335. forduló, 337. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 7. 10h:59'
EZ A 357. JÁTÉKHETED, 336. FORDULÓD
358. játékheted kezdete: okt. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

SUSMAKIAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,104] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ). Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+213 életerő.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+107 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 502.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 497.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 492. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 487. Kapsz 4 VP-t.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

* 6. KP: h 135 1 0 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 485. Kapsz 1 VP-t.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 480. Kapsz 4 VP-t.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 475. Kapsz 4 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 470. Kapsz 4 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 460. Kapsz 8 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 458. Kapsz 1 VP-t.]

p 150 használod a 150. pszi képességet
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

kf 1456 kézbeveszed/felveszed az 1456. tárgyat
Övedre csatolod a kyorg övcsatot. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

h 892 2 használod a 892. tárgyat
Felhasználsz 2 esszenciát (+20 fejlesztési pont). [0 pontot használtál fel, van még 458.]

kb 1364 1
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

fkt 936 3 1 felt. készítesz a 936. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 raaba-gumót. Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 443. Kapsz 12 VP-t.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

ef 10 542 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 373. Kapsz 56 VP-t.]

dd 8 291 172 eldobod a 8. tárgyat a 291. tárgyat a 172. tárgyat
Elhajítasz 1 szöges bunkót. Elhajítasz 1 bíbor erőövet. Elhajítasz 1 téfea-agyat. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

d 267 2 eldobod a 267. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 fülemüle agyart. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

d 30 5 eldobod a 30. tárgyat (5 darabot)
Elhajítasz 5 varányszemet. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

m 7 5 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[190,103] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 48.} Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy változatos morf. {max. életpontja: 277-286.}

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Oppálé! Csendes nyekkenéssel kinyúltak a következő állataid: élőholt quwarg, quwarg harcos, quwarg királynő, Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a változatos morf bal lábát. (3 támadással 293 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a változatos morf testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a változatos morf újra meg újra lecsap. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +51 életerőt. 3 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 59, gyógyulás: 8, összesen: -51 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lomha morf. {egyik sebzési módja: 1x 6d6+15.}

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. 204 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-13 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. {GYD:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A lomha morf fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Nyelvével a lomha morf eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-9 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. {GYD:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a lomha morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-8 TVP). A lomha morf ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-6 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 305, gyógyulás: 16, összesen: -289 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itt hagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Találsz egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Sonchus Arvensis, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy raaba-fát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt.

(Továbbmész...) [189,104] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy borkonyó cserjét. Találsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. Találsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. {támadása: 40.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy védelmező morf.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf testét. (5 támadással 588 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a védelmező morf testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A védelmező morf a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Véres nyál csordul ki a védelmező morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 3 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy harcias morf. {támadása: 49.}

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (75 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a harcias morf jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 420 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a harcias morf testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A harcias morf leken néhány pofont. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A harcias morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 4 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 177, gyógyulás: 21, összesen: -156 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 jégpasztillát. (ld. enc.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Felismered. Ez egy kputtyintó csalán. {támadása: 36.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [188,105] Lakott területre érkeztél. Utad során felfedezel egy templomot. Dornodon híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő őrült varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 97 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-10 támadás). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 252 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 spiritusz és 2 fekete gyöngy. 2 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 113, gyógyulás: 4, összesen: -109 ÉP}

Van itt egy fekete mágustorony (643. épület.).
Találkozol Suma Surmával. Egy Amélia nyakláncát, egy bronz zinthurg éremet, egy démoni palástot, egy Dühöngő nadrágját, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy lidérckoronát, egy nekrofun medált, egy nekromanta övcsatot, egy ogre övet, egy olimpiai rézmedált, egy örökkévaló jádekövét, egy purifikátor övet, egy q. irtó éremet, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy Xanathal karkötőjét visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy magnetikus praglonc trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy bogyógránát. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. {max. varázspontja: 1606; max. pszije: 247.}
Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+5 varázspont). A felszabaduló tudati energiákat sebeid gyógyítására használod (+13 életpont). Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. (+1% taumaturgia.) A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudása észrevehetően gyarapodott. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[21 pontot használtál fel, van még 325. Kapsz 16 VP-t.]

be 643 bemész a 643. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
hhaar burka (#32) 42 aranyért, izomernyesztés (#33) 50 aranyért, tompítás (#40) 38 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért,
örvénykerítés (#42) 80 aranyért, fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért, villámcsapás (#50) 100 aranyért,
mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, tükörpajzs (#101) 155 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért,
varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért,
a halál szava (#152) 800 aranyért, var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, varázslatlopás (#154) 400 aranyért, tűzgolyó (#155) 850 aranyért,
varázspáncél (#156) 700 aranyért, tűzmágia (#157) 510 aranyért, városi teleport II (#181) 220 aranyért, Symulf rúnája (#182) 80 aranyért,
varázsszem (#184) 65 aranyért, vízlélegzés (#185) 430 aranyért, háló (#186) 5600 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért,
a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, villámmágia (#227) 462 aranyért, Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért,
jégmágia (#279) 3100 aranyért, időcsere (#285) 100 aranyért, speciális védelem (#292) 4000 aranyért, emléktörlés (#338) 800 aranyért,
Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért, sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, klónozás (#367) 2500 aranyért,
szívküldi (#368) 10 aranyért, múltidézés (#369) 6000 aranyért, oldás (#372) 160 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért,
analízis (#375) 70 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért, helyreállítás (#398) 3000 aranyért, harci induló (#443) 200 aranyért,
filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért, gázpajzs (#467) 75 aranyért, savmágia (#477) 500 aranyért,
fekete mágia (#479) 500 aranyért, méregmágia (#480) 500 aranyért, kinematurgia (#482) 1000 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 320. Kapsz 4 VP-t.]

vtn 185 varázslat tanulás: a 185. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: vízlélegzés. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 285. Kapsz 28 VP-t.]

vtn 109 varázslat tanulás: a 109. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: felszínre ugrás. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 250. Kapsz 25 VP-t.]

vtn 155 varázslat tanulás: a 155. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tűzgolyó. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 215.]

m 5 6 8 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északra
[187,106] Továbbmész a város utcáján. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Raia hívei emelték. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 18900 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3840 pontot kell rákölteni.)
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy vortexmágus. {védettsége: 47 szúró, 47 vágó, 47 ütő ellen.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 234 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus bal vállát. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 249 életpontot vesztettél. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 483, gyógyulás: 0, összesen: -483 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+149 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+153 életerő.)
Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 66 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-10 támadás). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az őrült varázsló nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág és egy karbin plazma. 2 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 95, gyógyulás: 3, összesen: -92 ÉP}

Van itt egy királyi palota (652. épület.). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [186,106] Még mindig a városban vagy. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy csapat királyi őrjáratos. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) {támadása: 60.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a királyi őrjáratos testét. (7 támadással 241 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a királyi őrjáratos testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A 16 királyi őrjáratos kegyetlenül összeszurkál. (16 támadástól 259 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 52 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-13 védelem.) Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 348, gyógyulás: 52, összesen: -296 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+98 életerő.) Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).

(Továbbmész...) [186,105] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy részeg kalandozó. {egyik sebzési módja: 3x 3d6+9.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó testét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Látsz egy templomot. Sheran híveié. Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Épületeket látsz: egy szörnypiac (649. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (658. épület.). [145 pontot használtál fel, van még 70. Kapsz 40 VP-t.]

be 649 bemész a 649. épületbe
Belépsz a kapun. Azonnal elősiet egy délceg elf kalandozó.
- Üdvözöllek, én vagyok Laentrin, e piac tulajdonosa. Rengeteg munkámba és kalandomba került, amíg sikerült egy olyan, biztonságos létesítményt építenem, amelyben mindenféle szörnyet képes vagyok tárolni. Esetleg valamilyen hátasra van szükséged? Vagy teherhordóra? Talán túl sokat zabál az élőholt ősmágusod vagy az ongóliantod, és meg akarsz tőle szabadulni? Itt mindent lehet adni-venni! - Az elf megmutatja, hogy jelenleg milyen eladó állatai vannak, és megnézi, hogy neked van-e valamilyen jó állapotban levő szörnyed. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések a vásárlásra is vonatkoznak.]
A következő eladó szörnyeket látod (zárójelben a szörny sorszáma):
bazaltelementál (#204) 205 ap /db, sivatagi doareg (#240) 376 ap /db, csataremák (#694) 1282 ap /db, élőholt tigris (#766) 255 ap /db.
A következő szörnyeidet hajlandó a kalandozó megvásárolni:
Nincs ilyen szörny. [5 pontot használtál fel, van még 65.]

m 7 8 2 mozogsz északnyugatra, északra, keletre
[185,104] A síkságot sűrű erdő váltja fel.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Ellenfeled ezúttal egy halálos morf. {támadása: 49.}

