Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. okt. 7. 10h:19' EZ A 357. JÁTÉKHETED, 335. FORDULÓD 358. játékheted kezdete: okt. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1526 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 5 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 6. KP: h 135 1 0 | használod a 135. tárgyat |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
p 120 | használod a 120. pszi képességet |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
ek 215 5 | t. energia kisütése: 215 5 |
ef 20 529 | energia fejlesztése 20 |
m 1 6 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán fekete testét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a zoloboo sámán testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +52 életerőt. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 61, gyógyulás: 9, összesen: -52 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. 63 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. 189 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a domináns morf testét. (3 támadással 354 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a domináns morf testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 115 életpontot vesztettél. A domináns morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. 3 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 367, gyógyulás: 0, összesen: -367 ÉP}
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Üvöltesz, ahogy az elektromosság átjárja a testedet. (63 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: isteni könnycsepp, dorony tüdő, hattyútoll, aranytű, jégszív, fekete gyöngy. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mágiamorfáló jobb első lábát. (6 támadással 444 életpontot sebezve.) Te 55 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Agyartőrrel megérinted a mágiamorfáló jobb első lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A mágiamorfáló megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Véres nyál csordul ki a mágiamorfáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. 3 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 204, gyógyulás: 85, összesen: -119 ÉP}
(Továbbmész...) [190,105] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trikornis herceg. {támadása: 36.} Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 51 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 91 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 142, gyógyulás: 0, összesen: -142 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 29 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán testét. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a zoloboo sámán testét. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 43, gyógyulás: 5, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [189,105] Egy kisebb településhez érkeztél. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy részeg kalandozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó fejét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 39, gyógyulás: 4, összesen: -35 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kék rothasztó nyúlós nyelvét. Kritikus ütés! (6 támadással 434 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a kék rothasztó testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a kék rothasztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. 5 869 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 58, gyógyulás: 12, összesen: -46 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 46 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona jobb oldalát. (7 támadással 252 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 12 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (12 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 38 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona fejét. (7 támadással 259 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (8 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona bal oldalát. Kritikus ütés! (7 támadással 301 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona fejét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Az 5 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (5 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyengén megütöd az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az 1 őrjáratozó katona megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián karkötő és egy nagy bronzkulcs. 8 904 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1036, sebződés: 385, gyógyulás: 54, összesen: -331 ÉP}
(Továbbmész...) [187,105] Folytatod sétádat a házak közt. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 92 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-10 támadás). Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló testét. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és 2 sallank karom. 2 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 108, gyógyulás: 4, összesen: -104 ÉP}
(Továbbmész...) [186,105] Még mindig a városban vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Sheran hívei emelték. Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő Blounther apó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 44 életpontot vesztettél. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 134 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 54 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-8 támadás). Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 232, gyógyulás: 0, összesen: -232 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [188,104] Folytatod sétádat a házak közt. A város szélén hat, igencsak terjedelmes batár áll. Félig-meddig elrothadt, élőholt sullárok vannak eléjük befogva. A rég elmúltak rendíthetetlen nyugalmával várakoznak. Vajon mi lehet ez? Közelebb mész, de a batárok le vannak zárva, senki nincs bennük. Hm... Talán odabenn... - gondolod, de mire épp eldöntenéd, hogy megkérdezed a kutatót, egy ismerős gnóm fickó kerül elő valahonnan. Az Olimpiai Aréna egyik felhajtója, Techila, a félszemű az! Úgy üdvözöl, mintha legalábbis minden este együtt italoznátok. Izgatott, és csillogó szemeiben valami nagy-nagy üzletet hamiskás üzenetét látod. Milyen kár, hogy aki kalandozónak vallja magát, mind tudja: Techilával életveszély üzletet kötni!
- Végre! Már alig vártalak! Holnap reggel indulunk, egy perccel sem várok többet rád. Ha gyorsan aláírod a kontraktust, még csatlakozhatsz... és könnyen meglehet, hogy ez lesz az utolsó alkalom, barátom! - nagyon buta képet vághatsz, mert méltatlankodva még hozzáteszi: - Tudod, amiről beszéltünk.
