Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 2. 11h:08' EZ A 337. JÁTÉKHETED, 337. FORDULÓD 338. játékheted kezdete: aug. 9. A következő fordulódat legkorábbana 338. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1808 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 99 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető támadó karját. (6 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Sárkánytőrrel jól megszúrod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű és egy vas dobónyíl. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 110, gyógyulás: 2, összesen: -108 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 139. varázslatot a 23. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 161. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 227. varázslatot a 178. varázslatot a 90. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 220. varázslatot a 182. varázslatot |
vps 180 | VP spórolása: 180 |
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 158 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg szabotőr megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 30 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
im | imádkozol |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 163 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos nyakát. (6 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 6 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (6 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A 6 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 26, gyógyulás: 2, összesen: -24 ÉP}
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 22 39 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 39 | elmormolod a 22. varázslatot |
a 363 2257 13 | átadod a 363. tárgyat a 2257. kalandozónak (13 darabot) |
hu 244 | hulladék: 244 |
bb 152 30 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (30 darabot) |
kre 152 69 6 | kreálsz a 152. tárggyal a 69. tárgyat (6 darabot) |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kf 564 821 533 | kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat a 821. tárggyal az 533. tárgyat |
kf 560 464 527 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 464. tárggyal az 527. tárgyat |
vv 209 11 73 | elmormolod a 209. varázslatot a 11. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 152 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [147,45] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Találsz egy quwarg bolyt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 159 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel eltalálod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 3, gyógyulás: 19, összesen: +16 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi hatás! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén jobb első lábát. (6 támadással 101 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg parafenomén fejét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 6 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szabotőr fejét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 6, gyógyulás: 32, összesen: +26 ÉP}
(Továbbmész...) [147,46] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Felfedeztél egy quwarg bolyt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 165 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 28 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Quwargamanga rücskös torát. (6 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Quwargamanga testét. (6 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Quwargamanga díszes potrohát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. A Quwargamanga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 quwarg teleportgömb. 4043 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 77, gyógyulás: 83, összesen: +6 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 165 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel megdöföd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 10, gyógyulás: 19, összesen: +9 ÉP}
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 160 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó kocsonyás testét. (6 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kék rothasztó testét. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Bronz taiderrel megérinted a kék rothasztó testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a kék rothasztó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rothasztó talizmán. 7723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 100, gyógyulás: 119, összesen: +19 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 160 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bal oldalát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 40 aranyat. 2111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [145,47] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Találsz egy quwarg bolyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 165 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus jobb első lábát. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus bal középső lábát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 pirkit és 2 púderkő. 3132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 32, gyógyulás: 35, összesen: +3 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a pordémon testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a pordémon portestét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A pordémon mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A pordémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
946 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 146 35 | elmormolod a 198. varázslatot |
[146,35] Ritka erdőbe érkeztél.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
vpf 30 | VP elővétele: 30 |
kt 313 18 | elkészíted a 313. tárgyat (18 darabot) |
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 159 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a woorgard testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1827 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 7, gyógyulás: 68, összesen: +61 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 154 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [147,37] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy áeratikus hasnyák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 6 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák bal vállát. (6 támadással 122 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd az áeratikus hasnyák nyakát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel eltalálod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Feléd sújt az áeratikus hasnyák a farkával, de elhibázta! Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az áeratikus hasnyák elhibázza az ütést csápjával. Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 6, gyógyulás: 24, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [16 pontot használtál fel, van még 1.]
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,62] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívői építették. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ravasack előtt. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Találsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy csillezsályát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillagbozótost. Észreveszel egy pézsmatököt.
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
szk 778 239 | keresed a 778. szörnyet a 239. szörnyet |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
ext | visszadátumozás kérelem |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 692. tárggyal a 690. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 688. tárggyal a 687. tárgyat |
Erő: | 52 (69) | Szint: | 35 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 52 (57) | Támadás: | 41 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 46 (52) | Védekezés: | 66 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/61 év |
Egészség: | 46 (53) | Életpont: | 533/662 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 52 (63) | Varázspont: | 1595/300 | Pénz: | 8953 arany | Kép. pont: | 67 |
Tudatpont: | 21/12 | Pszi pont: | 196/27 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/32 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 43/74 (+6%) |
vágófegyverek: | 7/44 | ütőfegyverek: | 22/73 | lőfegyverek: | 8/98 |
dobófegyverek: | 36/29 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (200%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 912 időszaki: 32 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/40 | 2. nyomkövetés: | 83/37 (+25%) | 3. lopás: | 1/44 |
4. mászás: | 19/82 (+13%) | 5. csapdakészítés: | 17/37 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/92 |
7. gyógyítás: | 16/50 | 8. titkosírás: | 13/66 | 9. felderítés: | 26/84 (+23%) |
10. szörnyidomítás: | 12/19 | 11. teológia: | 78/65 (+33%) | 12. taumaturgia: | 59/22 (+32%) |
13. szerencsejáték: | 9/10 | 14. versengés: | 17/29 (+8%) | 15. zene: | 3/0 |
16. szörnyismeret: | 36/86 (+34%) | 17. pszi: | 28/60 (+20%) | 18. zárnyitás: | 16/12 |
19. vadászat: | 7/43 | 20. vitalitás: | 4/54 | 21. bányászat: | 24/43 (+22%) |
22. úszás: | 4/75 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 140 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), massza (#217), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Sötétség Hercege (#296), trikornis (#104) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
manifesztátor (#124), kardfogú fülemüle (#146), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (100,44,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | jellemrejtés (#23) |
tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) | erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem (#165) |
varázsenergia (#161) | esszenciavédelem 2 (#188) | villámmágia (#227) | agyburok (#90) |
mágikus ütés (#147) | hatalomvarázs (#220) | Symulf rúnája (#182) | vámpirizáció (#1) |
az elme hatalma (#123) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | kronoelementál (#287) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | lidércidézés (#219) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
11 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
13 | ezüsttollú nyíl (#363) | 6 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
12 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tükör (#43) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
36 | vasérc (#152) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | 1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
385 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 2 | csontpálca (#329) | |||
6 | drótszőr (#37) | 1 | ezüsttőr (#322) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
17 | gyógykenőcs (#313) | 18 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 4 | pirkit (#153) | 2 | púderkő (#119) | |||
1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |||
11 | spiritusz (#170) | 110 | víz (#27) |