335. forduló, 337. forduló, Old Secondhand összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. máj. 29. 9h:05'
EZ A 701. JÁTÉKHETED, 336. FORDULÓD
702. játékheted kezdete: máj. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4446
SZÁMLA : XXXX

JOCKEY EWING KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,59] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+13 tvp ). Kezed, arcod véres. Melletted a vérvörös rózsa meggyalázott, széttépett szirmai. Istenem, add hogy ne veszítsem el! - kiáltasz, mire tocsakos izzadtságban ébredsz álmodból. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 59 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+30 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+133 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+38 pszi pont.)

* 1. KP: használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 588.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 588.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 582.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 580.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 578.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 578.]

* 3. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 578.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 576.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 manifeszt.nyúlvány). [0 pontot használtál fel, van még 576.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 139. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 574.]
Beizzik a turbómágia. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 572.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 567.]

vv 11 73 73 elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 565.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 560.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 555.]

m 4 mozogsz délre
[185,60] Továbbmész a város utcáján. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 2 bronzhegyű nyilat 10 aranyért.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 543.]

ve 231 10 megveszed a 231. tárgyat 10
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 10 acélpengőkét. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

ve 271 10 megveszed a 271. tárgyat 10
Mindössze 6 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. (Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 6 szürke bőrkesztyűt. 108 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

fkt 4 1 felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

fkt 10 1 felt. készítesz a 10. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

m 5 5 3 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre
[184,61] Még mindig a városban vagy. Látsz egy templomot. Elenios hívői építették. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.

Van itt egy piroslámpás ház (614. épület.).
Találkozol Dragon Fia,Ramadannal. Ő Hantherni Larissa férje! Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy kyorg karkötőt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy natharion talizmánt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy zafír védőgyűrűt és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Felszerelését egy trakuun lidérc trófea, egy káoszdémon trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Kudlar ostorát, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött teológia szakértelmed, míg te őt a rejtőzködés szakértelemre oktattad. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,112] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.

Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 324 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1814 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+9 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. A következő kincseket találtad: 10 nyílvessző, egy szöges páncél, egy rövid íj és 4 sallank nyíl. Egy varkaudar íjász intéz feléd kihívást.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal oldalát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1743 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+21 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 38, gyógyulás: 17, összesen: -21 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar hírnök jön feléd.

Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 319 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar iszákos készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 312 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos fejét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3147 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 66, gyógyulás: 12, összesen: -54 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. A következő kincseket találtad: egy kvazár sisak, 2 rézgolyó, 5 arany és egy varkaudar pálinka. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Syrac Hold előtt. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északra nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Felismered. Ez egy varkaudar vajákos. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+23 életerő.)

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy gránit szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy ogre övet, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt ősmágus trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy teriád pörölyt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Godslayer. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött nyomkövetés szakértelmed, míg te őt a taumaturgia szakértelemre oktattad. Aztán elköszöntök egymástól.
Összeakadsz egy copfos ősz hajú, kék szemű kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Egy Eldaran karkötőjét, egy értépő sarkantyút, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy lidérckoronát, egy ogre övet, egy őselemek köpenyét, egy Rhatt páncélját, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Kitaszított trófea, egy Blounther apó trófea és egy ősdentor trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Odébbállsz.

(Továbbmész...) [200,113] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar varázsló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 313 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2230 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Észreveszel egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tímárkunyhót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot. Egészséged TF-elődött. [119 pontot használtál fel, van még 424.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[200,114] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nőstény varkaudar. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar nyakát. (7 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3114 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+16 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 36, gyógyulás: 35, összesen: -1 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy drasmólyom!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drasmólyom testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 zöld üveget. Elhagyod a furcsa képződményt.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy halálhozó lesz az ellenfeled.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 135 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (18 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó testét. (6 támadással 245 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 42 életpontot vesztettél. A halálhozó belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 34 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel többször eltalálod a halálhozó fejét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 43 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a halálhozó. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 35 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6016 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 597, sebződés: 383, gyógyulás: 0, összesen: -383 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +88 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +95 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +94 életerő.)
Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [201,115] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 201 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1211 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg ősmágus!

