321. forduló, 352. forduló, Kruger Dark d'Wolf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. dec. 21. 12h:17'
EZ A 842. JÁTÉKHETED, 331. FORDULÓD
843. játékheted kezdete: dec. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1636
SZÁMLA : XXXX

KRUGER DARK D'WOLF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [190,66] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+4 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget. Varázserőd regenerálódik. (+49 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+37 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 72. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 508.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 503.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 498.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 493.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 488.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 488.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 488.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +300 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 488.]

h 78 használod a 78. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy légirozmár! {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.}

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a légirozmár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a légirozmár testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen átdöföd a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy légirozmár! {max. életpontja: 35-38.}

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a légirozmár testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a légirozmár testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen átszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A légirozmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 472.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 956 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 470.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 470.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 465.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[190,65] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő purifikátor császár nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) {max. életpontja: 651-730.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. [+3% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhányszor megkarcolod a purifikátor császár testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Találsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Maitreya Mahagatta egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő! {támadása: 22.}

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő jobb oldalát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1269 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg parafenomén! {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. [+3% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál ((-12 támadás))! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy ezüsthegyű nyíl felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 41 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg ősmágus!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 86 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sáfránypor és 2 sallank karom. 2948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 188, gyógyulás: 0, összesen: -188 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 ezüstshurikent. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Teleeszed magad. (-3 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [190,64] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy kisebb quwarg isten! {max. életpontja: 631-680.} Velőtrázó sikoltással menekülsz ki. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Raia szent lovagja került az utadba. {max. életpontja: 271-320.} Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ősdentor. {max. életpontja: 521-540.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 98 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 120 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délre. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [189,63] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy éjkornis. (ld. enc.) {védettsége: 42 szúró, 42 vágó, 42 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kristálypalotát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gort Grán irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy aurapollátor! Félelmedben ürítesz egyet, majd menekülsz a tetőn keresztül. Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. [146 pontot használtál fel, van még 319.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[188,63] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy kputtyintó csalán volt. {védettsége: 40 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Véres Holló orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [187,63] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a sírlidérc fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Cápafoggal felnyársalod a sírlidérc testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 578 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 nyílvessző. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra. {védettsége: 38 szúró, 15 vágó, 28 ütő ellen.}

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű bal lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a dögkeselyű nyakát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a dögkeselyű csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Intenzív keresgélést folytatsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy autentikus vámpír támad rád. {támadása: 21.}

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. [+1% tau] A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az autentikus vámpír testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 925 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy orgyilkos tőr, 3 sallank nyíl és egy bakkura csizma. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Cseni. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [186,63] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Orzag bilincse, 1 Garokk, 1 Déja vu, 1 Kaszabolósáska. Ez egy pár! Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 1063 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 44 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy épületet. Délnyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Északnyugatra egy csodák kútja van. Északra egy épület van. Elrakod a távcsövet. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Cseni. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek keletre. [64 pontot használtál fel, van még 255.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[185,64] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kristálypalotát. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy átokmurgattyú! (ld. enc.) {támadása: 32.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. [+3% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ráébredsz, hogy ekkora palotában többen is laknak. Már jön is az új lakó! Egy nanda! {egyik sebzési módja: 1x 4d4+6.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. [+3% tau] Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nanda pikkelyes testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a nanda fejét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a nanda testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nanda, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a nanda száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2096 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy kronokukac! {támadása: 40.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. [+3% tau] A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac nyálkás farkát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kronokukac nyálkás farkát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-2 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-4 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1827 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy Mnebolath! {egyik sebzési módja: 4x 2d10+7.}

