330. forduló, 332. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 4. 9h:59'
EZ A 357. JÁTÉKHETED, 331. FORDULÓD
358. játékheted kezdete: okt. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

SUSMAKIAS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [165,106] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+63 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+53 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+104 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 672.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 667.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 662. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 657. Kapsz 4 VP-t.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

* 6. KP: h 135 1 0 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 655. Kapsz 1 VP-t.]

kf 1536 kézbeveszed/felveszed az 1536. tárgyat
Hátasodra teríted a trikornis nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

dd 224 123 308 eldobod a 224. tárgyat a 123. tárgyat a 308. tárgyat
Elhajítasz 1 varkaudar lándzsát. Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. Elhajítasz 1 ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

kb 1364 1 518
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

kb 1690 1 518
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

kb 923 1 518
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

f 2448 2449 923 kísérletezel a 2448. tárggyal a 2449. tárggyal a 923. tárggyal
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

f 2446 2451 1690 kísérletezel a 2446. tárggyal a 2451. tárggyal az 1690. tárggyal
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 650. Kapsz 4 VP-t.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 645. Kapsz 4 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 640. Kapsz 4 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 630. Kapsz 8 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 628. Kapsz 1 VP-t.]

p 120 használod a 120. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a nagyobb agypajzs pszi képességet. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 623. Kapsz 4 VP-t.]

v 6 10 elmormolod a 6. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 618. Kapsz 4 VP-t.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 618.]

ef 10 529 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 548. Kapsz 56 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[166,106] Dombos terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy hóhérbimbót. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy vortexmágus.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 265 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus bal vállát. (8 támadással 461 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a vortexmágus fejét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 249 életpontot vesztettél. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +65 életerőt. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 623, sebződés: 514, gyógyulás: 0, összesen: -514 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+142 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+94 életerő.)
Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +65 életerőt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő Krogan, a pusztító mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) {támadása: 74.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Iszonyatos forróság áraszt el. (59 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: elkarog szőr, sullár hólyag, 3 dorony tüdő, 5 rákfatty váladék, 2 tolmokov-koktél, 33 spiritusz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Krogan, a pusztító jobb oldalát. (6 támadással 499 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a Krogan, a pusztító jobb oldalát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) A Krogan, a pusztító nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel épp hogy eltalálod a Krogan, a pusztító testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a Krogan, a pusztító testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A Krogan, a pusztító kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A Krogan, a pusztító összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +65 életerőt. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rejtőköpeny (ld. enc.), egy fűszertartó és 3 vas dobónyíl, ezenkívül 1 Krogan buzogánya (ld. enc.). 3 988 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 758, sebződés: 284, gyógyulás: 46, összesen: -238 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+91 életerő.) Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Az első ellenfél egy változatos morf. {max. életpontja: 277-286.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 56 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a változatos morf testét. (3 támadással 283 életpontot sebezve.) Te 35 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a változatos morf testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A változatos morf fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a változatos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +65 életerőt. 3 385 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 135, gyógyulás: 47, összesen: -88 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy domináns morf. {támadása: 33.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. 58 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a domináns morf testét. (3 támadással 289 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a domináns morf testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. 67 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 95 életpontot vesztettél. A domináns morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +65 életerőt. 3 305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 220, gyógyulás: 0, összesen: -220 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Találsz nála 2 kristályfolyadékot.
(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+142 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [167,106] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Chara-din monolitja van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy hordóagyú mameluk. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 411-510.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 45 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 439 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a hordóagyú mameluk bal hátsó lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A hordóagyú mameluk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 27 aranyat. 2 531 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy éltető morf. {támadása: 48.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 38 életpontot vesztettél. A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (38 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éltető morf testét. (3 támadással 272 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd az éltető morf testét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az éltető morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az éltető morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 25 életpontot vesztettél. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod az éltető morf bal lábát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az éltető morf testét. Kritikus ütés! (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Az éltető morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az éltető morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. 3 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 267, gyógyulás: 22, összesen: -245 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát.
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+92 életerő.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy domináns morf. {védettsége: 52 szúró, 52 vágó, 52 ütő ellen.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 99 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 161, gyógyulás: 0, összesen: -161 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+98 életerő.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [168,106] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ekharion. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+8.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (18 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion bal lábát. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod az ekharion testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 38 aranyat. 2 025 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 74, gyógyulás: 12, összesen: -62 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Az első ellenfél egy védelmező morf. {egyik sebzési módja: 1x 10d10+22.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 29 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a védelmező morf testét. (6 támadással 543 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a védelmező morf bal lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a védelmező morf kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A védelmező morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. 3 141 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 64, gyógyulás: 13, összesen: -51 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy brutális morf. {védettsége: 41 szúró, 41 vágó, 41 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (17 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a brutális morf testét. (6 támadással 558 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a brutális morf testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A brutális morf nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Véres nyál csordul ki a brutális morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. 3 578 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 86, gyógyulás: 14, összesen: -72 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Találsz nála 74 aranyat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy régészeti lelőhelyet. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délkeletre egy Thargodan csatamező van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. Erőd TF-elődött. [306 pontot használtál fel, van még 242. Kapsz 210 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[169,106] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Találsz egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy régészeti lelőhely van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy Raia szent lovagja. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) {max. életpontja: 271-320.} Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [170,106] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Észreveszel egy gumifát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy ősi csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra egy régészeti lelőhely van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Raia szent lovagja. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Egy brutális morf áll veled szemben.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 21 életpontot sebeztél. A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (27 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a brutális morf bal lábát. (7 támadással 643 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a brutális morf bal lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A brutális morf kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Véres nyál csordul ki a brutális morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. 3 578 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 92, gyógyulás: 13, összesen: -79 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő kultúrmasztodon nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) {támadása: 58.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 37 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon bal oldalát. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a kultúrmasztodon testét. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 9 kaját. 2 470 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 100, gyógyulás: 21, összesen: -79 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [171,106] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy ryuku csapásvezető. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 4x 5d4+6.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 39 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd rád küldi. 219 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a ryuku csapásvezető bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc. 1 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 237, gyógyulás: 4, összesen: -233 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 221. Kapsz 16 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[172,106] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Raia szent lovagja. {támadása: 48.} Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [173,106] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy zombi védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 8 ütő ellen.}