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg ősmágus testét. (7 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy xirnox szív és 2 mocsári penke. 3203 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 67, gyógyulás: 33, összesen: -34 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 3 quwarg tojást. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [202,116] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy tündöklő szobor van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. [97 pontot használtál fel, van még 327.]

m 4 mozogsz délre
[202,117] Bozótos terepre értél. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar hírnök támad rád.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök bal vállát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1814 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+26 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Egy varkaudar hírnök támad rád.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 110 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök bal lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngymangó és egy obszidián függő. 1994 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+11 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy nőstény varkaudar intéz feléd kihívást.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 136 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a nőstény varkaudar fejét. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3114 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+12 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 45, gyógyulás: 33, összesen: -12 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 65 arany, egy csontpálca és egy sámán gyógykenőcs. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Chara-din híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Rowena orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy varkaudar iszákos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 126 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos fejét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (49 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos bal oldalát. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3147 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Bossyval. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Dühöngő nadrágját, egy gyémántsisakot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy kyorg köpenyt, egy kyorg vállpántot, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy varkaudar katona trófea, egy ősquwarg trófea és egy vark. kardtáncos trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Meglepődve látod, hogy egy apró erdei tündérke kukucskál ki a válla fölött. Nicsak, rád kacsintott! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően nyomkövetés szakértelmed. Eközben te rejtőzködés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találsz néhány eldobott tárgyat: 8 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elődött. [87 pontot használtál fel, van még 240.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(199,112) varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), varkaudar iszákos (#688), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), 34. jellempróba, varkaudar vajákos (#690), Godslayer (2831. kalandozó), egy kobudera férfi
(200,113) varkaudar varázsló (#271), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tímárkunyhó (#684), Leah oltár, tündöklő szobor (#1587), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(200,114) nőstény varkaudar (#689), grok-képződmény (#149), 255. jellempróba, Raia oltár, 43. jellempróba, drasmólyom (#60), halálhozó (#419)
(201,115) quwarg boly (#359), Dornodon oltár, 43. jellempróba, quwarg harcos (#201), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761)
(202,116) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár
(202,117) varkaudar hírnök (#686), borzalmas varkaudar (#166), nőstény varkaudar (#689), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 47. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), varkaudar iszákos (#688), Bossy (3279. kalandozó)

[144,61] Lakott területre érkeztél.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 230.]

v 22 271 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő szürke bőrkesztyűt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 purifikátor háj. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]

v 22 271 elmormolod a 22. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő szürke bőrkesztyűt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 purifikátor háj. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 220.]

v 22 271 elmormolod a 22. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő szürke bőrkesztyűt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 purifikátor háj. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 215.]

v 22 271 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő szürke bőrkesztyűt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 purifikátor háj. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 210.]

v 22 271 elmormolod a 22. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő szürke bőrkesztyűt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 purifikátor háj. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 205.]

v 22 271 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő szürke bőrkesztyűt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 purifikátor háj. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 200.]

v 22 271 elmormolod a 22. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő szürke bőrkesztyűt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 purifikátor háj. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 195.]

v 22 271 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő szürke bőrkesztyűt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 purifikátor háj. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 190.]

fa 615 5827 1 feladod a 615. tárgyat az 5827. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Tohony a Melák részére szánod. Átadsz 1 Ovgun nyakláncát. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 187.]

faa 10 231 269 feladod a 10. tárgyat a 231. tárgyat a 269. tárgyat
Nincs nálad minden tárgyból, amit paraméterként megadtál!
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Tohony a Melák részére szánod. Átadsz 10 acélpengőkét. Ennek elküldése 34 arany lesz. Átadsz 26 purifikátor hájat. Ennek elküldése 55 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. Mielőtt továbbindulnál, már látod is a futárt visszafelé vágtatni. A címzett sajnos nem vette át a következő tárgyakat: 10 acélpengőke. [6 pontot használtál fel, van még 181.]

* 1. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 151.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy csillezsályalevelet ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 146.]
Iszol a vizestömlőből. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 csillezsályalevelet. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 12, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 146 pontod maradt, ebből a következő körre 146 pontot vihetsz át. Kapsz még 477 pontot. A következő körben tehát 623 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Jockey Ewing, egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight bíborosa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 336. fordulód.