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. [+3% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a Mnebolath bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (38 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Félretolva egy gigantikus kristályszekrényt, rábukkansz a kincses odúra. Benne találtál 1 pszi követ. Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Cseni. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Körbevizsgálódsz. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [184,65] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kputtyintó csalán. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Felfedeztél egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Találsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg nagymester. {támadása: 30.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 98 életpontot sebeztél. [+3% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester bal vállát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester fejét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1958 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [64 pontot használtál fel, van még 185.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 155.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 125.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laenlena néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat bemelegítő jellegű: derítsd fel a szobát, találj meg minél több elrejtett tárgyat! Tíz percet kapsz. Kihasználod a teljes időt, és a különböző tereptárgyak alatt, mellett, sőt bennük összesen nyolc rejtett tárgyat fedezel fel. A kalandmester elégedettnek látszik. 520 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Kősisakos Bergin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladatod egy szutykos remák legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 80 életpontot sebeztél. [+3% tau] A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Braklóponpók". Hadarva ismerteti a feladatot. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. El kell mondanod, hogy milyen egy gránitelementál. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 312 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Sziklakezű Porfin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A kalandmester vigyorogva az ablakra mutat: mássz ki az ablakon, fel a torony tetejéig, és hozd le onnan a toronydíszt! Hüledezve kinézel, aztán felerősíted a mászó-karperecet, és kikapaszkodsz az ablakon. Odakint fúj a szél, de te mászni kezdesz. Nem nézel le a mélybe. Különösen a "tányérok" alján nehéz felkapaszkodni. Néha be-benézel az ablakon, hátha elcsípsz egy próbát, de csak sötétséget látsz. Iszonyatos kínok után elérsz a torony tetejére, és megragadod a csillag alakú toronydíszt. A visszajutás, ha lehet, még megterhelőbb, de sikerül! Ez volt életed legnagyobb mászási kalandja. 1560 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Roókbrakmukkcérr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Le kell ölnöd egy ongóliantot. Hát, nem a legkönnyebb ellenfél! {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. [+3% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (21 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd az ongóliant bal oldalát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megbököd az ongóliant jobb oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megsebzed az ongóliant jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 vasérc, egy kristálygömb, egy ezüst kulcs, egy gyöngymangó és egy rejtőköpeny. 3192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}


HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve isteni küldetés. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 1 aranytermő ládikó. (ld. enc.) 6240 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [50 pontot használtál fel, van még 75.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

m 6 mozogsz nyugatra
[183,65] Még mindig bozótos.

Felfedeztél egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.} Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [40 pontot használtál fel, van még 35.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

182 183 184 185 186 187 188 189 190 191
62
63
64
65
66
67
(183,65) ősi csatamező (#263), oltár
(184,65) kputtyintó csalán (#247), kihívás tornya (#502), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), quwarg nagymester (#214), szutykos remák (#191), ongóliant (#159)
(185,64) kristálypalota (#401), Chara-din monolitja (#534), 33. jellempróba, átokmurgattyú (#225), nanda (#224), kronokukac (#285), Mnebolath (#237)
(186,63) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Leah oltár, 36. jellempróba
(187,63) sírlidérc (#172), dögkeselyű (#174), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), Raia oltár, művészi porolit (#720)
(188,63) kputtyintó csalán (#247), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(189,63) éjkornis (#228), kristálypalota (#401), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(190,64) quwarg boly (#359), Leah oltár, Raia szent lovagja (#239), ősdentor (#282)
(190,65) purifikátor császár (#393), quwarg boly (#359), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302)
(190,66) légirozmár (#94)

[144,61] Épületek tűnnek fel.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy Arénagödröt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 15 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] [+6% tau] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 25.]

be 497 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Nincs elég tvp. [5 pontot használtál fel, van még 20.]

* 1. BP: keresed a 187. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy részeg kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 19.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [+3% teo] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 16.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 16.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 23, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 472 pontot. A következő körben tehát 488 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PURIFIKÁTOR CSÁSZÁR (393. SZÖRNY)
Micsoda óriásira nőtt purifikátor ez? Császári látványosság, az bizonyos! Első gondolatod, hogy végre, egy ártatlan kérődző, amelyet lemészárolhatsz hájáért - aztán közelebbről ráébredsz, hogy íme, egy veszedelmes szörny, amely gyakorlatilag sebezhetetlen ütőfegyverrel! Persze még így is érdemes megkockáztatni a harcot - hiszen ki tudja, ha nyersz, talán épp ez az a purifikátor, amelynél a rég elveszett legendás császári kesztyű található!