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi jobb oldalát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a zombi fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Nicsak, itt van valami érdekes: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy mérg. ubuk dobónyíl. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy zombi támad rád. {egyik sebzési módja: 2x 1d6+1.}

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi rotható húsát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átdöföd a zombi jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +34 életerőt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy élőholt mágus támad rád. {támadása: 20.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mágus testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átszúrod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +50 életerőt. 1 026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 53, gyógyulás: 3, összesen: -50 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. A következő kincseket találtad: 6 nyílvessző, egy mérg. ubuk dobónyíl és egy ubuk dobónyíl. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+3 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
Találkozol egy copfos ősz hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... {legmagasabb egyéb szakértelme: taumaturgia (20).} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Vak Medve. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy mosolygó rettenet (ld. enc.)} Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+5 varázspont). Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, megválaszolod hát néhány technikai kérdését. Kéztartás, komponensek, hanglejtés... Aztán felbátorodva tartasz egy kiselőadást mágiatörténetből, és elégedetten nyugtázod társad érdeklődését. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Nem vitás, hogy a tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, így nem nehéz meggyőznöd őt, hogy alapjaiban hibásak a nézetei. Érvelésed idézetekkel, és bölcseletekkel támasztod alá, majd egy-két, a saját életutadból merített példával is megerősíted. Tudása észrevehetően gyarapodott. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.

(Továbbmész...) [174,106] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Quwarg szagot érzel! A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trikornis herceg. {max. életpontja: 321-360.} Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kisebb quwarg isten. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 42 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (47 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a kisebb quwarg isten bal vállát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Pusztító szélvészként veti rád magát a kisebb quwarg isten. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 279 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször eltalálod a kisebb quwarg isten fejét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A kisebb quwarg isten rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 aranylánc, 3 vasérc, egy bíbor erőöv (ld. enc.), egy rejtőköpeny, egy obszidián függő és 2 aranygyűrű. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Elhajítod a vacak Kitaszított trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kisebb quwarg isten trófeát. 12 243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 579, gyógyulás: 107, összesen: -472 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+137 életerő.) [81 pontot használtál fel, van még 140. Kapsz 64 VP-t.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[175,106] Fák, mindenütt csak fák. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Szeli'D Kígyószisz orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Quwarg szagot érzel! Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bávatag golombár. {egyik sebzési módja: 1x 8d6+8.} Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat q. rohamosztagos. {támadása: 40.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 47 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 395 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a q. rohamosztagos bal középső lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (9 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. 2 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 45, gyógyulás: 9, összesen: -36 ÉP}


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [7 pontot használtál fel, van még 133. Kapsz 5 VP-t.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 132.]