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 48 életpontot sebeztél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-36 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Telibe kapod a lángcsóvát. (106 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: xirnox szív, 65 spiritusz, 4 ubuk tüske, 6 tolmokov-koktél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálos morf bal oldalát. (6 támadással 571 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a halálos morf nyakát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A halálos morf csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-29 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 3 539 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 215, gyógyulás: 9, összesen: -206 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Második ellenfeled egy mágiamorfáló.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 55 életpontot sebeztél. A lény villámokat köp rád. Nincs időd félrehajolni. (55 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: sáfránypor, aranylánc, 5 isteni könnycsepp, 3 csuklyavirág. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mágiamorfáló testét. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a mágiamorfáló jobb első lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágiamorfáló kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágiamorfáló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. 3 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 160, gyógyulás: 22, összesen: -138 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 2 manakristályt.
(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+95 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Látsz egy vapár cserjét. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt.

(Továbbmész...) [185,103] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg anyakirálynő közeledik. {támadása: 42.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg anyakirálynő bal középső lábát. (7 támadással 431 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg anyakirálynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 18 ugh mérget.) 4 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 83, gyógyulás: 17, összesen: -66 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +68 életerőt. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [50 pontot használtál fel, van még 15. Kapsz 20 VP-t.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +104 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 15.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

f 112 kísérletezel a 112. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy pukkanó tűcsapdát. (ld. enc.) 28 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 5.]

f 114 kísérletezel a 114. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

d 16 2 eldobod a 16. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: h 135 0 0 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 2.]
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-49 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 42 arany vérdíjat. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 477 pontot. A következő körben tehát 479 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JÉGPASZTILLA (1566. TÁRGY)
Egy aprócska kristály, a belsejében kásás, kékes színű folyadékkal. Vajon mire lehet jó? Nincs rajta dugó, hogy beleszagolhass, ahhoz pedig túl értékesnek tűnik, hogy összetörve elégítsd ki a kíváncsiságodat. Nos, hogy tovább ne kelljen találgatnod, eláruljuk, mire jó a jégpasztilla: dobófegyverként használhatod, sebzése 3D5. Ahol eltalálod vele ellenfeled, a folyadék tartalma azonnal lefagyasztja a sejteket, így kellemetlen bénulást okozva ezzel neki (tulajdonképpen minden jégpasztilla -4 védekezéssel és -4 támadással sújtja célpontját). A fehér glóbusz varázslat tökéletes védelmet nyújt a jégpasztilla jegesítő hatása ellen. Sajnos a kristály nagyon könnyen eltörik, így ha eldobsz egy pasztillát, biztos lehetsz benne, hogy darabjait többé nem tudod összeszedni.

VÍZLÉLEGZÉS (185. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A vízlélegzés varázslat egy olyan csodálatos, kevés humán által megtapasztalható élményben részesít: amíg a varázslat tart, képes vagy egyszerre levegőt belélegezni és a halak kopoltyújához hasonlóan, mágia segítségével a vízből oxigént kinyerni. A varázslat egyben azt is megakadályozza, hogy a tüdőd/gyomrod megteljen vízzel, így amikor kijössz a vízből és elmúlik a varázslat hatása, természetesen nem fogsz megfulladni. A varázslatra nem sok szükség van a tavacskákban vagy a tengerben való pancsoláshoz, akkor kell inkább használnod, amikor egy olyan labirintust akarsz felderíteni, amely teljes egészében víz alatt van. A varázslat hatása a táborozásod végéig tart, elmondásához egy halcsontra és 15 VP-re van szükség. A varázslatot mindenképpen a labirintusba (ill. a vízzel borított részbe) való belépést megelőzően használd! A víz alatti labirintusokban a harcra a víziharc szabályai érvényesek. Magától értetődően, víz alatti labirintusban nem tudsz fáklyát használni. Szerencsére, a vízlélegzés egyben elhelyez egy halványan világító foltot a homlokodra, ami miatt ugyan minden ragadozó hal rád fog támadni, de legalább látsz valamit. [Megjegyzés: ha gyermeked van, a vízlélegzést nem kell rá külön elmondani, a varázslat rá is vonatkozik.]

FELSZÍNRE UGRÁS (109. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ennek a varázslatnak a segítségével egy labirintusból teleportálhatsz ki a felszínre, bármelyik szinten, bármelyik referenciapontnál is legyél. Használata 5 TVP-t és 25 VP-t igényel, anyagi komponense nincs. A felszínre ugrás természetesen nem működik mágiamentes területen.