Valakivel nyilván összekever téged, de talán így van jól! Egy nevekkel sűrűn teleírt lapot, és egy tintába mártott lúdtollat nyom az orrod alá, közben pedig körbe-körbe tekintget, mintha attól tartana, valaki kilesi, mit csinál. Mielőtt lefirkantanád a neved, átfutod a névsort. Hm... Csupa ismert, neves kalandozó! Mi baj történhetne? Aláírod te is. A félszemű gnóm egy csapásra pökhendivé, és arrogánssá válik.
- Na azért! Most pedig elmondom az aréna... akarom mondani a fogadás szabályait. Az expedíció csak akkor indul, ha legalább tizen együtt vagytok, kevesebb kalandozóval nem vágok neki a Legendák Völgyének. Így is jó páran ott fogjátok hagyni a fogatok, de pont ez a lényeg, nem? - kérdi és felröhög. - Kincsosztás a legvégén. Menet közben nem lesz idő a kutakodásra, ezért ne is számolj potya haszonnal!
- De mégis, mi ez a Legendák Völgye? - valami gyanakvás-féle kezd kialakulni benned. A gyomrod lassan összeszorul.
- Majd megtudod, barátom. Majd megtudod - mondja a Techila, és faképnél hagy.
(11. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Találsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Quwarg szagot érzel! Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 40 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló testét. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy karbin plazma és egy fokhagyma. 2 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 58, gyógyulás: 3, összesen: -55 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál ((-12 támadás))! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál ((-12 támadás))! A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény huhog! 19 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 2 083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 35, gyógyulás: 4, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [189,104] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 6d4+10.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 110 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. 62 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a domináns morf testét. (3 támadással 285 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a domináns morf bal oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 120 életpontot vesztettél. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. 3 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 354, gyógyulás: 0, összesen: -354 ÉP}
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. A lény villámokat köp rád. Nincs időd félrehajolni. (59 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: sáfránypor, 2 ubuk tüske, dorony tüdő. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mágiamorfáló egyik nyakát. (6 támadással 449 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. 3 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 159, gyógyulás: 21, összesen: -138 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 25 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 43 életpontot vesztettél. A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (58 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éltető morf fejét. (3 támadással 298 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Agyartőrrel tökéletesen perforálod az éltető morf karmával. (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Az éltető morf leken néhány pofont. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az éltető morf leken néhány pofont. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 200, gyógyulás: 14, összesen: -186 ÉP}
(Továbbmész...) [191,104] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy trikornis herceg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 321-360.} Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (94 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf testét. (5 támadással 394 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a harcias morf testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A harcias morf leken néhány pofont. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. 4 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 204, gyógyulás: 22, összesen: -182 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 46 életpontot sebeztél. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. 105 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. 147 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-14 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. {GYD:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény idődet lopja (-8 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-11 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 213, gyógyulás: 9, összesen: -204 ÉP}