* 2. BP: h 135 0 0 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 130. Kapsz 1 VP-t.]
A szervezetedet méreg pusztítja (-53 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 77 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a quwarg királynő. 4 kaját fal föl a quwarg harcos. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 130 pontod maradt, ebből a következő körre 130 pontot vihetsz át. Kapsz még 472 pontot. A következő körben tehát 602 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY)
Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál.

REJTŐKÖPENY (277. TÁRGY)
Ez a szürke színű, dísztelen köpeny viseléskor (KF 277) mutatja meg igazi értékét: segít beleolvadni, belelapulni a környezetbe azáltal, hogy bizonyos mértékben felveszi a környezet mintázatát. Ez annyit jelent, hogy amíg a köpenyt viseled, rejtőzködés szakértelmed kettővel magasabb.

KROGAN BUZOGÁNYA (1561. TÁRGY)
El sem hiszed, hogy sikerült legyőznöd Krogant, de hát az ongóliant teste, ami kiterítve fekszik előtted, egyértelmű bizonyíték erre. Miután kifújtad magad, szemügyre veszed a felszerelését. A páncélja túl nagy, még egy trollnak is. A három méteres buzogány viszont jó lehet valamire. A cipelése és forgatása a súlya miatt eléggé nehézkes, épp ezért ha nem vagy troll, neked sajnos nem fog menni. Krogan buzogányának sebzése 5D6+7 (óriások ellen további +6), viszont 20-as szintű ütőfegyver szakértelem alatt képtelenség tökéletesen forgatni.

RAIA SZENT LOVAGJA (239. ELLENFÉL)
Sajnos, minden vallásnak megvannak a maga fanatikusai, így a jóság és a fény istenének, Raiának is. Raia szent lovagjai az eredeti tanítástól "kissé" elrugaszkodva azt vallják, hogy minden gonosznak pusztulnia kell. És arra sem néznek túl jó szemmel, aki nem jó. Azok a fanatikusok, akik különösen közel álltak már Raiához, megfelelő hatalommal rendelkeznek ahhoz, hogy az általuk elképzelt "tisztogatást" véghez is vigyék: ők Raia szent lovagjai. Egy jónak kevés problémája lesz velük, azonban a gonoszok reszkethetnek: a szent lovagok gonoszészlelő varázslata miatt a BA paranccsal sem menekülhetnek el a vélt/valós büntetés elől.

KULTÚRMASZTODON (227. SZÖRNY)
Megremeg a föld, a dübörgés fülsiketítő, amikor a kultúrmasztodon közeledik, hogy agyontaposson. Ez a gigászi húsevő mindentől ideges lesz, ami mozog, és ilyenkor egyszerűen rárohan, és letiporja. És kevés dolog van, amit ez a gigantikus masztodon nem tud letiporni! Egyébként azért hívják kultúrmasztodonnak, mert igen válogatós, mondhatni ínyenc: általában csak az agyvelőt szokta ormányával kiszippantani a szilánkokra tört koponyákból. Különösen vastag hája miatt igazándiból csak szúrófegyverrel lehet komolyan megsebezni.

MOSOLYGÓ RETTENET (97. SZÖRNY)
Ez a borzalmas lény csak a legsötétebb, legeldugottabb helyeken megtalálható. Ha azonban valaki összetalálkozik vele, akkor az búcsút mondhat életének. Ez az alaktalan, pörsenésekkel és ragyával teli ocsmányság iszonyatos félelmet tud kelteni mindenkiben, aki meglátja. Miközben csípős mérgű csápjaival próbál megbénítani, harapásával véredet szívja. Legyőzésére egyetlen megoldás, ha agyondöfködöd valamilyen rettenetes szúrófegyverrel.