TŰZGOLYÓ (155. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A tűzgolyó az egyik leguniverzálisabb, legszélesebb körben használt támadó varázslat. Ennek ellenére, a mesterek nem szokták egy kezdő varázslónak megtanítani, ugyanis alacsony taumaturgia szinten sokkal hatékonyabb varázslatok is vannak. Azonban a tűzgolyónak van egy óriási előnye a legtöbb sebzést okozó támadó varázslattal szemben: hatóereje nincs maximálva, azaz minél tapasztaltabb mágiahasználó vagy, annál nagyobb tűzgolyókat fogsz lődözni. A tűzgolyó elmondása 25 VP-t és egy pirkitet igényel.

KIRÁLYI ŐRGÁRDA (7006. SZÖRNY)
Az egyre inkább elharapózó erőszak már a városokat is elérte: dacára az őrjáratoknak és a lakosokat őrző Védőnővéreknek, sötét aurájú kalandozók mészárolják a békés lakosságot, fényes nappal feltörik a boltokat és szórják számolatlanul pusztító varázslataikat a főtéren. A királyi városok lakosságának védelmében Krapixlon Borhder, Alanor védelmi minisztere toborzókampányba kezdett, mely során letelepedett kalandozókat kért fel az aktív életbe való visszatérésre. A kezdeményezés sikeresnek bizonyult, megalakultak Alanor elit alakulatai, a különleges egységbe szerveződött őrjáratok. Békés kalandozóként természetesen nincs félnivalód, ha találkozol velük, de ha fejedben gonosz terveket szősz a város és népe ellen, hamar tucatnyi összeszokottan harcoló veterán gyűrűjében találod magad!

PUKKANÓ TŰCSAPDA (336. TÁRGY)
Kavadulebenyből és madártollból mirgtojásnyi lufit lehet készíteni. Ha a tollszelepbe beillesztesz egy acéltűt, az enyhe nyomásra kirepül. A toll és a tű rögzítésére használd a gumifa gyorsan száradó nedvét. Ugh méreggel kend be a tűt, és az így elkészített tűcsapdát heggyel felfelé ásd be a tolvaj várható útjába. Ha a tolvaj rálép, a tű kilazul, és a légnyomás a tolvaj talpába lövi a tűt. Még egyszer a hozzávalók: kavadulebeny, madártoll, acéltű, cseppnyi ugh méreg, és egy gumifa. Elkészítése a KT 336 paranccsal történik, 10 TVP-ért, használata a többi csapdához hasonlóan a H 336 paranccsal. Itt azonban megadhatsz egy második, <mennyiség> paramétert is, aminek maximális értéke 10. Minél több tűcsapdát raksz ki, a csapda annál hatékonyabb (annál nagyobb az esélye, hogy a tolvaj felsül). Egy tűcsapda felállítása 1 TVP-be kerül. Négy tűcsapda már körülbelül a nyílcsapdával egyenrangú védelmet jelent, 8-10 tűcsapdán pedig még a legrafináltabb tolvajok sem igen jutnak át. Az okozott sebzés 3-4 életpont.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr ministránsa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 336. fordulód.

Erő: 53 (71) Szint: 31 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 38 (45) Támadás: 48 (51) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 32 (41) Védekezés: 40 (46) Menekülés: 40 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 29 (38) Életpont: 621/572 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (29) Varázspont: 1063/1063 Pénz: 26853 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 62/16 Pszi pont: 229/462 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 9
Eddig összesen 4224 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28 358 TP-t kaptál. Jelenleg 3 957 023 TP-d van. A következő szinthez még 42 977 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, ősquwarg, kisebb quwarg isten.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/86 ökölvívás: 29/93 (+13%) szúrófegyverek: 31/17 (+4%)
vágófegyverek: 27/27 ütőfegyverek: 6/12 lőfegyverek: 28/1
dobófegyverek: 13/3

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
185,103 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 191
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 719 időszaki: 673

