331. forduló, 333. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 4. 12h:37'
EZ A 357. JÁTÉKHETED, 332. FORDULÓD
358. játékheted kezdete: okt. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

SUSMAKIAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [175,106] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+6 tvp ).
A táborhoz szürke köpenyes öregember közelít. Közelebb érve meghajol és bemutatkozik: Nevem Netraol és a Mágusok Nagytanácsának tagja vagyok. A Nagytanács tetteid alapján érdemesnek talált arra, hogy bevezessen a Mágia tudományának rejtelmeibe. Engem jelöltek ki, hogy az első pár alapvarázslatra megtanítsalak. Először azonban meg kell fogadnod, hogy hű leszel jellemedhez és óvatosan bánsz avval a határtalan hatalommal, amit a mágia nyújt számodra. Buzgón bólogatsz, ez a hatalom mindent megér. Ezután sokáig gyakoroltok Netraollal. A varázslás elméletében és gyakorlatában is nagy tapasztalatot szerzel, eddig nem is sejtett dimenziók nyílnak meg előtted. Ez az a hatalom amihez semmi nem fogható, érzed igazi mágus leszel. Körülpillantasz, hogy közöld döntésedet Netraollal, de sehol sem találod. Csak szerény kis táborhelyedet látod úgy ahogy tegnap este hagytad. A Nap éppen felbukik a keleti horizonton. Nem lehet igaz - az egész csak álom volt! Kétségbeesetten próbálod álmodból felidézni a legprimitívebb varázslatok szavait, de hiába. Reménykedve gondolsz arra, hogy az ősi bölcsek szerint az álmok sosincsenek igazság nélkül.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+226 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+22 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+103 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 603.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 598.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 593. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 588. Kapsz 4 VP-t.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 588.]

* 6. KP: h 135 1 0 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 586. Kapsz 1 VP-t.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 581. Kapsz 4 VP-t.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 576. Kapsz 4 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 571. Kapsz 4 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 561. Kapsz 8 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 559. Kapsz 1 VP-t.]

p 120 használod a 120. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a nagyobb agypajzs pszi képességet. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 554. Kapsz 4 VP-t.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 554.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 554.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 546. Kapsz 6 VP-t.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

ef 15 529 energia fejlesztése 15
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 441. Kapsz 84 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[176,106] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő Raia szent lovagja mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged.
- Ez egy korinthai amőba! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből. {max. életpontja: 752-771.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (8 támadással 487 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 39 életpontot vesztettél. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 korinthai talizmán. 4 778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 893, sebződés: 192, gyógyulás: 32, összesen: -160 ÉP}


Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy tavacskát. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg ősmágus lehet. {védettsége: 48 szúró, 48 vágó, 48 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 84 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg ősmágus jobb vállát. (4 támadással 249 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 56 életpontot vesztettél. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. 151 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sallank karom és 8 madártoll. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 3 005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 291, gyógyulás: 0, összesen: -291 ÉP}


(Továbbmész...) [177,106] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy óriás liánt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sebesült kronotapír került az utadba. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 6d6+14.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. 141 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. {GYD:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-9 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-9 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. {GYD:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 230, gyógyulás: 17, összesen: -213 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+96 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy zoloboo törzsfő. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 5x 2d5+8.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zoloboo törzsfő fekete testét. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a zoloboo törzsfő bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A zoloboo törzsfő többször végigkarmolja a derekadat. (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 22 életpontot vesztettél. A zoloboo törzsfő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. 1 810 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 47, gyógyulás: 5, összesen: -42 ÉP}


(Továbbmész...) [178,106] A terep továbbra is sűrű erdő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy óriás liánt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trikornis herceg. {max. életpontja: 321-360.} Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