ÉJKORNIS (228. SZÖRNY)
Micsoda gonosz, sötét mágia fordította a csodálatos trikornis ezzé a mérhetetlenül elvetemült, pokoli teremtménnyé! Az éjkornis alakja olyan, mint a trikornisé, de szőre éjfekete, szeme vörösen izzik. Mágikus képességei pedig - mivel nem kötik erkölcsi és morális megfontolások - jócskán meghaladják a trikorniséit. Ha egy jó kalandozó szembekerül az éjkornissal, jaj neki! A legendák szerint a legnagyobb hatalmú gonoszok, Thargodan hercegek és ősmágusok képesek rá, hogy az éjkornist szolgálatukba kényszerítsék, és meglovagolják.

ÁTOKMURGATTYÚ (225. SZÖRNY)
Az átokmurgattyúk apró, majomszerű, nyomorúságos teremtmények. Bár könnyű megölni, jobb, ha mégsem keversz harcba az átokmurgattyúval: fertelmesen rothasztó érintése a max. életerődet csökkenti, gennyes agyaraival történő harapása pedig permanensen csökkenti szerencsédet (emiatt csak FT-vel fogod megtámadni, vagy ha van rajtad tulajdonságpajzs). Az átokmurgattyú még halálában is átkot hoz gyilkosára: felszakadó lelke arra kényszeríti ölőjét, hogy metssze ki a gyomrában érlelődő átkozott kavicsot, és vegye magához.

ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)
Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat.

ARANYTERMŐ LÁDIKÓ (504. TÁRGY)
Az aranytermő ládikó egyike a legbecsesebb varázstárgyaknak, nem csoda, hogy csak különleges és embert próbáló feladatok végrehajtása után lehet hozzájutni. Az aranytermő ládikó ugyan nem termel hipp-hopp aranyat a csupasz levegőből, de azonkívül szinte mindenből, aminek egyébként értéke van. Mágia dolgozik itt, de nem az a fajta, amelyre gondolsz: az egyszerű doboz nem változtatja meg a tárgyak molekuláris és atomszerkezetét, mint egyes varázslatok. Egyszerűen csak elteleportálja a belé helyezett tárgyakat egy kereskedőhöz, aki a megfelelő úton-módon visszaküldi a tárgy ellenértékét, amely a dobozban jelenik meg. A dolognak csak két hátulütője van: nagy ritkán a boltos átver, azaz azt állítja, hogy a tárgyat nem kapta meg, és nem kapod meg az ellenértéket - ez hasonlatos az alkímia varázslat kudarcához. Másrészt, a doboz mágikus erőterét üzemeltető erőforrás a te energiádból táplálkozik, azaz minden használatakor sebződsz 2 ÉP-t, ha ebbe belehalnál, vesztesz 3 VP-t (varázsenergiád így negatívba is lemehet). Ha egyszerre egy tárgyból többet raksz a ládikóba, akkor is csak egyszer kell a használati költséget kifizetned. Az aranytermő ládikó használata általában automatikus, bármikor, amikor olyan tárgyhoz jutsz, amit a HU paranccsal eladnál vagy eldobnál, ehelyett berakod a ládikóba. Ezenkívül kiadhatod a H 504 parancsot, ekkor minden nálad levő, HU-val ellátott tárgyat beleraksz - persze a KF-eltekből ilyenkor is meghagysz egyet. Ebben az esetben a láda használata 5 TVP-be kerül. Erre igazándiból csak a ládikó megszerzésekor és újabb HU parancsok kiadásakor lehet szükség.

KARAKTERLAP

Kruger Dark d'Wolf, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű, kecskeszakállas ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight felszentelt papja vagy. Papi hited: 147. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 331. fordulód.

Erő: 43 (63) Szint: 33 Merészség: 5/5 Magasság: 174 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 46 Agresszió: 5 Testsúly: 91 kg
Ügyesség: 33 (44) Védekezés: 78 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 29 (38) Életpont: 595/200 Jellem: semleges Tul. pont: 7
Szerencse: 28 (52) Varázspont: 836/50 Pénz: 1221 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 39/26 Pszi pont: 153/185 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3202 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33 237 TP-t kaptál. Jelenleg 4 968 780 TP-d van. A következő szinthez még 31 220 TP szükséges. Trófeáid: ében hadúr, acélkolosszus, vezérfarkas. A 325. fordulódban 2616 arany került a bankszámládra. 2746 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/49 ökölvívás: 10/16 szúrófegyverek: 28/66 (+14%)
vágófegyverek: 11/1 ütőfegyverek: 25/86 lőfegyverek: 27/68 (+6%)
dobófegyverek: 22/3

