32. forduló, 34. forduló, Váratlan Fordulat összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. szept. 14. 9h:14'
EZ A 37. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
38. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4749
SZÁMLA : XXXX

VÁRATLAN FORDULAT KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,-16] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+4 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.)

kt 78 1 elkészíted a 78. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 mászókarmot. [20 pontot használtál fel, van még 159.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Itt nincs rát-fa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 159.]

t 74 támadod a 74. szörnyet
FT 74 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy tintacsiga! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! A bőröd színe sötétről feketére változott. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 4 4 mozogsz délre, délre
[44,-15] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy evaporőr nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az evaporőr testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a bal karodra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy gyilkos sallank. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos sallank testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gyilkos sallank meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gyilkos sallank bal oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Jó lenne valami kaját keresni.

(Továbbmész...) [44,-14] A síkság után kisebb hegyek következnek. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót.

[18 pontot használtál fel, van még 141.]

be 5 bemész az 5. titkos labirintusba
A térkép alapján könnyedén megtalálod a barlang bejáratát. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Odabent átható orkszag fogad: ez valami sötét tanyája lesz a gonosz teremtményeknek. [5 pontot használtál fel, van még 136.]

lm 4 1 mozogsz 4 1
Tovább gyalogolsz a szűk, kanyargó folyosón. [2. PONT] Egy Baar-ork lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Baar-ork jobb lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A Baar-ork vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki a Baar-ork száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Izzadva markolod a fegyveredet: bármely szögletből előugorhat valami. Nyomulsz előre a sötét járatban. [3. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Baar-ork. Fegyvere egy csontszablya. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Baar-ork jobb karját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A Baar-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
A barlangjárat végül egy nagyobb szobává szélesedik ki: az orkok tanyája! [4. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Baar-ork! Fegyvere egy csontszablya. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Baar-ork testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A Baar-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát, 1 kavadu iszákot és 1 kőkést. Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van.
Izzadva markolod a fegyveredet: bármely szögletből előugorhat valami. Nyomulsz előre a sötét járatban. [3. PONT]
Tovább gyalogolsz a szűk, kanyargó folyosón. [2. PONT]
Visszaérkeztél a kijárathoz, és elhagyod a barlangot.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 106.]

fkt 116 1 felt. készítesz a 116. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[43,-13] Továbbra is alacsonyhegység.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy vaskohót. Jó lenne valami kaját keresni.

(Továbbmész...) [43,-12] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy lila brekk közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a lila brekk testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lila brekk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lila brekk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Teleeszed magad. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét.

(Továbbmész...) [43,-11] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. [40 pontot használtál fel, van még 66.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[43,-10] Még mindig füves síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy sakál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sakál testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a sakál testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sakál fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 15 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [42,-9] Egy kisebb településhez érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az útonálló bal oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 88 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Észreveszel egy sörsátrat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tisztelt Leah hívő! Amennyiben érdekel egy közös tudat, írj! Weasel(2516) " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (537. épület.), egy vegyesbolt (538. épület.), egy városháza (Shaddar) (539. épület.) és egy fogadó a Sánta Sullárhoz. (607. épület.).
Összeakadsz Novalis Denahival. Elenios tanítványa. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy szöges páncélt visel. Ruházatát egy karmazsin huhogó trófea, egy alattomos manó trófea és egy kaffogó hebrencs trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy szöges bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy széncinege repked körülötte. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vándor, ha napszimbólumot viselsz, szeretettel várnak a Naplovagok (9108). " [20 pontot használtál fel, van még 46.]

ea 64 4 eladod a 64. tárgyat 4
Eladtál 3 csontszablyát. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

be 539 bemész az 539. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. Látom, egész jól megy a dolog. Tudunk egyéb feladatot is adni! [41 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 10 arany.] A közeli mocsárban, egy hajdani vár eldugott romjai között ocsmány élőholtak laknak. Mostanában, mintha valami láthatatlan erő parancsára tennék, egyre gyakrabban tesznek kirándulásokat éjszakánként a mocsáron kívülre, sőt a város közvetlen környékére is! Egy felderítőnknek sikerült egy aránylag pontos térképet készítenie a romokról, megjelölve rajta az élőholtak leggyakoribb tartózkodási helyét. Kérésünk az lenne, hogy pusztítsd el az árnyékvilág sötét teremtményeit! íme a térkép.