KISEBB QUWARG ISTENSÉG (213. SZÖRNY)
A quwarg bolyba behatoló kalandozó általában először nem lát mást, csak egy gigantikus csáprágó-párt. Lassan realizálja, hogy a csáprágó-pár egy óriási, a boly egészét betöltő fejhez tartozik. Nem, ez nem lehet igaz! A döbbenetes látvány egy, a quwarg királynőnél több tucatszor nagyobb, soktonnás rovar-gigászra enged következtetni. De hiszen ilyen NEM LÉTEZIK! Vagy mégis igazak lennének a mesék, amelyek a magukat Vasalt Talpú Quwargoknak nevező, tökéletesen idegen struktúrájú tudati közösségről szólnak, melynek tagjai minden évezredben egyszer felébrednek örök álmukból, előkúsznak a föld alól, és versenyt rendeznek, hogy melyikük képes több embert eltaposni. Az óriási fej olyannyira félelmetes, hogy minden kalandozóban csak egyetlen gondolat fogalmazódik meg: menekülni, menekülni, MENEKÜLNI! Pedig nyilvánvaló, hogy egy kisebb quwarg istenség hihetetlen kincseket birtokol, és valószínűleg egy tapasztalt kalandozó számára nem lehet sokkal nehezebb legyőzni, mint egy jól megtermett quwarg királynőt.
A piciny quwargok tízezrei táplálják a föld alól hihetetlen méretűre nőtt királynőjüket, amelynek létezését mindenki eddig csak legendának tartott. A kisebb quwarg istenség - a többi quwarggal ellentétben - korlátozott intelligenciával és egyáltalán nem korlátozott mágikus képességekkel rendelkezik, amelyek különösen veszélyessé teszik.

BÍBOR ERŐÖV (291. TÁRGY)
Ez a festett vörösréz öv nem igazán kényelmes viselet, de igen hasznos: mágikus ereje révén képes viselőjét megizmosítani: ha a bíbor övet magadra öltöd (KF 291) erőd megnövekszik kettővel.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr ministránsa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 331. fordulód.

Erő: 52 (70) Szint: 31 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 38 (45) Támadás: 48 (51) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 32 (41) Védekezés: 33 (39) Menekülés: 40 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 29 (38) Életpont: 615/389 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (29) Varázspont: 1041/1019 Pénz: 28970 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 62/16 Pszi pont: 229/362 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 4
Eddig összesen 4176 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 48 452 TP-t kaptál. Jelenleg 3 807 568 TP-d van. A következő szinthez még 192 432 TP szükséges. Trófeáid: quwarg anyakirálynő, ősquwarg, kisebb quwarg isten.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/86 ökölvívás: 29/28 (+19%) szúrófegyverek: 31/5 (+1%)
vágófegyverek: 27/21 ütőfegyverek: 6/12 lőfegyverek: 28/1
dobófegyverek: 13/3

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
175,106 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 175
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 701 időszaki: 655

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/3 Max életkor 157 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/28 2. nyomkövetés: 63/31 (+15%) 3. mászás: 16/99
4. csapdakészítés: 18/11 (+7%) 5. csapdaészlelés: 1/74 6. gyógyítás: 70/89 (+175%)
7. titkosírás: 4/30 8. felderítés: 12/5 (+12%) 9. szörnyidomítás: 20/77
10. teológia: 26/27 (+11%) 11. taumaturgia: 51/57 (+17%) 12. szerencsejáték: 3/83
13. versengés: 18/78 (+9%) 14. harcművészetek: 28/13 15. zene: 40/61
16. szörnyismeret: 15/88 17. pszi: 32/66 (+6%) 18. zárnyitás: 1/10
19. vadászat: 25/87 20. bányászat: 35/72 (+7%) 21. úszás: 13/83