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); vas dobónyíl (#189) (3 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -997.); ezüsthegyű nyíl (#323) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
144,61 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 183,65

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/98 (+30%) 2. nyomkövetés: 56/37 (+36%) 3. lopás: 1/46
4. mászás: 22/30 (+24%) 5. csapdakészítés: 17/47 (+5%) 6. csapdaészlelés: 7/28
7. gyógyítás: 27/48 8. titkosírás: 5/50 9. felderítés: 41/97 (+3%)
10. szörnyidomítás: 7/64 11. teológia: 27/87 (+12%) 12. taumaturgia: 44/35 (+42%)
13. szerencsejáték: 9/96 (+10%) 14. versengés: 12/65 (+7%) 15. harcművészetek: 10/61
16. zene: 41/56 17. szörnyismeret: 18/24 18. pszi: 22/91 (+2%)
19. zárnyitás: 1/4 20. vadászat: 18/61 21. bányászat: 32/97
22. úszás: 12/39 23. főzés: 19/75 (+9%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fokhagymát (#403) (max. 3 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, küldetés, kártyabarlang (14)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
sörényes ubuk (#89), szintszívó (#96), törpemammut (#115), ryuku gárdista (#360), élőholt quwarg (#202), trikornis (#104), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), quwarg harcos (#201)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107), kisebb quwarg isten (#213), ongóliant hadúr (#178), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
mentális pajzs (#72) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)
tulajdonságpajzs (#26) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> varkaudar íjász (#687) energiatüskék (#29) >> 33. szintű lényekre
energiatüskék (#29) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> sullár (#101)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> homokvarány (#16)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
A II. toronyháborúban összesen 43 győzelmet arattál, ezzel 1777 pontot szereztél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
villámrúna (124)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
meditálás II. (250)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
magiometer (314)
harci mágia (334)
tűzrúna (343)
varázspárbaj (352)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1396 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 1 * cápafog (#833)
3 kőhegyű lándzsa (#7) 1 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 bunkó (#5) 5 kőkalapács (#13)
1 szögletes kő (#17)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
11 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 7 nyílvessző (#108)
4 sallank nyíl (#129) 11 tüske (#22)
Dobófegyverek
8 bumeráng (#249) 3 ezüstshuriken (#327) 1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 * Khór maszkja (#1138) 1 * Thargodan korona (#543) 1 vassisak (#160)
Köpenyek
1 bundás kabát (#1068) 1 rejtőköpeny (#277) 1 * ryuku vadászing (#1158)
1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
Övek és övcsatok
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * Emma köténye (#835) 1 rájabőr úszógatya (#405)
Csizmák
1 bakkura csizma (#96) 1 fekete bőrcsizma (#247) 1 * ryuku csizma (#692)
Fülbevalók
11 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 3 obszidián függő (#195)
1 * ősplazma (#839)
Nyakláncok
4 denevér szimbólum (#140) 3 ezüst nyaklánc (#117) 1 gólem talizmán (#811)
2 * griff nyakék (#1579) 2 rothasztó talizmán (#815) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők
2 * arany papi karkötő (#309) 2 ezüst karkötő (#158) 1 mászó-karperec (#392)
2 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk
5 aranygyűrű (#193) 4 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * bronztorony (#2159) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * nodonrod kitűző (#1533)
1 * örökkévaló napköve (#2089)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 37 csepp tinta (#101), fér még: 83]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
13 fűszertartó (#210) [bennük 6 csepp sáfránypor (#211), fér még: 59]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 17 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 55]
7 kavadu iszák (#25) [bennük 16 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 54]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
