331. forduló, 333. forduló, Old Secondhand összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. máj. 22. 15h:09'
EZ A 700. JÁTÉKHETED, 332. FORDULÓD
701. játékheted kezdete: máj. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4446
SZÁMLA : XXXX

JOCKEY EWING KALANDJAI


34 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [362,62] koordinátán.
Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
Táborozásod alatt hallottál az épségben talált esthar palotáról, és hogy Kratifix munkát ajánl a helyszínen. Amint lehet, oda sietsz majd. Megismerted a 178. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 129. számában találsz.]
Táborozásod alatt megismerted Monstarax titkos laboratóriumának helyét, akit olyannyira köröznek most Alanorban. Megismerted a 177. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 128. számában találsz.]
Táborozásod alatt beszerzel minden információt Snafall, a hóvihart előidézni szándékozó renegát udvari mágus tevékenységével kapcsolatban. Megismerted a 181. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 132. számában találsz.]
Táborozásod alatt elhatározod, hogy mélyebbre ásod magad a Hortu-Szimán féle konfliktusban, azaz amint teheted a híres várostrom helyszínére vonulsz. Megismerted a 180. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 131. számában találsz.]
Táborozásod alatt tudomásodra jutott egy pletyka, melyet ryuku honban lévő kalandozótársaid terjesztenek: egy Kui-Szingh nevű ryuku ismeri a Császárvárosba való bejutás módját, és 5000 aranyért ezt hajlandó is elárulni az érdeklődőknek. Talán érdemes lesz felkeresni őt. Megismerted a 179. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 130. számában találsz.] Ő Apa Tifusz a Jégmágusok Makker Tréfamestere. Fején bohócsapkát /meleg béléssel/, arcán mosolyt visel. Jobb kezében jégcsapot, bal kezében Jégboros tömlőt tart. Hatalma hóra és jégre épül. Hideg van, vagy csak te fázol? Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően gyógyítás szakértelmed. Eközben te rejtőzködés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 50 ében toboz (eladási ár: 8100 arany, ebből a kezelési költség: 810 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 sötét kámzsát.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 hókeresztet (3000 arany).
A 34. napon összefutsz Intruderrel. Chara-din lényeként az univerzum felett uralkodó ősistenség. Egy bársony övsálat, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hűbéresi gyűrűt, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy kamikáze fejfedőt, egy káosz szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy moa nyakláncot, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkév. igazgyöngét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy szamurájvértet, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy védőtalizmánt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy ódon vízköpő trófea, egy álomosztó őrszellem trófea és egy Genyuku trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 74 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Odébbállsz.
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49).
Komor ábrázatodat látva, a hírnök csendesen megkérdezi:
- Ugye, nincs machinád. - bólintasz, majd elmeséled, hogyan vesztetted el. A futár bólogat, gondolkodik, majd azt tanácsolja, hogy valahogyan mindenképp próbálj meg egyet szerezni, hiszen az olimpia egy olyan egyedülálló élmény, amelyet nem szabad kihagyni. [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2008. június 10., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a június 14-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+13 tvp ). Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 59 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ovimon-bogyót. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyíkfüvet. A teremtés zsákja létrehozott 1 lótuszvirágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+277 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy sziklaskorpió nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 318 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió nyakát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] 3064 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+2 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 678.]

* 1. KP: használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy gránátcsapda elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 657.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 657.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +55 max. életerő, +55 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 651.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 649.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 647.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 647.]

* 3. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 647.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 645.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 manifeszt.nyúlvány). [0 pontot használtál fel, van még 645.]

tno 5 5 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 645.]

hh 201 1098 1097 használod a 201. tárgyat az 1098. tárgyat az 1097. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [5 pontot használtál fel, van még 640.]
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 639.]
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre. [1 pontot használtál fel, van még 638.]

h 1589 584 271 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz mópat tetemet. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (312,11): 5368 db, (310,64): 2356 db, (313,117): 492 db. Ára 8 arany. Ezután szürke bőrkesztyű iránt kíváncsiskodsz. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (312,11): 12 db, (310,64): 37 db, (313,117): 2 db. Ára 24 arany. [3 pontot használtál fel, van még 635.]