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50
10. vp regeneráció: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] (teljesítve)
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1482, az összesen kapott pontszám: 149970. (összesen ölhető: 1482 ) Eddig 6 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 8 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 60 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 975 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 bányászcsákány (#434) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 Krogan buzogánya (#1561)
Vízifegyverek
1 avenir (#1706) 1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 * moa stuki (#413)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 4 kerek kő (#19) 8 nyílvessző (#108)
6 rézgolyó (#343) 19 ubuk tüske (#131) 7 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 esszenciakristály (#350) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nyu-shuriken (#157)
21 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138) 3 vas dobónyíl (#189)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
2 rejtőköpeny (#277)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 bíbor erőöv (#291) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
12 borostyán függő (#162) 7 obszidián függő (#195) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
3 aranylánc (#191) 5 ezüst nyaklánc (#117) 4 * gólem talizmán (#811)
2 gyöngysor (#192) 7 halálhozó talizmán (#813) 3 hősiesítő medál (#1558)
1 * két kard szimbólum (#144) 13 * korinthai talizmán (#814) 2 varkaudar szimbólum (#1528)
2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
35 * angyalok gyűrűje (#529) 2 aranygyűrű (#193) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 60 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 13]
8 huhogó bibe (#332) [bennük 25 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 71]
15 sullár hólyag (#168) [bennük 169 csepp spiritusz (#170), fér még: 131]
11 szent kehely (#257) [bennük 65 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 45]
24 uzbány csőr (#169) [bennük 288 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 2 aenouth ködkürt (#1554)
17 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 15 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
2 destabilizátor (#1275) 1 dorony duda (#235) 1 Éjmágus tükre (#1100)
2 ezüst kulcs (#184) 5 Fairlight szütyője (#2108) 1 feneketlen bugyor (#570)
8 fenőkő (#1618) 1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576)
19 gyógykenőcs (#313) 59 kaja (#2) 3 keg gomba (#1615)
1 kinemfogyó tegez (#368) 2 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
5 kötél (#92) 6 kristályfolyadék (#449) 6 krónika (#1725)
6 leviatán hólyag (#2182) 1 manakristály (#500) 12 megsemmisítő (#1540)
2 morf esszencia (#2452) 3 nagy aranykulcs (#246) 2 nagy bronzkulcs (#185)
30 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 5 rézkulcs (#75)
1 ryuku tájoló (#1224) 1 sáfránykristály (#675) 10 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szeksztáns (#32) 2 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
2 tapasztalatkő (#975) 2 távcső (#42) 4 titanitdukát (#1480)
1 + tüskecsapda (#242) 2 vaskulcs (#183) 6 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 65 álompor (#396) 147 átlátszó morfplazma (#2451)
133 bíbor morfplazma (#2450) 2 bordacsont (#16) 2 csillezsályalevél (#1253)
3 csuklyavirág (#133) 12 dorony tüdő (#212) 85 drótszőr (#37)
4 eknozol (#540) 6 elkarog szőr (#665) 1 era formázó minta (#418)
1 etra hályog (#712) 16 ezüstdarab (#326) 131 fehér morfplazma (#2445)
11 fekete gyöngy (#99) 147 fekete morfplazma (#2446) 2 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 2 fülemüle agyar (#267) 6 galachmit (#310)
$2 gromak bőr ($268) 3 gyíkfű (#201) 80 gyöngymangó (#135)
8 hattyútoll (#1222) 6 hibátlan tűzopál (#1642) 4 ilkin érc (#232)
2 jégszív (#282) 74 kaktusztüske (#114) 5 karbin plazma (#199)
2 kazmár gyökér (#205) 120 kék morfplazma (#2442) 3 kék orchidea (#68)
3 kőszem (#304) 9 kvazár (#244) 1 lélekkő (#1650)
159 lila morfplazma (#2448) 42 madártoll (#112) 14 magszim bél (#103)
