalóan mágikus, mert amikor megtapintod, különös meleget érzel. Vajon mire szolgálhat? Irányíthatod vele az ősvortexeket? Nem... Erre semmilyen mágikus eszköz nem lehet képes. Esetleg csak a vortexek közelségét jelzi. A vortex amulettjét a KF 607 paranccsal akaszthatod a nyakadba.

SIVATAGI DOAREG (240. SZÖRNY)
A sivatagokban elterjedt teherhordó a békés kérődző, a sivatagi doareg: irdatlan nagy súlyt képes a hátán hordani, és vízigénye minimális. Óriási, szőrös teremtmény, első pillantásra igen ijesztő ugyan, de nem vadabb, mint egy legelésző mammut. A vadon élő sivatagi doareget igen nehéz elfogni, egyszerűbb, ha a városi szörnytenyésztőktől vásárolsz egyet, ha szükséged van rá.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr ministránsa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 339. fordulód.

Erő: 52 (70) Szint: 31 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 38 (45) Támadás: 48 (51) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 32 (41) Védekezés: 40 (46) Menekülés: 40 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 29 (38) Életpont: 624/583 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (29) Varázspont: 1063/991 Pénz: 26830 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 62/21 Pszi pont: 235/230 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 12
Eddig összesen 4271 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 55 504 TP-t kaptál. Jelenleg 3 963 294 TP-d van. A következő szinthez még 36 706 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, ősquwarg, kisebb quwarg isten.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/86 ökölvívás: 30/33 (+18%) szúrófegyverek: 31/24 (+3%)
vágófegyverek: 27/39 (+7%) ütőfegyverek: 6/12 lőfegyverek: 28/1
dobófegyverek: 13/3

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
181,101 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 191
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 727 időszaki: 681

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/3 Max életkor 157 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/64 2. nyomkövetés: 63/76 3. mászás: 16/99
4. csapdakészítés: 18/67 (+7%) 5. csapdaészlelés: 1/74 6. gyógyítás: 75/89 (+25%)
7. titkosírás: 4/30 8. felderítés: 12/62 (+19%) 9. szörnyidomítás: 22/46 (+100%)
10. teológia: 27/7 (+15%) 11. taumaturgia: 52/91 (+22%) 12. szerencsejáték: 3/83
13. versengés: 19/23 14. harcművészetek: 28/13 15. zene: 40/61
16. szörnyismeret: 15/88 17. pszi: 33/28 (+7%) 18. zárnyitás: 1/10
19. vadászat: 25/87 20. bányászat: 36/9 (+16%) 21. úszás: 13/83