vv 227 157 78 elmormolod a 227. varázslatot a 157. varázslatot a 78. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-36 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 633.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 633.]
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 631.]

v 21 21 elmormolod a 21. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 21 kaja. [-63 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 626.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[361,63] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. Energiatüskék süvítenek el a füled mellett. Egy taalru támad rád.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 312 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a taalru tigristestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4182 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+6 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A Thargodanok acsarogva alkotnak egy nagyobb kört körülötted. Fölényesen mosolyogva, elveszed a Thargodan kincseszsákját. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy jégkristály. Egy Thargodan légiós védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 315 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan légiós jobb karját. (7 támadással 280 életpontot sebezve.) Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Semmi hatás! A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 37 életpontot vesztettél. Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a Thargodan légiós fejét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 38 életpontot vesztettél. A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Magad mögé lököd a pitiáner albinó küklopsz trófeát, és kiszedsz egy Thargodan légiós trófeát. 9576 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 891, sebződés: 274, gyógyulás: 0, összesen: -274 ÉP}

A Thargodanok elbődülnek - a véredre szomjaznak! A szörnyek már nem olyan bátrak, mint a csata kezdetén, látják, hogy méltó ellenfélre bukkantak. Egy Thargodan légiós készül a lemészárlásodra.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 315 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Thargodan légiós jobb lábát. (7 támadással 292 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 38 életpontot vesztettél. Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a Thargodan légiós jobb oldalát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A Thargodan légiós belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 43 életpontot vesztettél. Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9576 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 844, sebződés: 245, gyógyulás: 0, összesen: -245 ÉP}

A Thargodanok egyenként elteleportálnak, és csak egyetlen, óriási árnyalak marad. Egy sötét ölész védelmezi a vadászterületét. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gordon Marlo irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csapat Chara-din fattya volt. Amikor elhal a zaj, előmászol. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +111 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +87 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +86 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [360,64] Lakott területre érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Észreveszel egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "

A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [84 pontot használtál fel, van még 542.]

fa 1133 1896 feladod az 1133. tárgyat az 1896. kalandozónak
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Apa Tifusz részére szánod. Átadsz 1 moa varázsdobozt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 539.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[360,65] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Találsz egy gejzírt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Analotha irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) A gejzír mellett ásol. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy viharóriás barlang van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ében halálhajcsár. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár jobb karját. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár bal lábát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6055 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [360,66] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy viharóriás barlangot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Dred Hornwill, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy kátránygödör van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy Notermanthi közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 316 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és 6 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4271 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű mutáns férfival. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lovagi övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy torz fülkarikát, egy tradicionális övet és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy mennydörgő titán trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Bal kezében egy ezüstveretes pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Összeismerkedtek. Az ő neve Glandyth. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a rejtőzködés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(láthatatlan észlelése:)
Találkozol egy kék-zöld csíkos, rövid hajú, borostyánszemű troll férfival. Bőre mélykék és nagyon rücskös. Chara-din lényeként az univerzum felett uralkodó ősistenség. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csonka fülbevalót, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy jegygyűrűt, egy kamikáze fejfedőt, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy Kyeli maszkját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy moa nyakláncot, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy örökkévaló ametiszét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy szamurájvértet, egy Teremtő koronáját, egy teriád klipszet, egy Thargodan agyfókuszt, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy uglaok karvédőt, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok szögescsizmát, egy uglaok vállvédőt, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Yuin gyöngysorát visel. A Pöröly Olimpia réz emlékérmét viseli. Felszerelését egy őssárkány trófea, egy zg'vzung zsarnokúr trófea és egy Genyuku trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 48 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Folytatod utadat.
[40 pontot használtál fel, van még 499.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Harciasan, becsörtetsz az óriások barlangjába. A viharóriás a barlang közepén épp valamilyen mágikus rituálét gyakorol. Felkészülsz az epikus összecsapásra.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 322 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 94 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a viharóriás bal lábát. (7 támadással 297 életpontot sebezve.) A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 96 életpontot vesztettél. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 279, gyógyulás: 0, összesen: -279 ÉP}

Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyéről. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +96 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +94 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 499.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[359,67] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Dred Hornwill irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kátránygödröt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy kátránygödör van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy viharóriás nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 312 életpontot sebeztél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 81 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás jobb oldalát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a viharóriás oszlopos lábát. (7 támadással 302 életpontot sebezve.) Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel többször eltalálod a viharóriás jobb lábát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 95 életpontot vesztettél. A viharóriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 89 aranyat. 8342 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 760, sebződés: 369, gyógyulás: 0, összesen: -369 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +85 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +106 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +108 életerő.)
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű mutáns férfival. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 479.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[360,67] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kátránygödröt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Einstein, a troll orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ramit kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy kátránygödör van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy viharóriás barlang van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy méregféreg. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [361,67] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy életsziklát. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy viharóriás barlang van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [362,67] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy életsziklát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy mópat bolyt. Délkeletre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[52 pontot használtál fel, van még 427.]

v 96 310 63 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(359,67) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, viharóriások (#278), egy mutáns férfi
(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), 4. többszemélyes kaland, 15. többszemélyes kaland
(360,65) gejzír (#576), Elenios oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, ében halálhajcsár (#295)
(360,66) viharóriás barlang (#612), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely, Notermanthi (#257), egy alakváltó férfi, egy troll férfi, viharóriás (#278)
(360,67) kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), törpe bánya (#435), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, méregféreg (#784)
(361,63) taalru (#249), Thargodan légiós (#311), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din fattya (#236)
(361,67) törpe bánya (#435), érclelőhely
(362,62) sziklaskorpiók (#339)
(362,67) életszikla (#621)

[310,63] Egy kisebb településhez érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csodák kútját.

[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 417.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1 moa rubin. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 413.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Keresd a trikornis herceg nyomait, mert a legyőzött példányoknál mindig trikornis szarvat találhatsz." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 409.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Jó ha tudod, mi az Urgol lángdárdája! Egy szúrófegyver, talán a leghasználhatóbbak közül: alig 78 hüvelyk hosszú és súlya is csak 10 kiló." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 405.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 1 tudás gyöngye lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 401.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy edzőteremben eszmélsz, ahol csak ketten vagytok. Te és a kobudera mestered. A legkülönfélébb alakzatok garmadáját sajátítod el, röpke másodpercek alatt, majd megkíméled oktatód életét is, mikor a tesztcsatában a földre kényszerítetted... Mint valami látomásból felébredve, újra ott találod magad, ahol az egész kezdődött, a kút padkájának támaszkodva. Túl valóságos emlékeid vannak az eseményekről. 9599 tapasztalati pontot kaptál. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 397.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Azért szeretik a kalandozók a zúzókesztyűt, mert viselése erőt növel." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 393.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögő hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltődött fel. (+46 varázspont.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 389.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Sajgó végtagjaidba hirtelen új élet költözik. Gyógyultál 16 életerőpontot. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 385.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A kút mélyéről sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elő sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 43 varázspontot. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 381.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Hallottál már arról, milyen sokat ér az öntözés II? Egyedülálló eszköz ez a papi varázslatok sorában." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 377.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Látomásod támad. Egy zöld fűvel benőtt réten állsz, a közelben mindenütt a Földanya teremtményei szaladgálnak. Mielőtt véleményt alkothatnál a helyről, különös dologra leszel figyelmes a lábaidnál. Jobban szemügyre veszed, mi az: 8 drótszőr. Miután ruhád alá rejtetted, az illúzió egycsapásra szertefoszlik, és újra a kút előtt találod magad. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 373.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Vadássz kacagó szépiát, hiszen mindig polip szívókát találsz nála!" Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 369.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Roóklóptúrhhum még 3 piranha zsákvédőt tart boltjának pultja alatt, kizárólag az érte legtöbbet fizető kalandozók részére." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 365.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Már csak egészen kevés töprengés választ el attól, hogy kitaláld, hogyan is készül a csontpozdorja!" Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 361.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Vadássz Földrengetőt, hiszen nagyon ritkán ugyan, de bozontfonatot találsz nála!" Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 357.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 2 sólyomcsőr. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 353.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Elárulom, hogy a Zinthurg számára az a legfájdalmasabb, amikor a bikafejét támadják." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 349.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Váratlanul bizsergő érzés lesz úrrá a karodon. Mikor felhúzod ruhád ujját, meglepve tapasztalod, hogy beforrt rajta egy régi seb. (+14 életerő.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 345.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a helytartói jogar, merthogy erőt növel, ha magukra aggatják." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 341.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Hirtelen gyógyító fuvallat söpör végig a testeden, ami olyan hatással van rád, mintha egy vadászgörény bal szemét nyalogattad volna fél órán keresztül. Gyógyultál 12 életerőpontot. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 337.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Hallottál már arról, milyen sokat ér a tűzvihar? Egyedülálló eszköz ez a papi tűz alapú varázslatok sorában." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 333.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+41 varázspont.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 329.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Acélfejű Porfin által üzemeltetett boltban még 10 Rhatt páncélja kapható!" Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 325.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A következő pillanatban elméd megnyílik, és fél percig csak úgy kavarognak benne az érzések. Tudattársaidat látod, amint a túlvilág teremtményeivel harcolnak; amint esküvőkön vigadoznak; amint az olimpiai győzelmet ünneplik; amint átveszik a különböző épületekben a nekik kijáró tárgyjutalmat; és amint újra és újra megmentik a világot a pusztulástól. Szenzációs érzés, hogy ennek a Közös Tudatnak a tagja vagy. (+3 tudatpont.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 321.]

