333. forduló, 335. forduló, Nehwon, a Gyors összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 28. 15h:27'
EZ A 481. JÁTÉKHETED, 334. FORDULÓD
482. játékheted kezdete: márc. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1657
SZÁMLA : XXXX

NEHWON, A GYORS KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [166,10] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyíkfüvet. Varázserőd regenerálódik. (+554 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+69 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 648. hetének nyerőszámai: 28, 27, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy kronotapír nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 672.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 83 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 662.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 657.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

* 4. KP: beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

* 5. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 655.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 653.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 653.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 648.]

* 7. KP: használod a 72. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 643.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 638.]

h 1168 8 használod az 1168. tárgyat
Ma egy adag fokhagymás oldalast támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. A szenzációs étel után vadászni támad kedved, nem is a zsákmány (hiszen most ettél), hanem a hecc kedvéért. (+5 rejtőzködés, +5 nyomkövetés, +5 csapdakészítés, +5 csapdaészlelés, +5 felderítés, +5 vadászat a forduló végéig.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 405 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 628.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [20 pontot használtál fel, van még 608.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 608.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a 20 bordacsontot, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +14 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve méregfelhő. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. 2.) Látogass meg birodalmamban! 3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! [30 pontot használtál fel, van még 578.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +13 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve sorvasztás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. 2.) Látogass meg birodalmamban! 3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! [30 pontot használtál fel, van még 548.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[167,9] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Skinhead vigyorog kajánul. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 53 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja testét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a Raia szent lovagja bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 32, gyógyulás: 33, összesen: +1 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [168,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hidra közeledik. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 52 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a hidra jobb hátsó lábát. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (30 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a hidra egyik fejét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a hidra két fejét is. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A hidra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hidra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A hidra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. 2863 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 70, gyógyulás: 57, összesen: -13 ÉP}

A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [169,7] Bátran belegázolsz a tengerbe. Könnyedén, akár egy sellő, tempózni kezdesz. Az idő ideális strandolásra.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy natali követ. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. [30 pontot használtál fel, van még 518.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a vízlélegzés varázslatot! [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 513.]

be 77 bemész a 77. titkos labirintusba
Lemerülsz a vízbe. Csodálatos érzés a vízlélegzés! Fel-alá úszkálva, végül megtalálod a barlangbejáratot. Elég félelmetes kalandnak tűnik ez az egész! Beúszol a bejáraton. Döbbenetes ez a víz alatti világ! Halak spriccelnek melletted el. [5 pontot használtál fel, van még 508.]

lm 6 7 12 mozogsz 6 7 12
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.] Egy opati polip lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 23]

Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt ellenfeledre rontasz. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival az opati polip lecsap a bal karodra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 9, gyógyulás: 1, összesen: -8 ÉP}

Egy opati polipot pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 23]

Megmarkolva a sárkánytőrt ellenfeledre ugrasz. Sárkánytőrrel felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az opati polip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}


Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
A teremben, ahová beérsz, rengeteg hínár akadályozza a látást. [6. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kacagó szépia! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. [védettséged: 23]

A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Elszántan a másikra támadsz. Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia nyálkás csápját. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 29, gyógyulás: 1, összesen: -28 ÉP}

Egy kacagó szépiát pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani. [védettséged: 23]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt ellenfeledre támadsz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a kacagó szépia testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kacagó szépia csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 31, gyógyulás: 1, összesen: -30 ÉP}

Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik?
Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.]
Beúszol egy nagy terembe. Sötét árnyak mozognak körülötted. [7. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy moszatrája van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. [védettséged: 23]

Megmarkolva a sárkánytőrt ellenfeledre rontasz. Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a moszatrája testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Feléd sújt a moszatrája a farkával, de elhibázta! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy moszatrája. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 23]

Marokra fogva a sárkánytőrt a másikra támadsz. Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a moszatrája moszatszerű testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 8, gyógyulás: 8, összesen: +0 ÉP}

A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.]
Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.]
Egy szűk járatban vagy, amely dél felé kanyarog. Néha sötét felhők úsznak el melletted. Vajon mi lehet ez?
Egy természetes barlangüregbe érkeztél. Olyan, mintha valamilyen állatnak a fészke lenne... És igen, a barlang végében valami megmoccan! Valami óriási! [12. PONT.] Egy diuretikus kráken lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 23]

A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt a másikra támadsz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a diuretikus kráken testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a diuretikus kráken, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a diuretikus kráken testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a diuretikus kráken, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 76, gyógyulás: 21, összesen: -55 ÉP}


[66 pontot használtál fel, van még 442.]