[71 pontot használtál fel, van még 342. Kapsz 56 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[179,106] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy kputtyintó csalán. {max. életpontja: 341-390.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [180,106] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gránátkaktuszt. (ld. enc.) Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kihívás tornyát. Délre nézve látsz egy kihívás tornyát. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy woorgard. (ld. enc.) {max. életpontja: 801-900.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 371 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a woorgard jobb oldalát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a woorgard bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A woorgard még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +39 életerőt. 2 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 893, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [181,106] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Találsz egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint A Tűzhajú. Quwarg szagot érzel! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg nagymester közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +24 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csapat q. rohamosztagos lehet. {támadása: 40.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos fejét. (5 támadással 438 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (9 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A 9 q. rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +29 életerőt. 2 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

[39 pontot használtál fel, van még 303. Kapsz 31 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[182,106] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg királynő közeledik. {egyik sebzési módja: 3x 4d5+5.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 41 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő fejét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a quwarg királynő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy quwarg anyakirálynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 42.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg anyakirálynő bal első lábát. (5 támadással 444 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg anyakirálynő jobb hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 16 ugh mérget.) 4 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 94, gyógyulás: 19, összesen: -75 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [183,106] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csapat q. rohamosztagos közeledik. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+8.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 34 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos jobb oldalát. (7 támadással 450 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 9 q. rohamosztagos többször is megmar! (9 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +30 életerőt. 2 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [184,106] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Raia szent lovagja közeledik. {max. életpontja: 271-320.} Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Elenios templomot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy magger nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {max. életpontja: 226-240.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a magger testét. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a magger bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A magger összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +54 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 2 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 69, gyógyulás: 15, összesen: -54 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. [21 pontot használtál fel, van még 282. Kapsz 16 VP-t.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[185,106] Lakott területre érkeztél. Quwarg szagot érzel! Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő csapat q. rohamosztagos nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 40.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos fejét. (7 támadással 444 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (9 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a 9 q. rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +27 életerőt. 2 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [186,106] Folytatod sétádat a házak közt.

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 2 gromak bőrt 16 aranyért, 4 mutáns csontot 16 aranyért.
[14 pontot használtál fel, van még 268. Kapsz 11 VP-t.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

dd 138 157 235 eldobod a 138. tárgyat a 157. tárgyat a 235. tárgyat
Elhajítasz 1 ubuk dobónyílat. Elhajítasz 1 nyu-shurikent. Elhajítasz 1 dorony dudát. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

d 56 32 eldobod az 56. tárgyat (32 darabot)
Elhajítasz 32 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 267.]

* 2. BP: h 135 0 0 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 265. Kapsz 1 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 164 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 225. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 25 fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 139 TVP-t kell elköltened.] [25 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 20 VP-t.]
Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. (ld. enc.) Elővesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 12 arany adóhátralékod van. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten előveszel 12 aranyat, és lepengeted. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-50 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 210 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a quwarg királynő. 4 kaját nyel le a quwarg harcos. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 473 pontot. A következő körben tehát 673 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KRONOTAPÍR (286. SZÖRNY)
Az alanori tudósok szerint a csatornán suttyomban átúszó kalandozók óriási bajt okoztak azzal, hogy megbolygatták a Thargodan csatamezőket, és a rettegett következmények nem is késlekedtek. Úgy tűnik, a Thargodan csatamezők mélyén szunnyadó ősi mágia megzavarásának eredményeképp repedés keletkezett a dimenziók között, és szerencsétlenségünkre pont az idő létsíkja keletkezett egy átjáró! Lehetséges, hogy Ghallán ennek következményeként az idő fel fog gyorsulni, de mintha ez nem lenne elég, ún. kronoteremtmények özönlöttek át, melyek érintésükkel zavart kelthetnek az időben. A kronotapírokat úgy tűnik, mágnesként vonzzák a Thargodan csatamezők: rövid időn belül (ha az időnek egyáltalán megmaradt a jelentése) el fogják őket árasztani. A kronotapírok az idő fázisai között való mozgásuk miatt gyakorlatilag sebezhetetlenek, bár a tudósok már dolgoznak azon mágikus anyag keresésén, amely a képességet semlegesíteni tudja. Egy jós szerint a megoldás a tiltott manaforrásban keresendő.