d 8 3 | eldobod a 8. tárgyat (3 darabot) |
gyk 639 40 | gyakorolsz a 639. tárggyal 40 pontért |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: h 135 0 0 | használod a 135. tárgyat |
KYORG ÖVCSAT (1456. TÁRGY) Végre! Nagy vidáman akasztod le az övcsatot a hüllőpofájú kyorg derékszíjáról. Reméled legalább annyira értékes is, mint amennyire tündököl ez a tárgy. Amint kezed a felületére helyezed, a varázsenergia örvénylését is megérzed. Igen! A kyorgok mágiája járja át! Rögvest megtudod, hogy ez milyen tulajdonságokkal ruházza fel legújabb szerzeményed: ha az övedre csatolod, +1 védelmet kapsz és permanens esszenciavédelem vonja be tested: vagyis max. ÉP-det nem csökkenthetik szörnyek (persze léteznek brutálisabb szörnyek e világban, melyek képesek átszívni még az esszenciavédelmen is). Az övcsat használatához legalább 30. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
KAMATOK A BANKBAN A visszaélések elkerülése végett módosult a bankba rakott pénzed után kapott kamat rendszere. Eddig egy havi kamatot 3 forduló után kaptál, függetlenül attól, hogy hány nap telt el közben. Ezentúl nemcsak a fordulók, hanem az eltelt napok is számítani fognak, fordulónként legalább 7 napnak kell eltelnie ahhoz, hogy a fordulószámnak megfelelő kamatot megkapd. Ha tehát 42 nap alatt 10 fordulót lépsz, akkor is csak 2 havi kamatot kapsz meg (42/7=6 forduló). De persze hiába táborozol 100 napig, ha eközben csak egy fordulót lépsz, akkor csak egy fordulónak megfelelő kamatot fogsz kapni. A hitelfelvétellel kapcsolatos szabályok nem változtak. Az új szabály ettől a fordulódtól érvényes, ezzel egyidejűleg a régi szabályok alapján a kamatot hozzáírtuk a bankbetétedhez (ld. karakterlap), így semmilyen hátrányt nem szenvedsz visszamenőleg. |
MANARETESZ (529. TUDATI KÉPESSÉG) Ha Tudati Erődben rejlő lehetőségeket kezded sorra venni, előbb-utóbb eljutsz arra a megállapításra, hogy életednek szinte bármely szegmensében képes vagy hasznosítani azokat. Például egy szemvillanás alatt átlényegítheted tudatodat az erőd falai mögé, és ekkor esszenciád védve lesz szinte mindennemű támadás elől. Sajnos jelenlegi tudásoddal még nem sikerült megoldanod, hogy fizikai valóságban is megjelenhess a kasztroplanáris térben, de ami késik, talán nem múlik... Persze ez a felismerés sem csekélység. Ha a való lényeged tökéletesen védve van, már csupán a tested, e könnyen sebezhető, de ugyanolyan könnyen helyreállítható porhüvely maradhat csak céltáblája az ártó szándéknak. Ezt a problémát pedig már könnyen megoldod majd önerőből is. A manaretesz képessége egy egyszerű, jól elreteszelt ajtó formájában jelenik meg a tudatodban. Elegendő csak az általa nyújtott biztonságra gondolnod, és máris elzárhatod mögé esszenciádat néhány szemvillanásnyi időre, és ami a legcsodálatosabb, ezt harc közben is lesz időd megcselekedni! [Mostantól minden támadó varázsló varázslat ellen extra rezisztenciát kapsz. A taumaturgikus és őstaumaturgiás varázslatok a tapasztalati szinted egynegyedének ill. egynyolcadának megfelelő eséllyel kudarcot vallanak! Ez az esély taumaturgiás varázslatok esetében max. 20%, őstaumaturgiás varázslatok esetében max. 10% lehet.] |
TÉRKAPU (452. TÁRGY) Vibráló energiafalat látsz magad előtt, a sárgás, fénylő felületen kékes villámok cikáznak. Valamennyire átlátszó az egész. Ez lenne a legendás térkapu? Nos, először is, rengeteg féle térkapu létezik, amelyet magad előtt látsz, csak egy a sok közül. Vannak térkapuk, amelyek két varázslótornyot kötnek össze, vannak, amelyek létsíkok közötti felmérhetetlen távolságot hidalnak át. Ha csak úgy nekimész egy térkapunak, minden bizonnyal az Örök Semmibe zuhansz, és ott fogsz keringeni az idők végezetéig. Ahhoz, hogy tényleg utazni tudjál, tudnod kell, hova akarsz jutni (azaz, hogy ez a térkapu mely más térkapukhoz képes eljuttatni), és ismerned kell azt a varázslatot, amely a térkapuk közötti mozgást teszi lehetővé. (Ennek a varázslatnak a leírása tartalmazza, hogyan lehet a térkaput használni.) |