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/3 Max életkor 157 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/30 (+34%) 2. nyomkövetés: 63/76 3. mászás: 16/99
4. csapdakészítés: 18/46 (+7%) 5. csapdaészlelés: 1/74 6. gyógyítás: 75/14 (+100%)
7. titkosírás: 4/30 8. felderítés: 12/5 9. szörnyidomítás: 20/77
10. teológia: 26/72 (+10%) 11. taumaturgia: 52/31 (+16%) 12. szerencsejáték: 3/83
13. versengés: 19/14 (+9%) 14. harcművészetek: 28/13 15. zene: 40/61
16. szörnyismeret: 15/88 17. pszi: 32/96 (+4%) 18. zárnyitás: 1/10
19. vadászat: 25/87 20. bányászat: 35/75 21. úszás: 13/83

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70
10. vp regeneráció: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) mentális pajzs (#72)
erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 11, 14, 16, 41.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1492, az összesen kapott pontszám: 151070. (összesen ölhető: 1500 ) Eddig 6 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 160 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 615 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 bányászcsákány (#434) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 Krogan buzogánya (#1561) 1 szöges bunkó (#8)
Vízifegyverek
1 avenir (#1706) 1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 * moa stuki (#413)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 8 nyílvessző (#108) 6 rézgolyó (#343)
13 ubuk tüske (#131) 7 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 esszenciakristály (#350) 3 jégpasztilla (#1566) 10 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
15 tolmokov-koktél (#351) 3 vas dobónyíl (#189)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
2 rejtőköpeny (#277)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Övcsatok
1 * kyorg övcsat (#1456)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
14 borostyán függő (#162) 7 obszidián függő (#195) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
2 aranylánc (#191) 4 * gólem talizmán (#811) 2 gyöngysor (#192)
7 halálhozó talizmán (#813) 3 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
14 * korinthai talizmán (#814) 2 varkaudar szimbólum (#1528) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * arany papi karkötő (#309) 1 * Huddens alkarvédője (#1550) 1 obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
35 * angyalok gyűrűje (#529) 2 aranygyűrű (#193) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 * regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 60 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 13]
8 huhogó bibe (#332) [bennük 25 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 71]
15 sullár hólyag (#168) [bennük 111 csepp spiritusz (#170), fér még: 189]
12 szent kehely (#257) [bennük 114 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 6]
24 uzbány csőr (#169) [bennük 288 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 2 aenouth ködkürt (#1554)
17 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 15 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
2 destabilizátor (#1275) 1 Éjmágus tükre (#1100) 2 ezüst kulcs (#184)
5 Fairlight szütyője (#2108) 1 feneketlen bugyor (#570) 8 fenőkő (#1618)
1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576) 19 gyógykenőcs (#313)
51 kaja (#2) 3 keg gomba (#1615) 1 kinemfogyó tegez (#368)
2 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40) 5 kötél (#92)
5 kristályfolyadék (#449) 6 krónika (#1725) 6 leviatán hólyag (#2182)
3 manakristály (#500) 12 megsemmisítő (#1540) 2 morf esszencia (#2452)
3 nagy aranykulcs (#246) 5 nagy bronzkulcs (#185) 30 ork csodaszer (#1228)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 5 rézkulcs (#75) 1 ryuku tájoló (#1224)
1 sáfránykristály (#675) 9 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
2 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273) 2 tapasztalatkő (#975)
2 távcső (#42) 4 titanitdukát (#1480) 1 + tüskecsapda (#242)
2 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183) 6 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 65 álompor (#396) 148 átlátszó morfplazma (#2451)
135 bíbor morfplazma (#2450) 2 csillezsályalevél (#1253) 6 csuklyavirág (#133)
10 dorony tüdő (#212) 85 drótszőr (#37) 4 eknozol (#540)
6 elkarog szőr (#665) 1 era formázó minta (#418) 1 etra hályog (#712)
16 ezüstdarab (#326) 133 fehér morfplazma (#2445) 14 fekete gyöngy (#99)
147 fekete morfplazma (#2446) 4 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
6 galachmit (#310) 3 gyíkfű (#201) 75 gyöngymangó (#135)
