336. forduló, 338. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 7. 11h:17'
EZ A 357. JÁTÉKHETED, 337. FORDULÓD
358. játékheted kezdete: okt. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

SUSMAKIAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,103] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+6 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+49 életerő.) Mentális erőd regenerálódik. (+102 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 480.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 475.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 470. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 465. Kapsz 4 VP-t.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

* 6. KP: h 135 1 0 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 463. Kapsz 1 VP-t.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 458. Kapsz 4 VP-t.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 453. Kapsz 4 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 448. Kapsz 4 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-28 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 438. Kapsz 8 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 436. Kapsz 1 VP-t.]

p 120 használod a 120. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a nagyobb agypajzs pszi képességet. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 431. Kapsz 4 VP-t.]

h 2452 2320 használod a 2452. tárgyat
Egy morf esszenciát szétkensz az arcodon, közben révetegen forgatod a Végzet Kulcsát. Az összes morfod új alakot ölt! Ezt a mókát eddig 7 alkalommal játszoddal el, legközelebb 20 morf leölése után teheted meg megint. [5 pontot használtál fel, van még 426. Kapsz 4 VP-t.]

kt 2452 elkészíted a 2452. tárgyat
Legyártottál 1 morf esszenciát. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 406. Kapsz 16 VP-t.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

ek 122 202 t. energia kisütése: 122 202
Quwarg módjára ciripelni kezdesz. Repedezni kezd a föld, és két antenna bukkan elő! Majd megjelenik a quwarg feje, és egész teste. Először reflexszerűen taposásra emeled a csizmád, de aztán ráébredsz, hogy ezúttal a quwarg szolgálni fog, nem ugrálni kell rajta. Ujjé! Kezdődhet a beidomítás. [-4 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 386. Kapsz 16 VP-t.]

ek 122 201 t. energia kisütése: 122 201
Quwarg módjára ciripelni kezdesz. Repedezni kezd a föld, és két antenna bukkan elő! Majd megjelenik a quwarg feje, és egész teste. Először reflexszerűen taposásra emeled a csizmád, de aztán ráébredsz, hogy ezúttal a quwarg szolgálni fog, nem ugrálni kell rajta. Ujjé! Kezdődhet a beidomítás. [-4 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 366. Kapsz 16 VP-t.]

id 201 40 idomítod a 201. szörnyet 40 pontért
Megkezdődik a quwarg harcos tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. "Fogékony" tanítványod sok dolgot elsajátít a mai oktatás alkalmával is. (Még 20 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [40 pontot használtál fel, van még 326. Kapsz 32 VP-t.]

ef 10 542 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 256. Kapsz 8 VP-t.]

f 2442 2445 936 kísérletezel a 2442. tárggyal a 2445. tárggyal a 936. tárggyal
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. Lássuk az eredményt... Gyorsan felhörpinted a kész italt, nem is csalódsz az eredményben: +200 FNO. Ez az! Ez megfelelő recept volt! Ha tovább kísérletezel, nyilván újabb remek varázsitalok receptjére bukkansz. [10 pontot használtál fel, van még 246. Kapsz 8 VP-t.]

kb 1364 1 518
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

m 2 6 6 mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra
[186,103] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő Raia szent lovagja mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 48.} Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Találsz egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah templomot. Délre egy épület van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt.

(Továbbmész...) [185,103] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy tyrannoszaurusz rex nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 60.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (7 támadással 442 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +57 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 2 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 72, gyógyulás: 15, összesen: -57 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy épületet. Délnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [184,103] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Quwarg szagot érzel! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy kputtyintó csalán. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy halálos morf. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.}

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 114 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálos morf testét. (5 támadással 511 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a halálos morf testét. Kritikus ütés! (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A halálos morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 41 életpontot vesztettél. A halálos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 5 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 218, gyógyulás: 13, összesen: -205 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy harcias morf. {egyik sebzési módja: 2x 9d6+38.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 23 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a harcias morf jobb lábát. (6 támadással 629 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a harcias morf testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) A harcias morf kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször eltalálod a harcias morf testét. (2 támadással 181 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a harcias morf fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A harcias morf pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 4 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1063, sebződés: 286, gyógyulás: 53, összesen: -233 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Találsz nála 11 spirituszt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy quwarg parafenomén nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 30.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén nyakát. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 25 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 2 083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 38, gyógyulás: 3, összesen: -35 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 231. Kapsz 12 VP-t.]