4 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 48]
15 sullár hólyag (#168) [bennük 37 csepp spiritusz (#170), fér még: 263]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
38 uzbány csőr (#169) [bennük 105 csepp ugh méreg (#166), fér még: 351]
4 vizestömlő (#3) [bennük 63 korty víz (#27), fér még: 17]
14 zöld üveg (#82) [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 240]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő ládikó (#504) 12 aranytű (#272)
2 ásó (#34) 3 bronzkulcs (#76) 9 csontkulcs (#74)
7 deus ex machina (#1) 10 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
3 Fairlight szütyője (#2108) 35 fáklya (#36) 138 kaja (#2)
1 kinemfogyó tegez (#368) 2 kis aranykulcs (#240) 1 kis ónixkulcs (#1110)
1 kis vaskulcs (#40) 6 kötél (#92) 2 kristálygömb (#265)
4 krónika (#1725) 2 lant (#238) 5 manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 méregtermő iszák (#1666) 3 nagy aranykulcs (#246) 8 nagy bronzkulcs (#185)
4 nagy vaskulcs (#186) 6 ork csodaszer (#1228) 1 őskristály-szilánk (#1525)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 3 pszi kő (#248) 6 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 roxati zárfaló (#314) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 shinai gömb (#348) 1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32)
1 szuper dobóháló (#273) 2 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818)
1 + tüskecsapda (#242) 3 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137)
4 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9 álompor (#396) 8 aranytoll (#572) 1 bunthar bőr (#733)
2 csillezsályalevél (#1253) 1 dentor bőr (#551) 7 dözmöng szív (#122)
84 drótszőr (#37) 7 fabontó (#106) 9 fekete gyöngy (#99)
1 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 4 grákóbőr (#41)
5 grifftojás (#179) 4 gromak bőr (#268) 29 gyíkfű (#201)
27 gyöngymangó (#135) 4 halcsont (#390) 1 jég dragnit (#1745)
3 jégszív (#282) 1 kaktusztüske (#114) 6 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 2 kék orchidea (#68) 6 kőszem (#304)
1 kvazár (#244) 20 lapkorong (#80) 1 lidércesszencia (#1074)
51 madártoll (#112) 7 magszim bél (#103) 35 mákrózsa virág (#56)
4 mandibulapenge (#125) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mélysötét rubinkő (#1699)
1 mithril (#352) 1 moa burát (#384) 2 moa jádekő (#382)
1 moa rubin (#379) 6 moa üveggömb (#383) 5 mocsári penke (#148)
2 mutáns csont (#331) 30 pirkit (#153) 7 pókláb (#1378)
6 pular kristály (#239) 1 quwarg tojás (#360) 1 raptor karom (#281)
6 remák szív (#264) 4 rinóbőr (#651) 2 rókafarok (#124)
2 rozmárfog (#1069) 4 sallank karom (#128) 1 sáska amulett (#668)
1 smaragdkő (#678) 8 smirglilevél (#29) 1 szvó-ektoplazma (#151)
3 téfea-agy (#172) 12 Thargodan esszencia (#328) 1 tyrex csont (#280)
1 varkaudar csont (#1113) 23 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 253.54 kg Megterheltség: 132%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
15 ezüstdarab (#326) 2 galachmit (#310) 70 gyöngymangó (#135)
468 kaja (#2) 40 kőszem (#304) 139 madártoll (#112)
20 rákpáncél (#97) 29 rézdarab (#70) 31 sáfránypor (#211)
19 varkaudar csont (#1113) 26 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
64 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 kaktusztüske (#114) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 4 spiritusz (#170)
1 szögletes kő (#17) 2 varázskő (#305) 3 vashegyű nyíl (#176)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytermő ládikó (#504) 1 bakkura csizma (#96) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstshuriken (#327) 1 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngymangó (#135)
3 kaja (#2) 2 kristálygömb (#265) 6 madártoll (#112)
1 mocsári penke (#148) 4 nyílvessző (#108) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 pszi kő (#248) 1 rejtőköpeny (#277) 1 remák szív (#264)
3 sáfránypor (#211) 2 sallank karom (#128) 3 sallank nyíl (#129)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 Thargodan esszencia (#328) 6 ugh méreg (#166)
4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

143 144 145
60
61
62
(144,61) maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis Futárszolgálat (#712), főutca (#399), nekrofun (#173), 44. többszemélyes kaland, ház (#400), Arénagödör (#497), 49. többszemélyes kaland

Üzenet küldése a karakternek