ZOLOBOO SÁMÁN (230. SZÖRNY) A zoloboo sámán a primitív zoloboo törzsek korlátlan hatalmú ura, komoly mágikus és világi hatalommal rendelkező teremtmény. Sokak szerint olyan zolobook, akiket megszállt egy másik létsíkról megidézett szellem, és ennek köszönhetőek iszonyatos képességeik. Annyi viszont egészen bizonyos, hogy megállapodásuk van a királlyal: ha a királyság lakói nem császkálnak az erdőben, akkor cserébe nem rabol a zoloboo sámán az erdőhöz közeli falvakból embereket áldozatként rituális szertartásaihoz. Ha szembekerülsz egy zoloboo sámánnal, alaposan kösd fel a felkötnivalódat - ő ugyanis nemcsak a varázslás tudományában jártas az emberfeletti teremtmény, hanem döbbenetes gyorsasággal képes parányi, rituális pengéjét forgatni. Ha sikerül legyőznöd, kövesd a nyomait: esetleg megtalálhatod titkos rejtekhelyét, ahol kincsét őrzi. |
VÖRÖS ZYEL (606. TÁRGY) Misztikus, vörös fénnyel lüktető, tojás alakú tárgy a vörös zyel. Egyesek szerint hihetetlen mennyiségű mágikus energia formázására és koncentrálására alkalmas, de hogy hogyan, és milyen formában, azt el sem tudod képzelni. Mindenesetre, a vörös zyel mágiája annyira erős, hogy gyakorlatilag képtelenség megszabadulni tőle. |
BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL) Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon! |
ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY) Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél. Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.) |
RAABA-FA (935. TÁRGY) A szétterebélyesedő raaba-fákat már messziről felismerni különös alakjukról. Általában a füves síkságok magányos lakói, aminek a tövében mindenki jótékony árnyékra lelhet. Amikor a raaba-fa virágzik, göcsörtös ágainak hajlataiban apró, hordóforma gumók jelennek meg. Lila színűek és puhák. A raaba-fára nem nehéz a mindenfelé terjeszkedő ágakon felmászni, így viszonylag könnyedén, 5 TVP árán begyűjthetsz egy raaba-gumót a KT 936 paranccsal, egy kör alatt egy fáról max. háromszor. Talán oka van annak, hogy ez a vastag bőrű mutakok kedvenc eledele. Már csak ki kellene deríteni, mi az... |
FEKETE KAKTUSZ (577. NÖVÉNY) Ez a fekete, acélhegyes tüskékkel borított, ágas-bogas valami sokak szerint élő növény, de a legtöbben legyintenek - a Sötét Földön normális élet nem lehetséges, ez is csak egy a sok-sok mágikus furcsaság közül. Mindenesetre tény, hogy a fekete kaktuszt a helyi lények nem bolygatják, az ide tévedt buta kalandozók azonban mindig megpróbálnak lenyisszantani egyet-egyet a furcsa, tobozszerű kinövésből, ami a tüskék tövében található. (Ehhez a KT 578 parancsot add ki, 10 TVP-ért. Egy körben egy tőről max. öt ében tobozt gyűjthetsz.) Vigyázz! A tüskék erősen mérgeznek, egy 20-nál alacsonyabb szintű kalandozóra általában halálosak. Az ében kaktusz termése, ez a furcsa, minden fényt elnyelő, toboz alakú bogyó néhány veterán kalandozó szerint igen ritka anyagot, iknegurint rejthet. Persze aki már több tucat ében tobozt feltört a forró vizű gejzírek tövében, cáfolja ezt az állítást, mondván, hogy soha semmit nem talált a tobozokban. A veteránok erre csak a fejüket csóválva hümmögnek... (Ha meg akarsz próbálkozni a toboz feltörésével, add ki a H 578 parancsot, 5 TVP árán. Ha akarsz, adhatsz meg második, mennyiségi paramétert.) |
Erő: | 53 (71) | Szint: | 31 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 148 cm |
IQ: | 38 (45) | Támadás: | 48 (51) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 32 (41) | Védekezés: | 39 (45) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 29 (38) | Életpont: | 620/407 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (29) | Varázspont: | 1063/1063 | Pénz: | 28535 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 62/11 | Pszi pont: | 229/426 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/86 | ökölvívás: | 29/80 (+21%) | szúrófegyverek: | 31/13 (+4%) |
vágófegyverek: | 27/27 (+2%) | ütőfegyverek: | 6/12 | lőfegyverek: | 28/1 |
dobófegyverek: | 13/3 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
191,104 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 191 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 716 időszaki: 670 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/3 | Max életkor 157 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/96 (+51%) | 2. nyomkövetés: | 63/76 (+20%) | 3. mászás: | 16/99 |
4. csapdakészítés: | 18/39 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 1/74 | 6. gyógyítás: | 74/14 (+175%) |
7. titkosírás: | 4/30 | 8. felderítés: | 12/5 | 9. szörnyidomítás: | 20/77 |
10. teológia: | 26/62 (+9%) | 11. taumaturgia: | 52/15 (+20%) | 12. szerencsejáték: | 3/83 |
13. versengés: | 19/5 (+9%) | 14. harcművészetek: | 28/13 | 15. zene: | 40/61 |