ve 240 megveszed a 240. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

id 240 40 idomítod a 240. szörnyet 40 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

id 240 40 idomítod a 240. szörnyet 40 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

m 1 8 2 mozogsz északkeletre, északra, keletre
[185,102] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délre egy márványtorony van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy magger. {támadása: 50.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magger testét. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a magger testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 2 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 70, gyógyulás: 15, összesen: -55 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Ellenfeled ezúttal egy éltető morf. {támadása: 55.}

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az éltető morf testét. (5 támadással 495 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod az éltető morf testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Az éltető morf leken néhány pofont. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Az éltető morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 5 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 144, gyógyulás: 22, összesen: -122 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy védelmező morf. {max. életpontja: 335-374.}

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 85 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a védelmező morf bal lábát. (4 támadással 382 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a védelmező morf jobb vállát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 258 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 432, gyógyulás: 0, összesen: -432 ÉP}

Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [6 pontot használtál fel, van még 225. Kapsz 4 VP-t.]
Feltámadsz! (+518 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 225.]
Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,101] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy Raia szent lovagja. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 271-320.} Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 43 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sírlidérc fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 70 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Egyelőre még semmi. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 2x 1d10+4.} Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt.

(Továbbmész...) [186,101] Továbbra is síkságon vagy. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Glandyth irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +24 életerőt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 3x 4d5+5.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 44 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy védelmező morf.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 79 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 36 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf fejét. (4 támadással 375 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a védelmező morf bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 63 életpontot vesztettél. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 4 897 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 202, gyógyulás: 0, összesen: -202 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy éltető morf. {max. életpontja: 512-561.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az éltető morf testét. (5 támadással 504 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted az éltető morf karmával. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Az éltető morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Az éltető morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 5 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 97, gyógyulás: 14, összesen: -83 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 keg gombát. [42 pontot használtál fel, van még 183. Kapsz 33 VP-t.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[187,101] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy védelmező morf. {támadása: 27.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 45 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 91 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 50 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a védelmező morf bal vállát. (3 támadással 362 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a védelmező morf fejét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. 255 életpontot vesztettél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 86 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 575, gyógyulás: 0, összesen: -575 ÉP}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [6 pontot használtál fel, van még 177. Kapsz 4 VP-t.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+345 életerő.) "De hiszen nem is működött deus ex machinám!" - ébredsz rá. "Ne aggódj, az istenek érdemesnek tartottak arra, hogy adjanak még egy lehetőséget!" - hallasz egy mennyei hangot a fejedben. Határtalan boldogság lesz rajtad úrrá, amelyet csak kis mértékben csökkent az a tény, hogy az istenek megkérték a segítség árát - legmagasabb tulajdonságod csökkent kettővel, és veszítettél 133892 tapasztalati pontot. Hmm, mindenképp érdemes deus ex machinát vásárolni ill. fiatalítani magadon, amint lehetséges!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

183 184 185 186 187 188
100
101
102
103
104
(184,103) Sheran oltár, kputtyintó csalán (#247), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), quwarg parafenomén (#248)
(185,101) Raia szent lovagja (#239), sírlidérc (#172), ősi csatamező (#263), 47. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208)
(185,102) Chara-din monolitja (#534), magger (#747), éltető morf (#7625), védelmező morf (#7622)
(185,103) tyrannoszaurusz rex (#160), márványtorony (#175), oltár, 43. jellempróba
(186,101) művészi porolit (#720), régészeti lelőhely (#1208), Fairlight oltár, quwarg királynők (#153), védelmező morf (#7622), éltető morf (#7625)
(186,103) Raia szent lovagja (#239), Thargodan csatamező (#432), kihívás tornya (#502), Fairlight oltár, 40. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208)
(187,101) védelmező morf (#7622)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[179,102] Az erdőt dombvidék váltja fel.
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+100 életerő.)