* 1. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 291.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy csillezsályalevelet ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 286.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 100 TVP-t kell elköltened.] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 246.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 60 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 206.]

tf 4 6 fejleszted a 4. tulajdonságodat 6 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 54 TVP-t kell elköltened.] [6 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 csillezsályalevelet. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-55 max. életerő). Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 10, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját töm magába a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 473 pontot. A következő körben tehát 673 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

HÓKERESZT (843. TÁRGY)
Ez az apró, négy centi átmérőjű fülbevaló valóban keresztet formáz. A négy szára végén elkeskenyedő, a közepén lévő foglalatban zafír ékkövet őrző ékszer mágikus kisugárzása enyhe derengésbe vonja a tárgyat. Kicsiny mérete ellenére tulajdonságai briliánsak: +1 védettséget, +20 max. vp-t, +2 IQ-t ad viselőjének, valamint +1 sebzést okozhat a közelharcban leadott összes ütésével. Csak 30. szintet elért kalandozók akaszthatják fülükbe.

GRÁNÁTCSAPDA (431. TÁRGY)
A robbanó kaktuszbogyó újabb találmány ötletét adja - készíts belőle csapdát! A gránátcsapda elkészítése viszonylag egyszerű: végy négy kaktuszbogyót, és négy manifesztátor nyúlványt. Reszeld le a nyúlványokat, és kend be ezzel a bogyókat. A bogyók áttetszők, elmosódottak lesznek: ha beásod őket a földbe, és port szórsz rájuk, gyakorlatilag lehetetlen észrevenni. Nem véletlen, hogy a gránátcsapda egyike a leghatékonyabbaknak, és emellett 5D4 sebzést okoz annak, aki lopni próbál tőled. Sajnos, a bogyók gyakran tönkremennek, akár úgy, hogy egy tolvaj rájuk lép, akár úgy, hogy maguktól kipukkannak. Ezért minden egyes alkalommal, amikor a gránátcsapdát a H 431 paranccsal, 6 TVP-ért felállítod, el kell használnod egy kaktuszbogyót. Újabb nyúlványokra nincs szükség, feltesszük, hogy maradt még a reszelékből ill. át tudod kenni a felrobbant bogyóról. A gránátcsapda elkészítése a KT 431 paranccsal történik, 10 TVP árán.
Megjegyzés: A H 431 parancsnak megadhatsz egy második paramétert is, egy második csapdát, ha nincs nálad kaktuszbogyó, akkor a másodikként megadott csapdát fogod felállítani.