3 6
7
2 4
5
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 6. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 12, délre 15 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 41.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[43,-8] Továbbra is síkságon vagy. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délről folyik északra. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,-7] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy sullár. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vízionár. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a vízionár testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudatod még tiltakozik, de tested már elfogadta az elkerülhetetlen halál tényét. Amint kómába zuhansz, ellenfeled nekilát, hogy elpusztítson. Kalandozó múltad, vagy a védőszent segít, amely a Mágusok Háborújától is megmentett - nem tudod. Tény, hogy magadhoz térsz, mielőtt a szívedet vagy a koponyádat szétroncsolnák. [5 életpontod maradt.] Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+21 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [41 pontot használtál fel, van még 0.]
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ügyes túlélő helyett vakmerő kalandor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 173 pontot. A következő körben tehát 173 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÍZIONÁR (66. SZÖRNY)
Ha a bozótos mélyéről hatalmas halszemek guvadnak rád, takard el a szemed! Aki ugyanis sokáig farkasszemet néz egy vízionárral, illúzióképeket lát, fantom-harcba kezd, akár az életét is veszélybe sodorva, nem törődve az áldozatát leső szörnnyel. Ha az illúziók hatottak, már nem tudod merre vagy, honnét érnek a támadások, és a vízionár menthetetlenül elpusztít. Ha leküzdöd az illúziókat, már aránylag könnyen legyőzheted a puha testű, fizikailag gyenge szörnyeteget.

PÁRDUCLÁBAK (7. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Drasztikus, jól látható átalakításokat is képes vagy már alakodon létrehozni: már nem sok kell ahhoz, hogy teljes alakodat meg tudd változtatni. A puha, abszolút gyorsaságra tervezett párduclábak felöltésének képessége lehetővé teszi, hogy mostantól a szabadban való mozgásod még 1 ponttal kevesebbe kerüljön. Használata automatikus.

KARAKTERLAP

Váratlan Fordulat, egy hosszú ősz hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Ez a 33. fordulód.

Erő: 14 Szint: 8 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 15 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 12 Életpont: 113/33 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 3
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 89 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 115 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 498 TP-t kaptál. Jelenleg 4490 TP-d van. A következő szinthez még 2510 TP szükséges. Trófeáid: tintacsiga, gyilkos sallank.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 10 (+1) ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 8
dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: bunkósbot (#9)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 19 (+1) 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. vadászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az árnymanóktól (4) bármit
gyógyítasz 29% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot, csak egyszer)

Összsúly: 48.07 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 107 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 6 tigroszlán fog (#63)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
16 arany (#50) 1 evaporőr háj (#105) 1 kavadu iszák (#25)
1 kőkés (#6) 1 mászókarom (#78) 6 sallank karom (#128)
7 tüske (#22) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(42,-9) útonálló (#130), fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sörsátor (#486), Novalis Denahi (2850. kalandozó)
(43,-13) világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155)
(43,-12) Tharr oltár, 20. jellempróba, lila brekk (#11)
(43,-11) mély kút (#93), oltár
(43,-10) sakálok (#28), Tharr rúnaköve, gumifa (#38)
(43,-8) patak, oltár, 25. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve
(43,-7) sullár (#101), patak, Leah oltár, vízionár (#66)
(44,-16) tintacsigák (#74)
(44,-15) evaporőrök (#69), oltár, gyilkos sallank (#85)
(44,-14) az 5. labirintus bejárata, világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155), Baar-ork (#44)

Üzenet küldése a karakternek