Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. okt. 4. 12h:37' EZ A 357. JÁTÉKHETED, 332. FORDULÓD 358. játékheted kezdete: okt. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1526 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 5 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 6. KP: h 135 1 0 | használod a 135. tárgyat |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
p 120 | használod a 120. pszi képességet |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
h 1139 | használod az 1139. tárgyat |
h 1618 | használod az 1618. tárgyat |
ek 215 5 | t. energia kisütése: 215 5 |
ef 15 529 | energia fejlesztése 15 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (8 támadással 487 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 39 életpontot vesztettél. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 korinthai talizmán. 4 778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 893, sebződés: 192, gyógyulás: 32, összesen: -160 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 84 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg ősmágus jobb vállát. (4 támadással 249 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 56 életpontot vesztettél. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. 151 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sallank karom és 8 madártoll. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 3 005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 291, gyógyulás: 0, összesen: -291 ÉP}
(Továbbmész...) [177,106] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy óriás liánt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sebesült kronotapír került az utadba. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 6d6+14.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. 141 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. {GYD:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-9 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-9 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. {GYD:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 230, gyógyulás: 17, összesen: -213 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zoloboo törzsfő fekete testét. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a zoloboo törzsfő bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A zoloboo törzsfő többször végigkarmolja a derekadat. (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 22 életpontot vesztettél. A zoloboo törzsfő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. 1 810 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 47, gyógyulás: 5, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [178,106] A terep továbbra is sűrű erdő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy óriás liánt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trikornis herceg. {max. életpontja: 321-360.} Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [180,106] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gránátkaktuszt. (ld. enc.) Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kihívás tornyát. Délre nézve látsz egy kihívás tornyát. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy woorgard. (ld. enc.) {max. életpontja: 801-900.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 371 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a woorgard jobb oldalát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a woorgard bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A woorgard még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +39 életerőt. 2 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 893, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [181,106] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Találsz egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint A Tűzhajú. Quwarg szagot érzel! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg nagymester közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +24 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos fejét. (5 támadással 438 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (9 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A 9 q. rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +29 életerőt. 2 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 41 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő fejét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a quwarg királynő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg anyakirálynő bal első lábát. (5 támadással 444 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg anyakirálynő jobb hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 16 ugh mérget.) 4 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 94, gyógyulás: 19, összesen: -75 ÉP}
(Továbbmész...) [183,106] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csapat q. rohamosztagos közeledik. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+8.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 34 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos jobb oldalát. (7 támadással 450 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 9 q. rohamosztagos többször is megmar! (9 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +30 életerőt. 2 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [184,106] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Raia szent lovagja közeledik. {max. életpontja: 271-320.} Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a magger testét. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a magger bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A magger összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +54 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 2 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 69, gyógyulás: 15, összesen: -54 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos fejét. (7 támadással 444 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (9 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a 9 q. rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +27 életerőt. 2 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [186,106] Folytatod sétádat a házak közt.
h 449 | használod a 449. tárgyat |
dd 138 157 235 | eldobod a 138. tárgyat a 157. tárgyat a 235. tárgyat |
d 56 32 | eldobod az 56. tárgyat (32 darabot) |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: h 135 0 0 | használod a 135. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 25 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért |
KRONOTAPÍR (286. SZÖRNY) Az alanori tudósok szerint a csatornán suttyomban átúszó kalandozók óriási bajt okoztak azzal, hogy megbolygatták a Thargodan csatamezőket, és a rettegett következmények nem is késlekedtek. Úgy tűnik, a Thargodan csatamezők mélyén szunnyadó ősi mágia megzavarásának eredményeképp repedés keletkezett a dimenziók között, és szerencsétlenségünkre pont az idő létsíkja keletkezett egy átjáró! Lehetséges, hogy Ghallán ennek következményeként az idő fel fog gyorsulni, de mintha ez nem lenne elég, ún. kronoteremtmények özönlöttek át, melyek érintésükkel zavart kelthetnek az időben. A kronotapírokat úgy tűnik, mágnesként vonzzák a Thargodan csatamezők: rövid időn belül (ha az időnek egyáltalán megmaradt a jelentése) el fogják őket árasztani. A kronotapírok az idő fázisai között való mozgásuk miatt gyakorlatilag sebezhetetlenek, bár a tudósok már dolgoznak azon mágikus anyag keresésén, amely a képességet semlegesíteni tudja. Egy jós szerint a megoldás a tiltott manaforrásban keresendő. |
ZOLOBOO TÖRZSFŐ (268. SZÖRNY) Az erdők mélyén élő zolobook törzsfői természetesen a legerősebbek, legügyesebbek és legravaszabbak közül kerülnek ki, így aztán a várható életkoruk is jócskán meghaladja a zolobooknál szokásos 20-25 évet. Korlátozott rituális mágikus képességekkel rendelkeznek, és elrémisztő csatahuhogásuk félelmet varázsol az ellenfél szívébe. |
GRÁNÁTKAKTUSZ (428. NÖVÉNY) A sok helyen megtermő gránátkaktusz egy közel három méter magas, sárgászöld kaktuszfajta. Tüskéi - a többi kaktuszfajtával szemben - igencsak ártalmatlanok, azonban az állatok hamar megtanulták, hogy a gusztusos, vörös-kék csíkos bogyókból, amelyek a gránátkaktuszon teremnek, ne nagyon legeljenek. Ha ugyanis a gránátbogyó felszínét valaki felszakítja, a bogyó felrobban, és csillagtüskéket lövell szét. Ez a - minden bizonnyal eleinte a földre eső bogyóból a magok minél nagyobb távolságra való szétlövését célzó - biológiai csoda kiválóan szolgálja a növény védelmét is. DE! Itt jön képbe az élelmes kalandozó, aki hihetetlen óvatossággal, azaz 6 TVP árán lemetsz egy kaktuszbogyót, és utána hihetetlen óvatossággal el is teszi. Persze, ha a bogyó sokáig a hátizsákban áll, esetleg felrobbanhat, no de nyilván jóval előbb találsz valami hasznos funkciót a kaktusztermés számára... A bogyó begyűjtéséhez a KT 429 parancsot kell kiadnod. |
WOORGARD (231. SZÖRNY) A woorgard hihetetlen méretű, amőbaszerű lény, amely lassú, hullámzó mozgással halad, az egésznek olyan hatása van, mintha egy kisebb domb mocorogna arrébb. A woorgard jobbára ártalmatlan, gond legfeljebb akkor van, ha esetleg egy falu akad az útjába, mert azt szőröstől-bőröstől felfalja. Persze, amilyen lassan halad, bőven van idő a falu kitelepítésére, vagy esetleg alkalmazható a hosszabb és bonyolultabb megoldás, egy századnyi katona a kardjával szétveri a woorgardot. Mit jelent a kalandozók számára a woorgard? Legfeljebb egy kihívást, egy sportteljesítményt: képes vagy-e a woorgard hegynyi tömegét két harci kör alatt felszabdalni? Ha igen, akkor igencsak jól forgatod a fegyveredet, mert ez a századnyi katona számára általában egy hét elfoglaltságot (és azért némi áldozatot jelent). |
MAGGER (747. SZÖRNY) A magger leginkább egy hatalmas szöcskére emlékeztet. Izmos hátsó lábaival elrugaszkodva, a levegőben vitorlázva támad, s közben óriási mandibuláinak keresztirányú csapásaival szinte felszabdalja áldozatát. S ha mindez még nem lenne elég ahhoz, hogy az ellenfél deus ex machinája működésbe lépjen, messzire rugaszkodik, majd újra támad, kivédhetetlenül, halálosan. Ha te vagy az áldozat, örülhetsz, ha sikerül egyáltalán eltalálod. |
ADÓ Mint minden becsületes állampolgárnak, neked is adót kell fizetned mostantól Borax kincstára javára. Minden alkalommal, amikor belépsz egy nem lakott területről egy lakott területre, kapuadót kell fizetned. Az egy évesnél fiatalabb helyiek (a Túlélők Földjén született kalandozók) ill. a két évnél rövidebb ideje itt tartózkodó bevándorlók (nyugatról érkezettek) adómentességet élveznek, a király végtelen kegyének köszönhetően. Az adómentességet követő egy évben a kapuadó mértéke 3 arany, az azutáni évben 5 arany, ezután pedig 10 arany. (Pl. egy 92. fordulós mutánsnak 5 aranyat kell fizetnie.) Az adót mindig a kör végén kell fizetned, nehogy a forduló közben folytatott költekezéseidet ez a kiadás megzavarja. Ha esetleg nincs pénz nálad, vagy a városon kívül táborozol le, a hivatalnokok feljegyzik tartozásodat, és a pénzt kifizeted, amikor legközelebb a városban jársz. A kapuadón kívül előfordulhat, hogy vagyonadót, rendkívüli adót ill. hadiadót kell fizetned. Figyelem: különböző jogcímeken lehet adókedvezményhez jutni, ilyen például a varkaudar invázióban szerzett emlékérem. A réz és ezüst emlékérem 1-2 arany, az arany vagy jobb 2-3 arany kedvezményt jelent. A befizetett adót kultúrális célokra fordítják: az Olimpiai Aréna restaurálása, hídépítés a csatorna felett, emlékművek, szobrok, parkok létesítése Alanorban. Az adószedőre feltételes támadást nem lehet kiadni, az egyetlen módszer, ahogy megtagadhatod az adófizetési kötelezettséget, hogy fellázadsz a korona ellen, ez azonban halálos bűnnek számít. |
ADÓSZEDŐ (234. ELLENFÉL) A királyi adószedők tudják, hogy az adó behajtása nem könnyű feladat, sőt, még az is előfordulhat, hogy az adóalany ellenállást tanúsít. Ezért egy speciális adószedő iskolát építettek. Egy élőholt ősmágus tízszintes piramisának aljából indulnak a vizsgázni kívánó fiatal adószedők. Lidércurak, csontváz lordok, zombi mesterek tömegén kell átverekedniük magukat, nem is szólva néhány ügyvédről. Aki élve eljut a felső szintig, az elnyeri diplomáját. Nos, most már tudod, miért jársz jobban, ha kifizeted inkább az adót. |
Erő: | 52 (70) | Szint: | 31 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 148 cm |
IQ: | 38 (45) | Támadás: | 48 (51) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 32 (41) | Védekezés: | 39 (45) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 29 (38) | Életpont: | 616/566 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (29) | Varázspont: | 1041/1018 | Pénz: | 29157 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 62/16 | Pszi pont: | 229/376 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/86 | ökölvívás: | 29/41 (+13%) | szúrófegyverek: | 31/6 (+1%) |
vágófegyverek: | 27/22 (+1%) | ütőfegyverek: | 6/12 | lőfegyverek: | 28/1 |
dobófegyverek: | 13/3 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
186,106 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 186 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 704 időszaki: 658 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/3 | Max életkor 157 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/45 (+17%) | 2. nyomkövetés: | 63/51 (+20%) | 3. mászás: | 16/99 |
4. csapdakészítés: | 18/18 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 1/74 | 6. gyógyítás: | 71/14 (+25%) |
7. titkosírás: | 4/30 | 8. felderítés: | 12/5 | 9. szörnyidomítás: | 20/77 |
10. teológia: | 26/38 (+11%) | 11. taumaturgia: | 51/70 (+13%) | 12. szerencsejáték: | 3/83 |
13. versengés: | 18/87 (+9%) | 14. harcművészetek: | 28/13 | 15. zene: | 40/61 |
16. szörnyismeret: | 15/88 | 17. pszi: | 32/73 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/10 |
19. vadászat: | 25/87 | 20. bányászat: | 35/75 (+3%) | 21. úszás: | 13/83 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50 | |||
10. vp regeneráció: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | nagyobb agypajzs (#120) |
erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] (teljesítve) |
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 81. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14, 16. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1482, az összesen kapott pontszám: 149970. (összesen ölhető: 1482 ) Eddig 6 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 8 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 85 TU. szükséges még: 45 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 960 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | agyartőr (#420) | 1 | bányászcsákány (#434) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | * | Fókuszpenge (#639) | 1 | kőkés (#6) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | |||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | avenir (#1706) | 1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | szigony (#389) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | hosszú íj (#111) | 1 | * | moa stuki (#413) | ||||
Lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | kerek kő (#19) | 8 | nyílvessző (#108) | |||
6 | rézgolyó (#343) | 19 | ubuk tüske (#131) | 7 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
4 | esszenciakristály (#350) | 10 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 21 | tolmokov-koktél (#351) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | Krough fejdísze (#1570) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
2 | rejtőköpeny (#277) | |||||||
Vállvédők | ||||||||
2 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
12 | borostyán függő (#162) | 7 | obszidián függő (#195) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
3 | aranylánc (#191) | 5 | ezüst nyaklánc (#117) | 4 | * | gólem talizmán (#811) | ||
2 | gyöngysor (#192) | 7 | halálhozó talizmán (#813) | 3 | hősiesítő medál (#1558) | |||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 14 | * | korinthai talizmán (#814) | 2 | varkaudar szimbólum (#1528) | |
2 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
3 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
35 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | aranygyűrű (#193) | 1 | * | regeneráló gyűrű (#254) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. topáza (#2325) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 60 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
3 | fűszertartó (#210) | [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 13] | ||||||
8 | huhogó bibe (#332) | [bennük 25 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 71] | ||||||
15 | sullár hólyag (#168) | [bennük 169 csepp spiritusz (#170), fér még: 131] | ||||||
11 | szent kehely (#257) | [bennük 65 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 45] | ||||||
24 | uzbány csőr (#169) | [bennük 288 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 2 | aenouth ködkürt (#1554) | |||
17 | áldott kő (#642) | 4 | aranypikkely (#415) | 15 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | 2 | csontkulcs (#74) | |||
2 | destabilizátor (#1275) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 2 | ezüst kulcs (#184) | |||
5 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | 8 | fenőkő (#1618) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 19 | gyógykenőcs (#313) | |||
61 | kaja (#2) | 3 | keg gomba (#1615) | 1 | kinemfogyó tegez (#368) | |||
2 | kis aranykulcs (#240) | 2 | kis vaskulcs (#40) | 5 | kötél (#92) | |||
5 | kristályfolyadék (#449) | 6 | krónika (#1725) | 6 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | manakristály (#500) | 12 | megsemmisítő (#1540) | 2 | morf esszencia (#2452) | |||
3 | nagy aranykulcs (#246) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 30 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 5 | rézkulcs (#75) | 1 | ryuku tájoló (#1224) | |||
1 | sáfránykristály (#675) | 10 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
2 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 2 | tapasztalatkő (#975) | |||
2 | távcső (#42) | 4 | titanitdukát (#1480) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | ||
2 | vaskulcs (#183) | 6 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | adamantit (#627) | 65 | álompor (#396) | 147 | átlátszó morfplazma (#2451) | |||
133 | bíbor morfplazma (#2450) | 2 | bordacsont (#16) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
3 | csuklyavirág (#133) | 12 | dorony tüdő (#212) | 85 | drótszőr (#37) | |||
4 | eknozol (#540) | 6 | elkarog szőr (#665) | 1 | era formázó minta (#418) | |||
1 | etra hályog (#712) | 16 | ezüstdarab (#326) | 131 | fehér morfplazma (#2445) | |||
12 | fekete gyöngy (#99) | 147 | fekete morfplazma (#2446) | 2 | fokhagyma (#403) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 6 | galachmit (#310) | |||
3 | gyíkfű (#201) | 78 | gyöngymangó (#135) | 8 | hattyútoll (#1222) | |||
6 | hibátlan tűzopál (#1642) | 4 | ilkin érc (#232) | 2 | jégszív (#282) | |||
74 | kaktusztüske (#114) | 5 | karbin plazma (#199) | 2 | kazmár gyökér (#205) | |||
120 | kék morfplazma (#2442) | 3 | kék orchidea (#68) | 3 | kőszem (#304) | |||
9 | kvazár (#244) | 1 | lélekkő (#1650) | 159 | lila morfplazma (#2448) | |||
50 | madártoll (#112) | 14 | magszim bél (#103) | 36 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | mocsári penke (#148) | |||
1 | Morgan kristálya (#659) | 124 | narancs morfplazma (#2449) | 7 | nektoraf faggyú (#667) | |||
22 | óndarab (#85) | 10 | ovimon-bogyó (#207) | 1 | pirkit (#153) | |||
6 | polip szívóka (#391) | 20 | purifikátor háj (#269) | 2 | rakolits por (#669) | |||
1 | ramit kő (#226) | 9 | remák szív (#264) | 2 | rézdarab (#70) | |||
3 | rókafarok (#124) | 3 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 4 | sallank karom (#128) | |||
2 | sámán erszény (#650) | 144 | sárga morfplazma (#2447) | 1 | smaragdkő (#678) | |||
19 | sünmedve tüske (#14) | 8 | szárnyas hernyó (#69) | 4 | szuperkötél (#209) | |||
10 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tükör (#43) | 5 | varányszem (#30) | 31 | vasérc (#152) | |||
20 | vízionár szem (#102) | 140 | vörös morfplazma (#2443) | 4 | xirnox szív (#213) | |||
137 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 194.31 kg | Megterheltség: 82% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 180 | áldott kő (#642) | 15 | hollókristály (#1102) | 2245 | kaja (#2) | 110 | megsemmisítő (#1540) | 1 | pengepajzs (#425) | 40 | varázskő (#305) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 741 | álompor (#396) | 1200 | anguaxin váladék (#1382) | 900 | borkonyó bibe (#312) | 1110 | csalánvirág (#582) | 740 | csontkulcs (#74) | 470 | dözmöng szív (#122) | 129 | dűneelf arckendő (#1920) | 90 | ében nyílvessző (#848) | 1 | fejsze (#1240) | 19 | fenőkő (#1618) | 1653 | fokhagyma (#403) | 27 | grifftojás (#179) | 6492 | halcsont (#390) | 6939 | kaja (#2) | 100 | kaktuszbogyó (#429) | 2743 | kővirág gyümölcs (#1956) | 7 | kristály kulcs (#1818) | 3861 | lidércesszencia (#1074) | 712 | lótuszvirág (#447) | 224 | mimózabimbó (#1878) | $3354 | mutáns csont ($331) | 3888 | nothar bogyó (#923) | 700 | nyílvessző (#108) | 1 | olló (#335) | 1445 | óndarab (#85) | 492 | pirkit (#153) | $7410 | quwarg tojás ($360) | 210 | rum (#1419) | 586 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1817 | sallank karom (#128) | 6 | súlyzó (#347) | 904 | teriád féreg (#1276) | 155 | Thargodan csont (#1181) | 1480 | Thargodan esszencia (#328) | 410 | tinta (#101) | 28 | tl'urlang fiola (#788) | 16731 | tükör (#43) | 876 | tűzbimbó (#623) | 20 | tűzsárkány ital (#1400) | 200 | vámpírfog (#1221) | 3086 | varányszem (#30) | 100 | véka rizs (#1364) | 7213 | viharhomok (#1919) | 202 | xirnox szív (#213) | 2221 | yetiszív (#1070) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dorony duda (#235) | 2 | gromak bőr (#268) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kerek kő (#19) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 26 | mákrózsa virág (#56) | |||
4 | mutáns csont (#331) | 1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
187 | arany (#50) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 8 | madártoll (#112) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
8 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | sallank karom (#128) |
176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | |
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|