MÉREGFÉREG (784. SZÖRNY)
Zöldesvörös, dögletes bűzű teremtmények a méregférgek. Harapásuk, sőt bőrük érintése is erősen mérgező. Néha, ha úgy csillan meg a ritkás fény rózsaszín testükön, még a belső erekben pumpáló zöld toxyl méreg útvonalát is alaposabban szemügyre lehet venni, valamint nyomon követni, hogyan cirkulál a méregféreg szervezetében. Emellett rendkívüli fürgeségük az, ami mérgezésük mellett még különösen veszélyessé teszi őket, úgyhogy elég a szemlélődésből, ideje, hogy ezt a nagyra nőtt ocsmányságot eltakarítsd a föld színéről.

KARAKTERLAP

Jockey Ewing, egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight bíborosa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 332. fordulód.

Erő: 29 (31) Szint: 30 Merészség: 8/5 Magasság: 174 cm
IQ: 45 (61) Támadás: 42 Agresszió: 5 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 26 (33) Védekezés: 88 Menekülés: 30 % Életkor: 27/31 év
Egészség: 36 (39) Életpont: 553/522 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (43) Varázspont: 989/153 Pénz: 5733 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 28/24 Pszi pont: 200/277 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 11
Eddig összesen 2380 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 54666 TP-t kaptál. Jelenleg 3098420 TP-d van. A következő szinthez még 401580 TP szükséges. Trófeáid: ében halálhajcsár, viharóriás, Thargodan légiós. A 331. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5050 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: 32/23 (+6%)
vágófegyverek: 10/10 ütőfegyverek: 22/44 lőfegyverek: 29/47 (+5%)
dobófegyverek: 20/75

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) << Pusztítás Botja (#316)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 55/37 (+20%) 2. nyomkövetés: 84/59 (+16%) 3. lopás: 6/38
4. mászás: 14/89 5. csapdakészítés: 12/88 6. csapdaészlelés: 9/61
7. gyógyítás: 62/62 8. titkosírás: 6/37 9. felderítés: 32/39 (+6%)
10. szörnyidomítás: 8/6 11. teológia: 53/30 (+17%) 12. taumaturgia: 95/68 (+12%)
13. szerencsejáték: 5/93 14. versengés: 11/46 15. harcművészetek: 2/47
16. zene: 8/40 17. szörnyismeret: 20/50 (+22%) 18. pszi: 21/2
19. zárnyitás: 2/11 20. vadászat: 7/13 21. bányászat: 27/49 (+75%)
22. úszás: 8/99 23. főzés: 3/46 24. csapatmunka: 1/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az árnymanóktól (4) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), az 5827. karaktertől (5827) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) villámmágia (#227)
láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (számláló: 0)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * bronz taider (#641) 1 sárkánytőr (#626) 1 vámpírtőr (#364)
Vágófegyverek
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 Pusztítás Botja (#316) 2 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
40 nyílvessző (#108) 3 * vashegyű nyíl (#176)
Pajzsok
1 * ryuku menetpajzs (#1320)
Páncélok
1 * Bufa páncélja (#538)
Sisakok
1 * lidérckorona (#531) 1 pszi katalizátor (#610)
Köpenyek
1 * démoni palást (#1573) 1 ryuku vadászing (#1158) 1 sötét kámzsa (#699)
1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * ryuku vállvédő (#1323)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek és övcsatok
1 * fattylord deréköv (#1564) 1 * kyorg övcsat (#1456) 1 ryuku derékszíj (#1324)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * értépő sarkantyú (#1482) 1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 hókereszt (#843) 1 * zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok
5 halálhozó talizmán (#813) 1 korinthai talizmán (#814) 1 Natharion amulett (#742)
2 * Ovgun nyaklánca (#615) 3 rothasztó talizmán (#815) 2 ryuku nyaklánc (#1325)
1 * szerencsetalizmán (#366) 2 viharamulett (#611) $1 * villám szimbólum ($145)
2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők
2 * arany papi karkötő (#309) 1 Huddens alkarvédője (#1550) 1 * Xanathal karkötője (#956)
Gyűrűk
1 balkezes gyűrű (#1549) 1 életköves gyűrű (#1572) 1 * Gorhud gyűrűje (#1257)
1 * Rughar gyűrűje (#518) 1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 2 vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 49 csepp tinta (#101), fér még: 71]
25 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 125]
1 huhogó bibe (#332) [benne 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 8]
8 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 80]
6 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 72]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 44 csepp spiritusz (#170), fér még: 116]
2 szent kehely (#257) [bennük 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 15]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
8 toxyl üvegcse (#592) [üres, kapacitás: 80]
10 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 120]
4 vizestömlő (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 44]
5 zöld üveg (#82) [bennük 11 csepp ragasztó (#83), fér még: 89]
Eszközök, használati tárgyak
4 acéltű (#334) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
1 ásó (#34) 1 Augur varázskönyve (#1097) 1 Baghar fétise (#1098)
10 csontkulcs (#74) 1 feneketlen bugyor (#570) 1 furulya (#233)
1 Goachan pipája (#1315) 10 gyógykenőcs (#313) 13 kaja (#2)
1 Kalmárok Kémgömbje (#1589) 1 kinemfogyó tegez (#368) 3 kristályfolyadék (#449)
13 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648) 2 manakristály (#500)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 molitár dob (#1327) 2 nagy aranykulcs (#246)
6 nagy vaskulcs (#186) 1 oldalzsák (#1172) 1 olló (#335)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 1 pszi kő (#248) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
2 roxati zárfaló (#314) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 Sheran cserepe (#1271)
4 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42)
1 teremtés zsákja (#818) 1 térhajlító kavics (#1539) 3 teriád dobóháló (#1281)
1 tudás gyöngye (#522) 21 varázskő (#305) 11 varkaudar látógömb (#1107)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 adamantit (#627) 1 agvari manafókusz (#890) 31 álompor (#396)
1 berzerker tüske (#713) 9 borkonyó bibe (#312) 2 bruhatagnyelv (#1230)
2 cru formázó minta (#300) 2 csalánvirág (#582) 35 csillezsályalevél (#1253)
7 csuklyavirág (#133) 3 dramoan kő (#967) 52 drótszőr (#37)
4 ében toboz (#578) 114 ezüstdarab (#326) 7 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 20 grifftojás (#179) 23 gyíkfű (#201)
7 gyöngymangó (#135) 20 halcsont (#390) 1 hattyútoll (#1222)
4 iknegurin (#541) 1 jégkristály (#593) 1 kazmár gyökér (#205)
1 kreommat szirom (#925) 2 küklopsz szem (#643) 16 lótuszvirág (#447)
179 madártoll (#112) 1 mihlanil (#539) 4 mithril (#352)
1 moa rubin (#379) 1 móri gyümölcs (#116) 13 ovimon-bogyó (#207)
28 pirkit (#153) 14 polip szívóka (#391) 13 quwarg tojás (#360)
1 rákpáncél (#97) 3 remák szív (#264) 1 rókafarok (#124)
1 Salamon esszenciája (#952) 18 szárnyas hernyó (#69) 6 Thargodan esszencia (#328)
21 varányszem (#30)