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy mágiamorfáló. {támadása: 44.}

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 42 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mágiamorfáló nyakát. (5 támadással 478 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a mágiamorfáló fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A mágiamorfáló nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Csápjaival a mágiamorfáló csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 4 790 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy mágiamorfáló. {max. életpontja: 478-517.}

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 50 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mágiamorfáló jobb vállát. (5 támadással 473 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A mágiamorfáló ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Csápjaival a mágiamorfáló lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mágiamorfáló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 4 790 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 áldott követ. Látsz egy kazmárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy ősi csatamező van. Északnyugatra egy Tharr templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. Erőd TF-elődött. [64 pontot használtál fel, van még 113. Kapsz 51 VP-t.]

f 199 kísérletezel a 199. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Vadul gondolkozol... Valahogy most csődöt mondott a fejed. [10 pontot használtál fel, van még 103. Kapsz 8 VP-t.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 102.]

* 2. BP: h 135 0 0 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 100. Kapsz 1 VP-t.]
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-51 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 54 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a quwarg harcos. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 100 pontod maradt, ebből a következő körre 100 pontot vihetsz át. Kapsz még 478 pontot. A következő körben tehát 578 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


THARGODAN CSATAMEZŐ (432. TEREPTÁRGY)
Ilyen iszonyatot egy "civilizált" vidéken! A Thargodan háborúk minden idők történelmének legvéresebb, legborzalmasabb háborúja volt, hiszen az ellenség nem a szomszéd ország, de még csak nem is egy másik faj, hanem egy, a mienkétől teljesen idegen létforma, a Thargodan volt. A legendák szerint egy őrült mágus kaput nyitott a Sötét Létsíkra, hogy megidézzen egy Thargodan herceget, Nuryllohlamont. Nuryllohlamon azonban elszakította a mágikus köteléket, amellyel a varázsló megkötötte, és fölébe kerekedett megidézőjének. A szabadon tomboló herceg szolgáinak hadát idézte meg a nyitva maradt kapun keresztül, és megkezdte a királyság meghódítását. A harc kilátástalan volt még az akkori fejlett mágikus felszereléssel rendelkező, hatalmas hadsereg számára is. Szerencsére azonban egy Ezüstmágus segítségével sikerült Nuryllohlamont elűzni, a kaput bezárni, és ugyan hihetetlen veszteségek árán, de az itt maradt Thargodanokat és sötét fattyaikat elpusztítani. Az ütközetek színhelyei azonban ma is érintetlenek, hiszen olyan gonosz aura lengi őket körül, amely minden lelket megmérgez. Persze mindig akadnak kalandorok, akik a hajdani nagyhatalmú varázstárgyakra és egyéb kincsekre vadászva kutakodni kezdenek a borzalmak e földjén, de az a kevés is, aki élve visszatér közülük, megzavarodva, összeroppanva teszi. Ha kockára téve ép elmédet és tiszta aurádat, meg akarsz próbálkozni a Thargodan csatamező felderítésével, a KUT 50 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell az rálépned (de ezt fordulónként csak egyszer teheted meg). Ezenkívül szükséges, hogy legyen nálad ásó is.
Figyelem! A Thargodan csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 36-os, akkor az ősi csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr ministránsa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 337. fordulód.

Erő: 51 (69) Szint: 31 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 38 (45) Támadás: 48 (51) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 32 (41) Védekezés: 40 (46) Menekülés: 40 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 29 (38) Életpont: 622/488 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (29) Varázspont: 1063/1014 Pénz: 26907 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 62/13 Pszi pont: 235/184 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 10
Eddig összesen 4238 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 43 472 TP-t kaptál. Jelenleg 3 866 603 TP-d van. A következő szinthez még 133 397 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, ősquwarg, kisebb quwarg isten.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/86 ökölvívás: *29/101 (+8%) szúrófegyverek: 31/18 (+1%)
vágófegyverek: 27/30 (+3%) ütőfegyverek: 6/12 lőfegyverek: 28/1
dobófegyverek: 13/3

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
179,102 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 191
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 721 időszaki: 675