16. szörnyismeret: | 15/88 | 17. pszi: | 32/92 (+5%) | 18. zárnyitás: | 1/10 |
19. vadászat: | 25/87 | 20. bányászat: | 35/75 | 21. úszás: | 13/83 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50 | |||
10. vp regeneráció: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | nagyobb agypajzs (#120) |
erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 81. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 11, 14, 16, 41. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1487, az összesen kapott pontszám: 150520. (összesen ölhető: 1500 ) Eddig 6 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 3 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) OK |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 625 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | agyartőr (#420) | 1 | bányászcsákány (#434) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | * | Fókuszpenge (#639) | 1 | kőkés (#6) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | avenir (#1706) | 1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | szigony (#389) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | hosszú íj (#111) | 1 | * | moa stuki (#413) | ||||
Lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 8 | nyílvessző (#108) | 6 | rézgolyó (#343) | |||
17 | ubuk tüske (#131) | 7 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
4 | esszenciakristály (#350) | 10 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 21 | tolmokov-koktél (#351) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | Krough fejdísze (#1570) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
2 | rejtőköpeny (#277) | |||||||
Vállvédők | ||||||||
2 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Övcsatok | ||||||||
1 | kyorg övcsat (#1456) | |||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
13 | borostyán függő (#162) | 7 | obszidián függő (#195) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
3 | aranylánc (#191) | 4 | * | gólem talizmán (#811) | 2 | gyöngysor (#192) | ||
7 | halálhozó talizmán (#813) | 3 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||
14 | * | korinthai talizmán (#814) | 2 | varkaudar szimbólum (#1528) | 2 | vortex talizmán (#812) | ||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
3 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
35 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | aranygyűrű (#193) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | ||
1 | * | regeneráló gyűrű (#254) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. topáza (#2325) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 60 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
3 | fűszertartó (#210) | [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 12] | ||||||
8 | huhogó bibe (#332) | [bennük 25 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 71] | ||||||
15 | sullár hólyag (#168) | [bennük 169 csepp spiritusz (#170), fér még: 131] | ||||||
12 | szent kehely (#257) | [bennük 119 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 1] | ||||||
24 | uzbány csőr (#169) | [bennük 288 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 2 | aenouth ködkürt (#1554) | |||
17 | áldott kő (#642) | 4 | aranypikkely (#415) | 15 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | 2 | csontkulcs (#74) | |||
2 | destabilizátor (#1275) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 2 | ezüst kulcs (#184) | |||
5 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | 8 | fenőkő (#1618) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 19 | gyógykenőcs (#313) | |||
49 | kaja (#2) | 3 | keg gomba (#1615) | 1 | kinemfogyó tegez (#368) | |||
2 | kis aranykulcs (#240) | 2 | kis vaskulcs (#40) | 5 | kötél (#92) | |||
5 | kristályfolyadék (#449) | 6 | krónika (#1725) | 6 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | manakristály (#500) | 12 | megsemmisítő (#1540) | 2 | morf esszencia (#2452) | |||
3 | nagy aranykulcs (#246) | 5 | nagy bronzkulcs (#185) | 30 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 5 | rézkulcs (#75) | 1 | ryuku tájoló (#1224) | |||
1 | sáfránykristály (#675) | 10 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
2 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 2 | tapasztalatkő (#975) | |||
2 | távcső (#42) | 4 | titanitdukát (#1480) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | ||
2 | varázskő (#305) | 2 | vaskulcs (#183) | 6 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | adamantit (#627) | 65 | álompor (#396) | 148 | átlátszó morfplazma (#2451) | |||