lm 16 18 20 mozogsz 16 18 20
Egy szűk járatban vagy, amely dél felé kanyarog. Néha sötét felhők úsznak el melletted. Vajon mi lehet ez?
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.]
Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.]
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Beúszol egy kis szobába. Medúzák suhannak el előtted! Csodás látvány. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy elektromos angolna van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 23]

Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt a másikra rohansz. Sárkánytőrrel teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy elektromos angolna! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 23]

Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt a másikra rohansz. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az elektromos angolna belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 16, gyógyulás: 8, összesen: -8 ÉP}


A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Furcsa így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Újabb, hínárral és egyéb vízinövénnyel teli szobába mész be. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy étkezési homár van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod. [védettséged: 23]

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod az étkezési homár bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Megnyirbálja az étkezési homár ollója a bal karodat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
324 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 27, gyógyulás: 12, összesen: -15 ÉP}


Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.]
Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Benézel a parányi szobába. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 halcsont, 1 szigony, 120 arany, 1 krapixlon fürdőruha (ld. enc.), 1 szent jogar és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát.
[60 pontot használtál fel, van még 382.]

lm 23 26 34 mozogsz 23 26 34
Ahogy a szűk, kanyargó folyosót követed, elgondolkodsz, hogy vajon még meddig elegendő a vízlélegzés varázslat. [21. PONT.]
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.]
A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy moszatrája! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára. [védettséged: 28]

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a moszatrája testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A moszatrája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 6, gyógyulás: 16, összesen: +10 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy moszatrája! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani. [védettséged: 28]

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája farkát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A moszatrája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 6, gyógyulás: 9, összesen: +3 ÉP}


Továbbúszol.
Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.]
Kimereszted a szemedet, hogy megbámult az ismeretlen világ minden csodáját. Kár, hogy ennyire rosszul látni. Egy újabb terembe érkezel. [26. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mélység fattya. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. [védettséged: 28]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélység fattya testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mélység fattya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya csápol, de mindhiába. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 5, gyógyulás: 9, összesen: +4 ÉP}


Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.]
Ezt a terem különösen sötét, sarkai beláthatatlanok. Bármelyikben rejtőzhet valamilyen igazán rémisztő mélytengeri szörny! [34. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy diuretikus kráken. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 28]

A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal felnyársalod a diuretikus kráken gigászi testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 44, gyógyulás: 24, összesen: -20 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-27 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 350 arany, 1 galachmit, 1 ezüst nyaklánc, 1 ezüsttőr, 3 halcsont, 4 ramit kő, 1 kampós acélszigony (ld. enc.) és 4 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. A falból egy elforgatható kerék áll ki. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik?
[48 pontot használtál fel, van még 334.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 1 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 334.]

lm 27 33 33 mozogsz 27 33 33
Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.]
Továbbúszol.
A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.]
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.]
Egy tágas, gömb alakú termen úszol keresztül. [27. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy hínárevő piranha. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 28]

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha farkát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Egy opati polipot veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 28]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip puha testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 13, gyógyulás: 9, összesen: -4 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy hínárevő piranha. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 28]

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A hínárevő piranha fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 4, gyógyulás: 8, összesen: +4 ÉP}


Kezd víziszonyod lenni. Már nagyon mélyen jársz a labirintusban! [28. PONT.]
Töretlenül úszol tovább. Egy trosnyogó szakóca lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 28]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
28 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}


Hmm, ezt a teljesítményt még Krapixlon Cousteau is megirigyelné!
Egy egész szűk átjáróhoz érsz, a falról acélkarmok meredeznek. Vajon kit vagy mit kellett visszatartaniuk? [31. PONT.]
Széttépett halak teteme között úszol. Ajjaj! [32. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy trosnyogó szakóca! Itt csata lesz. [védettséged: 28]

Elszántan a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca jobb hátsó lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
28 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}


Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vércápa. Itt csata lesz. [védettséged: 28]

Elszántan ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 20, gyógyulás: 27, összesen: +7 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vércápa. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára. [védettséged: 28]

Elszántan ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa farkát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 17, gyógyulás: 18, összesen: +1 ÉP}

Egy vércápát veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront. [védettséged: 28]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 29, gyógyulás: 28, összesen: -1 ÉP}

Egy vércápát veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 28]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 16, gyógyulás: 18, összesen: +2 ÉP}

Egy nagyobb vércápát veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 28]

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A nagyobb vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 58, gyógyulás: 29, összesen: -29 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy nagyobb vércápa! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 28]

Elszántan a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa jobb oldalát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A nagyobb vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 61, gyógyulás: 35, összesen: -26 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 moa rubint (ld. enc.). A moszat és hínár között felfigyelsz egy vörösen parázsló tárgyra. Nicsak, a varázsbot negyedik darabja! Hurrá! Mosolyogva teszed el.
Egyhelyben toporogsz.
[66 pontot használtál fel, van még 268.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[168,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [167,9] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot.
A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet.

