32. forduló, 34. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. máj. 13. 9h:11'
EZ A 470. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
471. játékheted kezdete: máj. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [39,1] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.)

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 132.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 112.]

f 104 kísérletezel a 104. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Ebből a tárgyból semmi értelmeset nem lehet csinálni. [10 pontot használtál fel, van még 102.]

f 106 kísérletezel a 106. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy karócsapdát. (ld. enc.) 72 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 92.]

kt 1252 2 elkészíted az 1252. tárgyat (2 darabot)
Sajnos azt a tárgyat nem tudod elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

m 6 6 4 mozogsz nyugatra, nyugatra, délre
[38,1] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Ezek a Valhalla-hegység nyugati lejtői. A legendák szerint a hegy tetején trónolnak az istenek, és osztják parancsaikat az alattvalóknak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy királygyík közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a királygyík jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a királygyík jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [37,1] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Felfedeztél egy púdersziklát. (ld. enc.) Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy kőevő. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a kőevő karszerű nyúlványát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőevő testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a kőevő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kőevő csapása csak a levegőt találja. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kőevő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a kőevő kőtestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kőevő egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. (ld. enc.) 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [37,2] Továbbra is dombság. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kőevő. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a kőevő testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kőevő kőtestét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 62.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[38,3] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ormánygőte került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával alaposan megvágod az ormánygőte testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az ormánygőte bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az ormánygőte belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [39,4] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy kőszáli disznó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőszáli disznó testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Észreveszel egy világítótornyot. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [40,4] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Elérted a Valhalla-hegység keleti lejtőit. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csontlepke. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontlepke bordás testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Találsz valamit: 1 bot. Elrakod. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát. [40 pontot használtál fel, van még 22.]

m 2 mozogsz keletre
[41,4] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Felfedeztél egy hóhérbimbót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy púdersziklát. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 12.]

kt 133 1 elkészíted a 133. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. [3 pontot használtál fel, van még 9.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 173 pontot. A következő körben tehát 182 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KARÓCSAPDA (163. TÁRGY)
Sok munkával félelmetes csapdát készíthetsz: ez a karócsapda. Szükséges alapanyagok: négy bot, egy kőkés és két fabontó. A négy botot kettétörve és alaposan kihegyezve a fabontókkal kialakított rugalmas keretre helyezed. Mindehhez a KT 163 parancsot kell kiadnod, 24 pontért. Ha letáborozol, akkor néhány rugalmas bokor ágával kifeszítheted és elrejtheted ezt a ravasz csapdát. Mindig táborozás előtt (az utolsó Mozgás parancs után) kell kihelyezned, a H 163 paranccsal, 5 pontért. Ha valaki lopni próbál tőled, akkor valószínűleg bele fog lépni ebbe a csapdába, és veszít 3d4 életpontot. Bár a karócsapda többet sebez, mint a hebrencs csapda, könnyebb is kikerülni.

PÚDERSZIKLA (118. TEREPTÁRGY)
A dombvidékeken, ha a szürke sziklák közül egy-egy fehér meredezik elő, akkor majdnem biztos lehetsz, hogy egy púdersziklát találtál. Kőkalapáccsal leütögethetsz belőle egy darabot (KT 119 parancs, 6 pontért). Mire jó egy darab púderkő? Ez a fehér kavics könnyen morzsolható, bőrre kenve akár festékanyagként is használható. Különösen nagy előny, hogy a hatás úgy-ahogy tartósnak nevezhető. Fekete bőrből sötétet, sötétből normált, normálból világost csinálhatsz, ha a H 119 parancsot kiadod, 8 pontért. A bőrszín változtatása különösen előnyös, ha valamilyen tőled független (értsd tintacsiga) módon sötétre változott, illetve ha álcázni akarod magad (értsd túl sokan felismernének azok közül, akiket megloptál).

KŐEVŐ (62. SZÖRNY)
Bármely nagyobb kő, amelynek aránylag szabályos gömb alakja van, és a dombok között bukkansz rá, van esélye, hogy egy kőevőt álcáz. A kőevőket a legtöbb bölcs a fejlődés zsákutcájának tartja. Ennek ellenére ezek a szörnyek nem úgy viselkednek, mintha a közeljövőben ki akarnának pusztulni. Ezek a majdnem egy méter átmérőjű, igen vastag bőrű lények a dombok között görögve (ugyanis nincs lábuk) kutatnak emészthető kőzetek iránt. Igen, köveket esznek! Mielőtt még felsóhajtanál, hogy végre, egy szörny, amely nem a Te húsodra pályázik, ki kell, hogy ábrándítsalak: A kőevőket ugyanis NAGYON irritálják a kétlábon járó lények. Olyannyira, hogy néha meg is támadják őket az oldalukból kinövő, vaskos, bunkószerű nyúlványokkal. Mivel a kőevő bőre nagyon kemény, egy kőkalapács szükséges ahhoz, hogy megtudd, mi van a gyomrában.

FEKETE GYÖNGY (99. TÁRGY)
Ha egy kőevőt sikerül szétverni egy kőkalapáccsal, érdekes meglepetés ér: a gyomrában egy majdnem egy centis fekete gyöngy van! Ez a fura, "szárazföldi gyöngykagyló" ezt a gyönyörű ékszert termelte. Pedig az ember csak némi kőport várna...

KŐSZÁLI DISZNÓ (34. SZÖRNY)
Ezek a vaddisznónál valamivel kisebb, de annál harciasabb földtúrók a kőszáli kecskékkel ellentétben nemcsak a magashegységben, hanem dombvidéken is megtalálhatók. Tapasztalt vándorok szerint nincs veszedelmesebb dolog, mint egy felbőszített kőszáli anyakoca agyara. Vajon igazuk van? Próbáld ki!

MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY)
A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 33. fordulód.

Erő: 13 Szint: 8 Merészség: 4/5 Magasság: 157 cm
IQ: 17 Támadás: 7 Agresszió: 4 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 157/157 év
Egészség: 10 Életpont: 110/110 Jellem: gonosz (6) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 52 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 122 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 601 TP-t kaptál. Jelenleg 5 752 TP-d van. A következő szinthez még 1 248 TP szükséges. Trófeáid: púpos burástya, szőrös pók.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 9 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 6 (+1)
lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); dárda (#10) (4 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3
41,62 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 13 (+1) 3. lopás: 4
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 10 6. zárnyitás: 1
7. vadászat: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
grákó denevér (#25) (csak egyszer)

Összsúly: 36.02 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 113 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csuklyavirág (#133) 2 fekete gyöngy (#99) 1 királygyík bőr (#44)
1 ormánygőte csont (#21)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

36 37 38 39 40 41 42
0
1
2
3
4
5
(37,1) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 25. jellempróba, oltár, kőevők (#62)
(37,2) kőevők (#62), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), 22. jellempróba
(38,1) világítótorony (#156), királygyík (#26)
(38,3) ormánygőte (#18), Raia oltár, világítótorony (#156)
(39,4) kőszáli disznó (#34), világítótorony (#156)
(40,4) csontlepke (#746), Tharr oltár, világítótorony (#156)
(41,4) mélységi grittang (#103), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), 13. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek