Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. aug. 7. 9h:15' EZ A 434. JÁTÉKHETED, 337. FORDULÓD 435. játékheted kezdete: aug. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4114 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal hátsó lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő bal oldalát. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 188 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1710 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}
Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr jobb középső lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Cápafoggal teljesen átdöföd a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1142 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 15, gyógyulás: 23, összesen: +8 ÉP}
hu 463 503 | hulladék: 463 503 |
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
v 263 | elmormolod a 263. varázslatot |
bb 313 14 518 | beraksz a bankba a 313. tárgyat (14 darabot) |
im | imádkozol |
im 0 2 | imádkozol |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló nyakát. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy fokhagyma. 2651 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 28, gyógyulás: 51, összesen: +23 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló fejét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló jobb karját. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2651 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 35, gyógyulás: 52, összesen: +17 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 236 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (26 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a halálhozó testét. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a halálhozó bőrszárnyát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 46 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a halálhozó. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9577 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 976, sebződés: 275, gyógyulás: 130, összesen: -145 ÉP}
(Továbbmész...) [183,31] Folytatod sétádat a házak közt.
ve 108 20 | megveszed a 108. tárgyat 20 |
ea 2 28 | eladod a 2. tárgyat 28 |
ea 314 1 | eladod a 314. tárgyat 1 |
ea 1539 1 | eladod az 1539. tárgyat 1 |
ea 397 1 | eladod a 397. tárgyat 1 |
v 209 | elmormolod a 209. varázslatot |
m 6 6 3 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délkeletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 24 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló jobb karját. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő [púderkő ->eldobod] és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2651 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 42, gyógyulás: 51, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,12] Változik a terep: mocsárvidéken jársz. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány! Észreveszel egy mocsári penkét. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Leah szentélyét. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra egy gyíkfű csomó van. Északnyugatra egy borkonyó cserje van. Északra egy hóhérbimbó van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. A feléd közeledő átokmurgattyú mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú jobb karját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az átokmurgattyú testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az átokmurgattyú testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az átokmurgattyú agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Mancsával az átokmurgattyú végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az átokmurgattyú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. 1161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 4, gyógyulás: 27, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...) [194,13] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Északra nézve látsz egy Leah szentélyét. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Felismered a közeledőt. Csak egy káoszteknőc. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Iszonyatos forróság áraszt el. (55 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 3 pirkit, 6 ragasztó, nyílvessző, jégszív. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszteknőc bal első lábát. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Cápafoggal eltalálod a káoszteknőc fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A káoszteknőc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A káoszteknőc farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A káoszteknőc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 teknőcteknőt. [teknőcteknő ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 2838 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 126, gyógyulás: 69, összesen: -57 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 211 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Telibe kapod a savadagot. (22 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az éjkornis fekete testét. (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd az éjkornis testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 6 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 36 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 3086 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 272, gyógyulás: 72, összesen: -200 ÉP}
(Továbbmész...) [196,15] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kristálypalotát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Kicsit elkésel az ugrással: belezuhansz a csapdába! Furcsa, fekete lé vesz körül. Egy szopógödörbe estél! Gyorsan kimászol, de már megtörtént a baj! [-100 TP.] Ajaj! Megsemmisültek a birtokodban levő aranypikkelyek. Balszerencsédet átkozod, majd továbbállsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. (Önanalízis: +8% mászás.) A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy gránitelementál!