62 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) $4 mutáns csont ($331) 124 narancs morfplazma (#2449)
7 nektoraf faggyú (#667) 20 óndarab (#85) 10 ovimon-bogyó (#207)
1 pirkit (#153) 6 polip szívóka (#391) 20 purifikátor háj (#269)
2 rakolits por (#669) 1 ramit kő (#226) 9 remák szív (#264)
2 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124) 3 ryuku rúnatekercs (#1162)
3 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650) 144 sárga morfplazma (#2447)
1 smaragdkő (#678) 19 sünmedve tüske (#14) 8 szárnyas hernyó (#69)
4 szuperkötél (#209) 10 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
2 Thargodan esszencia (#328) 1 tükör (#43) 5 varányszem (#30)
31 vasérc (#152) 20 vízionár szem (#102) 140 vörös morfplazma (#2443)
4 xirnox szív (#213) 137 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 204.53 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
180 áldott kő (#642) 15 hollókristály (#1102) 2245 kaja (#2)
110 megsemmisítő (#1540) 1 pengepajzs (#425) 40 varázskő (#305)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
741 álompor (#396) 1200 anguaxin váladék (#1382) 900 borkonyó bibe (#312)
1110 csalánvirág (#582) 740 csontkulcs (#74) 470 dözmöng szív (#122)
129 dűneelf arckendő (#1920) 90 ében nyílvessző (#848) 1 fejsze (#1240)
19 fenőkő (#1618) 1653 fokhagyma (#403) 27 grifftojás (#179)
6492 halcsont (#390) 6939 kaja (#2) 100 kaktuszbogyó (#429)
2743 kővirág gyümölcs (#1956) 7 kristály kulcs (#1818) 3861 lidércesszencia (#1074)
712 lótuszvirág (#447) 224 mimózabimbó (#1878) $3354 mutáns csont ($331)
3888 nothar bogyó (#923) 700 nyílvessző (#108) 1 olló (#335)
1445 óndarab (#85) 492 pirkit (#153) $7410 quwarg tojás ($360)
210 rum (#1419) 586 ryuku védőkenőcs (#1154) 1817 sallank karom (#128)
6 súlyzó (#347) 904 teriád féreg (#1276) 155 Thargodan csont (#1181)
1480 Thargodan esszencia (#328) 410 tinta (#101) 28 tl'urlang fiola (#788)
16731 tükör (#43) 876 tűzbimbó (#623) 20 tűzsárkány ital (#1400)
200 vámpírfog (#1221) 3086 varányszem (#30) 100 véka rizs (#1364)
7213 viharhomok (#1919) 202 xirnox szív (#213) 2221 yetiszív (#1070)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 dorony tüdő (#212) 1 elkarog szőr (#665) 1 ezüst papi karkötő (#308)
1 göcsörtös bunkó (#123) 2 gyöngymangó (#135) 8 kaja (#2)
5 rákfatty váladék (#333) 1 sallank karom (#128) 33 spiritusz (#170)
1 sullár hólyag (#168) 2 tolmokov-koktél (#351) 1 varkaudar lándzsa (#224)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
196 arany (#50) 2 aranygyűrű (#193) 2 aranylánc (#191)
1 átlátszó morfplazma (#2451) 1 bíbor erőöv (#291) 1 csuklyavirág (#133)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 fűszertartó (#210) 4 kerek kő (#19)
2 kristályfolyadék (#449) 1 Krogan buzogánya (#1561) 1 lila morfplazma (#2448)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 6 nyílvessző (#108) 1 obszidián függő (#195)
2 rejtőköpeny (#277) 2 sárga morfplazma (#2447) 1 ubuk dobónyíl (#138)
3 vas dobónyíl (#189) 6 vasérc (#152) 2 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176
105
106
107
(166,106) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), 40. jellempróba, vortexmágus (#418), érclelőhely, Krogan, a pusztító (#7001), változatos morf (#7626), domináns morf (#7624)
(167,106) hordóagyú mameluk (#254), éltető morf (#7625), domináns morf (#7624)
(168,106) ekharion (#232), védelmező morf (#7622), brutális morf (#7620), Elenios rúnaköve, oltár, 33. jellempróba, érclelőhely
(169,106) márványtorony (#175), Elenios oltár, Raia szent lovagja (#239)
(170,106) gumifa (#38), Raia szent lovagja (#239), brutális morf (#7620), kultúrmasztodon (#227)
(171,106) ryuku csapásvezető (#778), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135)
(172,106) Raia szent lovagja (#239), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 48. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(173,106) zombi (#49), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), Raia oltár, Vak Medve (3263. kalandozó)
(174,106) trikornis herceg (#261), kisebb quwarg isten (#213)
(175,106) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), művészi porolit (#720), bávatag golombárok (#165), q. rohamosztagos (#242)

Üzenet küldése a karakternek