Összsúly: 156.63 kg Megterheltség: 124%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
11 angolna szálka (#1465) 8 bunthar bőr (#733) 1 Din cséphadarója (#840)
60 extra takarmány (#1360) 91 gyöngymangó (#135) 1 möszehát pajzs (#1231)
1 Raia pallosa (#426) 5 Tilnetor kardja (#474) 1 vámpírölő (#951)
15 vas dobónyíl (#189)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyíkfű (#201) 9 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260)
1 moa varázsdoboz (#1133) 7 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360)
20 spiritusz (#170) 5 vashegyű nyíl (#176) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
272 arany (#50) 7 csillezsályalevél (#1253) 8 drótszőr (#37)
1 jégkristály (#593) 13 kaja (#2) 1 lótuszvirág (#447)
1 moa rubin (#379) 1 ovimon-bogyó (#207) 2 sólyomcsőr (#1223)
5 Thargodan esszencia (#328) 1 tudás gyöngye (#522)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(310,63) csodák kútja (#1096)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A varkaudar arénánál lehetőség van arra, hogy hozzájárulj az aréna szörnyeinek beszerzéséhez. Az arénánál add ki a H 497 [hánszor*100 arannyal járulsz hozzá] [szörny száma, amit szeretnél] parancsot. Az arany levonásra kerül, az arénamester pedig megpróbálja beszerezni azokat a szörnyeket, amelyekre a hozzájárulásokat kapja.

Üzenet küldése a karakternek