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [166,10] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 218.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[165,11] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő tüskés harci gromak mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 53 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak tüskés testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt tigris. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [164,12] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Látsz egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy malmot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a kölyköt, és mosolyogva átnyújtod a lihegő trollnak. Az valami köszönésfélét mormol, majd megragadja a kölyök grabancát. Hátat fordítasz, és befogod a füled, hogy minél kevésbé halld, amint a troll alaposan elveri a sipítozó gyereket. Vajon képzelted csak a csontok recsegését? (+2 gonoszság.)

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [163,13] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mínosz-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Tamarinai Geodrin előtt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Hirtelen megpillantasz egy a szivárvány színeiben pompázó fénytüneményt. Szinte szikrázik a levegő körülötte. Ahogy észrevesz, feléd indul. Lassan megáll előtted, vibrál egyet-kettőt, majd alakot ölt. Nicsak, hiszen ez Azatel Mashed! Szóhoz sem jutsz a meglepetéstől. Az illuzionista rád néz, elmosolyodik, majd kezeit összecsapva egy hangos pukkanás keretében eltűnik. Döbbenten bámulsz, mire ő ismét megjelenik, meg jobban mosolyogva. Elég egy mentális pillantás aurájára: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Összeismerkedtek. Az ő neve Azatel Mashed. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Szimbólumának ragyogása elvakít. Vöröses lángok övezik a fegyverét. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[47 pontot használtál fel, van még 171.]

tim 100 titkosírás megfejtése 100 pontért
Nekilátsz a mínosz-kúpban rejtőző titkosírás megfejtésének. Egész szép teljesítményt nyújtasz.

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). [100 pontot használtál fel, van még 71.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[162,12] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Észreveszel egy phua-kúpot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ne várja senki tőled, hogy az agyoncsapáson kívül máskor foglalkozz egy ilyen undorító jószággal. "A tudománynak fejlődnie kell!" - mondod, miközben a kis gnómot fejjel előre belenyomod a görénylyukba. Sikít a szerencsétlen, dehát ő akart megismerkedni vele. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 gonoszság.)

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [25 pontot használtál fel, van még 46.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 41.]

szk 286 keresed a 286. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy kronotapírt. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 38.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

* 4. BP: használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 28.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 22, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a vízlélegzés hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebből a következő körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 475 pontot. A következő körben tehát 503 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉREGFELHŐ (37. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a támadó varázslatot ellenfeledre bocsátva, az öklendezni kezd, és belélegzi a gyilkos gázt, ha nem elég szerencsés. A varázslat hatása életpont veszteség és alacsonyabb támadási képesség lehet. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy csepp gyenge méreg.

SORVASZTÁS (102. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A sorvasztás igen durva támadó varázslat, melynek hatása igazán csak a harc után mutatkozik meg. A célpont teste lassan elkezd sorvadni, és folyamatosan veszti életpontjait. A varázslat hatása egy forduló után megszűnik, de ha valakire három sorvasztást mondanak, akkor a varázslat csak fokozatosan, három forduló alatt múlik el. Elmondása 20 VP-be kerül, anyagi komponense nincs.

HIDRA (780. SZÖRNY)
Ez a háromfejű szörnyeteg a tengerpartok ura. A három fejhez egy rendkívül amorf, a rozmárokéra emlékeztető test tartozik (ha hallott már karaktered a Nagy Hóvihar időszaka alatt megjelent rozmárfajokról, le tudja vonni a hasonlóságot köztük és a hidrák között). A zöld testű lény a tenger habjaiból emelkedik elő, vagy épp a parti fövenyen sütkérezik, amikor megpillantod, egyre megy, a találkozás vége csatával fog végződni, hacsak nem a rejtőzködés szakértelmed gyakorlását választod. Várhatóan a hidra elektromos lehelettel kezdi támadását, és az egyszerre három fejből rád zúduló szikrák elől sok lehetőséged nem lesz elbújni. Ha pedig legyőzöd, a testét felnyitva ivóvízhez juthatsz, amivel megtöltheted a vizestömlődet. Az elektromosság és a víz tehát egyszerre van jelen e teremtmény testében, ez teszi őt igazán veszélyessé.