ZOLOBOO TÖRZSFŐ (268. SZÖRNY)
Az erdők mélyén élő zolobook törzsfői természetesen a legerősebbek, legügyesebbek és legravaszabbak közül kerülnek ki, így aztán a várható életkoruk is jócskán meghaladja a zolobooknál szokásos 20-25 évet. Korlátozott rituális mágikus képességekkel rendelkeznek, és elrémisztő csatahuhogásuk félelmet varázsol az ellenfél szívébe.

GRÁNÁTKAKTUSZ (428. NÖVÉNY)
A sok helyen megtermő gránátkaktusz egy közel három méter magas, sárgászöld kaktuszfajta. Tüskéi - a többi kaktuszfajtával szemben - igencsak ártalmatlanok, azonban az állatok hamar megtanulták, hogy a gusztusos, vörös-kék csíkos bogyókból, amelyek a gránátkaktuszon teremnek, ne nagyon legeljenek. Ha ugyanis a gránátbogyó felszínét valaki felszakítja, a bogyó felrobban, és csillagtüskéket lövell szét. Ez a - minden bizonnyal eleinte a földre eső bogyóból a magok minél nagyobb távolságra való szétlövését célzó - biológiai csoda kiválóan szolgálja a növény védelmét is. DE! Itt jön képbe az élelmes kalandozó, aki hihetetlen óvatossággal, azaz 6 TVP árán lemetsz egy kaktuszbogyót, és utána hihetetlen óvatossággal el is teszi. Persze, ha a bogyó sokáig a hátizsákban áll, esetleg felrobbanhat, no de nyilván jóval előbb találsz valami hasznos funkciót a kaktusztermés számára... A bogyó begyűjtéséhez a KT 429 parancsot kell kiadnod.

WOORGARD (231. SZÖRNY)
A woorgard hihetetlen méretű, amőbaszerű lény, amely lassú, hullámzó mozgással halad, az egésznek olyan hatása van, mintha egy kisebb domb mocorogna arrébb. A woorgard jobbára ártalmatlan, gond legfeljebb akkor van, ha esetleg egy falu akad az útjába, mert azt szőröstől-bőröstől felfalja. Persze, amilyen lassan halad, bőven van idő a falu kitelepítésére, vagy esetleg alkalmazható a hosszabb és bonyolultabb megoldás, egy századnyi katona a kardjával szétveri a woorgardot. Mit jelent a kalandozók számára a woorgard? Legfeljebb egy kihívást, egy sportteljesítményt: képes vagy-e a woorgard hegynyi tömegét két harci kör alatt felszabdalni? Ha igen, akkor igencsak jól forgatod a fegyveredet, mert ez a századnyi katona számára általában egy hét elfoglaltságot (és azért némi áldozatot jelent).

MAGGER (747. SZÖRNY)
A magger leginkább egy hatalmas szöcskére emlékeztet. Izmos hátsó lábaival elrugaszkodva, a levegőben vitorlázva támad, s közben óriási mandibuláinak keresztirányú csapásaival szinte felszabdalja áldozatát. S ha mindez még nem lenne elég ahhoz, hogy az ellenfél deus ex machinája működésbe lépjen, messzire rugaszkodik, majd újra támad, kivédhetetlenül, halálosan. Ha te vagy az áldozat, örülhetsz, ha sikerül egyáltalán eltalálod.