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a gránitelementál testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a gránitelementál nyakát. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a gránitelementál testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A gránitelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2152 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 17, gyógyulás: 45, összesen: +28 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-7 támadás). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a nanda pikkelyes testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 moa gyöngyöt. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel? Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}
Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár testét. (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4528 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 815, sebződés: 96, gyógyulás: 152, összesen: +56 ÉP}
(Továbbmész...) [197,16] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő tyrannoszaurusz rex nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A tyrannoszaurusz rex fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 3368 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 54, gyógyulás: 104, összesen: +50 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [199,18] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kamionoszaurusz. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Kitátod a szádat, és lehelsz. 144 életpontot sebeztél. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kamionoszaurusz vastag oszloplábát. (5 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a kamionoszaurusz testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A kamionoszaurusz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 32 életpontot vesztettél. A kamionoszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény összetapos! 82 életpontot vesztettél. {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a kamionoszaurusz testét. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 105 életpontot sebeztél. 37 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal meghorzsolod a kamionoszaurusz vastag oszloplábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A kamionoszaurusz fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 33 életpontot vesztettél. A kamionoszaurusz farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny megtipor. 72 életpontot vesztettél. A kamionoszaurusz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 15 amnioszt. 7507 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1365, sebződés: 388, gyógyulás: 222, összesen: -166 ÉP}
Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás II pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). A lény elbűvölően rád mosolyog! Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 krapixlon fürdőruhát. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel? Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
ek 503 194 101 | t. energia kisütése: 503 194 101 |
192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | |
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
[194,101] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. (Önanalízis: +4% mászás.) Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya!
A szörny savat lehel! Telibe kapod a savadagot. (15 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya testét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 840 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 15, gyógyulás: 36, összesen: +21 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. 156 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Cápafoggal teljesen átszúrod a sötét gnóm jobb karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 9 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 165, gyógyulás: 36, összesen: -129 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm fejét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 13 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 27, gyógyulás: 34, összesen: +7 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Tüzet köpsz. 78 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólem testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a ryuku gólem bal oldalát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 111 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal néhányszor megkarcolod a ryuku gólem jobb oldalát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a ryuku gólem testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal meghorzsolod a ryuku gólem testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 134, gyógyulás: 133, összesen: -1 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélység fattya alaktalan testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A mélység fattya elhibázza az ütést csápjával. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
403 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 9, gyógyulás: 14, összesen: +5 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélység fattya förtelmes plazmáját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A mélység fattya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 9, gyógyulás: 14, összesen: +5 ÉP}
ef 99 540 | energia fejlesztése 99 |
* 1. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: | átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot) |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: | használod a 396. tárgyat |