134 | bíbor morfplazma (#2450) | 2 | bordacsont (#16) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
7 | csuklyavirág (#133) | 10 | dorony tüdő (#212) | 85 | drótszőr (#37) | |||
4 | eknozol (#540) | 6 | elkarog szőr (#665) | 1 | era formázó minta (#418) | |||
1 | etra hályog (#712) | 16 | ezüstdarab (#326) | 131 | fehér morfplazma (#2445) | |||
12 | fekete gyöngy (#99) | 147 | fekete morfplazma (#2446) | 4 | fokhagyma (#403) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 6 | galachmit (#310) | |||
3 | gyíkfű (#201) | 77 | gyöngymangó (#135) | 7 | hattyútoll (#1222) | |||
6 | hibátlan tűzopál (#1642) | 4 | ilkin érc (#232) | 1 | jégszív (#282) | |||
74 | kaktusztüske (#114) | 7 | karbin plazma (#199) | 2 | kazmár gyökér (#205) | |||
120 | kék morfplazma (#2442) | 4 | kék orchidea (#68) | 3 | kőszem (#304) | |||
2 | kreiton esszencia (#892) | 9 | kvazár (#244) | 1 | lélekkő (#1650) | |||
160 | lila morfplazma (#2448) | 66 | madártoll (#112) | 14 | magszim bél (#103) | |||
46 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
7 | mocsári penke (#148) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 124 | narancs morfplazma (#2449) | |||
7 | nektoraf faggyú (#667) | 22 | óndarab (#85) | 10 | ovimon-bogyó (#207) | |||
1 | pirkit (#153) | 6 | polip szívóka (#391) | 20 | purifikátor háj (#269) | |||
2 | rakolits por (#669) | 1 | ramit kő (#226) | 9 | remák szív (#264) | |||
2 | rézdarab (#70) | 3 | rókafarok (#124) | 3 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
4 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | 144 | sárga morfplazma (#2447) | |||
1 | smaragdkő (#678) | 19 | sünmedve tüske (#14) | 8 | szárnyas hernyó (#69) | |||
4 | szuperkötél (#209) | 10 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tükör (#43) | 5 | varányszem (#30) | |||
31 | vasérc (#152) | 20 | vízionár szem (#102) | 141 | vörös morfplazma (#2443) | |||
2 | vörös zyel (#606) | 4 | xirnox szív (#213) | 138 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 201.33 kg | Megterheltség: 84% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 180 | áldott kő (#642) | 15 | hollókristály (#1102) | 2245 | kaja (#2) | 110 | megsemmisítő (#1540) | 1 | pengepajzs (#425) | 40 | varázskő (#305) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 741 | álompor (#396) | 1200 | anguaxin váladék (#1382) | 900 | borkonyó bibe (#312) | 1109 | csalánvirág (#582) | 740 | csontkulcs (#74) | 470 | dözmöng szív (#122) | 129 | dűneelf arckendő (#1920) | 90 | ében nyílvessző (#848) | 1 | fejsze (#1240) | 19 | fenőkő (#1618) | 1653 | fokhagyma (#403) | 27 | grifftojás (#179) | 6492 | halcsont (#390) | 6939 | kaja (#2) | 100 | kaktuszbogyó (#429) | 2743 | kővirág gyümölcs (#1956) | 7 | kristály kulcs (#1818) | 3861 | lidércesszencia (#1074) | 712 | lótuszvirág (#447) | 224 | mimózabimbó (#1878) | $3353 | mutáns csont ($331) | 3888 | nothar bogyó (#923) | 700 | nyílvessző (#108) | 1 | olló (#335) | 1445 | óndarab (#85) | 492 | pirkit (#153) | $7410 | quwarg tojás ($360) | 210 | rum (#1419) | 586 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 10717 | sallank karom (#128) | 6 | súlyzó (#347) | 904 | teriád féreg (#1276) | 155 | Thargodan csont (#1181) | 1480 | Thargodan esszencia (#328) | 410 | tinta (#101) | 28 | tl'urlang fiola (#788) | 16731 | tükör (#43) | 876 | tűzbimbó (#623) | 20 | tűzsárkány ital (#1400) | 200 | vámpírfog (#1221) | 3086 | varányszem (#30) | 100 | véka rizs (#1364) | 7213 | viharhomok (#1919) | 202 | xirnox szív (#213) | 2221 | yetiszív (#1070) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 2 | dorony tüdő (#212) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | hattyútoll (#1222) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszív (#282) | |||
17 | kaja (#2) | 1 | sáfránypor (#211) | 2 | szöges bunkó (#8) | |||
2 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
27 | arany (#50) | 1 | átlátszó morfplazma (#2451) | 1 | bíbor morfplazma (#2450) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | fokhagyma (#403) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kék orchidea (#68) | 2 | kreiton esszencia (#892) | |||
1 | lila morfplazma (#2448) | 10 | mákrózsa virág (#56) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | vörös morfplazma (#2443) | 2 | vörös zyel (#606) | 1 | zöld morfplazma (#2444) |
185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | |
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|