32. forduló, 34. forduló, Onar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 12. 9h:23'
EZ A 54. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
55. játékheted kezdete: nov. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3361
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

ONAR KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [40,17] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Ez részben magas egészségednek köszönhető. (ld. enc.) Varázserőd regenerálódik. (+5 varázspont.)

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 197.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 5 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Egy gazellát a szemed előtt ejt el egy sártigris. Dühödten hajszolod el a hatalmas macskát jól megérdemelt vacsorád mellől. (+7 kaja.) Teleeszed magad. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 157.]

fl 8 lopsz a 8. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[39,16] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mélységi grittang testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang beleharap a kezedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.)
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol ShinLon letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. Ahhh, észrevett a figura! Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (lopás: 1. szint). (ld. enc.)
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy szöges páncélt visel. Ruházatát egy kaffogó hebrencs trófea és egy szőrös pók trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, éjfekete, akárcsak a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kentril Dumon. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 kerek követ. [20 pontot használtál fel, van még 137.]

be 9 bemész a 9. titkos labirintusba
A kincseskamra bejárata valóban tökéletesen el van rejtve: ha nem lenne térképed, Te sem találtad volna meg. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Hosszú, kanyargós folyosók indulnak előre. Vajon melyiket érdemes választani? Melyik vezet a kincshez? Ahogy tovább mész, koponyákat, csontokat pillantasz meg. Rossz előérzeted kezd lenni... [5 pontot használtál fel, van még 132.]

lm 9 1 mozogsz 9 1
A térkép szerint 4-essel jelölt útvonalon mész végig. [4. PONT] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Ahogy benyitsz, gyorsabban kezd dobogni a szíved: igen, megtaláltad a kincseskamrát! [9. PONT] A fal mellett találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 40 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Ráébredsz, hogy a tű mérgezett volt (-8 életpont). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
A térkép szerint 4-essel jelölt útvonalon mész végig. [4. PONT] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
Visszatérsz a bejárathoz, és elhagyod a kincseskamrát.
[30 pontot használtál fel, van még 102.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 94.]

kt 88 elkészíted a 88. tárgyat
Legyártottál 1 bronzsisakot. [45 pontot használtál fel, van még 49.]

kf 88 kézbeveszed/felveszed a 88. tárgyat
A fejedre teszed a bronzsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

m 2 mozogsz keletre
[40,16] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy kőevő. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[8 pontot használtál fel, van még 41.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 33.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[41,15] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.


(Továbbmész...) [42,14] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy gátvakond. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [43,13] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy sünmedve volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[24 pontot használtál fel, van még 9.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[44,12] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Felismered. Ez egy megsebesített szőrös pók. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [8 pontot használtál fel, van még 1.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Most már nem aggódsz a labirintusok csapdái miatt: óvatosság beállításod újra a régi (azaz 0).
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 173 pontot. A következő körben tehát 174 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAGAS EGÉSZSÉG
A magas egészségnek számos előnye van: ellenállóbb vagy a betegségekkel, mérgekkel szemben, és szervezeted gyorsabban regenerálódik. Ha az egészséged magasabb 12-nél, akkor ez befolyásolja a kör eleji regenerálódásodat: minél jobban meghaladja a 12-t, annál többet gyógyulsz. Ezen kívül a gyógyítás (GY) is hatékonyabb, és lassabban éhezel, ha magas az egészséged.

MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY)
A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver.

LOPÁS
Lopni nem igazán etikus dolog egy kultúrált társadalomban, de a vadonban a vadon törvényei uralkodnak. Valamit ellopni pedig mindenképpen szolidabb, mint elvenni... A lopás sikere nem csak ettől a tulajdonságodtól függ, hanem az áldozat szintjétől is: egy profi kalandozótól nehezebb lopni, mint egy zöldfülűtől. Minél magasabb ez a képességed, annál sikeresebbek lesznek a L és FL feltételes parancsok.

TETEMEMBER (123. SZÖRNY)
A bozótosok mélyén sötét, gonosz mágia lapul. Néha ez az anyagtalan, sötét gáz belesuhan egy elesett kalandozó testébe, és "lelket" ad neki. Ez az abszolút gonosz, csak a vérre szomjazó, az életet minden formájában gyűlölő lény igen veszélyes ellenfél. Érintése olyan rothadást képes előidézni, amely permanens egészségkárosodást idézhet elő. E miatt a veszélyes tulajdonsága miatt SOHA nem fogod megtámadni, bármekkora is legyen a merészséged, csak akkor, ha direkt feltételes támadást adsz ki rá. Legyőzéséhez ütőfegyver szükséges.

KARAKTERLAP

Onar, egy szőke hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah követője vagy. Ez a 33. fordulód.

Erő: 20 Szint: 8 Merészség: 3/4 Magasság: 182 cm
IQ: 15 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 13 Életpont: 116/25 Jellem: gonosz (11) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 25/1 Pénz: 111 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 99 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 1 TP-t kaptál. Jelenleg 5379 TP-d van. A következő szinthez még 1621 TP szükséges. Trófeáid: piromenyét, tintacsiga.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 9 (+1) vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 2
lőfegyverek: 5 dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 (+1) 2. nyomkövetés: 6 3. lopás: 1 (+1)
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 15 6. teológia: 1
7. zárnyitás: 1 8. vadászat: 5 9. bányászat: 3 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

Összsúly: 35.83 kg Megterheltség: 59%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 1 fáklya (#36) 2 rézdarab (#70)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 1 bronzsisak (#88) 7 kerek kő (#19)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(39,16) mélységi grittang (#103), a 9. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), Raia oltár, ShinLon (1403. kalandozó), Kentril Dumon (3593. kalandozó)
(40,16) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), érclelőhely, kőevő (#62)
(42,14) gátvakond (#57)
(43,13) 23. jellempróba, oltár, tetemember (#123), sünmedve (#33)
(44,12) szőrös pók (#100)

Üzenet küldése a karakternek