ADÓ
Mint minden becsületes állampolgárnak, neked is adót kell fizetned mostantól Borax kincstára javára. Minden alkalommal, amikor belépsz egy nem lakott területről egy lakott területre, kapuadót kell fizetned. Az egy évesnél fiatalabb helyiek (a Túlélők Földjén született kalandozók) ill. a két évnél rövidebb ideje itt tartózkodó bevándorlók (nyugatról érkezettek) adómentességet élveznek, a király végtelen kegyének köszönhetően. Az adómentességet követő egy évben a kapuadó mértéke 3 arany, az azutáni évben 5 arany, ezután pedig 10 arany. (Pl. egy 92. fordulós mutánsnak 5 aranyat kell fizetnie.) Az adót mindig a kör végén kell fizetned, nehogy a forduló közben folytatott költekezéseidet ez a kiadás megzavarja. Ha esetleg nincs pénz nálad, vagy a városon kívül táborozol le, a hivatalnokok feljegyzik tartozásodat, és a pénzt kifizeted, amikor legközelebb a városban jársz. A kapuadón kívül előfordulhat, hogy vagyonadót, rendkívüli adót ill. hadiadót kell fizetned.
Figyelem: különböző jogcímeken lehet adókedvezményhez jutni, ilyen például a varkaudar invázióban szerzett emlékérem. A réz és ezüst emlékérem 1-2 arany, az arany vagy jobb 2-3 arany kedvezményt jelent.
A befizetett adót kultúrális célokra fordítják: az Olimpiai Aréna restaurálása, hídépítés a csatorna felett, emlékművek, szobrok, parkok létesítése Alanorban. Az adószedőre feltételes támadást nem lehet kiadni, az egyetlen módszer, ahogy megtagadhatod az adófizetési kötelezettséget, hogy fellázadsz a korona ellen, ez azonban halálos bűnnek számít.

ADÓSZEDŐ (234. ELLENFÉL)
A királyi adószedők tudják, hogy az adó behajtása nem könnyű feladat, sőt, még az is előfordulhat, hogy az adóalany ellenállást tanúsít. Ezért egy speciális adószedő iskolát építettek. Egy élőholt ősmágus tízszintes piramisának aljából indulnak a vizsgázni kívánó fiatal adószedők. Lidércurak, csontváz lordok, zombi mesterek tömegén kell átverekedniük magukat, nem is szólva néhány ügyvédről. Aki élve eljut a felső szintig, az elnyeri diplomáját. Nos, most már tudod, miért jársz jobban, ha kifizeted inkább az adót.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr ministránsa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 332. fordulód.

Erő: 52 (70) Szint: 31 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 38 (45) Támadás: 48 (51) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 32 (41) Védekezés: 39 (45) Menekülés: 40 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 29 (38) Életpont: 616/566 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (29) Varázspont: 1041/1018 Pénz: 29157 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 62/16 Pszi pont: 229/376 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 5
Eddig összesen 4187 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28 621 TP-t kaptál. Jelenleg 3 836 189 TP-d van. A következő szinthez még 163 811 TP szükséges. Trófeáid: quwarg anyakirálynő, ősquwarg, kisebb quwarg isten.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/86 ökölvívás: 29/41 (+13%) szúrófegyverek: 31/6 (+1%)
vágófegyverek: 27/22 (+1%) ütőfegyverek: 6/12 lőfegyverek: 28/1
dobófegyverek: 13/3

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
186,106 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 186
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 704 időszaki: 658

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/3 Max életkor 157 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/45 (+17%) 2. nyomkövetés: 63/51 (+20%) 3. mászás: 16/99
4. csapdakészítés: 18/18 (+7%) 5. csapdaészlelés: 1/74 6. gyógyítás: 71/14 (+25%)
7. titkosírás: 4/30 8. felderítés: 12/5 9. szörnyidomítás: 20/77
10. teológia: 26/38 (+11%) 11. taumaturgia: 51/70 (+13%) 12. szerencsejáték: 3/83
13. versengés: 18/87 (+9%) 14. harcművészetek: 28/13 15. zene: 40/61
16. szörnyismeret: 15/88 17. pszi: 32/73 (+7%) 18. zárnyitás: 1/10
19. vadászat: 25/87 20. bányászat: 35/75 (+3%) 21. úszás: 13/83

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50
10. vp regeneráció: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) nagyobb agypajzs (#120)
erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] (teljesítve)
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1482, az összesen kapott pontszám: 149970. (összesen ölhető: 1482 ) Eddig 6 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 8 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 85 TU. szükséges még: 45 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 960 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 bányászcsákány (#434) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 Krogan buzogánya (#1561)
Vízifegyverek
1 avenir (#1706) 1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 * moa stuki (#413)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 3 kerek kő (#19) 8 nyílvessző (#108)
6 rézgolyó (#343) 19 ubuk tüske (#131) 7 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 esszenciakristály (#350) 10 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 21 tolmokov-koktél (#351)
3 vas dobónyíl (#189)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
2 rejtőköpeny (#277)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 bíbor erőöv (#291) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
12 borostyán függő (#162) 7 obszidián függő (#195) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
3 aranylánc (#191) 5 ezüst nyaklánc (#117) 4 * gólem talizmán (#811)
2 gyöngysor (#192) 7 halálhozó talizmán (#813) 3 hősiesítő medál (#1558)
1 * két kard szimbólum (#144) 14 * korinthai talizmán (#814) 2 varkaudar szimbólum (#1528)
2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
35 * angyalok gyűrűje (#529) 2 aranygyűrű (#193) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 60 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 13]
8 huhogó bibe (#332) [bennük 25 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 71]
15 sullár hólyag (#168) [bennük 169 csepp spiritusz (#170), fér még: 131]
11 szent kehely (#257) [bennük 65 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 45]
24 uzbány csőr (#169) [bennük 288 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 2 aenouth ködkürt (#1554)
17 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 15 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
2 destabilizátor (#1275) 1 Éjmágus tükre (#1100) 2 ezüst kulcs (#184)
5 Fairlight szütyője (#2108) 1 feneketlen bugyor (#570) 8 fenőkő (#1618)
1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576) 19 gyógykenőcs (#313)
61 kaja (#2) 3 keg gomba (#1615) 1 kinemfogyó tegez (#368)
2 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40) 5 kötél (#92)
5 kristályfolyadék (#449) 6 krónika (#1725) 6 leviatán hólyag (#2182)
1 manakristály (#500) 12 megsemmisítő (#1540) 2 morf esszencia (#2452)
3 nagy aranykulcs (#246) 2 nagy bronzkulcs (#185) 30 ork csodaszer (#1228)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 5 rézkulcs (#75) 1 ryuku tájoló (#1224)
1 sáfránykristály (#675) 10 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
2 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273) 2 tapasztalatkő (#975)
2 távcső (#42) 4 titanitdukát (#1480) 1 + tüskecsapda (#242)
2 vaskulcs (#183) 6 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 65 álompor (#396) 147 átlátszó morfplazma (#2451)
133 bíbor morfplazma (#2450) 2 bordacsont (#16) 2 csillezsályalevél (#1253)
3 csuklyavirág (#133) 12 dorony tüdő (#212) 85 drótszőr (#37)
4 eknozol (#540) 6 elkarog szőr (#665) 1 era formázó minta (#418)
1 etra hályog (#712) 16 ezüstdarab (#326) 131 fehér morfplazma (#2445)
12 fekete gyöngy (#99) 147 fekete morfplazma (#2446) 2 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 2 fülemüle agyar (#267) 6 galachmit (#310)
3 gyíkfű (#201) 78 gyöngymangó (#135) 8 hattyútoll (#1222)
6 hibátlan tűzopál (#1642) 4 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282)