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/3 Max életkor 157 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/47 (+17%) 2. nyomkövetés: 63/76 3. mászás: 16/99
4. csapdakészítés: 18/53 (+7%) 5. csapdaészlelés: 1/74 6. gyógyítás: 75/39 (+25%)
7. titkosírás: 4/30 8. felderítés: 12/24 (+19%) 9. szörnyidomítás: 21/27 (+50%)
10. teológia: 26/83 (+11%) 11. taumaturgia: 52/52 (+21%) 12. szerencsejáték: 3/83
13. versengés: 19/14 14. harcművészetek: 28/13 15. zene: 40/61
16. szörnyismeret: 15/88 17. pszi: 33/11 (+15%) 18. zárnyitás: 1/10
19. vadászat: 25/87 20. bányászat: 35/78 (+3%) 21. úszás: 13/83

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 270
10. vp regeneráció: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) nagyobb agypajzs (#120) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 11, 14, 16, 41.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1499, az összesen kapott pontszám: 151840. (összesen ölhető: 1500 ) Eddig 7 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 13 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 150 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 605 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 bányászcsákány (#434) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 Krogan buzogánya (#1561) 1 szöges bunkó (#8)
Vízifegyverek
1 avenir (#1706) 1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 * moa stuki (#413)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 10 kerek kő (#19) 8 nyílvessző (#108)
6 rézgolyó (#343) 13 ubuk tüske (#131) 7 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 esszenciakristály (#350) 3 jégpasztilla (#1566) 10 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
15 tolmokov-koktél (#351) 3 vas dobónyíl (#189)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
2 rejtőköpeny (#277)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Övcsatok
1 * kyorg övcsat (#1456)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
14 borostyán függő (#162) 7 obszidián függő (#195) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
2 aranylánc (#191) 4 * gólem talizmán (#811) 2 gyöngysor (#192)
7 halálhozó talizmán (#813) 3 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
14 * korinthai talizmán (#814) 2 varkaudar szimbólum (#1528) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * arany papi karkötő (#309) 1 * Huddens alkarvédője (#1550) 1 obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
35 * angyalok gyűrűje (#529) 2 aranygyűrű (#193) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 * regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 60 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 13]
8 huhogó bibe (#332) [bennük 25 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 71]
15 sullár hólyag (#168) [bennük 122 csepp spiritusz (#170), fér még: 178]
12 szent kehely (#257) [bennük 114 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 6]
24 uzbány csőr (#169) [bennük 288 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 2 aenouth ködkürt (#1554)
20 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 15 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
2 destabilizátor (#1275) 1 Éjmágus tükre (#1100) 2 ezüst kulcs (#184)
5 Fairlight szütyője (#2108) 1 feneketlen bugyor (#570) 8 fenőkő (#1618)
1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576) 19 gyógykenőcs (#313)
52 kaja (#2) 5 keg gomba (#1615) 1 kinemfogyó tegez (#368)
2 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40) 5 kötél (#92)
5 kristályfolyadék (#449) 6 krónika (#1725) 6 leviatán hólyag (#2182)
3 manakristály (#500) 12 megsemmisítő (#1540) 2 morf esszencia (#2452)
3 nagy aranykulcs (#246) 5 nagy bronzkulcs (#185) 30 ork csodaszer (#1228)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 5 rézkulcs (#75) 1 ryuku tájoló (#1224)
1 sáfránykristály (#675) 9 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
2 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273) 2 tapasztalatkő (#975)