Erő: 29 (31) Szint: 30 Merészség: 8/5 Magasság: 174 cm
IQ: 45 (46) Támadás: 42 Agresszió: 5 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 26 (33) Védekezés: 88 Menekülés: 30 % Életkor: 27/31 év
Egészség: 37 (40) Életpont: 555/495 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 35 (44) Varázspont: 1020/505 Pénz: 5218 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 28/28 Pszi pont: 200/345 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 11
Eddig összesen 2436 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36337 TP-t kaptál. Jelenleg 3237000 TP-d van. A következő szinthez még 263000 TP szükséges. Trófeáid: ében halálhajcsár, viharóriás, Thargodan légiós. A 331. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5250 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: 32/50 (+5%)
vágófegyverek: 10/10 ütőfegyverek: 22/48 (+2%) lőfegyverek: 29/72 (+9%)
dobófegyverek: 20/75

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) << Pusztítás Botja (#316)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 55/97 (+20%) 2. nyomkövetés: 85/61 (+29%) 3. lopás: 6/38
4. mászás: 15/13 (+8%) 5. csapdakészítés: 12/88 6. csapdaészlelés: 9/61
7. gyógyítás: 62/62 8. titkosírás: 6/37 9. felderítés: 32/66 (+8%)
10. szörnyidomítás: 8/6 11. teológia: 54/69 (+31%) 12. taumaturgia: 96/27 (+14%)
13. szerencsejáték: 5/93 14. versengés: 11/67 (+7%) 15. harcművészetek: 2/47
16. zene: 8/49 17. szörnyismeret: 20/51 18. pszi: 21/10 (+6%)
19. zárnyitás: 2/11 20. vadászat: 7/13 21. bányászat: 27/64
22. úszás: 8/99 23. főzés: 3/46 24. csapatmunka: 1/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az árnymanóktól (4) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), az 5827. karaktertől (5827) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod!
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (számláló: 0)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * bronz taider (#641) 1 sárkánytőr (#626) 1 vámpírtőr (#364)
Vágófegyverek
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) $1 csontpálca ($329) 1 Pusztítás Botja (#316)
2 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) $1 rövid íj ($107)
Lövedékek
67 nyílvessző (#108) $2 rézgolyó ($343) $4 sallank nyíl ($129)
3 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * ryuku menetpajzs (#1320)
Páncélok
1 * Bufa páncélja (#538) $1 szöges páncél ($65)
Sisakok
$1 kvazár sisak ($266) 1 * lidérckorona (#531) 1 pszi katalizátor (#610)
Köpenyek
1 * démoni palást (#1573) 1 ryuku vadászing (#1158) 1 sötét kámzsa (#699)
1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * ryuku vállvédő (#1323)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 3 szürke bőrkesztyű (#271) 1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek és övcsatok
1 * fattylord deréköv (#1564) 1 * kyorg övcsat (#1456) 1 ryuku derékszíj (#1324)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 hókereszt (#843)
$3 obszidián függő ($195) 1 * zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok
$3 ezüst nyaklánc ($117) $1 gyöngysor ($192) 5 halálhozó talizmán (#813)
1 korinthai talizmán (#814) 1 Natharion amulett (#742) 1 * Ovgun nyaklánca (#615)
3 rothasztó talizmán (#815) 2 ryuku nyaklánc (#1325) 1 * szerencsetalizmán (#366)
1 viharamulett (#611) $1 * villám szimbólum ($145) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők
2 * arany papi karkötő (#309) $1 ezüst karkötő ($158) 1 Huddens alkarvédője (#1550)
1 * Xanathal karkötője (#956)
Gyűrűk
$1 aranygyűrű ($193) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 életköves gyűrű (#1572)
$1 ezüst gyűrű ($180) 1 * Gorhud gyűrűje (#1257) 1 * Rughar gyűrűje (#518)
1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 2 vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 49 csepp tinta (#101), fér még: 71]
25 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 122]
1 huhogó bibe (#332) [benne 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 8]
8 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 80]
6 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 72]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 44 csepp spiritusz (#170), fér még: 116]
2 szent kehely (#257) [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
8 toxyl üvegcse (#592) [üres, kapacitás: 80]
10 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 120]
4 vizestömlő (#3) [bennük 68 korty víz (#27), fér még: 12]
7 zöld üveg (#82) [bennük 17 csepp ragasztó (#83), fér még: 123]
Eszközök, használati tárgyak
5 acéltű (#334) 1 aranytermő erszény (#819) 1 ásó (#34)
1 Augur varázskönyve (#1097) 1 Baghar fétise (#1098) 11 csontkulcs (#74)
1 feneketlen bugyor (#570) 1 furulya (#233) 1 Goachan pipája (#1315)
4 gyógykenőcs (#313) 1 kaja (#2) 1 Kalmárok Kémgömbje (#1589)
1 kinemfogyó tegez (#368) 3 kristályfolyadék (#449) 13 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 1 manakristály (#500) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 molitár dob (#1327) 2 nagy aranykulcs (#246) 6 nagy vaskulcs (#186)
1 oldalzsák (#1172) 1 olló (#335) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
1 pszi kő (#248) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 roxati zárfaló (#314)
4 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 Sheran cserepe (#1271) 4 sötét tekercs (#535)
1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818)
1 térhajlító kavics (#1539) 3 teriád dobóháló (#1281) 19 varázskő (#305)
11 varkaudar látógömb (#1107) $1 varkaudar pálinka ($1137)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
10 acélpengőke (#231) 6 adamantit (#627) 1 agvari manafókusz (#890)
38 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 11 borkonyó bibe (#312)
2 bruhatagnyelv (#1230) 4 cru formázó minta (#300) 2 csalánvirág (#582)
40 csillezsályalevél (#1253) 7 csuklyavirág (#133) 3 dramoan kő (#967)
44 drótszőr (#37) 31 ében toboz (#578) 114 ezüstdarab (#326)
8 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 20 grifftojás (#179)
33 gyíkfű (#201) 9 gyöngymangó (#135) 20 halcsont (#390)
1 hattyútoll (#1222) 4 iknegurin (#541) 1 jégkristály (#593)
1 kazmár gyökér (#205) 2 kék orchidea (#68) 1 kreommat szirom (#925)
2 küklopsz szem (#643) 16 lótuszvirág (#447) 192 madártoll (#112)
1 mihlanil (#539) 4 mithril (#352) 1 moa rubin (#379)
$3 mocsári penke ($148) 1 móri gyümölcs (#116) 13 ovimon-bogyó (#207)
14 polip szívóka (#391) 13 quwarg tojás (#360) 1 rákpáncél (#97)
3 remák szív (#264) 1 rókafarok (#124) 1 Salamon esszenciája (#952)
2 sallank karom (#128) 18 szárnyas hernyó (#69) 5 Thargodan esszencia (#328)
21 varányszem (#30) $1 xirnox szív ($213)