ÁLDOMÁS III (217. VARÁZSLAT) Az áldomás III. az epikus olimpiai küzdelmek elengedhetetlen kelléke: elmondásakor +10 támadást kapsz, de csakis kalandozókkal való harcban! Egyéb tekintetben a többi áldomáshoz hasonlóan működik, nem rakhatod fel másik áldomással együtt. Idézési költsége 15 varázspont, komponens igénye egy isteni könnycsepp. Szükség esetén a V 217 <szám> paranccsal megújítod max. <szám> alkalommal, persze csak akkor kell megújítani, ha kalandozóval harcoltál. Figyelem! Az áldomás III. bónusza nem jelenik meg a karakterlapodon, a támadásodhoz adva, mivel kizárólag kalandozók ellen működik. Az áldomás III-t bölcs dolog kitörölni, ha menekülés varázslat van a TV listádban. |
KAMIONOSZAURUSZ (767. SZÖRNY) Ha már jártál az őslényparkban, vagy hallottál a hadroszauruszról, akkor könnyű lesz elképzelni a kamionoszauruszt. Gondolj a hadroszauruszok csoportjára, mondjuk három-négy elég lesz. Ezeket pakold egymás hátára és egyből el tudod képzelni mekkora egy kamionoszaurusz. Ha még nem láttál hadroszauruszt akkor kicsit nehezebb dolgod lesz, de még akkor sem lehetetlen. Magassága 10 megpakolt szénásszekérével vetekszik, a szélessége csak hattal. Mérhetetlen mennyiségű súlyt elbír, hallottál meséket arról, hogy a kamionoszauruszokat régen szállításra használták, lévén nem tudta őket megállítani senki és semmi, ami az útjukban állt eltaposták. Nem csoda, hogy ennyire kedvelt teherhordónak bizonyultak. Bár az etetésük kicsit macerás, engedj egyet szabadon egy amniosz-erdőben, fél nap múlva már lehet is a területen szántani és gabonát termeszteni. Lehet emiatt hagytak fel az ősidőben a kamionoszauruszok tenyésztésével? |
Erő: | 54 (75) | Szint: | 37 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 46 (72) | Támadás: | 54 (57) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 47 (54) | Védekezés: | 95 (102) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/56 év |
Egészség: | 50 (61) | Életpont: | 766/736 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 40 (1) | Varázspont: | 1666/1349 | Pénz: | 10108 arany | Kép. pont: | 30 |
Tudatpont: | 56/0 | Pszi pont: | 189/254 | Halhatatlanság: | 4 % | EFejl: | 63 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/53 (+10%) | ökölvívás: | 24/35 (+15%) | szúrófegyverek: | 35/72 (+10%) |
vágófegyverek: | 24/64 (+2%) | ütőfegyverek: | 24/2 | lőfegyverek: | *27/100 (+3%) |
dobófegyverek: | 28/23 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Zinthurg pallos (#716) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -22.); ezüsttollú nyíl (#363) (23 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
194,101 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 199,18 |
Kedvenc táborhely: 194,101 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2013. évben 5. hónapban. |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 53/45 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 54/92 (+8%) | 3. mászás: | 17/37 (+12%) |
4. csapdakészítés: | 28/90 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 11/16 | 6. gyógyítás: | 58/97 |
7. titkosírás: | 4/12 | 8. felderítés: | 23/78 | 9. szörnyidomítás: | 8/60 |
10. teológia: | 64/3 (+28%) | 11. taumaturgia: | 90/28 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 4/89 |
13. versengés: | 19/59 (+8%) | 14. harcművészetek: | 26/45 | 15. zene: | 3/75 |
16. szörnyismeret: | 12/66 | 17. pszi: | 28/85 (+5%) | 18. zárnyitás: | 10/44 |
19. vadászat: | 11/73 | 20. vitalitás: | 2/52 | 21. bányászat: | 27/10 |
22. úszás: | 11/18 (+12%) | 23. főzés: | 4/16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
26. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégoszlop (#231) | >> | 31. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal. |
3.) Mutasd be trófeáidat - áldozz húsz gromak bőrt! |
HŐSTETTEID |
Eddig 2 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 270). |
Eddig 3 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 54). |
A toronyháborúban összesen 1 győzelmet arattál, ezzel 64 pontot szereztél. |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 144 TU. szükséges még: 6 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1588 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 7 | arany pikkelyvért (#456) | 14 | tükörpáncél (#519) | 288 | gyöngymangó (#135) | 2 | fpi formázó minta (#419) | 63 | isteni könnycsepp (#260) | 438 | ugh méreg (#166) | 6 | polip szívóka (#391) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 40 | áldott kő (#642) | 21 | vas dobónyíl (#189) | 9 | jégszilánk (#1128) | 1 | esszenciakristály (#350) | 65 | vámpírfog (#1221) | $1 | mágusköpeny ($453) | 2 | Sshreakza amulettje (#836) | 1 | szívkereső (#423) | 17 | Eldereth szilánk (#512) | 561 | ugh méreg (#166) | 1 | teriád lándzsa (#1282) | 1 | manakristály (#500) | 16 | térhajlító kavics (#1539) | 23 | őskristály-szilánk (#1525) | 107 | szent jogar (#150) | $1 | rejtőköpeny ($277) | 2 | teriád nyílvessző (#1287) | 14 | gyógykenőcs (#313) | 6 | mágusszelence (#1076) | 2 | kristályfolyadék (#449) | 1 | Batharak vértje (#739) | 199 | sárkánypikkely (#292) | 1 | kentaurusz szőttes (#1641) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 14 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | jégszív (#282) | 29 | kaja (#2) | |||
3 | kerek kő (#19) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | mithril kesztyű (#463) | 1 | moa gyöngy (#378) | 1 | Morgan pálcája (#503) | |||
3 | pirkit (#153) | 6 | ragasztó (#83) | 1 | roxati zárfaló (#314) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 3 | tudás gyöngye (#522) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | zafír erőöv (#397) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1177 | arany (#50) | 15 | amniosz (#203) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | kaktusztüske (#114) | 18 | nyílvessző (#108) | |||
3 | purifikátor háj (#269) | 9 | spiritusz (#170) | 1 | szopókő (#259) |