KRAPIXLON FÜRDŐRUHA (454. TÁRGY)
A Krapixlon ősi, nemesi család, amely büszke lehetett arra, hogy az úszóversenyek győztesei mindig e család tagjai közül kerültek ki. Róluk nevezték el ezt a testhezálló, sikamlós fürdőruhát, amely nemcsak áramvonalasabbá teszi az úszót, hanem bizonyos mértékű védelmet nyújt a víziszörnyek harapásai ellen: ha ezt viseled víziharcban (külön KF parancsot nem kell kiadnod, automatikusan megteszed), védelmed megnő 5-el. A fürdőruhát a páncél helyére veszed fel.

KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY)
Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végű, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9.

MOA RUBIN (379. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges vörös ékszercsepp, egyedülálló látványosság a maga nevében. Az ősi Moák ékszerészei legendás hírűek voltak, és minden bizonnyal csodálatos ékszerek készítéséhez használták fel annak idején ezt a parányi rubint.

KARAKTERLAP

Nehwon, a Gyors, egy hófehér, copfos hajú, borostyánszemű drow férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah püspöke vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 334. fordulód.

Erő: 33 (37) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 190 cm
IQ: 38 (44) Támadás: 35 Agresszió: 5 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 36 (45) Védekezés: 84 Menekülés: 20 % Életkor: 169/169 év
Egészség: 31 (37) Életpont: 404/389 Jellem: gonosz (448) Tul. pont: 0
Szerencse: 39 (47) Varázspont: 933/482 Pénz: 2371 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 35/2 Pszi pont: 171/15 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 119
Eddig összesen 2036 szörnyet (28 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 15059 TP-t kaptál. Jelenleg 1690125 TP-d van. A következő szinthez még 9875 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ősdentor, taalru. 33 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 96 az új rendszer szerint. A 332. fordulódban 7444 arany került a bankszámládra. 7518 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 (+1) ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 30
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 14 lőfegyverek: 29
dobófegyverek: 8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17 2. nyomkövetés: 100 (+1) 3. lopás: 7
4. mászás: 10 (-4) 5. csapdakészítés: 24 6. csapdaészlelés: 8
7. gyógyítás: 41 8. titkosírás: 10 (+1) 9. felderítés: 24 (+1)
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 50 (+1) 12. taumaturgia: 69
13. szerencsejáték: 11 14. versengés: 14 15. zene: 6
16. szörnyismeret: 40 (+1) 17. pszi: * 20 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 25 20. bányászat: 31 21. úszás: 12
22. főzés: 8 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot )
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219), csápos otagit (#395) hurokcsapdával (#217)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), szubreális vámpír (#223)
Barátságosság (aktív: 0, max: 16)
Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) mentális pajzs (#72) óriáserő (#53) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) elektromos pajzs (#51) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Látogass meg birodalmamban!
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
21 bordacsont (#16) 1 fokhagyma (#403) 1 kristályfolyadék (#449)
1 rókafarok (#124) 1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
520 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 1 ezüst nyaklánc (#117)
2 ezüsttőr (#322) 1 galachmit (#310) 1 gromak bőr (#268)
1 gyíkfű (#201) 7 halcsont (#390) 30 isteni könnycsepp (#260)
4 kaja (#2) 1 kampós acélszigony (#455) 1 krapixlon fürdőruha (#454)
5 mákrózsa virág (#56) 1 moa rubin (#379) 27 polip szívóka (#391)
4 rájabőr (#404) 4 ramit kő (#226) 1 rézdarab (#70)
1 smirglilevél (#29) 1 szent jogar (#150) 1 szigony (#389)
5 tudás gyöngye (#522) 2 tünde nyíl (#554) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(162,12) phua-kúp (#372), 48. jellempróba
(163,13) mínosz-kúp (#178), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), Azatel Mashed (5534. kalandozó)
(164,12) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), malom (#1204), Tharr oltár, 41. jellempróba
(165,11) quwarg boly (#359), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), tüskés harci gromakok (#156), élőholt tigris (#766)
(166,10) Leah oltár
(167,9) Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Raia szent lovagja (#239), 47. jellempróba
(168,8) hidra (#780)
(169,7) a 77. labirintus bejárata, opati polip (#195), kacagó szépia (#206), moszatrája (#198), diuretikus kráken (#207), elektromos angolna (#196), étkezési homár (#197), mélység fattya (#199), hínárevő piranha (#194), trosnyogó szakóca (#192), vércápa (#193), nagyobb vércápa (#246)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.

Üzenet küldése a karakternek