Összsúly: 167.80 kg Megterheltség: 133%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
11 angolna szálka (#1465) 8 bunthar bőr (#733) 1 Din cséphadarója (#840)
60 extra takarmány (#1360) 91 gyöngymangó (#135) 1 möszehát pajzs (#1231)
1 Raia pallosa (#426) 5 Tilnetor kardja (#474) 1 vámpírölő (#951)
15 vas dobónyíl (#189)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
144 arany (#50) 7 drótszőr (#37) 3 gyógykenőcs (#313)
5 isteni könnycsepp (#260) 5 kaja (#2) 1 Ovgun nyaklánca (#615)
4 pirkit (#153) 10 purifikátor háj (#269) 2 szürke bőrkesztyű (#271)
1 vérvörös rózsa (#1622)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 acélpengőke (#231) 3 álompor (#396) 1 bot (#4)
7 csillezsályalevél (#1253) 1 csontpálca (#329) 6 ében toboz (#578)
1 gyöngymangó (#135) 1 kvazár sisak (#266) 5 madártoll (#112)
3 mocsári penke (#148) 11 nyílvessző (#108) 1 obszidián függő (#195)
3 quwarg tojás (#360) 2 rézgolyó (#343) 1 rövid íj (#107)
4 sallank nyíl (#129) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szöges páncél (#65)
1 varkaudar pálinka (#1137) 68 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(144,61) maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis Futárszolgálat (#712), főutca (#399), nekrofun (#173), 44. többszemélyes kaland

Üzenet küldése a karakternek