7 hattyútoll (#1222) 6 hibátlan tűzopál (#1642) 4 ilkin érc (#232)
1 jégszív (#282) 74 kaktusztüske (#114) 8 karbin plazma (#199)
2 kazmár gyökér (#205) 120 kék morfplazma (#2442) 4 kék orchidea (#68)
3 kőszem (#304) 9 kvazár (#244) 1 lélekkő (#1650)
162 lila morfplazma (#2448) 66 madártoll (#112) 14 magszim bél (#103)
46 mákrózsa virág (#56) 2 mandibulapenge (#125) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
7 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659) 124 narancs morfplazma (#2449)
7 nektoraf faggyú (#667) 22 óndarab (#85) 10 ovimon-bogyó (#207)
1 pirkit (#153) 6 polip szívóka (#391) 20 purifikátor háj (#269)
3 raaba-gumó (#936) 2 rakolits por (#669) 1 ramit kő (#226)
9 remák szív (#264) 2 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124)
3 ryuku rúnatekercs (#1162) 3 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650)
144 sárga morfplazma (#2447) 1 smaragdkő (#678) 19 sünmedve tüske (#14)
8 szárnyas hernyó (#69) 4 szuperkötél (#209) 10 szvó-ektoplazma (#151)
2 Thargodan esszencia (#328) 1 tükör (#43) 31 vasérc (#152)
20 vízionár szem (#102) 141 vörös morfplazma (#2443) 2 vörös zyel (#606)
3 xirnox szív (#213) 138 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 197.67 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
180 áldott kő (#642) 15 hollókristály (#1102) 2245 kaja (#2)
110 megsemmisítő (#1540) 1 pengepajzs (#425) 40 varázskő (#305)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
741 álompor (#396) 1200 anguaxin váladék (#1382) 900 borkonyó bibe (#312)
1109 csalánvirág (#582) 740 csontkulcs (#74) 470 dözmöng szív (#122)
129 dűneelf arckendő (#1920) 90 ében nyílvessző (#848) 1 fejsze (#1240)
19 fenőkő (#1618) 1653 fokhagyma (#403) 27 grifftojás (#179)
6492 halcsont (#390) 6939 kaja (#2) 100 kaktuszbogyó (#429)
2743 kővirág gyümölcs (#1956) 7 kristály kulcs (#1818) 3861 lidércesszencia (#1074)
712 lótuszvirág (#447) 224 mimózabimbó (#1878) $3353 mutáns csont ($331)
3888 nothar bogyó (#923) 700 nyílvessző (#108) 1 olló (#335)
1445 óndarab (#85) 492 pirkit (#153) $7410 quwarg tojás ($360)
210 rum (#1419) 586 ryuku védőkenőcs (#1154) 10717 sallank karom (#128)
6 súlyzó (#347) 904 teriád féreg (#1276) 155 Thargodan csont (#1181)
1480 Thargodan esszencia (#328) 410 tinta (#101) 28 tl'urlang fiola (#788)
16731 tükör (#43) 876 tűzbimbó (#623) 20 tűzsárkány ital (#1400)
200 vámpírfog (#1221) 3086 varányszem (#30) 100 véka rizs (#1364)
7213 viharhomok (#1919) 202 xirnox szív (#213) 2221 yetiszív (#1070)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1682 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 bíbor erőöv (#291)
2 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133) 2 fülemüle agyar (#267)
2 gyöngymangó (#135) 5 isteni könnycsepp (#260) 2 kreiton esszencia (#892)
1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
58 spiritusz (#170) 1 téfea-agy (#172) 6 tolmokov-koktél (#351)
4 ubuk tüske (#131) 5 varányszem (#30) 1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bíbor morfplazma (#2450) 1 borostyán függő (#162) 2 fehér morfplazma (#2445)
2 fekete gyöngy (#99) 3 jégpasztilla (#1566) 2 kaja (#2)
1 karbin plazma (#199) 2 lila morfplazma (#2448) 2 manakristály (#500)
3 raaba-gumó (#936)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

184 185 186 187 188 189 190 191 192
102
103
104
105
106
107
(185,103) quwarg anyakirálynő (#269), márványtorony (#175), oltár, 43. jellempróba
(185,104) halálos morf (#7618), mágiamorfáló (#7623), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), régészeti lelőhely (#1208)
(186,105) részeg kalandozó (#187), szörnypiac (#649), tanácsadó bölcselő (#658), Sheran oltár
(186,106) vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620), királyi őrjáratos (#7006)
(187,106) királyi palota (#652), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), vortexmágus (#418), őrült varázsló (#255)
(188,105) fekete mágustorony (#643), Dornodon oltár, őrült varázsló (#255), Suma Surma (6137. kalandozó)
(189,104) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), szent tölgyfa (#393), Raia oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), élőholt tigris (#766), védelmező morf (#7622), harcias morf (#7619), kputtyintó csalán (#247)
(190,103) Raia szent lovagja (#239), változatos morf (#7626), lomha morf (#7621), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Elenios oltár, fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), művészi porolit (#720), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), 40. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek