Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 5. 9h:43' EZ A 333. JÁTÉKHETED, 331. FORDULÓD 334. játékheted kezdete: júl. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1808 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 139. varázslatot a 23. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 161. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 227. varázslatot a 178. varázslatot a 90. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 220. varázslatot a 182. varázslatot |
h 473 6 | használod a 473. tárgyat |
tno 3 4 | növeled a 3. tulajdonságodat |
tno 4 4 | növeled a 4. tulajdonságodat |
vps 218 | VP spórolása: 218 |
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
kre 152 69 6 | kreálsz a 152. tárggyal a 69. tárgyat (6 darabot) |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kf 564 821 533 | kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat a 821. tárggyal az 533. tárgyat |
kf 560 464 527 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 464. tárggyal az 527. tárgyat |
vv 209 11 227 | elmormolod a 209. varázslatot a 11. varázslatot a 227. varázslatot |
hu 513 255 1067 | hulladék: 513 255 1067 |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 727, sebződés: 93, gyógyulás: 128, összesen: +35 ÉP}
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
m 4 6 6 | mozogsz délre, nyugatra, nyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 160 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Hoxxurton párolgó héját. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A Hoxxurton most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 2 pszi követ. 3345 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 160 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 1184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 15 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát a másikra ugrasz. Energialándzsával tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és 7 spiritusz. 3132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 42, gyógyulás: 44, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [163,68] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ősdentor került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 149 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az ősdentor testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ősdentor jobb oldalát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 27, gyógyulás: 66, összesen: +39 ÉP}
(Továbbmész...) [162,68] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tyrannoszaurusz rex. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex farkát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2977 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 71, gyógyulás: 85, összesen: +14 ÉP}
kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 247 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát ellenfeledre rontasz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg szabotőr bal első lábát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 266 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel felnyársalod a quwarg szabotőr jobb első lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [160,67] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy darázsfelhő került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a darázsfelhő nagyját. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a darázsfelhő feléd eső részét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A darázsfelhő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A darázsfelhő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 darázsszárnyat. 2262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 162 58 | elmormolod a 198. varázslatot |
[162,58] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg királynő nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 293 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán fekete testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát a másikra támadsz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán bal lábát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 257 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel eltalálod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
vpf 68 | VP elővétele: 68 |
kt 313 20 | elkészíted a 313. tárgyat (20 darabot) |
vv 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
kt 313 10 | elkészíted a 313. tárgyat (10 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sivatagi doareg oszlopos lábát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával tökéletesen perforálod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 250 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a sivatagi doareg nyakát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Patájával a sivatagi doareg többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A sivatagi doareg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg jobb első lábát. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász quwarg torát. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 278 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel eltalálod a vadász quwarg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [159,56] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar behemót. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót jobb karját. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát a másikra ugrasz. Energialándzsával megdöföd a varkaudar behemót jobb oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 246 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [158,56] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Quwarg szagot érzel! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg szabotőr nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát a másikra rontasz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 257 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg szabotőr bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Energialándzsával teljesen átszúrod a légirozmár bal oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 275 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 292 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester torát. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester torát. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 277 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megérinted a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 522, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,62] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Fehér mandula illatát hozza a szél.
szk 778 765 | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 159 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a magger testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel fejét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát ellenfeledre támadsz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 272 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 692. tárggyal a 690. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 688. tárggyal a 687. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 10. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
HOXXURTON (979. SZÖRNY) Hoxxurton a valaha élt leghíresebb mentát volt, manapság csupán egy, a pusztákat járó pszi őselementálok közül. Vagy több azoknál? Hoxxurton többezer évvel ezelőtt odáig jutott mentális energiái kiaknázásában, hogy megnyíltak előtte az anyagiatlan lét rejtelmei. Képes volt elhagyni testét, s csupán mentális energiájából test illúzióját vonni maga köré. Sajnos egyik tanítványa, aki régóta volt irigy a mesterét körülvevő dicsfényre, megölte az anyagi síkon maradt testet, mikor annak szelleme szabadon szárnyalt. A mester persze bosszút állt, ám örök életére - amit képes meglepően hosszúra nyújtani - testtelen formába kényszerült. Azóta nincsenek barátai az anyagi lények között. Végleg megölni lehetetlen, Hoxxurton esetleges "halálának" pillanatában megszökik az általad érzékelt világból, hogy később új mentális burokban térjen vissza. (Hoxxurton elől BA paranccsal sem tudsz elbújni.) |
Erő: | 52 (69) | Szint: | 35 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 52 (57) | Támadás: | 41 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 46 (52) | Védekezés: | 61 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/77 év |
Egészség: | 46 (53) | Életpont: | 533/520 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 52 (63) | Varázspont: | 1589/0 | Pénz: | 3718 arany | Kép. pont: | 67 |
Tudatpont: | 21/12 | Pszi pont: | 188/236 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/64 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 43/16 (+4%) |
vágófegyverek: | 7/44 | ütőfegyverek: | 22/69 (+4%) | lőfegyverek: | 8/88 |
dobófegyverek: | 35/89 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: energialándzsa (#1227) (200%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 891 időszaki: 11 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/40 | 2. nyomkövetés: | 81/19 (+44%) | 3. lopás: | 1/44 |
4. mászás: | 19/11 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 17/1 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/19 |
7. gyógyítás: | 16/50 | 8. titkosírás: | 12/98 | 9. felderítés: | 25/66 (+23%) |
10. szörnyidomítás: | 12/19 | 11. teológia: | 76/42 (+41%) | 12. taumaturgia: | 58/1 (+21%) |
13. szerencsejáték: | 9/10 | 14. versengés: | 16/81 | 15. zene: | 3/0 |
16. szörnyismeret: | 35/38 (+20%) | 17. pszi: | *27/100 | 18. zárnyitás: | 14/6 |
19. vadászat: | 7/43 | 20. vitalitás: | 4/54 | 21. bányászat: | 23/99 |
22. úszás: | 4/75 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), massza (#217), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Sötétség Hercege (#296), trikornis (#104) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
manifesztátor (#124), kardfogú fülemüle (#146), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +43 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +43 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (100,44,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | jellemrejtés (#23) |
tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) | erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem (#165) |
varázsenergia (#161) | esszenciavédelem 2 (#188) | villámmágia (#227) | tárgyvédelem (#178) |
agyburok (#90) | mágikus ütés (#147) | hatalomvarázs (#220) | Symulf rúnája (#182) |
éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | kronoelementál (#287) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | lidércidézés (#219) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
24 | borkonyó bibe (#312) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
6 | fiatalság itala (#473) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | 24 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | 6 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
264 | arany (#50) | 1 | csalánvirág (#582) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | csontpálca (#329) | 3 | darázsszárny (#652) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 3 | drótszőr (#37) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 5 | gyenge méreg (#26) | 12 | gyíkfű (#201) | |||
30 | gyógykenőcs (#313) | 4 | gyöngymangó (#135) | 21 | kaja (#2) | |||
1 | kavadu iszák (#25) | 2 | mandibulapenge (#125) | 2 | pszi kő (#248) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 6 | ragasztó (#83) | 13 | spiritusz (#170) | |||
1 | tyrex csont (#280) | 20 | víz (#27) |