2 távcső (#42) 4 titanitdukát (#1480) 1 + tüskecsapda (#242)
2 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183) 6 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 65 álompor (#396) 148 átlátszó morfplazma (#2451)
134 bíbor morfplazma (#2450) 2 csillezsályalevél (#1253) 6 csuklyavirág (#133)
10 dorony tüdő (#212) 85 drótszőr (#37) 4 eknozol (#540)
6 elkarog szőr (#665) 1 era formázó minta (#418) 1 etra hályog (#712)
16 ezüstdarab (#326) 131 fehér morfplazma (#2445) 14 fekete gyöngy (#99)
146 fekete morfplazma (#2446) 4 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
6 galachmit (#310) 3 gyíkfű (#201) 73 gyöngymangó (#135)
7 hattyútoll (#1222) 6 hibátlan tűzopál (#1642) 4 ilkin érc (#232)
1 jégszív (#282) 74 kaktusztüske (#114) 8 karbin plazma (#199)
3 kazmár gyökér (#205) 122 kék morfplazma (#2442) 4 kék orchidea (#68)
3 kőszem (#304) 9 kvazár (#244) 1 lélekkő (#1650)
161 lila morfplazma (#2448) 66 madártoll (#112) 14 magszim bél (#103)
46 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
7 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659) 124 narancs morfplazma (#2449)
7 nektoraf faggyú (#667) 22 óndarab (#85) 10 ovimon-bogyó (#207)
1 pirkit (#153) 6 polip szívóka (#391) 20 purifikátor háj (#269)
2 raaba-gumó (#936) 2 rakolits por (#669) 1 ramit kő (#226)
9 remák szív (#264) 2 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124)
3 ryuku rúnatekercs (#1162) 2 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650)
144 sárga morfplazma (#2447) 1 smaragdkő (#678) 19 sünmedve tüske (#14)
8 szárnyas hernyó (#69) 4 szuperkötél (#209) 10 szvó-ektoplazma (#151)
2 Thargodan esszencia (#328) 1 tükör (#43) $1 tyrex csont ($280)
34 vasérc (#152) 20 vízionár szem (#102) 140 vörös morfplazma (#2443)
2 vörös zyel (#606) 3 xirnox szív (#213) 137 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 220.79 kg Megterheltség: 106%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
180 áldott kő (#642) 15 hollókristály (#1102) 2245 kaja (#2)
110 megsemmisítő (#1540) 1 pengepajzs (#425) 40 varázskő (#305)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
741 álompor (#396) 1200 anguaxin váladék (#1382) 900 borkonyó bibe (#312)
1109 csalánvirág (#582) 740 csontkulcs (#74) 470 dözmöng szív (#122)
129 dűneelf arckendő (#1920) 90 ében nyílvessző (#848) 1 fejsze (#1240)
19 fenőkő (#1618) 1653 fokhagyma (#403) 27 grifftojás (#179)
6492 halcsont (#390) 6939 kaja (#2) 100 kaktuszbogyó (#429)
2743 kővirág gyümölcs (#1956) 7 kristály kulcs (#1818) 3861 lidércesszencia (#1074)
712 lótuszvirág (#447) 224 mimózabimbó (#1878) $3353 mutáns csont ($331)
3888 nothar bogyó (#923) 700 nyílvessző (#108) 1 olló (#335)
1445 óndarab (#85) 492 pirkit (#153) $7410 quwarg tojás ($360)
210 rum (#1419) 586 ryuku védőkenőcs (#1154) 10717 sallank karom (#128)
6 súlyzó (#347) 904 teriád féreg (#1276) 155 Thargodan csont (#1181)
1480 Thargodan esszencia (#328) 410 tinta (#101) 28 tl'urlang fiola (#788)
16731 tükör (#43) 876 tűzbimbó (#623) 20 tűzsárkány ital (#1400)
200 vámpírfog (#1221) 3086 varányszem (#30) 100 véka rizs (#1364)
7213 viharhomok (#1919) 202 xirnox szív (#213) 2221 yetiszív (#1070)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bíbor morfplazma (#2450) 2 fehér morfplazma (#2445) 1 fekete morfplazma (#2446)
2 gyöngymangó (#135) 1 lila morfplazma (#2448) 1 raaba-gumó (#936)
1 sallank karom (#128) 1 vörös morfplazma (#2443) 1 zöld morfplazma (#2444)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
54 arany (#50) 3 áldott kő (#642) 1 kaja (#2)
1 kazmár gyökér (#205) 2 keg gomba (#1615) 2 kék morfplazma (#2442)
10 kerek kő (#19) 2 mandibulapenge (#125) 11 spiritusz (#170)
1 tyrex csont (#280) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

178 179 180
101
102
103
(179,102) mágiamorfáló (#7623), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 43. jellempróba, érclelőhely

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2019.10.07 11:17 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Permanens #llatvédelem)
˙

Üzenet küldése a karakternek