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70
9. gyors fejlődés: 1 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) nagyobb agypajzs (#120) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! (teljesítve)
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. bányászház (700): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 11, 14, 16, 41.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1506, az összesen kapott pontszám: 152610. (összesen ölhető: 1506 ) Eddig 7 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 6 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 135 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 455 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 bányászcsákány (#434) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 Krogan buzogánya (#1561)
Vízifegyverek
1 avenir (#1706) 1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 * moa stuki (#413) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 9 kerek kő (#19) 8 nyílvessző (#108)
6 rézgolyó (#343) 13 ubuk tüske (#131) 7 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 esszenciakristály (#350) 2 jégpasztilla (#1566) 10 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
15 tolmokov-koktél (#351) 3 vas dobónyíl (#189)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
2 rejtőköpeny (#277)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Övcsatok
1 * kyorg övcsat (#1456)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
17 borostyán függő (#162) 7 obszidián függő (#195) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
2 aranylánc (#191) 1 ezüst nyaklánc (#117) 3 * gólem talizmán (#811)
2 gyöngysor (#192) 6 halálhozó talizmán (#813) 3 hősiesítő medál (#1558)
1 * két kard szimbólum (#144) 13 * korinthai talizmán (#814) 2 varkaudar szimbólum (#1528)
2 vortex amulettje (#607) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * arany papi karkötő (#309) 2 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst papi karkötő (#308)
1 halálhozó karkötője (#816) 1 * Huddens alkarvédője (#1550) 1 réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
35 * angyalok gyűrűje (#529) 3 aranygyűrű (#193) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 * regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 56 csepp tinta (#101), fér még: 4]
3 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 13]
8 huhogó bibe (#332) [bennük 25 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 71]
15 sullár hólyag (#168) [bennük 122 csepp spiritusz (#170), fér még: 178]
12 szent kehely (#257) [bennük 109 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 11]
24 uzbány csőr (#169) [bennük 288 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 2 aenouth ködkürt (#1554)
20 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 16 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
2 destabilizátor (#1275) 1 Éjmágus tükre (#1100) 2 ezüst kulcs (#184)
5 Fairlight szütyője (#2108) 1 feneketlen bugyor (#570) 8 fenőkő (#1618)
1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576) 19 gyógykenőcs (#313)
56 kaja (#2) 7 keg gomba (#1615) 1 kinemfogyó tegez (#368)
2 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40) 5 kötél (#92)
5 kristályfolyadék (#449) 6 krónika (#1725) 6 leviatán hólyag (#2182)
3 manakristály (#500) 12 megsemmisítő (#1540) 2 morf esszencia (#2452)
3 nagy aranykulcs (#246) 5 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
30 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 5 rézkulcs (#75)
1 ryuku tájoló (#1224) 2 sáfránykő (#979) 1 sáfránykristály (#675)
6 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
1 szuper dobóháló (#273) 2 tapasztalatkő (#975) 2 távcső (#42)
4 titanitdukát (#1480) 1 + tüskecsapda (#242) 2 varázskő (#305)
2 vaskulcs (#183) 6 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 65 álompor (#396) 151 átlátszó morfplazma (#2451)
134 bíbor morfplazma (#2450) 3 csillezsályalevél (#1253) 6 csuklyavirág (#133)
2 dentor bőr (#551) 10 dorony tüdő (#212) 85 drótszőr (#37)
4 eknozol (#540) 6 elkarog szőr (#665) 1 era formázó minta (#418)
1 etra hályog (#712) 17 ezüstdarab (#326) 131 fehér morfplazma (#2445)
17 fekete gyöngy (#99) 147 fekete morfplazma (#2446) 4 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 6 galachmit (#310) 3 gyíkfű (#201)
74 gyöngymangó (#135) 7 hattyútoll (#1222) 6 hibátlan tűzopál (#1642)
6 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282) 74 kaktusztüske (#114)
9 karbin plazma (#199) 3 kazmár gyökér (#205) 123 kék morfplazma (#2442)
5 kék orchidea (#68) 3 kőszem (#304) 9 kvazár (#244)
1 lélekkő (#1650) 161 lila morfplazma (#2448) 66 madártoll (#112)
14 magszim bél (#103) 46 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125)
3 manifeszt.nyúlvány (#214) 9 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659)
124 narancs morfplazma (#2449) 7 nektoraf faggyú (#667) 23 óndarab (#85)
10 ovimon-bogyó (#207) 5 pirkit (#153) 6 polip szívóka (#391)
20 purifikátor háj (#269) 2 raaba-gumó (#936) 2 rakolits por (#669)
2 ramit kő (#226) 9 remák szív (#264) 4 rézdarab (#70)
3 rókafarok (#124) 3 ryuku rúnatekercs (#1162) 2 sallank karom (#128)
2 sámán erszény (#650) 145 sárga morfplazma (#2447) 1 smaragdkő (#678)
19 sünmedve tüske (#14) 7 szárnyas hernyó (#69) 4 szuperkötél (#209)
10 szvó-ektoplazma (#151) 2 Thargodan esszencia (#328) 1 tükör (#43)
39 vasérc (#152) 20 vízionár szem (#102) 141 vörös morfplazma (#2443)
2 vörös zyel (#606) 3 xirnox szív (#213) 137 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 204.92 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 3 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
180 áldott kő (#642) 15 hollókristály (#1102) 2245 kaja (#2)
110 megsemmisítő (#1540) 1 pengepajzs (#425) 40 varázskő (#305)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
741 álompor (#396) 1200 anguaxin váladék (#1382) 900 borkonyó bibe (#312)
1109 csalánvirág (#582) 740 csontkulcs (#74) 470 dözmöng szív (#122)
129 dűneelf arckendő (#1920) 90 ében nyílvessző (#848) 1 fejsze (#1240)
19 fenőkő (#1618) 1653 fokhagyma (#403) 27 grifftojás (#179)
6492 halcsont (#390) 6939 kaja (#2) 100 kaktuszbogyó (#429)
2743 kővirág gyümölcs (#1956) 7 kristály kulcs (#1818) 3861 lidércesszencia (#1074)
712 lótuszvirág (#447) 224 mimózabimbó (#1878) $3345 mutáns csont ($331)
3888 nothar bogyó (#923) 700 nyílvessző (#108) 1 olló (#335)
1445 óndarab (#85) 492 pirkit (#153) $7410 quwarg tojás ($360)
210 rum (#1419) 586 ryuku védőkenőcs (#1154) 10717 sallank karom (#128)
6 súlyzó (#347) 904 teriád féreg (#1276) 155 Thargodan csont (#1181)
1480 Thargodan esszencia (#328) 410 tinta (#101) 28 tl'urlang fiola (#788)
16731 tükör (#43) 876 tűzbimbó (#623) 20 tűzsárkány ital (#1400)
200 vámpírfog (#1221) 3086 varányszem (#30) 100 véka rizs (#1364)
7213 viharhomok (#1919) 202 xirnox szív (#213) 2221 yetiszív (#1070)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
222 arany (#50) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 jégpasztilla (#1566)
1 kerek kő (#19) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 szent jogar (#150) 4 tinta (#101)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 1 aranytű (#272) 3 átlátszó morfplazma (#2451)
2 borostyán függő (#162) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 dentor bőr (#551)
2 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst papi karkötő (#308) 3 fekete gyöngy (#99)
1 fekete morfplazma (#2446) 3 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232)
2 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615) 1 kék morfplazma (#2442)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 orgyilkos tőr (#225)
4 pirkit (#153) 1 ramit kő (#226) 2 sáfránykő (#979)
1 sallank karom (#128) 1 sárga morfplazma (#2447) 5 vasérc (#152)
2 vortex amulettje (#607)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

180 181 182 183 184 185 186 187
100
101
102
103
104
105
106
(181,101) csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), érclelőhely, quwarg parafenomén (#248)
(182,102) Raia oltár, érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254), mágiamorfáló (#7623), éltető morf (#7625), quwarg nagymester (#214), érclelőhely
(183,103) ongóliant (#159), változatos morf (#7626), éltető morf (#7625), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), oltár, érclelőhely, quwarg nagymester (#214)
(184,104) Raia szent lovagja (#239), sírlidérc (#172), csontváz (#48), ősi csatamező (#263), 28. jellempróba, Tharr oltár, ősdentor (#282)
(185,105) őrült varázsló (#255)
(186,105) őrült varázsló (#255), szörnypiac (#649), tanácsadó bölcselő (#658), Sheran oltár

Üzenet küldése a karakternek