Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. nov. 6. 9h:24' EZ A 60. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD 61. játékheted kezdete: nov. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1042 SZÁMLA : XXXX |
kt 25 | elkészíted a 25. tárgyat |
ff | felt. fegyverváltás: |
kt 8 | elkészíted a 8. tárgyat |
kf 8 1 | kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat a jobb kezedbe |
ff 8 12 64 | felt. fegyverváltás: 8 12 64 |
fkt 39 2 1 | felt. készítesz a 39. tárgyat (2 darabot) |
d 64 1 | eldobod a 64. tárgyat (1 darabot) |
d 6 | eldobod a 6. tárgyat |
kt 20 | elkészíted a 20. tárgyat |
d 130 | eldobod a 130. tárgyat |
f 133 | kísérletezel a 133. tárggyal |
d 105 3 | eldobod a 105. tárgyat (3 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A lény tintát köp rád! Rád ömlik az egész! A bőröd színe világosról normálisra változott. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a tintacsiga testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tintacsiga kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [31,4] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy acéldarázs. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az acéldarázs potrohát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Nagyot húz az acéldarázs farka a lábadra! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. (ld. enc.) 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [32,4] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Észreveszel egy gumifát. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kőkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tűnik, hogy a darazsak egyelőre nem akarnak támadni (12. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy drótszőrű pincsi. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a drótszőrű pincsi farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a démontetű jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [33,5] Továbbra is síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos sallank. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [34,5] A síkság után kisebb hegyek következnek. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csontlepke került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
be 13 | bemész a 13. titkos labirintusba |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
lm 1 | mozogsz 1 |
m 2 | mozogsz a 2. ponthoz |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
ACÉLPENGŐKE (231. TÁRGY) Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengőkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögő hangját köszönheti. Érdekes tárgy. |
ZÁRNYITÁS A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár. |
Erő: | 18 | Szint: | 9 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 8 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 53/53 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 134/113 | Jellem: | jó (40) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 10 |
dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12) << csontszablya (#64) |
34,53 mezőn táborozol, a 13. labirintusban, 1. szinten, 2. ponton |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 743 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 3 (+1) | 3. csapdakészítés: | 1 |
4. gyógyítás: | 10 | 5. zene: | 3 | 6. zárnyitás: | 1 (+1) |
7. vadászat: | 3 | 8. bányászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 2 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
Risara (#1529) |
Összsúly: 49.75 kg | Megterheltség: 108% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bunkó (#5) | 1 | csontszablya (#64) | 15 | drótszőr (#37) | |||
3 | evaporőr háj (#105) | 1 | fáklya (#36) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | kőkés (#6) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 12 | sünmedve tüske (#14) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | fúvócső (#20) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kavadu iszák (#25) | 5 | sallank karom (#128) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 2 | zárnyitó készlet (#39) |
28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | |
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
|