74 kaktusztüske (#114) 5 karbin plazma (#199) 2 kazmár gyökér (#205)
120 kék morfplazma (#2442) 3 kék orchidea (#68) 3 kőszem (#304)
9 kvazár (#244) 1 lélekkő (#1650) 159 lila morfplazma (#2448)
50 madártoll (#112) 14 magszim bél (#103) 36 mákrózsa virág (#56)
2 mandibulapenge (#125) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 124 narancs morfplazma (#2449) 7 nektoraf faggyú (#667)
22 óndarab (#85) 10 ovimon-bogyó (#207) 1 pirkit (#153)
6 polip szívóka (#391) 20 purifikátor háj (#269) 2 rakolits por (#669)
1 ramit kő (#226) 9 remák szív (#264) 2 rézdarab (#70)
3 rókafarok (#124) 3 ryuku rúnatekercs (#1162) 4 sallank karom (#128)
2 sámán erszény (#650) 144 sárga morfplazma (#2447) 1 smaragdkő (#678)
19 sünmedve tüske (#14) 8 szárnyas hernyó (#69) 4 szuperkötél (#209)
10 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 2 Thargodan esszencia (#328)
1 tükör (#43) 5 varányszem (#30) 31 vasérc (#152)
20 vízionár szem (#102) 140 vörös morfplazma (#2443) 4 xirnox szív (#213)
137 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 194.31 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
180 áldott kő (#642) 15 hollókristály (#1102) 2245 kaja (#2)
110 megsemmisítő (#1540) 1 pengepajzs (#425) 40 varázskő (#305)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
741 álompor (#396) 1200 anguaxin váladék (#1382) 900 borkonyó bibe (#312)
1110 csalánvirág (#582) 740 csontkulcs (#74) 470 dözmöng szív (#122)
129 dűneelf arckendő (#1920) 90 ében nyílvessző (#848) 1 fejsze (#1240)
19 fenőkő (#1618) 1653 fokhagyma (#403) 27 grifftojás (#179)
6492 halcsont (#390) 6939 kaja (#2) 100 kaktuszbogyó (#429)
2743 kővirág gyümölcs (#1956) 7 kristály kulcs (#1818) 3861 lidércesszencia (#1074)
712 lótuszvirág (#447) 224 mimózabimbó (#1878) $3354 mutáns csont ($331)
3888 nothar bogyó (#923) 700 nyílvessző (#108) 1 olló (#335)
1445 óndarab (#85) 492 pirkit (#153) $7410 quwarg tojás ($360)
210 rum (#1419) 586 ryuku védőkenőcs (#1154) 1817 sallank karom (#128)
6 súlyzó (#347) 904 teriád féreg (#1276) 155 Thargodan csont (#1181)
1480 Thargodan esszencia (#328) 410 tinta (#101) 28 tl'urlang fiola (#788)
16731 tükör (#43) 876 tűzbimbó (#623) 20 tűzsárkány ital (#1400)
200 vámpírfog (#1221) 3086 varányszem (#30) 100 véka rizs (#1364)
7213 viharhomok (#1919) 202 xirnox szív (#213) 2221 yetiszív (#1070)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dorony duda (#235) 2 gromak bőr (#268) 2 gyöngymangó (#135)
1 kerek kő (#19) 1 kristályfolyadék (#449) 26 mákrózsa virág (#56)
4 mutáns csont (#331) 1 nyu-shuriken (#157) 1 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
187 arany (#50) 1 fekete gyöngy (#99) 2 kaja (#2)
1 korinthai talizmán (#814) 8 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125)
8 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mocsári penke (#148) 2 óndarab (#85)
1 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187
105
106
107
(177,106) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), kronotapír (#286), zoloboo törzsfő (#268)
(178,106) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), trikornis herceg (#261)
(179,106) Chara-din monolitja (#534), oltár, 50. jellempróba, kputtyintó csalán (#247)
(180,106) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), érclelőhely, woorgard (#231)
(181,106) gumifa (#38), kihívás tornya (#502), tündöklő szobor (#1587), 42. jellempróba, Dornodon oltár, művészi porolit (#720), quwarg nagymester (#214), q. rohamosztagos (#242)
(182,106) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, quwarg királynők (#153), quwarg anyakirálynő (#269)
(183,106) oltár, Chara-din monolitja (#534), q. rohamosztagosok (#242)
(184,106) Raia szent lovagja (#239), márványtorony (#175), Raia oltár, magger (#747)
(185,106) q. rohamosztagos (#242), nekrofun (#173)
(186,106) vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620)

Üzenet küldése a karakternek